One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #10

+11
Louizz_tomlinzon
Evee
Sarqai
emmaLOVESnilla
_Blistex_
Veeranen
bO0m
nealoves1D
Stypayhoralikson
vilqu
Peetu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 5]

1Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Hehkutus topa #10 To 3 Toukokuu 2012 - 10:00

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

nealoves1D kirjoitti:
Peetu,, OIKEESTI ? Kui siistii ! mä oon kuullu vaa kerran ässäs wmyb ja silo olin iha kikseis Very Happy:D mis kapuppakeskukses kuulit sen ?

Espoontorilla olin (:

26Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Pe 4 Toukokuu 2012 - 12:23

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ ei me sillee sovittu asiaa, kumpikaa ei pyytäny anteeks, mä vaa selitin miks mä v*ttuilin sille & puhuttii siit jonku verra ja asia käänty siihe kuinka mua ahdistaa jutella asioista jotka liittyy jotenki muhu itteeni. mä en voi lopettaa sen aattelemista, että se on mun seurassa sellane ku on vaan siks että luulee että tykkään enemmän siitä sellasena (& en hyväksyis sitä välttämättä 'omana ittenään' - mun päätelmä). okei tää alkaa kääntyy angstiosion puolee... hihi eihä toi mitää, aw kiitti ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

27Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Pe 4 Toukokuu 2012 - 21:24

Peetu

Peetu

oujes, tänää Piet Nibbelinkin, hollantilaisen hevosmiestaidon opettajan kurssille (: oon ihan kikseissä kun haluun oppia niin paljon kun mahdollista ja sit ku toi kurssi on englanniks nii ihanaa ku pääsee puhuu silleen kunnolla enkkuu ja näin oujeeaahh ♥

28Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Pe 4 Toukokuu 2012 - 21:37

Sarqai

Jesjes menos vilqun tanssiesitykseen tänää, peukut pystyyn:)

29Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Pe 4 Toukokuu 2012 - 22:06

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson kirjoitti:hei saatte olla musta tyytyväisii! (ne jotka luki mun vuodatuksen maanantaina mun ystävästä :d) me sitte puhuttii tänää siitä asiasta. se ei ite tullu mulle aamulla puhuu mitää, se oli päättäny että mä saan alottaa puhumisen ja et jos tahon puhuu nii sillo alotan puhumise ja oli aatellu että mä oon sille vihane. ja se oli huomannu mun v*ttuilun :---D mä sitte mietin kauhee pitkää mite sanon sen asian, mutta sitte mä vaa pamautin sen niinku musta tuntu, että se muuttuu tietyn henkilön seurassa aina ja sitte aloin selittää jotai esimerkkei (ystävä kysy) tapauksista ja sitte sanoin että olis ennemmi koko aja sellane 'kovis' tai ei ollenkaa. sitte mulle selviski, että se esittää mun seurassa. se ei kuulemma esitäkkää tota kovista vaa se esittää mun (PARHAAN YSTÄVÄN!!) seurassa sellasta niinku se luulee mun tykkäävän (=sen tyyppisistä ihmisistä aattelee mun tykkäävän). se oikeesti satutti. sitte se sano että 'hyvä että me pystytää puhumaan tälläsistä' ja jotai muuta ton suuntasta. mä sanoin 'mä en halua puhua tälläsistä' & ystävä vastas 'joo oon huomannu et sua ahistaa tälläset keskustelut' ja juteltii jotai juttui.
ja tää kuuluu tänne koska hyvä asia 1. että sain sanottuu sen 2. olin tarpeeks rohkee ja 3. saatii puhuttuu asiat halki. vaikka vaikuttaaki vähä angstaustopan jutulta :--( + kiitti kaikille jokka jaksaa lukee näi pitkän & epäselvän sepostukse ♥

Siis voi ei! D: Ei kyllä tullu mieleenkään tollanen vaihtoehto :c Uskon että satutti kuulla toi, vielä pahempaa että parhaalta ystävältä! )': Mutta olit todellakin rohkee, mä en ois ikinä pystyny tohon! Ja ainakin tiiät nyt totuuden, se on ehkä loppujenlopuks tärkeintä :< Kuitenki hienoo että löysit tästä jutusta noita positiivisia puoliakin! (: Voimii sulle<3

30Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Pe 4 Toukokuu 2012 - 23:54

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypayhoralikson:Ton kuuleminen kyl varmaan satutti mutta hyvä että olit rohkee, ainaki sait tietää totuuden...

31Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 La 5 Toukokuu 2012 - 1:20

nealoves1D

nealoves1D

Stypayhoralikson,, oon nii ylpee susta ! Tolasii asioit ei vaa oo helppoo sanoo tosta noi vaa ja sä pystyit siihe ! (: voin vaa kuvitella kui helpottunu olit ton jälkee vaik varmasti samal tuntu tosi pahalta(oke enemmänki ku tosi pahalta),, mut sait ainaki tietää mite asiat on .. Muthei paljon haleja sulle ! ♥

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

32Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 La 5 Toukokuu 2012 - 6:35

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Peetu vautsi, kuulostaa tosi siistiltä!!:--) oliks siel vielä siistimpää ku miltä kuulostaa? Wink
bO0m no ei mullekkaa oikeestaa tullu.. se kumminki selitti että on nytte enemmä sellane 'kovis' kokoaja. mutta asia on selvitetty, toivon että sen käytös muuttuu (että olis munki seurassa sellane niinku on 'normaalisti') mut toisaalta toivon että se muuttuis kokonaa sellaseks niinku on mun seurassa, mihin on jonku 0,0000001% mahikset :DD
Louizz_tomlinzon joo se nytte on tärkeintä :--)
Nea joo siltä musta just tuntu.. mutta piän pään pystyssä! aww kiitti, halei sullekki ♥️

tänää on tapahtunu pari kivaa asiaa! kävin tsekkaas mun maalattuu huonet äitil ja se näytti paremmalta ku olin uskonu! mummu ja pappa on täällä, oli tullu eile ja ne on mulle supertärkeit koska nähää nii harvoi ♥️ ja ku katoin singstarin biisei joita voi ostaa, löysin JLS'n beat again'in ja Ellie'n version your song'ist! oli pakko ostaa ja oon vaa vetäny niit iha fiiliksis!

33Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 La 5 Toukokuu 2012 - 10:10

bewareofaino

bewareofaino

jejeeejeee teitä kiinnostaa mut olin yhel viulukurssil tänää huippuammattilaisten opastuksessa vähän folk muuuusicia soittelemassa :---) ja vaikka kaverit esty tulemasta mul oli ihan mukavaa! sormet vähän rakoilla 9 tunnin soittamisesta mutta se on sivuseikka Wink

34Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 La 5 Toukokuu 2012 - 10:11

Peetu

Peetu

ÄÄÄÄ se Pietin kurssi oli mahtava, huomenna uudestaan (: en siis voi tajuta miten tapa miten sä pidät naura kädessäs viestittää sille hevoselle mitä haluut sen tekevän ! mulla on pää entistä enemmän sekasin kun opin niin paljon uutta (:

Stypayhoralikson, oihh kuulostaa ihanalta (: vaikka mun laulaääni on kamala nii silti rakastan singstareja ja ootan milloin tulis vaikka WMYB myyntiin (;

35Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 La 5 Toukokuu 2012 - 10:49

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bewareofaino eikää folk musicista tulee mielee iha kauheet paikalliset folk music festarit XD hyyh

Peetu singstarit on iha parhait! varmaa kiljun iha innoissani ku/jos WMYB tulee sinne!

36Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 La 5 Toukokuu 2012 - 12:12

Veeranen

Veeranen

bewareofaino kirjoitti:jejeeejeee teitä kiinnostaa mut olin yhel viulukurssil tänää huippuammattilaisten opastuksessa vähän folk muuuusicia soittelemassa :---) ja vaikka kaverit esty tulemasta mul oli ihan mukavaa! sormet vähän rakoilla 9 tunnin soittamisesta mutta se on sivuseikka Wink

oumaikaash, osaaks sä soittaa viuluu? : o

37Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 La 5 Toukokuu 2012 - 22:13

Sarqai

Jejee Vilqulla oli eilen tanssiesitys, ihan sairaan kivaa(:

38Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Su 6 Toukokuu 2012 - 3:45

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

sain papalta tänää 26e, 6e vaa siks että halasin sitä kahesti!:--D veli ja sisko ei saanu haleist mitää ylimääräst rahaa haha (;
ja äiti soitti, et mun täti oli soittanu ja kysyny jos se kävis, että lähettäis helatorstaina (mikä vapaapäivä onkaa 17.päivä) sellaselle pidennetylle viikonloppulomalle jonnekki Etelä-/Keski-Eurooppaa kaupunkii sittenki! wow oon innoissani, toivottavasti iskälle sopii ku oli suunnitelmis että lähettäis sillo Lappii... mutta siis täti vie mut lomalle koska me oltii tehty sopimus (joka sillo vaikutti täysin siltä ettei tulis ikinä toteutuu) mut sain sen täytettyy! mun pitää vaa hankkii nyt iha himona rahaa, haha..

39Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Su 6 Toukokuu 2012 - 6:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypayhoralikson kirjoitti:sain papalta tänää 26e, 6e vaa siks että halasin sitä kahesti!:--D veli ja sisko ei saanu haleist mitää ylimääräst rahaa haha (;
ja äiti soitti, et mun täti oli soittanu ja kysyny jos se kävis, että lähettäis helatorstaina (mikä vapaapäivä onkaa 17.päivä) sellaselle pidennetylle viikonloppulomalle jonnekki Etelä-/Keski-Eurooppaa kaupunkii sittenki! wow oon innoissani, toivottavasti iskälle sopii ku oli suunnitelmis että lähettäis sillo Lappii... mutta siis täti vie mut lomalle koska me oltii tehty sopimus (joka sillo vaikutti täysin siltä ettei tulis ikinä toteutuu) mut sain sen täytettyy! mun pitää vaa hankkii nyt iha himona rahaa, haha..
Kiva (: Mä olin tulos hehkuttaa just samanlaista asiaa ku iskä sano et kesällä lähetään meibi saksaan

//Mun 5 ja puoli vuotias veli tuli tähä osotti 1D'n kuvaa ja kysy että kummasta sä tykkäät eniten musta vai noista miehistä? sit mä vastasin että molemmista eri tavalla.Sit se sano että 'mä tykkään noista miehistä ainaki enemmä ku justin bieberistä'(mä ite tykkään siitäki)
Sit se tuli kommentoimaan kaikkee että sä oot kirjottanu jo noi paljo ym. ja kyttään koska rupeen pelaa sen kaa raft warsii

Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm Su 6 Toukokuu 2012 - 7:55, muokattu 1 kertaa

40Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Su 6 Toukokuu 2012 - 7:28

Sarqai

Louizz Awws<33 Cute guy<3 No kummast tykkäät enemmän, bieberist vai 1D:stä?

41Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Su 6 Toukokuu 2012 - 7:54

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sarqai kirjoitti:Louizz Awws<33 Cute guy<3 No kummast tykkäät enemmän, bieberist vai 1D:stä?
No Justinist oon tykänny jo niin monta vuotta mutta ehkä silti 1D ,ainaki tällä hetkellä.

42Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Su 6 Toukokuu 2012 - 9:14

bO0m

bO0m

Heei kaikki, nyt on taas ollu kaikkee säätöö en oo yhtää kerinny käymää ):

Mutta oli hauska viikonloppu! :DD Ystävän kans intouduttiin yöllä kolmelta puhumaan pelkkää enkkuu sit puhuttii kaikkee iha normisti yli tunti enkuks! (: Se oli tosi hauskaa ja helppoo vaik oltii väsyneitä ja oli ihan hirveen vaikeeta alkaa enää puhuun suomee kun päätettiin et lopetetaan xDD Ja sit oltii illal mäkissä ja hunettiin vähä kaikkia :''D Hyvä me! (;

43Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Su 6 Toukokuu 2012 - 22:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oli eilen tosi kivaa ja puhuttiin paljo kaikkee kaverin kaa(:
Sit DIDI VOITTI! oon kannustanu sitä alust lähtie

44Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Su 6 Toukokuu 2012 - 23:43

Sarqai

Jesjesjes Didi voitti<3

45Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Ma 7 Toukokuu 2012 - 4:00

vilqu

vilqu

En oo kerinny nyt pariin päivään käymään forkalla, mut hei vaan taas! (vähän ulkona kaikesta, mut kyll tää tästä..) Viikonloppuna oli ekaks launantaina tanssinäytös: kenraali meni tosi hyvin, mut sit ku oli oikee esitys ni yheltä jäi toinen kenkä rappusiin jo ennen ku koko tanssi ees alko, sit yhen siltakaato (yhen=ainoo joka sen teki) vähän lätsähti ja sit yks kamppas paikkojen vihdossa toisen ja se makas siinä sit mahallaan ja yritti päästä ylös:D Sit oli sunnuntaina ratsastuskisat, jotka ei menny mun osalta ihan nappiin... (hauskaa kyllä oli:D) Sit lähettiin hakee kisojen jälkeen tallille kaks trailerillista heinää yheltä toiselta tallilta (tehtiin siis kaks reissua) ja tavattiin siellä matka kaks sellasta törttöä sekä yks käärme:D

Joo, siinä suunnileen mun viikonloppu:D Tänään taas tallille, kylläki eri talille sarqain kanssa!!

Ja lopuksi: Paljon onnea vaan, Paljon onnea vaan, Paljon onnea Sara, Paljon onnea vaan !!! <3 (sillä on tänään synttärit:D)

46Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Ma 7 Toukokuu 2012 - 4:18

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

ONNEA SARGAI!

Hihi en tykkää jääkiekosta enkä oo ees perehtyny siihe mutta tykkään olla oikeessa; se tyttö jota vihaan ja joka vihaa mua(se joka mua on syrjinyki) väitti että huomenna on Suomi-Kazaztan peli sit se tyyppi jonka kans mä aina tappelen väitti että se on Suomi - Tsekki peli.Sit mä sanoin ei varmana oo kumpikaa vaa se on Suomi -Sveitsi peli ku näin yhel sivul ku katoin yhtä juttua.Nyt ku tulin kotii ni tarkistin asian ja kuinka ollakaa se oli Suomi- Sveitsi peli.
Sit yks mun kaveripojista oli muksa kun musaope sano et pienemmät laulaa ton 'minun ystäväni' siin juhlassa.Sit se kaveri kuiskas mulle et sä oot 'minun ystäväni'.

47Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Ma 7 Toukokuu 2012 - 4:42

nealoves1D

nealoves1D

Onnee Saqai ! c:

&& Louizz_tomlinzon,, aww kui söpöö :3

Mäki nyt selittelen mun kaveripojista taas vaihteeks mutsiis tänää mantsantunnil mun kaveripoika(joka istuu mun vieressä,, meil on mantsan luokas istumajärkkkä...) taas sano kaikkee kivaa mulle Very Happy tyylii ku hakkasin itteäni kynäl nenää se vaa et "hei älä tee tollee ku en tykkää siit et sua sattuu" ja sitte ku se varasti mun kynän ni mävaa sanoin sellasel kiukutteleva pikkulapsi -äänel iha läpäl et "Sä oot kauhee, mäen puhu sulle" ja käännyin selkä siihe päi(joo pärisi,, en yleensä oo näi lapselline :Very Happy) ni se halas mua takaapäi ja oli sillee et "hei ei oo kivaa jos sä et puhu mulle ku sun kaa on oikeesti kiva jutella. Anteeks et mä varastin sun kynän" mä vähä jäädyin ku en oo tottunu kuulee tollast siltä, enkä oo tottunu siihe et se halaa mua takaapäi ni mäva jotai sössötin et "no ei se mitää,, emmä kauaa ois ollu puhumatta ku sullekki on kiva puhuu" ni sen hymy levis korvii asti ja sano et "Kiitos". Sitte se ope vaa sano et "noh ny nuoripari, ei luokassa" ja koko luokka hajos XD sitte ku alettii yehä tehtävii ni mä sanoin et "hei tuleeks tähä Pariisi" ku piti laittaa Italian pääkaupunki(joo mä olin vähä jäätyny) ja sitte se mun kaveripoika alko nauraa ja ku kysyin et "nauraks sä mulle ?" ni sevaa et "joo koska sä oot nii hauska" sitte mävaa et "no kiitti vaa .." ni se et "eiku ihan oikeesti. Sun on tosi hyvii juttui. Se onki osasyy siihe et oot noi ihana" ja hymyili sillee pienesti. Mävaa et "aaw no kiitos" ku en keksiny mitää järkevämpää sanottavaaa Very Happy joskus tollasten tuntie jälkee mul on fiilis et se tykkäis must taas(tiijän et se tykkäs must melkee vuoden seiskast kasin alkuu), mut en usko kuitenkaa ku se ois varmaa kertonu ku viimekski se kerto ite Very Happy

&& sain äikän kokeesta 8+ vaik odotin jotai 6½-7½ väliltä .. Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

48Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Ma 7 Toukokuu 2012 - 4:45

jonskauu

jonskauu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Sit yks mun kaveripojista oli muksa kun musaope sano et pienemmät laulaa ton 'minun ystäväni' siin juhlassa.Sit se kaveri kuiskas mulle et sä oot 'minun ystäväni'.

IHANA ♥ joo ja mä hehkutan sitä mitä mä kirjotin tuol randomi topassa ja sit sitä et täl viikol alkaa vikat tanssitreenit tänä keväänä ja lauantaina on sit esitykset, jänskättäää! varsinkin, koska en oo harjottelemassa torstaina :-D ja sain ihan mahtavan tarjouksen tänään ja en tiiä voinko kieltäytyä siitä, tästä saatte kuulla lisää myöhemminn! mulla on nyt paljon kaikkee kivaa tulossa! can't wait :-)

49Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Ma 7 Toukokuu 2012 - 5:12

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Nea: Ihana (: Mun opettaja aina sanoo jos vaikka joku mun kaveri halaa mua tai ylipäätänsö joku jotain että jättäkää nuo hommat välkälle xD

sit joo se sano nii tahallee sillee läpäl mut kyl se sitä tarkotti mutta sillee tahallee vähä lapsellisesti xD kukaan ei varmaa tajunnu mun selityksestä mtn

50Hehkutus topa #10 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #10 Ma 7 Toukokuu 2012 - 8:30

_Blistex_

_Blistex_

Paljon onneaa sarqai! <3

Nea: Aww, kuinka ihana kaveripoika. (:

Mulla on aika pieni hehkutuksen aihe, mut tälläset pienetki jutut voi joskus piristää kummasti. (: Tänään meinaan kävin vähän ostoksilla ja ostin sellasen kivan kesäpaidan ja ihanat kengät. <3 Joo, tulin noin pienestä iloseksi. :DD

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa