Tänää oli köksää ja en kyl yhtään tykkää siit : D sit viel mun ryhmä on omaa luokkaansa, ku ne jaettiin ,olin sillee "voi *****.............." mut toi on kyl oikeastaan aika hauska ryhmä. Sit oli kans aika ebin oli kans ku yks poika kysy et "onko hyvä puhelin" ku sillä siin leikin,sillä oli samanlaine ni se kysymys oli kyl kieltämättä aika tyhmä
sit sanoin et "o ,tippunu vaikka kuinka monesti muttei hajonnu ku kerran.no eeeeeei oikeesti iha pazka" sit mun puhelin tippu vielä VAHINGOSSA mun kädestä ja lens suoraa hienosti yhen kaapin alle . Sit se et "ei sitä ny tarvii heti hajottaa vaikka kieltämättä aika paska phone onki " : D sit vaa jotain perus säätöö koko päivä.Ja vähänkö meilloli hauskaa.vaikka se omenapiirakka maistu kyl tosi pahalta :d
si mein maantiedon opettaja on tosi kiva vaikka se antaaki usein paljon läksyä ja mennään tosi nopeaa asiassa eteenpäin. Tänään se sit katto meitä ku nuokuttii siin tunnin alussa ja välillä sit puhuttii jotai toisille ja sit se sano et "No näköjään sit te ootte sillä tuulella ettette te enää jaksa kuunnella ja ei teille enää mitään jää päähän ja eli ette opi mitään,ni voitte laittaa kirjat pois ku ei niistä mitää hyötyä olis. Katotaan vaikka joku luontodokumentti amerikasta ettei tää tunti mee ihan hukkaan" eli siitä aineesta ei läksyjäkään
Sit bussis(siin bussis ei ollu täl kertaa bussijäbää xd) meitä oli kotii tulos kunnon jengi ;kuus poikaa ja mä
mut, 3 niistä mun kavereita ja loput iha ok tyyppei ,oli hauskaa : D voitte vaa koittaa arvata millasta siinä seurassa on xd si yks poika joka oli alaasteel mu luokal(ei kuulu mun kavereihi) heitti pois jonku liinan tms sen sieltä penkistä ja onnistu vahingos osumaa sil mua naamaa.Si mä automaattisesti käännyin ja heitin sen päin sen naamaa ja kaikki pojat rupee nauraa oikee kunnolla ja sit ku mä en ees tajuu mille ne nauraa ja sit vaa yks sanoo et "kyl on harvinaisen kiivas tyttö" mä sanoinn siihe et "emmä mikää kiivas oo muutaku pikkase,toi on automaattista". Sit sitä tyyppiä joka sen heitti rupes ärsyttää ku se "hävis" ja heitti sen viel takas,noh mitä tapahtuu ku kaks väkitukkoa heittelee liinaa eikä kumpikaa haluu ottaa sitä ? mä voitin : D
sit 'bussijäbä'(en vieläkää tiiä sen nimee) on ollu koko päivä meiä lähistöl,joka välkkä ne on ollu siin jossain tyylii vieressä ja mikä sen mukavempaa katseltavaa ku hyvännäköne poika ja sen kaverit,sit se vilkuilee mua(ja mä sitä xd) koko aja ja on mulle tosi mukava sen perusteella mitä ollaan puhuttu,ei kylläkään mitään sen erikoisempaa ku tyyliin "heitäkkö sen mun laukun sieltä " ja " voi eeeei tuol sataa,sitä on si mukava oottaa bussii tuol ku se varmaa on myöhäski"
en tiiä,mut oon ehkä vähä ihastunu
ja aaah
ku se kattoo mua silmii
ja tässä oli hyvä esimerkki romaanista vaikka yritin tiivistää