One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #15

+12
Mileaz
bewareofaino
nealoves1D
_Blistex_
Sarqai
jonskauu
Louizz_tomlinzon
Evee
Stypayhoralikson
Pinski♥Harry
zehe
vilqu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 9]

1Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Hehkutus topa #15 Ma 30 Heinä 2012 - 0:05

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä jo yli 200.. Jatketaan tänne (:

151Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 26 Elo 2012 - 10:08

vilqu

vilqu

Saran viestii "vastaus": Juu, niinhän me syötiin (: Oli tosi namia!! YÖK! :/ Mut oli taas kiva päivä noitte rakkaiden kaa <3

152Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 26 Elo 2012 - 10:31

Veeranen

Veeranen

täällä yksi joka kanssa omistaa kenkiä :Dd korkeevartiset tennarit, matalat tennarit, sit sellasset jännät, kiilakorko nilkkurit, korolliset nilkkurit, korkokengät . 4 paria ballerinoja, kumisaappaat, lenkkarit, ja kahdet sisäpelikengät joita kyllä käytän ulkona, (hupsxd) ois mul enemmänki jos mä saisin päättää C:

MUT voiei , käytii kattoo sitä pentuu, oi ei se oli niin sulonenc: oisin voinu ottaa sen heti mukaa xd

153Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 26 Elo 2012 - 10:39

vilqu

vilqu

^^Saatteks te sen sit ja jos joo ni koska? (:

154Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 26 Elo 2012 - 10:55

Peetu

Peetu

dodii, pitää tässä nyt vähän päivittää ! tää mun kaveri joka on nyt siis feidannu mut useempana aamuna on ollu nii ärsyttävä ku en ollu pe koulussa ja kysyin että mitä tuli läksyks nii se ei kertonu, se vaan sano et kai joku tehtävä sivult 37 ja jotai tommosta... mulla meni nyt hermot siihen kokonaan ja oon niin ilonen että meni ja uskalsin kysyy yhdeltä meidän saksanryhmäläiseltä ja nyt ollaan juteltu koko ilta tosi sujuvasti kaikesta ! mä päätin nyt että en ees yritä olla sen feidaajan kaveri, nyt mun hihat palo niin kokonaan että ei ees kiinnosta mitä sille kuuluu. ja fiilis on mitä parhain (:

155Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 26 Elo 2012 - 10:59

Veeranen

Veeranen

vilkku: ei ens vaan sen jälkeisen viikon torstain eli 6.9 Very Happy

156Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 27 Elo 2012 - 0:41

jonskauu

jonskauu

Mä tilasin tänää aamulla Karaokepartyy sen tähti jutskan ja voitte kuvitella mitä mä oon tässä vaa koko aamun tehny :-DDD

157Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 27 Elo 2012 - 3:41

Veeranen

Veeranen

^^ oon miettiny et pitäis tilaa se tähti jutska, en oo kattonu koskaa tarkasti, mut mite se pitää maksaa? o.o

158Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 27 Elo 2012 - 5:04

jonskauu

jonskauu

Veeranen Mä maksoin sillä tekstiviesti jutulla :-) Otin vaa kuukaudeks ja se maksaa sen 5euroo ja se maksetaa sit kai jotenki seuraavasta puhelinlaskusta?

159Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 27 Elo 2012 - 6:19

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tänää oli köksää ja en kyl yhtään tykkää siit : D sit viel mun ryhmä on omaa luokkaansa, ku ne jaettiin ,olin sillee "voi *****.............." mut toi on kyl oikeastaan aika hauska ryhmä. Sit oli kans aika ebin oli kans ku yks poika kysy et "onko hyvä puhelin" ku sillä siin leikin,sillä oli samanlaine ni se kysymys oli kyl kieltämättä aika tyhmä Very Happy sit sanoin et "o ,tippunu vaikka kuinka monesti muttei hajonnu ku kerran.no eeeeeei oikeesti iha pazka" sit mun puhelin tippu vielä VAHINGOSSA mun kädestä ja lens suoraa hienosti yhen kaapin alle . Sit se et "ei sitä ny tarvii heti hajottaa vaikka kieltämättä aika paska phone onki " : D sit vaa jotain perus säätöö koko päivä.Ja vähänkö meilloli hauskaa.vaikka se omenapiirakka maistu kyl tosi pahalta :d
si mein maantiedon opettaja on tosi kiva vaikka se antaaki usein paljon läksyä ja mennään tosi nopeaa asiassa eteenpäin. Tänään se sit katto meitä ku nuokuttii siin tunnin alussa ja välillä sit puhuttii jotai toisille ja sit se sano et "No näköjään sit te ootte sillä tuulella ettette te enää jaksa kuunnella ja ei teille enää mitään jää päähän ja eli ette opi mitään,ni voitte laittaa kirjat pois ku ei niistä mitää hyötyä olis. Katotaan vaikka joku luontodokumentti amerikasta ettei tää tunti mee ihan hukkaan" eli siitä aineesta ei läksyjäkään
Sit bussis(siin bussis ei ollu täl kertaa bussijäbää xd) meitä oli kotii tulos kunnon jengi ;kuus poikaa ja mä Very Happy mut, 3 niistä mun kavereita ja loput iha ok tyyppei ,oli hauskaa : D voitte vaa koittaa arvata millasta siinä seurassa on xd si yks poika joka oli alaasteel mu luokal(ei kuulu mun kavereihi) heitti pois jonku liinan tms sen sieltä penkistä ja onnistu vahingos osumaa sil mua naamaa.Si mä automaattisesti käännyin ja heitin sen päin sen naamaa ja kaikki pojat rupee nauraa oikee kunnolla ja sit ku mä en ees tajuu mille ne nauraa ja sit vaa yks sanoo et "kyl on harvinaisen kiivas tyttö" mä sanoinn siihe et "emmä mikää kiivas oo muutaku pikkase,toi on automaattista". Sit sitä tyyppiä joka sen heitti rupes ärsyttää ku se "hävis" ja heitti sen viel takas,noh mitä tapahtuu ku kaks väkitukkoa heittelee liinaa eikä kumpikaa haluu ottaa sitä ? mä voitin : D
sit 'bussijäbä'(en vieläkää tiiä sen nimee) on ollu koko päivä meiä lähistöl,joka välkkä ne on ollu siin jossain tyylii vieressä ja mikä sen mukavempaa katseltavaa ku hyvännäköne poika ja sen kaverit,sit se vilkuilee mua(ja mä sitä xd) koko aja ja on mulle tosi mukava sen perusteella mitä ollaan puhuttu,ei kylläkään mitään sen erikoisempaa ku tyyliin "heitäkkö sen mun laukun sieltä " ja " voi eeeei tuol sataa,sitä on si mukava oottaa bussii tuol ku se varmaa on myöhäski" Very Happy en tiiä,mut oon ehkä vähä ihastunu Very Happy ja aaah ♥️ ku se kattoo mua silmii

ja tässä oli hyvä esimerkki romaanista vaikka yritin tiivistää

160Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 27 Elo 2012 - 6:22

vilqu

vilqu

Stypay teit kyll iha oikein, aika kelmi tyyppi..
Veera koiran pennut (ja muutki pennut) on niin söpöi <3 Onnea!!

161Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 27 Elo 2012 - 9:30

jonskauu

jonskauu

AAAH IHANAA BB 24/7 ♥️ menee syksy kivasti tota kattoessa Wink

162Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 27 Elo 2012 - 9:39

nealoves1D

nealoves1D

louizz,, haha kui jees teijä bussimatka :Very Happy ja kieltämättä myös sun muuki päivä kuullosti tosi kivalta c; varsinki se osa mis oli bussijäbä Wink

Mulla oli ihana päivä koulussa ♥️ kuvistunti meni piirrelles(ylläri) ja jutelles kaverin kaa hevosista c: sitte ruotsintunnil tehtii aukkosuomennosta = käveltii joka viides minuutti kattoo luokan toiselt puolelt(istumajärjestys -.-) kaveripojilt vastaukset SmileSmile sitte yhteinen homohetki elisiis suomeks yhteiskuntaopin tunti oli vaa jillailuu ku tehtii meijä ryhmätyö iha supernopeesti Very Happy sitte seuraavana ollu kemiantunti oli kans yllättävän jees ku kaikki ymmärrettii se asia ja sitte tehtii niit tehtävii siin sivus ja juttelin mun kolmen kaveripojan kaa c: onne kyl oikeesti ihania (:: tänääki vaa puhuttii k*sipäistä ja sitte puhuttii yhest tyypist joka olu tyylii melkee mun bff enneku selvis et se oli valehdellu mulle kaikesta (sen "poikaystävästä" sen "sairautee") ja mul keitti yli ja laitoin välit poikki ni yks mun kaveripojist vaa sano et "mä en kyl ainakaa koskaa valehtelis sulle" ja sitte vastasin et "niinno eipä mullakaa oo mitää syytä sulle valehdella" ni sevaa et "niinno mä tarkotin lähinnä kyl sitä et sus ois paljo menetettävää" c: siinvaihees käännyin vaa kattoo sitä sillai ihmetelle mut sevaa teki niit tehtävii ni olin vaa et "samaa sanoisin susta". aaaaaaaaawwwww oikeesti c: ♥️

sittte koulusta tulemisen jälkee ei ookkaa oikee ollu hehkuttamista ... mut se ei kuulu tähä topaa :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

163Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 27 Elo 2012 - 9:57

bewareofaino

bewareofaino

Nyt meil sit on ehkä maailman sulosin kissanpentu ikinä :-----D ♥

164Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 27 Elo 2012 - 10:01

vilqu

vilqu

Hehee, meikä opetti tänää yhtä luokan poikaa (sulonen!) tiskaamaa kotsan tunnilla (: Selitin sille et teet näin ja sit näin ja näin ja tällee" sit se vaa "ai näin vai?" mä "just noin hyvä poika!" ja taputin olkapäälle se rupee huutaa et "ai satuu" mä vaa nauroin sille.. sit ku pääsen kävelee kaks askelta keitiös pois päin ni se huutaa "mitä mä nyt teen!!" ja taas selittämään.. (:

Ja mulle tuli äske postissa joku paketti, kukaa ei tienny mikä se oli ja mäki olin ihan sillee ÖÖÖ...? no sit avasin sen ja siellä oli sellanen lasten suusta kirja jonka olin voittanu ku apu lehdestä ku siinä etitää niitä jalluja ja meijän mammalle ja pappalle tulee se ja etin aina pienenä niit siellä ihan himona ja nyt sit kesäloman lopulla ku oltiin siellä siskon kaa syömässä ni huviks etin ne pitkäst aikaa ja osallistuin siihen arvontaa ja olin unohtanu koko jutun ja nyt sit sain sen palkinnon!! Ku mä vedin sen kirjan siitä paketista ulos ja tajusin mikä se oli ni äiti katto vähän sillee "HÄH!!?"ku se ei ollenkaa tienny et olin osallistunu siihen arvontaa (: Mut on kiva ku tällä kertaa mä oikeesti halusin voittaa sen arvonnan ja saada sen kirjan ni sit sain:D JEE!!

Hehkutus topa #15 - Sivu 7 2Q== tollane Very Happy

165Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 27 Elo 2012 - 10:09

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Peetu moi tuun ja vien sun uggit :-)
aino aww tuun teille paijaamaan sen kaa hihi!

jee koulu on kivaaa !! liikkatunnil ne tytöt on iha mahtavii vaikka vaikuttaa ehkä ylimielisilt ja muutenki on iha täydellisii, ne kannusti mua ja anto mun yrittää vaa uusiks ja uusiks vaikka olin iha surkee! si kaikki aineet menee hyvin (paitti matikka no ylläri) ja paras: kaveri kerto et viime ranskantunnil maikka oli kertonu että me voitais mahollisesti päästä keväällä etelä-ranskaan (aika lähelle Toulousia) viikoks yhtee kouluu!! ne tulis eka talvena tänne suomeen mei luo viikoks ja me saatais puhuu niille englantii ja ne opettais meille ranskaa :-) oon nii innoissani, toivon että toi toteutuu !!
+ mullaki on tosi monet kengät, joku 20parii mutta käytän tyylii 7-8 niist? joo moi vois myyä/laittaa pois ehkä XD mikä meinais rahaa ja uusii kenkii uhh...

https://twitter.com/#!/penguiniam

166Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 27 Elo 2012 - 10:22

nealoves1D

nealoves1D

aino,, aaaw onneee c:
eve,, haha joo mul sama noide kenkie kaa XDXD mut kiva jos on lähteny koulu hyvin käynti ja sillai c: ja toi ranskan juttu kuullostaa ihan sika kivalta ! harmi ku mä en lue mitää ylimääräsii kielii xd meijänki koulun saksa nryhmä nimittäi lähtee ilmeisesti saksaa Very Happy

167Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 28 Elo 2012 - 4:25

jonskauu

jonskauu

stypay EII VITSI RANSKAAN? Vähä teillä on vissii kiva koulu kun pääsette lähtee johonki tolleen vaa :-D Mulla ainoo mahollisuus lähtee ulkomaille koulun kautta on lähtee vaihtoo/työharjotteluu mut sit pitääs ite maksaa kaikki ja nii. Oon kyllä aatellu ens vuonna et voisin lähtee ulkomaille työharjotteluu ellei tähän nyt tuu sit parii mutkaa matkaan Smile

Ja mullakii on reippaasti yli 20parii kenkiä! Mulla on niitä ihan normaaleja halpistennareita niitä lyhytvartisia mitä saa H&M'ltä varmaan kymmenet ja monissa eri väreissä, ne on vaa nii kätevät ja helpot! Sit mulla on Conversejaki jo vissiin kuudet muttaku neki on niiiin hyvät kengät ja kelpaa säällä kun säällä Smile

168Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 28 Elo 2012 - 5:12

zehe

zehe

jonskauu mäkin oon miettiny Karaoke partyyn sitä tähti statuksen ostoo!! Smile Oon ihan innoissani laulanu varmaan kohta läpi kaikki biisit ku normi käyttäjä voi vaan laulaa (pois luettuna ruotsin kieliset) Kerro sitten et kannattiko ostaa yms. ku haluun tietää!! Smile

169Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 28 Elo 2012 - 5:16

Sarqai

OUJEAH Koht alkaa BB<33

170Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 28 Elo 2012 - 5:38

jonskauu

jonskauu

zehe JOO iha ehdottomasti osta se tähtijuttu!! Ihan sairaan kiva laulaa muitaki lauluja kun vaa niitä samoja vanhoja ilmasia Smile) Ja kannattaa ottaa ekaks varmaa se kuukauden ajalle niin sittehän siitä tietää et jos sitä ei tuukaa käytettyy tai jotai nii ei sit ota seuraavalla kerralla mut mä oon ainaki ollu tosi tyytyväinen ja varmaan jatkan tota tilausta sit kun toi kuukauden juttu menee umpeen Very Happy

171Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 28 Elo 2012 - 5:52

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tää päivä on ollu aika syvältä kaikin puolin mut muutama valopilkku 1. lukion orjamarkkinat oli hauskaa kateltavaa Very Happy 2.terveys tieto on tyhmää mut mun ryhmä oli hauska,naurettii koko aja ku tehtiin sellasta tyhmää ryhmätyötä 3.Ootin mun kaveripoikaa ku pojilla meni yliajalle liikkatunnil ku ne juoks coopperin (mun kaveripoika on rinnakkais luokalla) ja meil loppuu yhtäaikaa koulu ja oltiin viel molemmat yu-kentälki ni mentiin sit yhtämatkaa pysäkille ft. mun ex-ihastus joka on mua vuoden vanhempi ,joka halus vaa jäädä kattoo mein liikkatuntii vaik sil loppu jo yhelt. Haha oli hauskaa ekaks sen tyypin joku kaveri kysy meilt et "oottekste kaikki sisaruksii" (siis minä,se mun ex-ihastus ja se mun kaveripoika) sit me ruvettii nauraa ja sanottiin ettei olla kukaan mtn sukua toisillee:D
jaja 4. MÄ SAIN MUN KUVIKSEN TYÖSTÄ ARVOSANAN 10 JA OLI KUULEMMA LUOKAN PARAS TYÖ!!! vaikka mä en yhtään tykänny siitä aiheesta Very Happy

172Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 28 Elo 2012 - 8:29

Evee

Evee

Se on jotenkin hienoo ku fb:n etusivun mainoksista/uutisista kaks koskee 1D:tä Very Happy

173Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 28 Elo 2012 - 10:28

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea se on!! mäki haluisin saksaa, yks koulu jonne hain nii olis päässy hissankurssil saksaa haha :-D ps sisko katto sun allekirjotusta "ONKO NOI HIUKSET PUNASET??+" DD: suljin aika nopeesti netin
jonskauu jep ;-) tai ei se oo varmaa mut mä ainaki ootan innol että tulis varmistus tost! ja tietty meiä pitäis maksaa ite siit jonku verra mutta mitäs pienistä :-D mä ainaki haaveilin et oisin menny amiksee tai johkai ja menny työssäoppimisee ulkomaille! mun kaveri lähtee mahollisesti espanjaa työssäoppimisee :-D
Louizz onnee hei!! siis tosta työstä! sun pitäs tulla tekee mun tulevat kuviksentyöt t. kuvista vihaava :-D

haha meinattii kaverin kaa kirjottaa tänää nimemme abiristeilyn osallistujalistaan :-D jätettii kirjottamatta.

174Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 28 Elo 2012 - 12:24

nealoves1D

nealoves1D

Eve,, haha XD oon jo jonku aikaa kelannu et vois taas vaihtaa tos allekirjotuksen ja avatarin mut en oo vielkää saanu aikases xdxdxd && mä en oikeestaa koskaa oo halunnu jostaisyyst lähtee saksaa ;o (taas asiast kukkaruukkuu ni naurettii vähä liikaa ku oltii välilaskul kesäl saksas ja käytii mäkkäris siel kentäl ja se mäkkärin mainos on salsaks ich lieben es ja me kaikki tietty käännettii se et minä rakastan ES ja puol mäkkärii oli täyn jotai arviolt 12v poikii juomas jotai saksalaist energiajuomaa xdxd). Ranskas taas haluisin käydä aikuisena. Taisiis ranskas on sellasii kaikkii nähtävyyksii mitkä haluisin itekki nähä ! Mutjoo toivotaa ny sitte et toi teijän ranskan matka järjestyy c;

175Hehkutus topa #15 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 28 Elo 2012 - 21:03

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea, MINÄ RAKASTAN EESSÄÄ <3<33 XD haha mäki ranskal ku jotai tollasii et 'tu es' juttui nii käännän sen 'sinä es' <3 hahaha ok.... mä haluisin tehä sellase kiertoajelujutun ranskas et kiertelis ympäri maita ja mantui siel!

woah luokkakuvaus tänää (ja nyt jo hiukset pilalla...-.-) mutta viimeinki mulla on kivat vaatteet päällä ja eikä sillei melkee kivat.
+ kuunnellaa jotai yläastelaisii joista yhel ei oo ääntä ja sen ääni ku se puhuu XDDDD kuolen tänne. yks käski sen kiljuu muttei se kiljunu :-( XD

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa