Nella kirjoitti:eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:
One Direction Finland
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Nella kirjoitti:eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:
Mistä sä sen vedit?Sophie_Malik kirjoitti:MUN ODOTUS PALKITTIIN VIHDOIN <'3
Kävin ihan normaalisti hakemassa postia ja siellä oli suurikokoinen kirjekuori mulle ulkomailta. Mä tiesin jo mitä siellä oli ja avasin sen kädet täristen innosta!
Zaynilta tuli mulle nimmarikuva <'3 Ah, siinä on mulle omistyskirjoitus ja sen nimmari!!
"To Sophie, You make me smile, always"
With love,
Zayn Malik
Sophie_Malik kirjoitti:MUN ODOTUS PALKITTIIN VIHDOIN <'3
Kävin ihan normaalisti hakemassa postia ja siellä oli suurikokoinen kirjekuori mulle ulkomailta. Mä tiesin jo mitä siellä oli ja avasin sen kädet täristen innosta!
Zaynilta tuli mulle nimmarikuva <'3 Ah, siinä on mulle omistyskirjoitus ja sen nimmari!!
With love,
Zayn Malik
jos tää on sitä paita juttuu, ni teee sabluuna, sitte jtn maalii siitevilqu kirjoitti:Viime hehkutus topaan liittyen....
Painan ite! Niinku miten??
Joku kuukausi tai vähän päälle lähetin fanipostia ja pyysin nimmarilla varustettua kuvaa. Tää on mulle tuttua, koska oon niin monelle lähettäny postia. Oli ilonen ylläri, että se tuli!vilqu kirjoitti:Mistä sä sen vedit?Sophie_Malik kirjoitti:MUN ODOTUS PALKITTIIN VIHDOIN <'3
With love,
Zayn Malik
Sophie_Malik kirjoitti:Joku kuukausi tai vähän päälle lähetin fanipostia ja pyysin nimmarilla varustettua kuvaa. Tää on mulle tuttua, koska oon niin monelle lähettäny postia. Oli ilonen ylläri, että se tuli!vilqu kirjoitti:Mistä sä sen vedit?Sophie_Malik kirjoitti:MUN ODOTUS PALKITTIIN VIHDOIN <'3
With love,
Zayn Malik
Ei oo mitään baittaamista, koska niillehän lähettää fanipostia ihan älyttömän moninealoves1D kirjoitti:Sophie_Malik kirjoitti:Joku kuukausi tai vähän päälle lähetin fanipostia ja pyysin nimmarilla varustettua kuvaa. Tää on mulle tuttua, koska oon niin monelle lähettäny postia. Oli ilonen ylläri, että se tuli!vilqu kirjoitti:Mistä sä sen vedit?Sophie_Malik kirjoitti:MUN ODOTUS PALKITTIIN VIHDOIN <'3
With love,
Zayn Malik
Vähä kiva ! mulle ei oo ikinä tullu mielee et noi vois tehä xd muttajoo vois itekki laittaa liamille jotai ton tyyppist jos sua ei haittaa tälläne baittaamine xdxd
Voisin lähettää Harrylle! Mut tarttis osottee, jos joku tietää?!Sophie_Malik kirjoitti:Ei oo mitään baittaamista, koska niillehän lähettää fanipostia ihan älyttömän moninealoves1D kirjoitti:Sophie_Malik kirjoitti:Joku kuukausi tai vähän päälle lähetin fanipostia ja pyysin nimmarilla varustettua kuvaa. Tää on mulle tuttua, koska oon niin monelle lähettäny postia. Oli ilonen ylläri, että se tuli!vilqu kirjoitti:Mistä sä sen vedit?Sophie_Malik kirjoitti:MUN ODOTUS PALKITTIIN VIHDOIN <'3
With love,
Zayn Malik
Vähä kiva ! mulle ei oo ikinä tullu mielee et noi vois tehä xd muttajoo vois itekki laittaa liamille jotai ton tyyppist jos sua ei haittaa tälläne baittaamine xdxd
Tähän osoitteeseen mä muistaakseni lähetinvilqu kirjoitti:Voisin lähettää Harrylle! Mut tarttis osottee, jos joku tietää?!
Okei, kiitos:D Riittääkö jos laittaa yhen suomen postimerkin, meneekö perille? En oo lähettäny koskaan mitään ulkomaille:DSophie_Malik kirjoitti:Tähän osoitteeseen mä muistaakseni lähetinvilqu kirjoitti:Voisin lähettää Harrylle! Mut tarttis osottee, jos joku tietää?!
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
Toi on siis kaikille jätkille. Niillä ei tietääkseni ole omia fanipostiosoitteita.
vilqu kirjoitti:Okei, kiitos:D Riittääkö jos laittaa yhen suomen postimerkin, meneekö perille? En oo lähettäny koskaan mitään ulkomaille:DSophie_Malik kirjoitti:Tähän osoitteeseen mä muistaakseni lähetin :Dvilqu kirjoitti:Voisin lähettää Harrylle! Mut tarttis osottee, jos joku tietää?!
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
Toi on siis kaikille jätkille. Niillä ei tietääkseni ole omia fanipostiosoitteita.
Kiitos miljoonasti! Mulla on nyt aika hyvä fiilis ku sain itteni lukee kokeisiin ennen ku tulin koneelle ja sit palkitsin etteni koneella:D Ja sit huomenna on PERJANTAI jihaa!!Peetu kirjoitti:vilqu kirjoitti:Okei, kiitos:D Riittääkö jos laittaa yhen suomen postimerkin, meneekö perille? En oo lähettäny koskaan mitään ulkomaille:DSophie_Malik kirjoitti:Tähän osoitteeseen mä muistaakseni lähetinvilqu kirjoitti:Voisin lähettää Harrylle! Mut tarttis osottee, jos joku tietää?!
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
Ykkösluokan postimerkillä menee perille
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa