nea ; mä taas hajosin tolle "bussijäbä" sanalle
mut en osaa muuta sanoo siitä ku että se on tosi håt ja näyttää
vähä Liamin ja Zaynin sekotukselta,ja veikkaisin et se on ysillä
. Ja niimpä
tänäänki ollu niiden kaa niin hauskaa vaikka ne on kaikki eri luokas ja osa mua vanhempiaki
Mut siis se poika josta mä eile angstasin oli tänää iha ok (: Ja mä nautin siitä että vaikka mun luokassa voi tulla kovat paineet koska tosi monella,lähes kaikilla keskiarvot yli ysin ja vaikka jotku pojat onki vähä älyvapaita välillä eikä välttämättä kuuntele tunnilla vaan puhuu omiaan,ni sillo ku tehään tehtäviä ni kaikki on hiljaa,rauhassa ,tekee omaansa ja näi et on tosi hyvä keskittyä ja noi tyypit on oikeesti tosi fiksuja (siis sillee viisaasti fiksuja xd) (: Ja mulla on ihana enkun opettaja (: Ja mun kaikki kaveripojat on tosi ihania mua kohtaan
Ja mulla on tuol koulus ollu ihan hyvät välit mun vanhoisiin luokkalaisiin(paitsi siihen tyttöön),niihinki jotka ala-asteel kävi hermoille,ja sit ne mua vanhemmat kaveripojat on nii ihanan kunnioittavia mut silti auttavaisia mua kohtaan
Ja mä oon saanu uusii kavereit tolta mun luokalta(sekä tyttöi että poikii). Haha sanoin äitille jotain näistä mun kaveripojista ni se sano et "Se on sun etu että sä pärjäät poikien kaa ja nää lukuisat kaveripojat voi pelastaa sut monessa tilanteessa(tarkotti varmaan lähinnä et jos mua ruvetaa kiusaa tai jtn)" ja sit viel et "se on pienen koulun etu että oot joutunu olla paljo myös poikien ja vanhempien tyyppien kaa(jaa mulla ei oo hyviä muistoja itteeni vanhemmista tytöistä joten tässäki tapauksessa puhutaan varmaa pojista)"
Yhel tytöl oli muute tänää koulus 1D huppari.En mä sitä tunne ,mutta menin sanoo sille et sillä on tosi hieno huppari
Jaja sit mun uusista kavereista parhain(se tällä kertaa on tyttö) tykkää kans 1D'stä.
Mä muute koristelin mun lukkarin hienosti
esim. siin lukee kaikkien teiä aktiivisten forkkalaisten nimimerkit ja sit et " You light up my world like nobody else"