First topic message reminder :
Nella kirjoitti:eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Nella kirjoitti:eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:
joo ne on sellaset pillifarkut :)Veeranen kirjoitti:onks ne sun housut minkä malliset?(: vai onks ne niinku farkut :D
Niin munki!iskä hakee sen tänään ♥.Vähä yli kuukausi kesti ennenku tuli...mariaemmma kirjoitti:- VIIIIMEIIIN mun 'Forever Young' -kirja tuliii (:(: ♥ sohappy
Louizz_tomlinzon kirjoitti:Niin munki!iskä hakee sen tänään ♥.Vähä yli kuukausi kesti ennenku tuli...mariaemmma kirjoitti:- VIIIIMEIIIN mun 'Forever Young' -kirja tuliii (:(: ♥ sohappy
Me kuunnellaan aina 1Dtä autossa.Mun äitin mielestä se on iha kuunneltavaa musaa mutta se ei tunnista viellä poikii niinku.Eile se kysy et "ketkä noiden nimet on?" ja mä sanoin et "Emmiki tunnistaa noi muttet sä vaikka se ei osaa ees lukee" ja äiti oli et "empä usko että neljävuotias noita nimeltä tietää" mä taas sanoin et "kysy vaikka siltä" sitte emmi tuli "tuo on Harry ja tuo on Louvis(se lausuu Louis niinku oikee enkussa pitää mutta se lisää v'n johonki kohtaan (se oli vähä hankala laittaa tohon kirjotusmuotoon))tuo on Nial toi on Liam ja tuo on Zayn" sitte äiti sano et "mistä lähtien se noi on tunnistanu" sit sanoin vaa että "vaikka kuinka kauan"vilqu kirjoitti:Oli just ulkoilee ihanassa ilmassa, hyvässä seurassa, kivassa paikassa jne. Kolme tuntia jotka meni hetkessä Kohta ruoka ja sit pitää varmaa lukee vähän kokeisiin... katoo putousta ja silleen:D Ja tietty kuunnella 1D:tä! Ollaan äidin kanssa menoss huomenna teijoon laskettelee ja mä niin otan 1D levyn mukaan. Äiti saa "kestää" sitä KOKO matkan edes takas:D No se kyllä kerran sanos et on ne ihan söpöjä mut en oo vaa ehtiny yhtään musaa kuuntelee, et hän jossain vaiheessa lainaa sitä cd:tä...
Ihana! Voi sun pikkusiskoa:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:Me kuunnellaan aina 1Dtä autossa.Mun äitin mielestä se on iha kuunneltavaa musaa mutta se ei tunnista viellä poikii niinku.Eile se kysy et "ketkä noiden nimet on?" ja mä sanoin et "Emmiki tunnistaa noi muttet sä vaikka se ei osaa ees lukee" ja äiti oli et "empä usko että neljävuotias noita nimeltä tietää" mä taas sanoin et "kysy vaikka siltä" sitte emmi tuli "tuo on Harry ja tuo on Louvis(se lausuu Louis niinku oikee enkussa pitää mutta se lisää v'n johonki kohtaan (se oli vähä hankala laittaa tohon kirjotusmuotoon))tuo on Nial toi on Liam ja tuo on Zayn" sitte äiti sano et "mistä lähtien se noi on tunnistanu" sit sanoin vaa että "vaikka kuinka kauan"vilqu kirjoitti:Oli just ulkoilee ihanassa ilmassa, hyvässä seurassa, kivassa paikassa jne. Kolme tuntia jotka meni hetkessä Kohta ruoka ja sit pitää varmaa lukee vähän kokeisiin... katoo putousta ja silleen:D Ja tietty kuunnella 1D:tä! Ollaan äidin kanssa menoss huomenna teijoon laskettelee ja mä niin otan 1D levyn mukaan. Äiti saa "kestää" sitä KOKO matkan edes takas:D No se kyllä kerran sanos et on ne ihan söpöjä mut en oo vaa ehtiny yhtään musaa kuuntelee, et hän jossain vaiheessa lainaa sitä cd:tä...
hahLouizz_tomlinzon kirjoitti:Me kuunnellaan aina 1Dtä autossa.Mun äitin mielestä se on iha kuunneltavaa musaa mutta se ei tunnista viellä poikii niinku.Eile se kysy et "ketkä noiden nimet on?" ja mä sanoin et "Emmiki tunnistaa noi muttet sä vaikka se ei osaa ees lukee" ja äiti oli et "empä usko että neljävuotias noita nimeltä tietää" mä taas sanoin et "kysy vaikka siltä" sitte emmi tuli "tuo on Harry ja tuo on Louvis(se lausuu Louis niinku oikee enkussa pitää mutta se lisää v'n johonki kohtaan (se oli vähä hankala laittaa tohon kirjotusmuotoon))tuo on Nial toi on Liam ja tuo on Zayn" sitte äiti sano et "mistä lähtien se noi on tunnistanu" sit sanoin vaa että "vaikka kuinka kauan"vilqu kirjoitti:Oli just ulkoilee ihanassa ilmassa, hyvässä seurassa, kivassa paikassa jne. Kolme tuntia jotka meni hetkessä Kohta ruoka ja sit pitää varmaa lukee vähän kokeisiin... katoo putousta ja silleen:D Ja tietty kuunnella 1D:tä! Ollaan äidin kanssa menoss huomenna teijoon laskettelee ja mä niin otan 1D levyn mukaan. Äiti saa "kestää" sitä KOKO matkan edes takas:D No se kyllä kerran sanos et on ne ihan söpöjä mut en oo vaa ehtiny yhtään musaa kuuntelee, et hän jossain vaiheessa lainaa sitä cd:tä...
Louizz_tomlinzon kirjoitti:Eilen oli kivaa yhen pojan luona :--) Mun ei tarvii mennä tänää kouluu ku maha kipee (se on kylläki angst juttu) nii kovaa et äiti armahti...Sitte oon vaan aika hyvällä tuulella.Eilinenki meni paremmi ku aattelin.Ja jäi hyvä mieli yhen (aika vanhan) miehen huomautuksesta :--)
no se oli tavallaan keskustelu ku yks iskän tuttu rupes mua(ja mun kovaa ääntäni) kehumaan.Se puhu niinku se et on selkeä kova ääni on hyvä juttu ja se oli sillee kivaa koska yleensä jos mun äänestä puhutaan niin ne kommentit on "älä huuda koko ajan" "onksun pakko huutaa vaikka mä oon tässä iha vieressä" " puhu nyt vähän hiljempaa"Veeranen kirjoitti:Louizz_tomlinzon kirjoitti:Eilen oli kivaa yhen pojan luona :--) Mun ei tarvii mennä tänää kouluu ku maha kipee (se on kylläki angst juttu) nii kovaa et äiti armahti...Sitte oon vaan aika hyvällä tuulella.Eilinenki meni paremmi ku aattelin.Ja jäi hyvä mieli yhen (aika vanhan) miehen huomautuksesta :--)
millanen huomautus ? o.o anteeks, kyllä olen utelias D:
eilen meil oli sijaine harkois, meil oli jotai pilateksen ja nyrkkeilyn sekotusta, mun jalat on niiin kipeet : D tänää ei melkee pystyny istuu
Louizz_tomlinzon kirjoitti:no se oli tavallaan keskustelu ku yks iskän tuttu rupes mua(ja mun kovaa ääntäni) kehumaan.Se puhu niinku se et on selkeä kova ääni on hyvä juttu ja se oli sillee kivaa koska yleensä jos mun äänestä puhutaan niin ne kommentit on "älä huuda koko ajan" "onksun pakko huutaa vaikka mä oon tässä iha vieressä" " puhu nyt vähän hiljempaa"Veeranen kirjoitti:Louizz_tomlinzon kirjoitti:Eilen oli kivaa yhen pojan luona :--) Mun ei tarvii mennä tänää kouluu ku maha kipee (se on kylläki angst juttu) nii kovaa et äiti armahti...Sitte oon vaan aika hyvällä tuulella.Eilinenki meni paremmi ku aattelin.Ja jäi hyvä mieli yhen (aika vanhan) miehen huomautuksesta :--)
millanen huomautus ? o.o anteeks, kyllä olen utelias D:
eilen meil oli sijaine harkois, meil oli jotai pilateksen ja nyrkkeilyn sekotusta, mun jalat on niiin kipeet : D tänää ei melkee pystyny istuu
vilqu kirjoitti:Vitsi mun ratsastustunti meni hyvin! Alkaa vissiin olla ponikausi (älä kysy:D) aikas ohi:(
Peetu kirjoitti:vilqu kirjoitti:Vitsi mun ratsastustunti meni hyvin! Alkaa vissiin olla ponikausi (älä kysy:D) aikas ohi:(
tiiän tunteen liian hyvin + hoidan yhtä ponia jolla voin silloin tällöin vähän kävellä selästä käsin mutta en ratsastaa niin kuin ennen koska mullakin alkaa olee pituutta semmoset 180cm nii semmonen alle 150-senttinen poni alkaa olee jo liian pieni mulle ): mutta onneks oon löytäny kivoja heppoja joiden kanssa voin ratsastella ihan kunnolla (:
+ oih ihanaa tuolla paistaa aurinko !! ja kello on 7:10 ! kesä tulee ♥
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa