One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #15

+12
Mileaz
bewareofaino
nealoves1D
_Blistex_
Sarqai
jonskauu
Louizz_tomlinzon
Evee
Stypayhoralikson
Pinski♥Harry
zehe
vilqu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 9]

1Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Hehkutus topa #15 Ma 30 Heinä 2012 - 0:05

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä jo yli 200.. Jatketaan tänne (:

51Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 9 Elo 2012 - 1:35

Veeranen

Veeranen

vilqu: vähä sun vanhemmat vaikuttaa kivoilt :DD
evee: mitä ostit? C:

mun tekis mieli vaa tanssii iha päättömästi xd

52Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 9 Elo 2012 - 2:02

Evee

Evee

Tilasin cdon.comista 1D-paidan ja sen the only way is up-dvd:n <3

53Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 9 Elo 2012 - 2:41

jonskauu

jonskauu

Ihanaa mä sain mun rakkaan iPhonen takasin ♥

54Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 9 Elo 2012 - 2:51

bewareofaino

bewareofaino

^Mä just hukkasin mun i-podin :DDDDD

Mutta siis joo, mä en enää tiiä mitä täällä tapahtuu, äiti tuli eilen vaan näyttään jotain kissan kuvaa kännykästään ja sit se kysy että mitä tykkäät ja olin iha että häh ihan kiva... Ja sit kuulen ku se sanoo siskolle että tää muuttaa meille neljän viikon päästä ja olin iha wtf ja siis tosiaan MEILLE TULEE KISSA :'D mä en oo koskaan aatellu että meille tulis koskaan eläimiä tai siis kyllä mä pidän eläimistä mut en oo aatellu et meillä ois mut nyt meille sit tulee kissa Very Happy oikeesti whaaaaaat....

Haluisin sen nimeks harry tai bono mut noi haluu et sen nimes on ässä ja muutenkin se on tyttö Very Happy ois ollu ihanaa omistaa Harry niminen kissa !!

mutta tosiaan. KISSA !! xd

55Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 9 Elo 2012 - 3:04

Sarqai

aino: ONNEKSI OLKOON nyt alkaa se iänikuinen yrjösiivous lattioilta, kissat on semi tyhmiä.. MUT eimitään siis joo kissat o sulosii nii kaua kunnes ne menee ja tekee tarpeensa sun vaatteisii:d

56Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 9 Elo 2012 - 6:16

vilqu

vilqu

aino ONNEE!! Mun tädin toisen koiran nimi on Bono (näin sen just tänää) (: Ja mä oon päättäny et sitte ku oon vanhempi ja mulla ei oo enää tota mun nykystä koiraa ja silleen ni hankin koiran jonka nimeks tulee Harry, Lou tai jottain sellasta.. Very Happy

Olitii tänään siskon kaa meijän mammalla ja pappalla, vielä ennen ku koulu alkaa (: Oli ihan kivaa, tädin kaks mäyräkoiraa oli siellä Very Happy

57Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 9 Elo 2012 - 6:52

bewareofaino

bewareofaino

Kiitos! :---D ja sarqai, tosi kannustavaa xdd eivaa

Mul on salmiakkia, olkaa kateellisia.

58Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 9 Elo 2012 - 7:31

vilqu

vilqu

Sain just äsken mun lukujärjestyksen käteen.. Nyt rupee oikeesti tuntuu siltä et koulu alkaa iha kohta.. :/ Mut mulla ei oo mun lv kaa yhtään tuntii paitsi sit tietty lv:n tunnit Smile Mä en ihan vielä ymmärrä tosta kauheesti mut toivottavasti pian (:

En kyll tie miks tä on Hehkutus topassa mut nyt en jaksa välittää.. (:

59Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 9 Elo 2012 - 7:39

Mileaz

Mileaz

jonskauu Uu etin sen sunn viestin tuolta nii vitsi oikeesti onneks käytit ton tilaisuuden hyväkseks! :-) Joo mäkin olen ihan tyytyväinen:D
vilqu Haha niinpä ja awww miten ihanat vanhemmat sulla on :--D Mun omat ei oikee suhtaudu lämmöllä tähän bandihulluuteen mutta vetoon aina siihen että saan tosi hyvää englannin harjotusta tästä ja se on kyl ihan totta :--)
Aino KISSA AWW NAM TUITUI minkävärinen? Varmaan maatiainen vai mikä maalaiskissa onkaa, vai? :--) Kissat on ihania aww nii on koiratki mut kissa aww joo lopetan. Kissa ♥

randomosio
// Kissoista ku on puhe nii rupesin selailee mun koiran pentukuvia nii XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD EEEIIIII ONKS TOI EES MUN KOIRA EI LUOJA HYI KATTOKAA NYT NÄYTTÄÄ IHA JOLLEKKI KARHULLE JOLLA ON JOKU LEIJONANHARJAS AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA omg
Hehkutus topa #15 - Sivu 3 2zh4jkk

60Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 9 Elo 2012 - 10:30

vilqu

vilqu

Mileaz, toi on ihan sairaan sulonen!!! Siis näyttääkö se edelleen tolta?? <3

61Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 10 Elo 2012 - 1:12

Veeranen

Veeranen

mileazvähä ihana toi koira♥c:

62Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 10 Elo 2012 - 3:25

Sarqai

Uulalaa te ketkä katotte valehtelevii viettelijöitä.. Teijän suu loksahtaa auki ku tajuutte kuka on A, se on NIIIIIIN harhaanjohtava ohjelma!

63Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 10 Elo 2012 - 5:08

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

haha mun uus luokka on ihana ♥️ en tie kui kauaa meinaan näi mut silti Very Happy
Sit se on aika best ku mä välkil puhun kaikille mun tutuille pojille(jotka on samanikäsii mut eri luokal tai vanhempii) ja mun uuet kaverit kysyy joka kerta et "kuka toi oli? onkse sun poikaystävä?" Very Happy

64Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 10 Elo 2012 - 9:19

Mileaz

Mileaz

vilqu Ei ku se on nykyään tän näkönen Very Happy
Veeranen Njoo onhan se söpö mut toi kuva on vaa aika awkward XD
Louizz Vähän kivaa jos koet sun uuden luokan mukavana! (: Toivottavasti sulle ja kaikille muillekin yläasteen alottaville käy hyvä tuuri ja teiän luokat on loppuun asti kivoja! Mullei käyny nii ja mullon nyt 3 vuoden kiusattuna olemisen kokemukset takana ja itsetunto nii matalalla ku voi ihmisellä ollakaan niin mukava tässä alottaa lukio!

Muttei tää oo angstitopa niin sanotaan nyt vaikka että oon rakastunut Justin Bieberin Fall -kappaleeseen ja sit mullon karkkia ja limsaa ja tänä iltana I wanna stay Up All Night !

65Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 10 Elo 2012 - 10:51

Peetu

Peetu

mussa ja Mileazin koirassa on paljon samaa, mä oon aina kuvissa just ton näkönen ku se oli pentu xd eivaa, sun koiruus on oikee sulonen tapaus (:

multa myös tsemppiä kaikille yläasteen aloittaville ! mua jännitti ekana päivänä ihan kamalasti, mutta kun pikkuhiljaa tutustuin kaikkiin nii voin sanoa että kaikki ne tyypit mun luokalla teki mun yläasteajasta hienoa aikaa (: meillä oli vain 13 oppilasta meidän luokalla nii tutustuttiin tosi nopeesti ja yhteishenki oli hyvä ja pystyttiin puhuu kaikista asioista ihan avoimesti (: toivon että kaikilla ois asiat noin hyvin, koska kun me luokkana sanottiin että me halutaan jotain, opetkin suostuivat siihen helpommin koska se oli kaikkien yhteinen päätös !

oh my carrots mun kaveri anto mulle joululahjan niiku 4 kk etuajassa mutta ei anneta pikkujuttujen haitata Very Happy sain meinaa maailman ihanimmat villasukat !! ja ne on tälläkin hetkellä jalassa Very Happy:D se on oikeesti nii taitava, näis on vaikka mitä kuvioo ja koukeroo ja sitten varressa lukee isolla Digger ♥️ Heidi hihihiihii ! Digger on siis yksi The Baseballsin laulajista ja koska ollaan molemmat bändin faneja nii ei ois oikee parempaa (okei ois joku 1D tai Niallkin kelvannu (; ) lahjaa voinu toivoo !! rakastan ♥️

66Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 10 Elo 2012 - 11:12

Veeranen

Veeranen

sara MIS VAIHEES SE SELVII? o.o onks se niinku 1. 2. vai 3. kausi ? D:

67Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 10 Elo 2012 - 23:52

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz; Mullaki kyllä oli itsetunto iha pohjissa ku menin tonne ylä-asteelle koska sitä laski se (kyl se 1-kolmosluokan kiusaaminenki) että jostain syystä kaikki tän kylän tytöt(lukuun ottamatta mun bestistä ja siskoa jotka jäi ala-asteelle) jostain syystä vihaa mua.En tiiä miks mutten sitä viitti miettiikkää koska mun ei oo pakko olla enää tekemisissä niitten kaa ku suurin osa tuol on muista kylistä onneks.Mä päätin että nyt täältä on saatava kavereita,että mä en jaksa kolmea vuotta yksin :D Mut oikeesti mun itsetunto on noussu ylä-asteella kahen päivän sisällä huimasti... Siks koska vaikka kukaan tän kylän tyttö ei puhu mulle ja kattoo vaa sellasella arvostelevaisella ilmeellä päälle,ni kaikki pojat jotka mitenkää tunnen ni tulee puhuu mulle ja on tosi mukavia mua kohtaan(ja iha vieraatki) ♥ ja sit oon saanu kavereita jo mun luokasta :)
Veeranen; mä oon saanu sellasen käsityksen et joka kaudes olis eri A..Mut en todellakaa oo varma

68Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 La 11 Elo 2012 - 0:10

Veeranen

Veeranen

louizz mitä jos ne tytöt onki kateellisii sulle ? o.o siis siitä ku sä tuut hyvi toimii poikien kans jne C:

69Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 La 11 Elo 2012 - 0:33

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen; ei oo itelle tullu ikinä mieleenkää tommone Very Happy mut siis tarkemmin ajatellen toi on ihan mahdollista

Tsekkailin vähä tota Wilmaa jja katoin et eihä meil vaa oo liikkaa yhessä D-luokan tyttöjen kaa ,mut sit katoin lukkarii ni huokasin helpotuksesta ettei ollu..Noh meil on F-luokan tyttöjen kaa ,eikä niissäkään kaikki oo mtn maailman parhait tyyppei kaikki joita sieltä tunnen. Mutta siis d'llä oli se tyyppi(+sen bestis) joka vihaa mua ja sit loput on sellasii ihme urheiluhullui Very Happy

70Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 La 11 Elo 2012 - 0:53

zehe

zehe

Louizz Tosi kiva et viihdyt siellä! Smile Ja tsemppii multakin kaikille yläasteen alottaville!

Mä kun menin seiskalle nii oli tosi hyvä yhteishenki ja kaikki tuli toimeen keskenään... kasilla luokka jakaantu pikkuhiljaa vähän niinku kahtia et kaikki paitsi yks poika + 2-5 (vaihteli) ilkeetä ja suosittuu tyttöö lyöttäyty yhteen sellaseks enemmistö ylivoimaporukaks ja ne sitten dissas ja haukku vuoroin ketäkin... Ite kans joutusin kokee sellasta (mitä voi kyl jo kiusaamiseks lukea) aika ajoin kasilla ja ysillä, eikä se todellakaan nostanu itsetuntoo.. Rinnakkaisluokan tytöt (jotka oli samassa liikassa ku me) dissas sitten aina liikassa meijän luokkalaisii.. ne oli sellasii kauheita diivabimboi jotka luuli olevansa kaikessa parhaita.... ala-asteella olin tosi hiljainen ja ujo ja sielläkin satunnaisesti jouduin kokee itteni nollaks... Onneks asiat muuttu jo parempaan lukiossa.. tiedä sitten nyt kun tunnen jo melkeen koko ikäryhmäni sieltä joten kuten niin toi haukkuminen ja pahan puhuminen voi lisääntyä, mut toisaalta on siellä tyypit vähän aikuistunukki ja toivon ettei nää jotkut entiset ilkeet ihmiset jatkais enää ja ois kasvanu taas kesällä -.-

EDIT// HEI JEE, KERRANKIN MÄ OLIN RUUDUN ÄÄRELLÄ KU JOTAIN TAPAHTU! Smile TOINEN MITALI! SUOMI SAI PRONSSII PURJEHDUKSESTA!

71Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 La 11 Elo 2012 - 7:45

Mileaz

Mileaz

Peetu XD toi kuva mun hurtasta on oikeesti hirveeeeeeeeeeeeeeee hyi, mut sun on IHAN pakko ottaa kuva niistä sukista koska haluun nähhä ne!
Louizz Mä vähä veikkaan kanssa että ne tytöt on sulle vaan jostain syystä kateellisia! Ehkä sen takia kun tuut nii hyvin toimee niiden poikien kanssa?
zehe Voi eeeii not sounds nice at all! ): Siis onks ne jatkanu tota säälittävää käytöstä lukiossakin?? Herranjumala sentää!!

Tajusin vihdoin ton mun lukujärjestyksen Wilmassa ja mun on _ihan_ pakko jakaa se teille vaikkei teitä kiinnosta mut mua kiinnostaa ja se riittää mulle t. itserakas :D
1. jakso
Maanantai 8.00-14.15
Tiistai 9.30-15.45
Keskiviikko 8.00-15.45
Torstai 9.30-15.45
Perjantai 8.00-14.15
2. jakso sama ku ykkönen
3. jakso
Maanantai 8.00-12.45
Tiistai 9.30-15.45
Keskiviikko 9.30-15.45
Torstai 9.30-10.45 -> 10.45-13.00 hyppy -> 13.00-15.45
Perjantai 8.00-14.15
4. jakso
Maanantai 8.00-12.45
Tiistai 9.30-10.45 -> 10.45-13.00 hyppy -> 13.00-15.45
Keskiviikko 9.30-15.45
Torstai 13.00-15.45 !!!!!!!!!!! ♥
Perjantai 8.00-12.45
5. jakso
Maanantai 8.00-12.45
Tiistai 9.30-15.45
Keskiviikko 9.30-15.45
Torstai 9.30-10.45 -> 10.45-13.00 hyppy -> 13.00-15.45
Perjantai 8.00-14.15

Lollolololol noi jotkut päivät on oikeesti aika wtf. Luulin oikeesti et tuun kuolee tuol mut kyl noi kolmen tunnin päivät kelpaa tosi hyvi :D

72Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 La 11 Elo 2012 - 7:58

zehe

zehe

Mileaz Moni niistä pojista meni amikseen ja noi ex meijän luokan tytöt ei oo ainakaa enää jatkanu ku kaikki on nyt ihan okei toistensa kanssa... mut sit siel on niiltä ex rinnakkaisluokilta muutamia kusipäitä jotka on jatkanu kaikkee pahanpuhumista muilta yläasteilta tulleiden parissa nyt lukiossa...Razz Ja sit viel tohon sun lukujärjestykseen nii sano mun sanoneen et se tulee niin muuttumaan vielä ehkä jopa useemman kerran ku huomaatkin et "äh tää olikin parempi näi ja toi noin" ja oot vaihtamassa yhteenään kursseja opolla (jossette voi ite vaihtaa niitä wilmas, joissaki lukiois voi ja joissaki ei)... mäki ramppasin opolla viime keväänä varmaan 10 kertaa ku aina sain laitettuu kurssit muka paremmin ja paremmin Smile Tai jos näin ei käy sulle niin oot tehny sen tarjottimen ihan äly hyvin!Smile

73Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 12 Elo 2012 - 0:06

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz; No olisha se lohduttavampaa ajatella et syy olis tuo (: Menee offiks mutta mä en vaan pysty ikinä antamaan sitä anteeks lukuvuosi 2008-2009 oli h*lvettiä.. Ne tytöt oli osa mua jopa 3 vuotta vanhempia ,mutta taas nuorin niistä oli saman ikäine mut se oli siinä se joka ne muut käänti mua vastaan.

Näin palataan aiheeseen Very Happy no tosiaan nykyäänhän mulla menee ihan hyvin ja 2/6 on noista mielenterveys ongelmia............

74Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 12 Elo 2012 - 1:30

nealoves1D

nealoves1D

hiukan oon myöhässä ku ei netti toiminu eile mut h*ll Yeah ! Antti Ruuskanen oli vauhis Very Happy ja ylläripylläri Jamaica vei viestissääää !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

75Hehkutus topa #15 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 12 Elo 2012 - 3:25

zehe

zehe

^^Kans ihan olympiafiiliksis Very Happy Katon täs samal maratonii ja tänään päättäjäiset >> 1D ja Ed Sheeran <33

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa