vilqu kirjoitti:Tä on nyt tosi tylsä (toisaalta tylsä, vaikka aiheessa ei ole mitään tylsää) hehkutus mut tä on vaan niin ihanaa<3 sanoin kuvaamatonta ja aahhh<3Eli tajusin taas tänä aamuna kuinka paljon rakastankaan One Directionia<3 Kuinka ihanaa on ku voi sanoa itseään Directioneriksi ja kuinka ihanaa onkaan avata läppäri, tulla tänne, mennä youtubeen, puhua
MAAILMAN IHANIMMISTA JÄTKISTÄ, kattoa kaikkia live esiintymisiä ja muita videoita ja aahh...<3 Uin sydämmissä<3 Yks haikee osuus kyllä tästäki löytyy.. tulee kauhee ikävä poikia heti ku niitä rupee ajattelee hiukanki syvällisemmin.. <3
Mut kuiteski toivottavasti ymmärrätte mun pointin! Noin hyvältä ei näytä kukaan muu ku 5 MAAILMAN HOTEINTA JÄTKÄÄ!!! Tässä on nyt turha ruveta kirjottelee mitään I Love One Direction "kopio", "liitä", "kopio", "liitä" jne. Koska kyllä kaikki varmasti rakastaa niitä ja tajuaa tämän romaanin ( no ei ihan, novellin) perusteella , että niin myös minä. Kerran on kuitenkin kirjotettava. I Love One Direction!<3
Ps. Neakin on jo tämän sanonut, mutta sanonpahan taas että on kuin kotiinsa tulisi kun koneen avaa ja foorumille sisään kirjautuu
oon kyllä tosiaanki samaa mieltä ! Onha täs directionerina olemises huonot puolensakki mut enemmän on kyl niit hyvii joten nautitaa niist !
Saatii just vaihettuu mun huoneesta järkkä ja mun peili vihdoi seinää kiinni !
ite tykkään tost järkästä paljon enemmä ku edellisestä ja muutenki oon ilone ku vihdoi saatii se vaihettuu
Viimeinen muokkaaja, Peetu pvm Su 8 Huhti 2012 - 9:11, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : yhdistin tuplat)