MITÄ MIHI AIKAA MTT'N VIDEO TULEE DDD:
heippa, arvakkaa kuka on kotona! oli aika ikävä tänne! se perhe oli superkiva ja sillä oli kivoi kavereitki vaikka oli tosi noloo ku ne puhu ja mä olin iha hiljaa )--: mut ymmärsin yllättävän paljo! tulin eile himaa ja lähin melkee samantie (tosin mulla oli maailmanluokan kriisi ennen sitä) discoo ja tanssin siellä ystävie kaa sillei et tuli hiki :--D
huomenna (äiti pakottaa..) mä meen tsekkaa siskon tanssiesityksen, äiti oli varannu meille liput vaikka mulla oli muit suunnitelmii <3<3 rakastan, kyllä... mut meen sen jälkee juhlii ystävän sweet 16 partyihi. ja huomenna äiti käy vissii ostaa mulle uusimman Fridan! :--3
sain 9 biologiankokeesta, 33/37pistettä, mun mielestä se olis ollu 9+ arvone suoritus.. kävin hakee mun kaulaketjun korjauksesta, jee mun onnenkoru on taas täydellinen ♥
ja kaikkein paras: lähen vissii ens viikolla (keskiviikko/torstai) jonnekki ulkomaille! se ei oo nyt iha 100 varmaa viel, mun pitäis saada lomaa koulusta, tädin lomaa töistä & vielä se löytyykö nyt nopeesti joku paikka joka täyttää mun ehdot (kaupunki ja/tai lämmin) ja munki pitäis vähä kattoo, mut en yhtää tiiä minne haluisin :--( haluisin Lontooseen, Barcelonaan, Lissaboniin, Wieniin... Ehkä Lontoo & Barcelona houkuttelis enite mutta saas nähä... joko ens viikolla tai kesäkuun alussa :--D tietäis vaa, et ollaanko pitempi viikonloppu vai viikko, että vois hakee lomaa koulust..
Viimeinen muokkaaja, Stypayhoralikson pvm To 10 Toukokuu 2012 - 5:18, muokattu 1 kertaa