First topic message reminder :
Nella kirjoitti:eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Nella kirjoitti:eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:
Peetu kirjoitti:
Wow, onnea todella paljon ! (: viittiks laittaa vähän kuvaa, mä niin haluun nähä millanen se on !
MULLAKIN ON AIHETTA HEHKUTTAA !! mun ranne ei olekkaan murtunut !! pahaa peläten istuin sairaalassa mutta röntgenet näytti puhtailta nii pääs siinä pieni riemunkiljahdus ja helpotuksen huokaus (: ja pelkkää plussaa oli että mun lääkärillä oli samanlaiset silmät kun Niallilla (;
Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm Pe 9 Maalis 2012 - 8:23, muokattu 1 kertaa
VÄHÄ IHANANANANANANANANANANA ps. onnee viel kerran (:!PinskiHarry kirjoitti:joo, voin laittaa huomenna, eiku te näätte ne mun blogista, joka näkyy nois mun jutuis et käykää sielt kattooooooooo hihih
aivan ihana se kalenteri ! ((: kelpais kyl mullekki :DD mutjoonii onneks olkoo vaa (; taas.Insku kirjoitti:VÄHÄ IHANANANANANANANANANANA ps. onnee viel kerran (:!PinskiHarry kirjoitti:joo, voin laittaa huomenna, eiku te näätte ne mun blogista, joka näkyy nois mun jutuis et käykää sielt kattooooooooo hihih
bewareofaino kirjoitti:AHFKALSJFALSKJGAASKFJLASKJ MÄÄ SAIN ISÄNTÄPERHEEN SAKSASTAAA!
heheh, joo no viikkoa ei vissiin ihan lasketa vaihdoks :D se on enemmänki ns. "kielimatka" ja käyn sillon paikallisessa koulussa sinä aikana. Mutta tää on mulle silti tosi iso juttu vaikka se onkin lyhyt aika... ! :---)nealoves1D kirjoitti:bewareofaino kirjoitti:AHFKALSJFALSKJGAASKFJLASKJ MÄÄ SAIN ISÄNTÄPERHEEN SAKSASTAAA!
Läheks sä siis vaihtoo sinne vai ? ONNEE (': vähä kiva ! Mäki haluisin lähtee vaihtoo mut vast sitte vuodenpääst ku alotan lukioo
bewareofaino kirjoitti:heheh, joo no viikkoa ei vissiin ihan lasketa vaihdoks se on enemmänki ns. "kielimatka" ja käyn sillon paikallisessa koulussa sinä aikana. Mutta tää on mulle silti tosi iso juttu vaikka se onkin lyhyt aika... ! :---)nealoves1D kirjoitti:bewareofaino kirjoitti:AHFKALSJFALSKJGAASKFJLASKJ MÄÄ SAIN ISÄNTÄPERHEEN SAKSASTAAA!
Läheks sä siis vaihtoo sinne vai ? ONNEE (': vähä kiva ! Mäki haluisin lähtee vaihtoo mut vast sitte vuodenpääst ku alotan lukioo
Siis missä niitä kuvia on näkyvillä? Sun blogissa, miten sinne pääsee?emmaLOVESnilla kirjoitti:aivan ihana se kalenteri ! ((: kelpais kyl mullekki :DD mutjoonii onneks olkoo vaa (; taas.Insku kirjoitti:VÄHÄ IHANANANANANANANANANANA ps. onnee viel kerran (:!PinskiHarry kirjoitti:joo, voin laittaa huomenna, eiku te näätte ne mun blogista, joka näkyy nois mun jutuis et käykää sielt kattooooooooo hihih
vilqu kirjoitti:Siis missä niitä kuvia on näkyvillä? Sun blogissa, miten sinne pääsee?emmaLOVESnilla kirjoitti:aivan ihana se kalenteri ! ((: kelpais kyl mullekki :DD mutjoonii onneks olkoo vaa (; taas.Insku kirjoitti:VÄHÄ IHANANANANANANANANANANA ps. onnee viel kerran (:!PinskiHarry kirjoitti:joo, voin laittaa huomenna, eiku te näätte ne mun blogista, joka näkyy nois mun jutuis et käykää sielt kattooooooooo hihih
PinskiHarry kirjoitti:joo, voin laittaa huomenna, eiku te näätte ne mun blogista, joka näkyy nois mun jutuis et käykää sielt kattooooooooo hihih
Uu Maltalle, aika siistiä! :D ja joo, oon jo kerran asunu saksalaisessa perheessä viime kesänä nii tän pitäs mennä jo rutiinilla ;) vähän jännittää tietenkin, koska tää on eri puolella Saksaa se paikka ja siä saattaa olla eri tavat mutta elämä on. Mut se koulu mihin meen, on just valmistunu ja se on keskellä suurkaupunkia nii kyl kelpaa :D! Ja hyvää valmistautumista vaihtovuodelle, ku varmaan lähen sitte puoleks vuodeks jonnekin :)nealoves1D kirjoitti:bewareofaino kirjoitti:heheh, joo no viikkoa ei vissiin ihan lasketa vaihdoks :D se on enemmänki ns. "kielimatka" ja käyn sillon paikallisessa koulussa sinä aikana. Mutta tää on mulle silti tosi iso juttu vaikka se onkin lyhyt aika... ! :---)nealoves1D kirjoitti:bewareofaino kirjoitti:AHFKALSJFALSKJGAASKFJLASKJ MÄÄ SAIN ISÄNTÄPERHEEN SAKSASTAAA!
Aaa, okeei :) olisin mäki iha innoissani tollasest ! Mä ootan muuteki jo nyt mun kielikurssii maltalle heinäkuus :D Sinänsä iha kivoi tollaset lyhyet ajat ni ei tarvii olla kauaa poissa ku vaihtovuoden jälkee saattaa olla vaikee päästä takas lukioo (?) :d ja tollanen on varmasti kiva kokemus ! (::
Siis vitsin IHANA! Vois ostaa ton cdon.comista.. Mäki haluun! Onnittelut:DPinskiHarry kirjoitti:vilqu kirjoitti:Siis missä niitä kuvia on näkyvillä? Sun blogissa, miten sinne pääsee?emmaLOVESnilla kirjoitti:aivan ihana se kalenteri ! ((: kelpais kyl mullekki :DD mutjoonii onneks olkoo vaa (; taas.Insku kirjoitti:VÄHÄ IHANANANANANANANANANANA ps. onnee viel kerran (:!PinskiHarry kirjoitti:joo, voin laittaa huomenna, eiku te näätte ne mun blogista, joka näkyy nois mun jutuis et käykää sielt kattooooooooo hihih
sinne pääsee, tossa ku on toi mun kuva, tai siis harry ni sen alapuolella on semmonen maapallo ni siitä
Mulle kävis toi mitä sun kamulle tapahtu Robinin kaa ni 11D poikien kaa:DPeetu kirjoitti:mun on ihan pakko hehkuttaa taas (: ensiks, oon niin ilonen kun mulla ja itseasiassa meidän koko kisaryhmällä meni eilinen ratsastustunti aivan mahtavasti ja koska oltiin naapuritallilla treenamassa "vieraassa paikassa" ratsastamista niin kaikki laitto itsensä peliin 120% ja tulokset oli sen mukaisia. aivan mahtava fiilis vieläkin (:
ja sitten toinen juttu, oon ihan megahypersuper ilonen mun kamun puolesta, koska se voitti perjantaina jonkun jutun jossa se pääs tapaamaan Robinia, haastattelee sitä suorassa lähetyksessä, ne halas Robinin kaa vaikka kuinka monta kertaa ja Robin anto sille vielä shoutoutin twitterissä. se on oikeesti niin ihanaa kun se on ihan sekasin ja hyvä jos se pystyy puhuu ees mistään muusta ja vaikka mä en ite mikään Robinin fani olekkaan niin oon silti ihan onnesta sekasin mun kamun puolesta (:
Mulle käy kans tosi usein tolleen, et oo ainoo :---D! pitää oikee kysyä että "mikä se sana on ku tarkottaa sitä ku emmää muista" ...militsii kirjoitti:Apua oon koko eilisen illan ja tän päivän kirjottanu englanniks, nii tulee kokoajan kauheita muistikatkoksia, et mikä joku sana on suomeks :D Joten vaikka muutenkin tungen suomenkieliseen tekstiin englanninkielisiä sanoja/fraaseja nii nyt niitä on entistäkin enemmän..
bewareofaino kirjoitti:Mulle käy kans tosi usein tolleen, et oo ainoo :---D! pitää oikee kysyä että "mikä se sana on ku tarkottaa sitä ku emmää muista" ...militsii kirjoitti:Apua oon koko eilisen illan ja tän päivän kirjottanu englanniks, nii tulee kokoajan kauheita muistikatkoksia, et mikä joku sana on suomeks Joten vaikka muutenkin tungen suomenkieliseen tekstiin englanninkielisiä sanoja/fraaseja nii nyt niitä on entistäkin enemmän..
bewareofaino kirjoitti:Mulle käy kans tosi usein tolleen, et oo ainoo :---D! pitää oikee kysyä että "mikä se sana on ku tarkottaa sitä ku emmää muista" ...militsii kirjoitti:Apua oon koko eilisen illan ja tän päivän kirjottanu englanniks, nii tulee kokoajan kauheita muistikatkoksia, et mikä joku sana on suomeks Joten vaikka muutenkin tungen suomenkieliseen tekstiin englanninkielisiä sanoja/fraaseja nii nyt niitä on entistäkin enemmän..
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa