One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus-topa #3

+10
hennoaa
mariaemmma
Louizz_tomlinzon
jonskauu
Veeranen
nealoves1D
Sophie_Malik
Peetu
vilqu
militsii
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 4]

1Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Hehkutus-topa #3 Ti 28 Helmi 2012 - 10:12

militsii

militsii

First topic message reminder :

Nella kirjoitti:eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:

http://dream-it-milla.blogspot.com

26Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Pe 2 Maalis 2012 - 13:40

hennoaa

hennoaa

Huomenna kaverin synttärit!!!!

http://www.hennoaa.blogspot.com

27Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 La 3 Maalis 2012 - 0:06

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen kirjoitti:onks ne sun housut minkä malliset?(: vai onks ne niinku farkut :D
joo ne on sellaset pillifarkut :)

mariaemmma kirjoitti:- VIIIIMEIIIN mun 'Forever Young' -kirja tuliii (:(: ♥ sohappy
Niin munki!iskä hakee sen tänään ♥.Vähä yli kuukausi kesti ennenku tuli...

-Laskettelemaan ♥ 4 tuntii ♥
-kaveri vihdoin terve ♥
-Äippä makso laskettelun + anto ylim. 10 €

28Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 La 3 Maalis 2012 - 0:56

mariaemmma

mariaemmma

Louizz_tomlinzon kirjoitti:

mariaemmma kirjoitti:- VIIIIMEIIIN mun 'Forever Young' -kirja tuliii (:(: ♥ sohappy
Niin munki!iskä hakee sen tänään ♥.Vähä yli kuukausi kesti ennenku tuli...

mul kesti päälle kaks kuukaut ... ne mokas sen tilauksen or something (y)

29Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 La 3 Maalis 2012 - 3:01

vilqu

vilqu

Mä meen huomenna laskettelee!!! Luultavasti... Ja mun naapuri teki mun läksyt puoliks:D

30Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 La 3 Maalis 2012 - 5:25

Veeranen

Veeranen

sain tänää tuliaisiks sellasia ihanii korui c:

31Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 La 3 Maalis 2012 - 8:08

vilqu

vilqu

Oli just ulkoilee ihanassa ilmassa, hyvässä seurassa, kivassa paikassa jne. Kolme tuntia jotka meni hetkessäVery Happy Kohta ruoka ja sit pitää varmaa lukee vähän kokeisiin... katoo putousta ja silleen:D Ja tietty kuunnella 1D:tä! Ollaan äidin kanssa menoss huomenna teijoon laskettelee ja mä niin otan 1D levyn mukaan. Äiti saa "kestää" sitä KOKO matkan edes takas:D No se kyllä kerran sanos et on ne ihan söpöjä mut en oo vaa ehtiny yhtään musaa kuuntelee, et hän jossain vaiheessa lainaa sitä cd:tä...

32Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Su 4 Maalis 2012 - 0:45

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:Oli just ulkoilee ihanassa ilmassa, hyvässä seurassa, kivassa paikassa jne. Kolme tuntia jotka meni hetkessäVery Happy Kohta ruoka ja sit pitää varmaa lukee vähän kokeisiin... katoo putousta ja silleen:D Ja tietty kuunnella 1D:tä! Ollaan äidin kanssa menoss huomenna teijoon laskettelee ja mä niin otan 1D levyn mukaan. Äiti saa "kestää" sitä KOKO matkan edes takas:D No se kyllä kerran sanos et on ne ihan söpöjä mut en oo vaa ehtiny yhtään musaa kuuntelee, et hän jossain vaiheessa lainaa sitä cd:tä...
Me kuunnellaan aina 1Dtä autossa.Mun äitin mielestä se on iha kuunneltavaa musaa mutta se ei tunnista viellä poikii niinku.Eile se kysy et "ketkä noiden nimet on?" ja mä sanoin et "Emmiki tunnistaa noi muttet sä vaikka se ei osaa ees lukee" ja äiti oli et "empä usko että neljävuotias noita nimeltä tietää" mä taas sanoin et "kysy vaikka siltä" sitte emmi tuli "tuo on Harry ja tuo on Louvis(se lausuu Louis niinku oikee enkussa pitää mutta se lisää v'n johonki kohtaan (se oli vähä hankala laittaa tohon kirjotusmuotoon))tuo on Nial toi on Liam ja tuo on Zayn" sitte äiti sano et "mistä lähtien se noi on tunnistanu" sit sanoin vaa että "vaikka kuinka kauan"

33Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Su 4 Maalis 2012 - 1:44

vilqu

vilqu

vilqu kirjoitti:Oli just ulkoilee ihanassa ilmassa, hyvässä seurassa, kivassa paikassa jne. Kolme tuntia jotka meni hetkessäVery Happy Kohta ruoka ja sit pitää varmaa lukee vähän kokeisiin... katoo putousta ja silleen:D Ja tietty kuunnella 1D:tä! Ollaan äidin kanssa menoss huomenna teijoon laskettelee ja mä niin otan 1D levyn mukaan. Äiti saa "kestää" sitä KOKO matkan edes takas:D No se kyllä kerran sanos et on ne ihan söpöjä mut en oo vaa ehtiny yhtään musaa kuuntelee, et hän jossain vaiheessa lainaa sitä cd:tä...
Me kuunnellaan aina 1Dtä autossa.Mun äitin mielestä se on iha kuunneltavaa musaa mutta se ei tunnista viellä poikii niinku.Eile se kysy et "ketkä noiden nimet on?" ja mä sanoin et "Emmiki tunnistaa noi muttet sä vaikka se ei osaa ees lukee" ja äiti oli et "empä usko että neljävuotias noita nimeltä tietää" mä taas sanoin et "kysy vaikka siltä" sitte emmi tuli "tuo on Harry ja tuo on Louvis(se lausuu Louis niinku oikee enkussa pitää mutta se lisää v'n johonki kohtaan (se oli vähä hankala laittaa tohon kirjotusmuotoon))tuo on Nial toi on Liam ja tuo on Zayn" sitte äiti sano et "mistä lähtien se noi on tunnistanu" sit sanoin vaa että "vaikka kuinka kauan"
Ihana! Voi sun pikkusiskoa:D

34Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Su 4 Maalis 2012 - 1:44

vilqu

vilqu

Hymyhuulilla laskettelemaan, kiitos Zayn!<3

35Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Su 4 Maalis 2012 - 9:51

vilqu

vilqu

Nyt on niin hyvä fiilis! Luin kokeisiin ennen ku tulin koneelle ja kävin koiran kanssa lenkilläVery Happy Olin laskettelemassa tänään sellaset kolme tuntia ja näin siellä mun yhen hyvän kaverin jota en oo nähny niin pitkään aikaan! Ja sit vielä mä oon niin ilone ja helpottunu ja kaikkea ku Zayn on taas poikien luona!Very Happy Zayn is back so One Direction is back! <3

Ps. Musta on tosi huvittavaa ku mun pari kaveria jotka ei oo mitään 1D faneja niinkään kirjottaa One Direction One direction iha tarkotuksella pienellä d:llä sit oon aina sillee et se on ISOLLA! Very Happy

36Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Su 4 Maalis 2012 - 10:10

Veeranen

Veeranen

huomen on maanantaai, ja mulla on harkatt c:

37Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Su 4 Maalis 2012 - 14:04

nealoves1D

nealoves1D

hah
Hahahah,, vähä ihana pikkusisko sul :3 mäki haluun tollasen xd tai sit mä haluun mu 4 vee serkun kimin :3 oon ain tykänny pikkulapsist Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

38Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Su 4 Maalis 2012 - 14:05

nealoves1D

nealoves1D

voitettii aamul peli ! Very Happy

39Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ma 5 Maalis 2012 - 6:37

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Heräsin tänään hymy huulilla, enkä yhtään tiiä mistä johtuu ;D

http://unfaithful-mind.blogspot.com

40Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ma 5 Maalis 2012 - 6:56

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

koulussa oli kyll aaika hauskaa tnä (; tultiin välkältä hissan luokkaan ja yks meiän luokkalainen jesse sano yhelle valdelle "v*tun huora" (en kyllä tiiä miks jotain ne kännykäl siin pelas..) ja meiän hissan maikka käski sen sitte soittaa sen mutsille :DD no jesse meni sit vähä siihe käytävää ja soitti sitte äitilleen.. hetken päästä sielt kuuluu ku se sanoo: "moi, mun hissan ope pyys mua soittaa sulle" hetken hiljaisuus... "no mä sanoin valdee huoraks" hieman revettiin ku se kuulosti jotenki nii hauskalta :'DD oisin kyll halunnu tietää mitä sen äiti aatteli.. poika soittaa töihin ja sanoo vaa et haukku toista huoraks ? :DD okk.. Mut mä en kyl yhtää ymmärrä miks kattelin koko päivän meiän luokkalaisten/rinnakkaisluokkalaisten poikien vaatteita O.o ne ei kyllä osaa pukeutua sen vaan sanon.. ottaisivat mallia meiän pojista ((; ja mitäs sitte köksän tunnilla taas säädettiin jotain omiamme :DD meiän laskiaspullat maistu hieman sämpylöiltä, mietin jo vähän että katottiinko jotain väärää ohjetta vai tuliko liian vähä sokerii ja kardemummaa?? ;oo

juu romaani ei voit mtn :d

41Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ma 5 Maalis 2012 - 11:03

vilqu

vilqu

Just hyvä toi Jesse! Nauran! Mä aattelin eile et mun tämä päivä menee niin perseelleen et ei oo tosikaan, mut sehän meni paremmin ku luulin:D Ihan jees päiväVery Happy

+ sanoin siskolle et jos bongaa 1D julisteen jostain lehdestä ni ostaa sen lehden! et maksan sit takas, ni tietty heti kysyy et saanko siit jonkun palkkion? sit mä vaan joo...! sit kaveri joka oli vieressä kommentoi, hei mäki voin:D sit olin sillee OK!Very Happy

42Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ma 5 Maalis 2012 - 23:11

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Eilen oli kivaa yhen pojan luona :--) Mun ei tarvii mennä tänää kouluu ♥ ku maha kipee (se on kylläki angst juttu) nii kovaa et äiti armahti...Sitte oon vaan aika hyvällä tuulella.Eilinenki meni paremmi ku aattelin.Ja jäi hyvä mieli yhen (aika vanhan) miehen huomautuksesta :--)

43Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ti 6 Maalis 2012 - 5:55

Veeranen

Veeranen

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Eilen oli kivaa yhen pojan luona :--) Mun ei tarvii mennä tänää kouluu ♥️ ku maha kipee (se on kylläki angst juttu) nii kovaa et äiti armahti...Sitte oon vaan aika hyvällä tuulella.Eilinenki meni paremmi ku aattelin.Ja jäi hyvä mieli yhen (aika vanhan) miehen huomautuksesta :--)

millanen huomautus ? o.o anteeks, kyllä olen utelias D:

eilen meil oli sijaine harkois, meil oli jotai pilateksen ja nyrkkeilyn sekotusta, mun jalat on niiin kipeet : D tänää ei melkee pystyny istuu Very Happy

44Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ti 6 Maalis 2012 - 6:39

Insku

Insku

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

45Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ti 6 Maalis 2012 - 7:20

nealoves1D

nealoves1D

sain uudet nappikset (::

46Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ti 6 Maalis 2012 - 9:37

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:Eilen oli kivaa yhen pojan luona :--) Mun ei tarvii mennä tänää kouluu ♥️ ku maha kipee (se on kylläki angst juttu) nii kovaa et äiti armahti...Sitte oon vaan aika hyvällä tuulella.Eilinenki meni paremmi ku aattelin.Ja jäi hyvä mieli yhen (aika vanhan) miehen huomautuksesta :--)

eilen meil oli sijaine harkois, meil oli jotai pilateksen ja nyrkkeilyn sekotusta, mun jalat on niiin kipeet : D tänää ei melkee pystyny istuu Very Happy
no se oli tavallaan keskustelu ku yks iskän tuttu rupes mua(ja mun kovaa ääntäni♥️♥️♥️) kehumaan.Se puhu niinku se et on selkeä kova ääni on hyvä juttu ja se oli sillee kivaa koska yleensä jos mun äänestä puhutaan niin ne kommentit on "älä huuda koko ajan" "onksun pakko huutaa vaikka mä oon tässä iha vieressä" " puhu nyt vähän hiljempaa"

47Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ti 6 Maalis 2012 - 10:11

Veeranen

Veeranen

Veeranen kirjoitti:

no se oli tavallaan keskustelu ku yks iskän tuttu rupes mua(ja mun kovaa ääntäni♥️♥️♥️) kehumaan.Se puhu niinku se et on selkeä kova ääni on hyvä juttu ja se oli sillee kivaa koska yleensä jos mun äänestä puhutaan niin ne kommentit on "älä huuda koko ajan" "onksun pakko huutaa vaikka mä oon tässä iha vieressä" " puhu nyt vähän hiljempaa"

okei : D mul on silai et välil ei saa mitää selvää mun puheest.. sit koht taas kailotan sillai et kaikki kuulee xd

48Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ti 6 Maalis 2012 - 11:52

vilqu

vilqu

Vitsi mun ratsastustunti meni hyvin! Alkaa vissiin olla ponikausi (älä kysy:D) aikas ohi:(

49Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ti 6 Maalis 2012 - 21:11

Peetu

Peetu

vilqu kirjoitti:Vitsi mun ratsastustunti meni hyvin! Alkaa vissiin olla ponikausi (älä kysy:D) aikas ohi:(

tiiän tunteen liian hyvin + hoidan yhtä ponia jolla voin silloin tällöin vähän kävellä selästä käsin mutta en ratsastaa niin kuin ennen koska mullakin alkaa olee pituutta semmoset 180cm nii semmonen alle 150-senttinen poni alkaa olee jo liian pieni mulle ): mutta onneks oon löytäny kivoja heppoja joiden kanssa voin ratsastella ihan kunnolla (:

+ oih ihanaa tuolla paistaa aurinko !! ja kello on 7:10 ! kesä tulee ♥

50Hehkutus-topa #3 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #3 Ti 6 Maalis 2012 - 22:28

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Peetu kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Vitsi mun ratsastustunti meni hyvin! Alkaa vissiin olla ponikausi (älä kysy:D) aikas ohi:(

tiiän tunteen liian hyvin + hoidan yhtä ponia jolla voin silloin tällöin vähän kävellä selästä käsin mutta en ratsastaa niin kuin ennen koska mullakin alkaa olee pituutta semmoset 180cm nii semmonen alle 150-senttinen poni alkaa olee jo liian pieni mulle ): mutta onneks oon löytäny kivoja heppoja joiden kanssa voin ratsastella ihan kunnolla (:

+ oih ihanaa tuolla paistaa aurinko !! ja kello on 7:10 ! kesä tulee ♥

mä oon ratsastanu poneilla ehkä vaan pari kertaa elämässäni + sitte jotain talutusratsastuksii ku olin pikkunen :DD meiän tallil ku on vaa havosii ja pari sellasta hevosen kokosta ponii,, sinänsä aika hassua koska oon ite kauheen lyhyt ja menisin ehkä paremmin pienemmillä heposilla :DD täs lähel on kyl yks issikkatalli minne saatan vaihtaa, mut kaverit ei haluis et vaihtaisin pois... D:

on se kyl ihanaa ku täälläki alkaa lumet sulaa jo hurjaa vauhtia ((: ♥ ja rakastan 10'n aamuja (;

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa