One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #10

+11
Louizz_tomlinzon
Evee
Sarqai
emmaLOVESnilla
_Blistex_
Veeranen
bO0m
nealoves1D
Stypayhoralikson
vilqu
Peetu
15 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1Hehkutus topa #10 Empty Hehkutus topa #10 To 3 Toukokuu 2012 - 10:00

Peetu

Peetu

nealoves1D kirjoitti:
Peetu,, OIKEESTI ? Kui siistii ! mä oon kuullu vaa kerran ässäs wmyb ja silo olin iha kikseis Very Happy:D mis kapuppakeskukses kuulit sen ?

Espoontorilla olin (:

2Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 To 3 Toukokuu 2012 - 10:01

vilqu

vilqu

Peetu, vähänkö siistiä, mäki haluun et täällä soitettais radiosta ja kaikkissa kaupoissa 24/7 1D:tä (vaiks ei se vissiin ihan niin menny..) oon kuullu vaan WMYB:n pari kertaa radiosta ja sit OT kerran kauppakeskuksessa, tai se soi sillon kaks kertaa:D

Ylihuomenna tanssiesitys, jännittää!! Ja huomenna taas 9-12 koulupäivä ja extra ratsastus tunti:D

3Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 To 3 Toukokuu 2012 - 10:05

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

nea voin nakuilla iha rauhas WinkWink OK EN KYLLÄ AIO XDXD

Peetu VÄHÄNKS SIISTII!! mä en oo kuullu ku wmyb & ot ruokakaupas tosin koska harvemmi pääsen käymää kauppakeskuksis ku tuppukylä <3

/ OMGOMG OON NII INNOISSANI TOSTA VAIHTO-OPPILASJUTUST! se tyttö oli vastannu mulle tänää, olin eile tai joskus laittanu viestin ja nyt se kysy haluisinko maanantaina lähtee shoppailee kaupunkii vai jäädä vaa niille kotii ja ää muutenki vaikuttaa nii kivalta! ja oikeesti oon innoissani kans noista sen oppitunneista, koska sen päivät on selvästi lyhyempii kui mun & mun ei tartte kauheesti kai tehä siel mut kai mä nytte matikkaan ja urheiluun pystyn :--D anteeks ku hehkutan täst kokoaja :c

https://twitter.com/#!/penguiniam

4Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 To 3 Toukokuu 2012 - 10:18

vilqu

vilqu

Stypayhoralikson kirjoitti:nea voin nakuilla iha rauhas WinkWink OK EN KYLLÄ AIO XDXD

Peetu VÄHÄNKS SIISTII!! mä en oo kuullu ku wmyb & ot ruokakaupas tosin koska harvemmi pääsen käymää kauppakeskuksis ku tuppukylä <3

/ OMGOMG OON NII INNOISSANI TOSTA VAIHTO-OPPILASJUTUST! se tyttö oli vastannu mulle tänää, olin eile tai joskus laittanu viestin ja nyt se kysy haluisinko maanantaina lähtee shoppailee kaupunkii vai jäädä vaa niille kotii ja ää muutenki vaikuttaa nii kivalta! ja oikeesti oon innoissani kans noista sen oppitunneista, koska sen päivät on selvästi lyhyempii kui mun & mun ei tartte kauheesti kai tehä siel mut kai mä nytte matikkaan ja urheiluun pystyn :--D anteeks ku hehkutan täst kokoaja :c
No problem! Tota sun hehkutusta on oikeestaan tosi kiva lukea koska se kuulostaa niin hauskalta:D

5Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 To 3 Toukokuu 2012 - 10:19

nealoves1D

nealoves1D

vilkku,, mil tallil sä käyt ? && mullaki on huome extra tunti Very Happy

Stypayhoralikson,, hyvä et säki tajusit et oman huoneen paras puoli on vapaastu nakuilemine WinkWinkWink eivaaa XDXD && pakko myöntää et oon kyllä sulle vähä kateelline ton vaiho jutun takii,, eli pidät sitte hauskaa munki eestä eiks vaa ? ;D

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

6Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 To 3 Toukokuu 2012 - 10:22

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:vilkku,, mil tallil sä käyt ? && mullaki on huome extra tunti Very Happy

Stypayhoralikson,, hyvä et säki tajusit et oman huoneen paras puoli on vapaastu nakuilemine WinkWinkWink eivaaa XDXD && pakko myöntää et oon kyllä sulle vähä kateelline ton vaiho jutun takii,, eli pidät sitte hauskaa munki eestä eiks vaa ? ;D
Paimiossa, Ratsutalli Astor Very Happy

7Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 To 3 Toukokuu 2012 - 10:24

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilkku haha no hyvä :DD
nea tulee ekana mielee nakuilusta se piirretty kuva jossa Harry heittelee vaatteet pois ja Louis juoksee kameran kaa peräs & Liam menee valittaa siit Paulil ja Niall jotai ruuast ja Zayn itkee et on kadottanu sen kamman tms :DD ♥ haha mä uskon että mulle tulee pikkune kulttuurishokki (XDDihanku lähössä jonnekki oikeest vaihtoo ähäh) ja soitan paniikissa kaikki ystävät & perheen läpi että pakko saada puhuu suomee xd joo piän ;--)

8Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 To 3 Toukokuu 2012 - 10:30

vilqu

vilqu

Stypayhoralikson kirjoitti:vilkku haha no hyvä :DD
nea tulee ekana mielee nakuilusta se piirretty kuva jossa Harry heittelee vaatteet pois ja Louis juoksee kameran kaa peräs & Liam menee valittaa siit Paulil ja Niall jotai ruuast ja Zayn itkee et on kadottanu sen kamman tms :DD ♥ haha mä uskon että mulle tulee pikkune kulttuurishokki (XDDihanku lähössä jonnekki oikeest vaihtoo ähäh) ja soitan paniikissa kaikki ystävät & perheen läpi että pakko saada puhuu suomee xd joo piän ;--)
Muuten, mihin sä meen vaihtoon?

9Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 To 3 Toukokuu 2012 - 10:43

bO0m

bO0m

huijui te ootte niin aktiivisii et nyt oon ihan tippunu ku koko päivän on ollu kaikkee..! :DD

Mut niin ihan hyvät näistä tuli, ihan vähän kellertävät (tosi vähän) mut eiköhän sekin hopee shampoolla hoidu jos tuntuu tarpeelliselta (; Ja tuntuu ihanalta olla taas blondi, ku hiukset on alkanu ajan kuluessa tummenee! (:

ja mä en oo kuullu yhtää missää 1Dtä! ):

ja öömm oli tosi kiva päivä kun kaveit tuli värjää nää hiukset, mä hypin täällä ympäriinsä ihan hermostuneena mut meni loistavasti! (: Ja sit puhuin tänään mun parhaan kanssa siitä et oon ihastunu siihe yhtee jaja nii nyt on entistä parempi olo kun tietää et se tietää<3 (:

10Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 To 3 Toukokuu 2012 - 10:58

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu yhelle ruotsinkieliselle paikkakunnalle tähä jonku 50km päähä :--)
bO0m mitä sun kaveri oli mieltä tosta jutusta?:--) sori utelias XD

11Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 To 3 Toukokuu 2012 - 11:07

Veeranen

Veeranen

ää rakastan huomista♥️ köksää(vaikken pidä), sitte oppilaskonsertti ja ysien tanssit, ja yhelt kotii♥️ oon iha fiilareis Very Happy sit pääsen huomen illal yhelle kaverille ketä en oo nähny pitkää aikaa c: dintsdints, sit vkoloppun harjottelen sitä tanssii D:

12Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 To 3 Toukokuu 2012 - 11:18

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson hihi no ei se uteliaisuus haittaa ;DD ömm mitäköhän se ees sano :DD Jotain kyseli perus juttuja esim. mistä lähtien ja sillee ;D Mut öö ei se sanonu oikei mitään sillee nyt ku miettii :DD ei se yllättyny kauheesti... (: Mut ei se ny mikää kauheen ilonenkaa siitä ollu xD

//musta tuntuu et se ei oikei tienny mitä sen ois pitäny sanoo.. :DD Outoo, koska yleensä se "tietää vastauksen kaikkeen", sitä on vaikee vetää hiljaseks ..

13Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 To 3 Toukokuu 2012 - 11:53

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, kyllähän se varmaa on aika hämmentävää jos kaveri tulee kertomaa ihastuksesta joka asuu ulkomailla ja on 21 vuotias (: siis ei sillä et siin ois mitää väärää mut ei toi välttämättä oo myöskään sellanen tilanne joka tulee vastaa joka viikko xd paitsi no oikeestaa mun mielestä toi on iha normaalii, varsinki nytte oollaa jo tiedetty jonku aikaa c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

14Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 To 3 Toukokuu 2012 - 21:46

bO0m

bO0m

Nea jep..! Nii siis kyl se aika normisti suhtautu kun ottaa tilanteen huomioon.. :DD Ja korjaan.. 22 vuotias.. xD

15Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 To 3 Toukokuu 2012 - 22:25

_Blistex_

_Blistex_

Äääh, ootte kirjotellu niin paljon et meen ihan sekasin :DD

Stypayhoralikson: Mä oon kans tosta sun vaihto- oppilasjutusta innoissani, se kuulostaa niin kivalta et mäki haluisin. (: Ja mä oon nähny jossain ton piirretyn kuvan mis Hazza juoksee nakuna, heti ku sen näin ni aloin hymyilee :DD

bO0m: Susta varmaan tuntuu nyt ihan hyvältä kun kerroit kaverilles siitä pojasta. (: Taisiis, meinaa et sun ei tarvii enää 'salailla' sitä. C: Ja vaikka sun kaveri nyt oliski vähän hämmentyny niin kyl se siihen tottuu (:

Mä en oo ikinä kuullu 1D:tä radiosta enkä missään kaupassakaan ):

16Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Pe 4 Toukokuu 2012 - 3:00

vilqu

vilqu

Enää kaks viikko kunnon koulua sit kaks sellasta diipadaapa viikkoa jollon ei tehä enää mitään järkevää ja sit se on OHI!!Tänään ratsastaan ja huomenna tanssinäytös:D

17Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Pe 4 Toukokuu 2012 - 5:12

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

ääää mul kestää koko päivä lukee näit kaikkii viestei tääl :DD tuli noist edellisist mielee, et ku olin kerra yhes vaatekaupas pikkusiskon kaa ja siel soi OT nii mä aloin tanssii iha fiiliksis siel käytävil ja mun pikkusisko vaa häpes mua :DD

18Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Pe 4 Toukokuu 2012 - 7:33

Sarqai

Olin tänää kultatalos & kuulin ekaa kertaa I Wishin kauppakeskukses<3 Fiilistelin siäl Subwayn kassal, mun kaveri vaa räkätti siin vieres:D && Sit olin menos bussii ja 20 minaa aikaa nii menin jahtaa kevinii siel toril:DD

19Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Pe 4 Toukokuu 2012 - 7:48

Evee

Evee

Kävin Prismas ja eka asia minkä näin ku astun niist porteist tai niist sisään on 1D:n levy! Siin oli siis toi levy-osasto ja heti ekas hyllys se oli Very Happy Se piristi mun päivää. Aika pienistä asioista mäki piristyn Razz

20Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Pe 4 Toukokuu 2012 - 8:32

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä olin uimakunnossa ja oli ihanan rentouttavaa <3 altaan vesi oli vaa 5 astetta mutta oli ihanaa .eka kerta meidän uimaaltaas tänä kesänä

21Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Pe 4 Toukokuu 2012 - 9:53

Peetu

Peetu

JA SUOMI ISKEE BLR-FIN 0-1 ! ♥ Niskalan kaunis maali saa melkee kyyneleet silmiin :')

22Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Pe 4 Toukokuu 2012 - 10:26

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

tulin just vähä aikaa sitte koiran kaa pitkältä metsälenkiltä ja oikeen lentäen juoksin äkkiä sisälle ja huusin MIKÄ TILANNE?! wuhuhuuuu HYVÄ SUOMI Smile) !

23Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Pe 4 Toukokuu 2012 - 11:06

_Blistex_

_Blistex_

Go Suomi! (: Ja suunta on tietty kohti kultamitalia (:

24Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Pe 4 Toukokuu 2012 - 12:04

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

hei saatte olla musta tyytyväisii! (ne jotka luki mun vuodatuksen maanantaina mun ystävästä :d) me sitte puhuttii tänää siitä asiasta. se ei ite tullu mulle aamulla puhuu mitää, se oli päättäny että mä saan alottaa puhumisen ja et jos tahon puhuu nii sillo alotan puhumise ja oli aatellu että mä oon sille vihane. ja se oli huomannu mun v*ttuilun :---D mä sitte mietin kauhee pitkää mite sanon sen asian, mutta sitte mä vaa pamautin sen niinku musta tuntu, että se muuttuu tietyn henkilön seurassa aina ja sitte aloin selittää jotai esimerkkei (ystävä kysy) tapauksista ja sitte sanoin että olis ennemmi koko aja sellane 'kovis' tai ei ollenkaa. sitte mulle selviski, että se esittää mun seurassa. se ei kuulemma esitäkkää tota kovista vaa se esittää mun (PARHAAN YSTÄVÄN!!) seurassa sellasta niinku se luulee mun tykkäävän (=sen tyyppisistä ihmisistä aattelee mun tykkäävän). se oikeesti satutti. sitte se sano että 'hyvä että me pystytää puhumaan tälläsistä' ja jotai muuta ton suuntasta. mä sanoin 'mä en halua puhua tälläsistä' & ystävä vastas 'joo oon huomannu et sua ahistaa tälläset keskustelut' ja juteltii jotai juttui.
ja tää kuuluu tänne koska hyvä asia 1. että sain sanottuu sen 2. olin tarpeeks rohkee ja 3. saatii puhuttuu asiat halki. vaikka vaikuttaaki vähä angstaustopan jutulta :--( + kiitti kaikille jokka jaksaa lukee näi pitkän & epäselvän sepostukse ♥

25Hehkutus topa #10 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Pe 4 Toukokuu 2012 - 12:11

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson: Ei varmana ollu kauheen kivaa kuulla et oma paras ystävä ei oo sun seurassa oma ittensä ): Mut siis, olit tosi rohkee kun pystyit puhuu sen kanssa siitä asiasta. (: Jos saan kysyy, miten siinä lopulta kävi? Että saitteko te asianne sovittuu, pyysikö se anteeks sen esittämistä yms.? Anteeks kun utelen. ): Mut tsemppiä sulle, olit rohkee ♥

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa