One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus-topa #3

+10
hennoaa
mariaemmma
Louizz_tomlinzon
jonskauu
Veeranen
nealoves1D
Sophie_Malik
Peetu
vilqu
militsii
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 4]

1Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Hehkutus-topa #3 Ti 28 Helmi 2012 - 10:12

militsii

militsii

First topic message reminder :

Nella kirjoitti:eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:

http://dream-it-milla.blogspot.com

76Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 To 8 Maalis 2012 - 12:32

nealoves1D

nealoves1D

Peetu kirjoitti:
Wow, onnea todella paljon ! (: viittiks laittaa vähän kuvaa, mä niin haluun nähä millanen se on !

MULLAKIN ON AIHETTA HEHKUTTAA !! mun ranne ei olekkaan murtunut !! pahaa peläten istuin sairaalassa mutta röntgenet näytti puhtailta nii pääs siinä pieni riemunkiljahdus ja helpotuksen huokaus (: ja pelkkää plussaa oli että mun lääkärillä oli samanlaiset silmät kun Niallilla (;

Jes ! Hyvä ettei ollukka murtunu Smile haha mäki haluun tollasen lääkärin ! Very Happy meijän koulussa on yks poika joka näyttää vähä harylt ja aina ku nään sen ni alan ajattelee harryy xd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

77Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Pe 9 Maalis 2012 - 3:53

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Siis ihan sairaan hyvät jutut tänään feat. jontte julius tomi ym..
Koulussa oli parhaat jutut ft kaverit ja pitkästä aikaa hyvä päivä koulus.
Ja perjantai ♥
Ja oon ilone että se inbetweeners kuva jonka se ope otti ei ollu ihan kauhee
Ps.Onnee sille joka voitti sen kalenterin(en jaksa kattoo nimimerkkii ku oon kännyl)toi kalenteri on ihana<3.oon tosi kateellinen :d en ees tienny koko kisasta mtn

Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm Pe 9 Maalis 2012 - 8:23, muokattu 1 kertaa

78Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Pe 9 Maalis 2012 - 5:02

jonskauu

jonskauu

Tänää oli iha huippupäivä vaikka aamulla oliki vaatekriisi! Ja koko viikonlopusta tulossa SUPERKIVA. Ja sit oli kiva ku enkussa meidän piti kirjottaa jatkotarinaa ja sen päähenkilönä oli Harry. Hyvä oli koittaa lukee & kirjottaa sitä siinä ilman virnistystä :-)

79Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Pe 9 Maalis 2012 - 5:13

vilqu

vilqu

Mä meen tänään perheen kaa mammalle pois tieltä ku siskolla on synttärit meilläVery Happy Siis perheen -sisko.. Very Happy Ja tänään hiihdin vikaa kertaa pariin vuoteen koska oli viimenen kerta hiihtoa tänä vuonna ja ens vuonna ei enää kouln kanssa hiihdetä ku meen yläasteelle ja siellä ei hiihdetä ja vapaaehtosesti mä en hiihdäVery Happy Annoin kyllä kaikkeni ku otettiin aikoja!

80Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Pe 9 Maalis 2012 - 5:40

Insku

Insku

Pinski♥️Harry kirjoitti:joo, voin laittaa huomenna, eiku te näätte ne mun blogista, joka näkyy nois mun jutuis Very Happy et käykää sielt kattooooooooo hihih Smile
VÄHÄ IHANANANANANANANANANANA♥️ ps. onnee viel kerran (:!

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

81Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Pe 9 Maalis 2012 - 6:27

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Insku kirjoitti:
Pinski♥️Harry kirjoitti:joo, voin laittaa huomenna, eiku te näätte ne mun blogista, joka näkyy nois mun jutuis Very Happy et käykää sielt kattooooooooo hihih Smile
aivan ihana se kalenteri ! ((: kelpais kyl mullekki :DD mutjoonii onneks olkoo vaa (; taas.

82Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Pe 9 Maalis 2012 - 6:57

bewareofaino

bewareofaino

AHFKALSJFALSKJGAASKFJLASKJ MÄÄ SAIN ISÄNTÄPERHEEN SAKSASTAAA!

83Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Pe 9 Maalis 2012 - 7:29

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

on se kalenteri sairaan ihana, ja kiitos viel kaikki !♥

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

84Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Pe 9 Maalis 2012 - 11:15

nealoves1D

nealoves1D

bewareofaino kirjoitti:AHFKALSJFALSKJGAASKFJLASKJ MÄÄ SAIN ISÄNTÄPERHEEN SAKSASTAAA!

Läheks sä siis vaihtoo sinne vai ? ONNEE (': vähä kiva ! Mäki haluisin lähtee vaihtoo mut vast sitte vuodenpääst ku alotan lukioo

85Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Pe 9 Maalis 2012 - 11:32

bewareofaino

bewareofaino

nealoves1D kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:AHFKALSJFALSKJGAASKFJLASKJ MÄÄ SAIN ISÄNTÄPERHEEN SAKSASTAAA!

Läheks sä siis vaihtoo sinne vai ? ONNEE (': vähä kiva ! Mäki haluisin lähtee vaihtoo mut vast sitte vuodenpääst ku alotan lukioo
heheh, joo no viikkoa ei vissiin ihan lasketa vaihdoks :D se on enemmänki ns. "kielimatka" ja käyn sillon paikallisessa koulussa sinä aikana. Mutta tää on mulle silti tosi iso juttu vaikka se onkin lyhyt aika... ! :---)

86Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Pe 9 Maalis 2012 - 12:57

nealoves1D

nealoves1D

bewareofaino kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

heheh, joo no viikkoa ei vissiin ihan lasketa vaihdoks Very Happy se on enemmänki ns. "kielimatka" ja käyn sillon paikallisessa koulussa sinä aikana. Mutta tää on mulle silti tosi iso juttu vaikka se onkin lyhyt aika... ! :---)

Aaa, okeei Smile olisin mäki iha innoissani tollasest ! Mä ootan muuteki jo nyt mun kielikurssii maltalle heinäkuus Very Happy Sinänsä iha kivoi tollaset lyhyet ajat ni ei tarvii olla kauaa poissa ku vaihtovuoden jälkee saattaa olla vaikee päästä takas lukioo (?) :d ja tollanen on varmasti kiva kokemus ! (::

87Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Pe 9 Maalis 2012 - 14:17

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Oo, onnee siitä kalenterista! Smile

http://unfaithful-mind.blogspot.com

88Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Pe 9 Maalis 2012 - 23:43

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

kiitti ! Smile ^

89Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 La 10 Maalis 2012 - 2:01

vilqu

vilqu

emmaLOVESnilla kirjoitti:
Insku kirjoitti:
aivan ihana se kalenteri ! ((: kelpais kyl mullekki :DD mutjoonii onneks olkoo vaa (; taas.
Siis missä niitä kuvia on näkyvillä? Sun blogissa, miten sinne pääsee?Very Happy

90Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 La 10 Maalis 2012 - 2:07

Veeranen

Veeranen

mua laulattaaa ja hymyilyttää vaikka väsyttääki ihan tajuttomasti : DD

91Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 La 10 Maalis 2012 - 4:44

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

vilqu kirjoitti:
Insku kirjoitti:
Siis missä niitä kuvia on näkyvillä? Sun blogissa, miten sinne pääsee?Very Happy

sinne pääsee, tossa ku on toi mun kuva, tai siis harry Very Happy ni sen alapuolella on semmonen maapallo ni siitä Smile

92Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 La 10 Maalis 2012 - 5:54

nealoves1D

nealoves1D

VÄHÄ IHANA ♥️ onnee viel ! :')

93Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 La 10 Maalis 2012 - 8:01

bewareofaino

bewareofaino

nealoves1D kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

heheh, joo no viikkoa ei vissiin ihan lasketa vaihdoks :D se on enemmänki ns. "kielimatka" ja käyn sillon paikallisessa koulussa sinä aikana. Mutta tää on mulle silti tosi iso juttu vaikka se onkin lyhyt aika... ! :---)

Aaa, okeei :) olisin mäki iha innoissani tollasest ! Mä ootan muuteki jo nyt mun kielikurssii maltalle heinäkuus :D Sinänsä iha kivoi tollaset lyhyet ajat ni ei tarvii olla kauaa poissa ku vaihtovuoden jälkee saattaa olla vaikee päästä takas lukioo (?) :d ja tollanen on varmasti kiva kokemus ! (::
Uu Maltalle, aika siistiä! :D ja joo, oon jo kerran asunu saksalaisessa perheessä viime kesänä nii tän pitäs mennä jo rutiinilla ;) vähän jännittää tietenkin, koska tää on eri puolella Saksaa se paikka ja siä saattaa olla eri tavat mutta elämä on. Mut se koulu mihin meen, on just valmistunu ja se on keskellä suurkaupunkia nii kyl kelpaa :D! Ja hyvää valmistautumista vaihtovuodelle, ku varmaan lähen sitte puoleks vuodeks jonnekin :)

Ja onnea kalenterista kuka sen sitten saikaan :D!

94Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 La 10 Maalis 2012 - 9:45

vilqu

vilqu

Pinski♥️Harry kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Insku kirjoitti:

sinne pääsee, tossa ku on toi mun kuva, tai siis harry Very Happy ni sen alapuolella on semmonen maapallo ni siitä Smile
Siis vitsin IHANA! Vois ostaa ton cdon.comista.. Very Happy Mäki haluun! Onnittelut:D

95Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Su 11 Maalis 2012 - 1:32

Peetu

Peetu

mun on ihan pakko hehkuttaa taas (: ensiks, oon niin ilonen kun mulla ja itseasiassa meidän koko kisaryhmällä meni eilinen ratsastustunti aivan mahtavasti ja koska oltiin naapuritallilla treenamassa "vieraassa paikassa" ratsastamista niin kaikki laitto itsensä peliin 120% ja tulokset oli sen mukaisia. aivan mahtava fiilis vieläkin (:

ja sitten toinen juttu, oon ihan megahypersuper ilonen mun kamun puolesta, koska se voitti perjantaina jonkun jutun jossa se pääs tapaamaan Robinia, haastattelee sitä suorassa lähetyksessä, ne halas Robinin kaa vaikka kuinka monta kertaa ja Robin anto sille vielä shoutoutin twitterissä. se on oikeesti niin ihanaa kun se on ihan sekasin ja hyvä jos se pystyy puhuu ees mistään muusta :D ja vaikka mä en ite mikään Robinin fani olekkaan niin oon silti ihan onnesta sekasin mun kamun puolesta (:

96Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Su 11 Maalis 2012 - 4:50

vilqu

vilqu

Peetu kirjoitti:mun on ihan pakko hehkuttaa taas (: ensiks, oon niin ilonen kun mulla ja itseasiassa meidän koko kisaryhmällä meni eilinen ratsastustunti aivan mahtavasti ja koska oltiin naapuritallilla treenamassa "vieraassa paikassa" ratsastamista niin kaikki laitto itsensä peliin 120% ja tulokset oli sen mukaisia. aivan mahtava fiilis vieläkin (:

ja sitten toinen juttu, oon ihan megahypersuper ilonen mun kamun puolesta, koska se voitti perjantaina jonkun jutun jossa se pääs tapaamaan Robinia, haastattelee sitä suorassa lähetyksessä, ne halas Robinin kaa vaikka kuinka monta kertaa ja Robin anto sille vielä shoutoutin twitterissä. se on oikeesti niin ihanaa kun se on ihan sekasin ja hyvä jos se pystyy puhuu ees mistään muusta Very Happy ja vaikka mä en ite mikään Robinin fani olekkaan niin oon silti ihan onnesta sekasin mun kamun puolesta (:
Mulle kävis toi mitä sun kamulle tapahtu Robinin kaa ni 11D poikien kaa:D

97Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Su 11 Maalis 2012 - 6:45

militsii

militsii

Oon aika kikseissä ku löysin/tajusin Spotifysta ton appsin, josta näkee almost kaikkien biisien sanat, tai siis se näyttää sen biisin sanat mitä sillä hetkellä kuuntelee.

Apua oon koko eilisen illan ja tän päivän kirjottanu englanniks, nii tulee kokoajan kauheita muistikatkoksia, et mikä joku sana on suomeks Very Happy Joten vaikka muutenkin tungen suomenkieliseen tekstiin englanninkielisiä sanoja/fraaseja nii nyt niitä on entistäkin enemmän..

http://dream-it-milla.blogspot.com

98Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Su 11 Maalis 2012 - 8:22

bewareofaino

bewareofaino

militsii kirjoitti:Apua oon koko eilisen illan ja tän päivän kirjottanu englanniks, nii tulee kokoajan kauheita muistikatkoksia, et mikä joku sana on suomeks :D Joten vaikka muutenkin tungen suomenkieliseen tekstiin englanninkielisiä sanoja/fraaseja nii nyt niitä on entistäkin enemmän..
Mulle käy kans tosi usein tolleen, et oo ainoo :---D! pitää oikee kysyä että "mikä se sana on ku tarkottaa sitä ku emmää muista" ...

99Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Su 11 Maalis 2012 - 8:44

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

bewareofaino kirjoitti:
militsii kirjoitti:Apua oon koko eilisen illan ja tän päivän kirjottanu englanniks, nii tulee kokoajan kauheita muistikatkoksia, et mikä joku sana on suomeks Very Happy Joten vaikka muutenkin tungen suomenkieliseen tekstiin englanninkielisiä sanoja/fraaseja nii nyt niitä on entistäkin enemmän..
Mulle käy kans tosi usein tolleen, et oo ainoo :---D! pitää oikee kysyä että "mikä se sana on ku tarkottaa sitä ku emmää muista" ...

jeps, ette oo ainoita ! Very Happy mä just kavereille ain joskus selitän et mikä se oli se....

100Hehkutus-topa #3 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Su 11 Maalis 2012 - 20:54

Peetu

Peetu

bewareofaino kirjoitti:
militsii kirjoitti:Apua oon koko eilisen illan ja tän päivän kirjottanu englanniks, nii tulee kokoajan kauheita muistikatkoksia, et mikä joku sana on suomeks Very Happy Joten vaikka muutenkin tungen suomenkieliseen tekstiin englanninkielisiä sanoja/fraaseja nii nyt niitä on entistäkin enemmän..

Hahahahah tiiän ton tunteen niin hyvin koska oon kakskielisellä luokalla koulussa ja puhun muutenkin nii paljon enkkuu kavereiden kaa että mulla tulee pakostakin "normipuheeseen" englanninkielisiä sanoja tai sanontoja Very Happy

oiiii tuollla on niin ihana sää ku aurinko alkaa nousemaan jo tähän aikaan !! kesä tulee ♥️

// siirsin tän ja tein uuden (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa