nealoves1D kirjoitti:
Peetu,, OIKEESTI ? Kui siistii ! mä oon kuullu vaa kerran ässäs wmyb ja silo olin iha kikseis :D mis kapuppakeskukses kuulit sen ?
Espoontorilla olin (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
nealoves1D kirjoitti:
Peetu,, OIKEESTI ? Kui siistii ! mä oon kuullu vaa kerran ässäs wmyb ja silo olin iha kikseis :D mis kapuppakeskukses kuulit sen ?
No problem! Tota sun hehkutusta on oikeestaan tosi kiva lukea koska se kuulostaa niin hauskalta:DStypayhoralikson kirjoitti:nea voin nakuilla iha rauhas OK EN KYLLÄ AIO XDXD
Peetu VÄHÄNKS SIISTII!! mä en oo kuullu ku wmyb & ot ruokakaupas tosin koska harvemmi pääsen käymää kauppakeskuksis ku tuppukylä <3
/ OMGOMG OON NII INNOISSANI TOSTA VAIHTO-OPPILASJUTUST! se tyttö oli vastannu mulle tänää, olin eile tai joskus laittanu viestin ja nyt se kysy haluisinko maanantaina lähtee shoppailee kaupunkii vai jäädä vaa niille kotii ja ää muutenki vaikuttaa nii kivalta! ja oikeesti oon innoissani kans noista sen oppitunneista, koska sen päivät on selvästi lyhyempii kui mun & mun ei tartte kauheesti kai tehä siel mut kai mä nytte matikkaan ja urheiluun pystyn :--D anteeks ku hehkutan täst kokoaja :c
Paimiossa, Ratsutalli Astornealoves1D kirjoitti:vilkku,, mil tallil sä käyt ? && mullaki on huome extra tunti
Stypayhoralikson,, hyvä et säki tajusit et oman huoneen paras puoli on vapaastu nakuilemine eivaaa XDXD && pakko myöntää et oon kyllä sulle vähä kateelline ton vaiho jutun takii,, eli pidät sitte hauskaa munki eestä eiks vaa ? ;D
Muuten, mihin sä meen vaihtoon?Stypayhoralikson kirjoitti:vilkku haha no hyvä :DD
nea tulee ekana mielee nakuilusta se piirretty kuva jossa Harry heittelee vaatteet pois ja Louis juoksee kameran kaa peräs & Liam menee valittaa siit Paulil ja Niall jotai ruuast ja Zayn itkee et on kadottanu sen kamman tms :DD ♥ haha mä uskon että mulle tulee pikkune kulttuurishokki (XDDihanku lähössä jonnekki oikeest vaihtoo ähäh) ja soitan paniikissa kaikki ystävät & perheen läpi että pakko saada puhuu suomee xd joo piän ;--)
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa