One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus-topa #3

+10
hennoaa
mariaemmma
Louizz_tomlinzon
jonskauu
Veeranen
nealoves1D
Sophie_Malik
Peetu
vilqu
militsii
14 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 4]

1Hehkutus-topa #3 Empty Hehkutus-topa #3 Ti 28 Helmi 2012 - 10:12

militsii

militsii

Nella kirjoitti:eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:

http://dream-it-milla.blogspot.com

2Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ti 28 Helmi 2012 - 10:26

vilqu

vilqu

Viime hehkutus topaan liittyen....

Painan ite! Niinku miten??

3Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ti 28 Helmi 2012 - 11:00

Peetu

Peetu

mulla on nii hyvä fiilis ihan muuten vaan (:

4Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ti 28 Helmi 2012 - 11:10

Sophie_Malik

Sophie_Malik

MUN ODOTUS PALKITTIIN VIHDOIN <'3
Kävin ihan normaalisti hakemassa postia ja siellä oli suurikokoinen kirjekuori mulle ulkomailta. Mä tiesin jo mitä siellä oli ja avasin sen kädet täristen innosta!
Zaynilta tuli mulle nimmarikuva <'3 Ah, siinä on mulle omistyskirjoitus ja sen nimmari!!
"To Sophie, You make me smile, always"
With love,
Zayn Malik

http://unfaithful-mind.blogspot.com

5Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ti 28 Helmi 2012 - 11:11

vilqu

vilqu

Sophie_Malik kirjoitti:MUN ODOTUS PALKITTIIN VIHDOIN <'3
Kävin ihan normaalisti hakemassa postia ja siellä oli suurikokoinen kirjekuori mulle ulkomailta. Mä tiesin jo mitä siellä oli ja avasin sen kädet täristen innosta!
Zaynilta tuli mulle nimmarikuva <'3 Ah, siinä on mulle omistyskirjoitus ja sen nimmari!!
With love,
Zayn Malik
Mistä sä sen vedit?

6Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ti 28 Helmi 2012 - 11:12

vilqu

vilqu

Kiitos Nean että mulla on vihdoin kunnon 1D kuvia kännykässä!

7Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ti 28 Helmi 2012 - 11:20

nealoves1D

nealoves1D

With love,
Zayn Malik

aaw eikää ♥ vähä mäki halisin tollasen mut liamilt tosin :3 ♥

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

8Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ti 28 Helmi 2012 - 11:26

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:Viime hehkutus topaan liittyen....

Painan ite! Niinku miten??
jos tää on sitä paita juttuu, ni teee sabluuna, sitte jtn maalii siite Very Happy

9Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ti 28 Helmi 2012 - 11:27

jonskauu

jonskauu

Mä kävin hiihtää sen 10km ja jaksoin paremmin ku uskoinkaa! Tänää sit valvon myöhää, katon varmaa pari leffaa, kuuntelen musaa ja syön Very Happy voisin jatkaa lomaa vielä pari viikkoo ♥️

10Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ti 28 Helmi 2012 - 12:07

Sophie_Malik

Sophie_Malik

vilqu kirjoitti:
With love,
Zayn Malik
Mistä sä sen vedit?
Joku kuukausi tai vähän päälle lähetin fanipostia ja pyysin nimmarilla varustettua kuvaa. Tää on mulle tuttua, koska oon niin monelle lähettäny postia. Oli ilonen ylläri, että se tuli!

11Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ti 28 Helmi 2012 - 12:33

nealoves1D

nealoves1D

Sophie_Malik kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
With love,
Zayn Malik
Mistä sä sen vedit?
Joku kuukausi tai vähän päälle lähetin fanipostia ja pyysin nimmarilla varustettua kuvaa. Tää on mulle tuttua, koska oon niin monelle lähettäny postia. Oli ilonen ylläri, että se tuli!

Vähä kiva ! Very Happy mulle ei oo ikinä tullu mielee et noi vois tehä xd muttajoo vois itekki laittaa liamille jotai ton tyyppist Smile jos sua ei haittaa tälläne baittaamine xdxd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

12Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ti 28 Helmi 2012 - 13:38

Sophie_Malik

Sophie_Malik

nealoves1D kirjoitti:
Sophie_Malik kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
With love,
Zayn Malik
Mistä sä sen vedit?

Vähä kiva ! Very Happy mulle ei oo ikinä tullu mielee et noi vois tehä xd muttajoo vois itekki laittaa liamille jotai ton tyyppist Smile jos sua ei haittaa tälläne baittaamine xdxd
Ei oo mitään baittaamista, koska niillehän lähettää fanipostia ihan älyttömän moni Very Happy

13Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ke 29 Helmi 2012 - 11:11

vilqu

vilqu

Sophie_Malik kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
Sophie_Malik kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
With love,
Zayn Malik
Mistä sä sen vedit?

Ei oo mitään baittaamista, koska niillehän lähettää fanipostia ihan älyttömän moni Very Happy
Voisin lähettää Harrylle! Mut tarttis osottee, jos joku tietää?!

14Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 To 1 Maalis 2012 - 2:22

jonskauu

jonskauu

Heräsin aamulla tosi aikasee ja kävin hiihtää 7kilsaa! Oon niin ylpee itestäni ku oon urheillu oikein paljon Smile

15Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 To 1 Maalis 2012 - 6:49

Sophie_Malik

Sophie_Malik

vilqu kirjoitti:Voisin lähettää Harrylle! Mut tarttis osottee, jos joku tietää?!
Tähän osoitteeseen mä muistaakseni lähetin Very Happy

Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU

Toi on siis kaikille jätkille. Niillä ei tietääkseni ole omia fanipostiosoitteita.

16Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 To 1 Maalis 2012 - 7:03

vilqu

vilqu

Sophie_Malik kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Voisin lähettää Harrylle! Mut tarttis osottee, jos joku tietää?!

Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU

Toi on siis kaikille jätkille. Niillä ei tietääkseni ole omia fanipostiosoitteita.
Okei, kiitos:D Riittääkö jos laittaa yhen suomen postimerkin, meneekö perille? En oo lähettäny koskaan mitään ulkomaille:D

17Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 To 1 Maalis 2012 - 7:31

Peetu

Peetu

vilqu kirjoitti:
Sophie_Malik kirjoitti:
Tähän osoitteeseen mä muistaakseni lähetin :D

Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU

Okei, kiitos:D Riittääkö jos laittaa yhen suomen postimerkin, meneekö perille? En oo lähettäny koskaan mitään ulkomaille:D

Ykkösluokan postimerkillä menee perille :)

18Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 To 1 Maalis 2012 - 10:39

vilqu

vilqu

Peetu kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Sophie_Malik kirjoitti:

Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU

Ykkösluokan postimerkillä menee perille Smile
Kiitos miljoonasti! Mulla on nyt aika hyvä fiilis ku sain itteni lukee kokeisiin ennen ku tulin koneelle ja sit palkitsin etteni koneella:D Ja sit huomenna on PERJANTAI jihaa!!

Mua kyllä harmittaa se Zaynin menetys edelleen.... Sad Nyyh!

19Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Pe 2 Maalis 2012 - 3:05

jonskauu

jonskauu

Oon tässä parhaillaa matkalla serkkujen luo. En kyllä tykkää istuu tätä neljää tuntia autossa, mut miniläppäri ja kamera sylissä matka taittuu varmaa iha kivasti. Ja porukat lupas et loppumatkasta voidaa kuunnella 1D:tä Very Happy

Mut kivaa on kyl taas pitkästä aikaa nähä serkkuja, mennä shoppailee ja päästä pois tuolt tuppukylästä. Eli tosi kiva loppuloma tulossa! Smile

20Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Pe 2 Maalis 2012 - 5:06

vilqu

vilqu

Perjantai!!!! Ou jee! Ja koko päivän on suunnitelmissa ollu löhöäminen ku kaikki kaverit on jossai:D

21Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Pe 2 Maalis 2012 - 6:02

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

nyt ne mun farkut vihdoin oli tullu postiin :-DDD saas nähä mikä iskän kommentti on,oon aika varma että se ei oikee innostu näistä housuista

22Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Pe 2 Maalis 2012 - 6:30

Veeranen

Veeranen

onks ne sun housut minkä malliset?(: vai onks ne niinku farkut Very Happy

23Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Pe 2 Maalis 2012 - 8:20

mariaemmma

mariaemmma

- VIIIIMEIIIN mun 'Forever Young' -kirja tuliii (:(: ♥ sohappy

24Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Pe 2 Maalis 2012 - 10:58

Peetu

Peetu

just jees viikonloppu tulos (:

25Hehkutus-topa #3 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Pe 2 Maalis 2012 - 12:06

vilqu

vilqu

Perjantai!!!! VIHDOIN! Siis oon oottanu tätä koko viikon!

Mulla on niin ikävä poikia vaikka se on vähän outoo ku en voi päästä niitä just nyt tän lähemmäs mut mulla on niiin kova ikävä! I Love One Direction!<3

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 4]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa