One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #15

+12
Mileaz
bewareofaino
nealoves1D
_Blistex_
Sarqai
jonskauu
Louizz_tomlinzon
Evee
Stypayhoralikson
Pinski♥Harry
zehe
vilqu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 9]

1Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Hehkutus topa #15 Ma 30 Heinä 2012 - 0:05

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä jo yli 200.. Jatketaan tänne (:

76Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 12 Elo 2012 - 5:23

jonskauu

jonskauu

aaaah Tinie Tempah eturivistä!! ♥ se brittiaksentti... mä melkee kuolin :-)

77Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 12 Elo 2012 - 6:29

_Blistex_

_Blistex_

Oijoi, hyvä ku eilen tuli ne kaks pronssii ♥ nyt sit yhteensä Suomel 3 mitalii, aika hyvin C:
Ja tänään sit olympialaisten päättäjäiset, jess ♥

78Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 12 Elo 2012 - 6:34

nealoves1D

nealoves1D

perusläskeilyy mul täs c; toises kädes ben & jerry's purkki ja toises kipolline GB kermajäätelöö Very Happy:D: on muute hyväää :3

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

79Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 12 Elo 2012 - 10:53

Sarqai

Veera: Nii-i.. SE ON OUTO JUTTU en osaa selittää:DD

80Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 12 Elo 2012 - 13:12

militsii

militsii

♥ Koulu alkaa huomenna klo 11.20 ja täs ekas jaksos joka maanantai 11.20, ei vois paremmin olla tälläselle yökukkujalle jolle maanantai on vaikein päivä nousta ylös. Muutenkin ekan jakson lukkari on ihana, joka päivä kymmeneksi, paitsi maanantaisin tosiaa 11.20 ja tiistaisin kaheksaks.

http://dream-it-milla.blogspot.com

81Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 12 Elo 2012 - 21:05

Sarqai

uuhah<3 vähä pojat esiinty HYVIN ja twitteri o täynnä noitten ihanuit päivityksii:D Oujeah grreat feeling(:

82Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 12 Elo 2012 - 22:25

Mileaz

Mileaz

zehe mun veli katto niitä mun aineita niissä lukkareis ja tokas vaan että ne on nii oudosti sijotettu ne tunnit että on lähes mahoton sijotella niitä jotenkin eri tavalla:D Tai siis se on tosi vaikeeta ainakin

Mulla on maailman parhain suunnitelma vikalle lomapäivälle; lähen kohta kauppaan, ostan hirveenä karkkia ja syön ne kaikki ite itkien samalla jossain nurkassa kui kurjaa elämä taas on ♥

83Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 13 Elo 2012 - 0:15

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz ahahahahahaha kuulosti kivalt siihe asti että kerroit alkavas itkee ... XDXDD nauroin vaa, sori rakas ♥

yaayy huomenna kouluuuu ♥ & nään tänää kahta ystävää ja muutenki tulossa iha paras viimine lomapäivä!!

https://twitter.com/#!/penguiniam

84Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 13 Elo 2012 - 0:20

vilqu

vilqu

Viimenen lomapäivä!!!! <3 Siis mä varmaan kuolen tänää... (:

POIKIEN OLYMPIALAISTEN ESITYS <3 JFDGSLKNNHGLSK, VETI SANATTOMAKS!!!

85Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 13 Elo 2012 - 1:01

jonskauu

jonskauu

Poikien esitys oli ihan sairaan hieno ja mä yllätyin, että ne tuli nii alussa koska ootin että ne tulis vasta myöhemmin! Mä vaa aloin kiljumaa iha hulluna kun yhtäkkiä tuli tutut äänet korviin :-)

86Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 13 Elo 2012 - 1:11

zehe

zehe

Mul on suklaalevy vikan lomapäivän kunniaks!Smile

87Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 13 Elo 2012 - 1:48

Peetu

Peetu

mun oli pakko tunkee tyyny suuhun poikien esiintymisen ajaks etten ois herättäny koko naapurustoo... NIIDEN ESITYS WOW ihan oikeesti ja se Niallin vilkutus kameraan jhsihtp9siuhiguspi kuolin.

88Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 13 Elo 2012 - 3:45

Evee

Evee

Poikien esitys oli iiihana <3 rupes itkettää :')
Lukio alko ihan hyvin kai. Pitää varmaan huomen selvittää onks mun ryhmäs yhtään directionerii Very Happy

89Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 13 Elo 2012 - 4:28

Veeranen

Veeranen

sara miks mä en ihan tajunnu ?xd

oli ihanaa nähdä tänää kavereit pitkäst aikaa c: mut, en mä kyl opiskella jaksais :Dd viel eilen olin et nyt mä tosissani rupeen lukee lläksyt kunnolla ja heti koulu jälkee.. ja pöh tääl mä istun koneel xd

90Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 13 Elo 2012 - 4:38

Sarqai

Veera: Siks et mäkään en tajuu sitä, vaik mä oon nähny sen:d SE ON OUTO SELITÄN SIT KU MUN MINIAIVOT YMMÄRTÄÄ

91Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 13 Elo 2012 - 6:16

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Toi meiä poikien esitys oli aivan ihana.Haukoin siinä henkeäni koko aja. MÄ MEINASIN KUOLLA

Sit mun ex-ihastus on ollu tänään aivan ihana mua kohtaan(se on btw mua vanhempi vähäse),enää en kylläkään oo siihe ihastunu mutta kaverina ♥️ Vähänkö meillon ollu hauskaa Very Happy jaja sit joka aamu mun kaa samas bussis tulee sellane tosi hyvännäköne poika,ja muutenki nään sitä aika paljo Very Happy eikai muuta

92Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 13 Elo 2012 - 9:25

nealoves1D

nealoves1D

louizz,, uuuuu (; minkäikäne se bussijäbä on ? :--D && kaveripojat ♥ ne osaa kyl olla ihania välil c: mutjoo hajosin tolle "eikai muuta",, en kyl tiijä yhtää miks xd

93Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 13 Elo 2012 - 11:20

jonskauu

jonskauu

Hahaha ihanaa mä saa vielä huomenna nukkuu pitkää ja keskiviikkonakin kun meen vasta 12 jälkeen kouluuun ♥ mut kuitenki hyväää huomista koulupäivää te kaikki ihanat!

94Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 14 Elo 2012 - 4:35

bewareofaino

bewareofaino

Mä tuun varmaan ihan myöhässä tähän hehkutukseen mutta siis aölsjfsdjgshjg se sunnuntain spektaakkeli. Ne päättäjäiset oli jotain ihan huikeeta, Muse ja kaikki muut, menin ihan sekasin ♥️
Mut sit ku tuli 1D niin mun sisällä alko ilotulitus Very Happy oon niin ylpee, ne pärjäs tosi hyvin vaikka onhan ne esiintyny hurjille määrille ihmisiä, mutta kai tossa nyt kenellä tahansa on pikkusen paineita ku edustaa omaa maatansa ja miljoonat ihmiset kattoo ja ei halua tuottaa pettymystä ja mutta ne oli loistavia ♥️

tänään on muute ihanan lämmintä!!

95Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 14 Elo 2012 - 6:41

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

nea ; mä taas hajosin tolle "bussijäbä" sanalle Very Happy mut en osaa muuta sanoo siitä ku että se on tosi håt ja näyttää vähä Liamin ja Zaynin sekotukselta,ja veikkaisin et se on ysillä Very Happy. Ja niimpä ♥️ tänäänki ollu niiden kaa niin hauskaa vaikka ne on kaikki eri luokas ja osa mua vanhempiaki Very Happy

Mut siis se poika josta mä eile angstasin oli tänää iha ok (: Ja mä nautin siitä että vaikka mun luokassa voi tulla kovat paineet koska tosi monella,lähes kaikilla keskiarvot yli ysin ja vaikka jotku pojat onki vähä älyvapaita välillä eikä välttämättä kuuntele tunnilla vaan puhuu omiaan,ni sillo ku tehään tehtäviä ni kaikki on hiljaa,rauhassa ,tekee omaansa ja näi et on tosi hyvä keskittyä ja noi tyypit on oikeesti tosi fiksuja (siis sillee viisaasti fiksuja xd) (: Ja mulla on ihana enkun opettaja (: Ja mun kaikki kaveripojat on tosi ihania mua kohtaan ♥️ Ja mulla on tuol koulus ollu ihan hyvät välit mun vanhoisiin luokkalaisiin(paitsi siihen tyttöön),niihinki jotka ala-asteel kävi hermoille,ja sit ne mua vanhemmat kaveripojat on nii ihanan kunnioittavia mut silti auttavaisia mua kohtaan ♥️ Ja mä oon saanu uusii kavereit tolta mun luokalta(sekä tyttöi että poikii). Haha sanoin äitille jotain näistä mun kaveripojista ni se sano et "Se on sun etu että sä pärjäät poikien kaa ja nää lukuisat kaveripojat voi pelastaa sut monessa tilanteessa(tarkotti varmaan lähinnä et jos mua ruvetaa kiusaa tai jtn)" ja sit viel et "se on pienen koulun etu että oot joutunu olla paljo myös poikien ja vanhempien tyyppien kaa(jaa mulla ei oo hyviä muistoja itteeni vanhemmista tytöistä joten tässäki tapauksessa puhutaan varmaa pojista)"
Yhel tytöl oli muute tänää koulus 1D huppari.En mä sitä tunne ,mutta menin sanoo sille et sillä on tosi hieno huppari Very Happy Jaja sit mun uusista kavereista parhain(se tällä kertaa on tyttö) tykkää kans 1D'stä.
Mä muute koristelin mun lukkarin hienosti Very Happy esim. siin lukee kaikkien teiä aktiivisten forkkalaisten nimimerkit ja sit et " You light up my world like nobody else"

96Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 14 Elo 2012 - 9:03

_Blistex_

_Blistex_

Louizz: kivaa ku sä oot löytäny uusii kavereita ja et sun kohdalle on sattunut hyvä luokka (: Silleen on varmaa paljo kivempaa alottaa yläaste ku se, että luokkahenki kusasee jo heti alussa :DD ´
Ja ihan uteliaisuudest kysyn et lukeeks sun lukkaris mun nimimerkki? :'DD

97Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 15 Elo 2012 - 4:15

Sarqai

Louizz: Haha cool tuliks siit hiano:o (LAITA KUVA VINK VINK) JAJA mul on oikeest iha semi ookoo luokka, pari rasittavaa tyttöö ja pari rasittavaa poikaa, mut muute iha semi fine:D

OUJEAH AHAA OUJEAH AHAA AHAA Mä meen lauantain ostaa nälkäpelin, iha aamust jonottaa anttilan etee:D

98Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 15 Elo 2012 - 4:45

nealoves1D

nealoves1D

juumoro mun kaverit on parhaat ♥ oikeesti en tiijä mitä mun ja kaikkie muide aivois on käyny mut oon täs ysin alus tullu paljo läheisemmäks sellaste tyyppie kaa joille en viimevuon ees tyylii puhunu jos ei ollu pakko ;o mutjoo pakko myöntää et oon kyl heittänu kasin iha hukkaa ku en oo näihi tutustunu kunnol ! Yks henkka tarjoo mul mäkkisafkat koska oon sen faija(tiijän, oon itekki shokissa viel c;) ja yks heikki saa mut oikeesti nauraa millo vaa ja silleeee c: muutenki on ihanaa taas nähä noit 'vanhoi' frendei :3 kaveripojat pelasti mun päivän taas ja nuo tytötki on parhaat toki c:
niijoo ja tänää kaverikuvas 15 tyyppii :3 ja pakko myöntää et jokaine on mulle h*lvetin tärkee !

99Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 15 Elo 2012 - 5:14

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

_Blistex_; Oot sä siinä ;D
Sargai; tuli hieno joo ;D.Laitan ehkä kuvaa joskus,nyt en jaksa nousta hakemaan sitä Very Happy

Mun nälkäpeli on lähetetty ♥️ jaja koulus suht lyhyt päivä(6h) noihi edellisiin verrattuihi Very Happy Jaja se "bussijäbä" on ollu tosi kiva mulle tänää Very Happy ja mä vihdoin tajusin missä mä oon sen nähny ennemmi Very Happy Ja mä oon lähes kaveri sellasen jätkän kaa jota mä melkee vihasin ala-asteel Very Happy Ja tänäine on menny jotenki hyvin koulus.

100Hehkutus topa #15 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 15 Elo 2012 - 5:42

vilqu

vilqu

Louizz joo, laita kuva siitä sun lukkarista!! Wink

Mun uus luokka on oikeestaa ihan okei (: Siellä on pari ärsyttävää/näsäviisasta poikaa ja pari sellasta lissumman puoleista tyttöö jotka tunsin kyll jo vanhast koulust ja toinen oli mun luokalla jotka sit mm koko matikan tunnin flirttaili yhelle luokan hyvännäkösimmistä pojista, murr!! Mut ei muakaa sentää ihan oo dumpattu nimittäin juteltiin lähes koko matikan tunti yhen mulle uuden tuttavan kanssa joka on tosi mukava (tyttö) ja sit mun edessä istuvan pojan kaa joka oikeesti juttelee mulle ihan vapaaehtosesti ja kuuluu luokan hyvännäkösimpiin jätkii!! Et meijän luokka on aika jees ja täss ku tullaa entistä tutummiks toisillemme ni on varmaa vielä kivempaa (: Ja mun kässän ja ruotsin opet on TOSI kivoja!! Luokanvalvoja rupee käymää hermoille mut se ei onneks opeta mulle mitää (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa