One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #7

+12
emmaLOVESnilla
jonskauu
Sarqai
Stypayhoralikson
mariaemmma
bewareofaino
vilqu
Insku
nealoves1D
bO0m
_Blistex_
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1Hehkutus topa #7 Empty Hehkutus topa #7 La 7 Huhti 2012 - 10:00

Peetu

Peetu

uusi, edellisessä 100 (:

ratsastustunti meni oikeen ihanasti tänään ja Diplo oli ehkä maailman upein ♥ ja mulla tuli nii mahtava fiilis ku onnistuttiin kokoomaan laukkaa ihan täydellisesti ja ÄÄÄÄÄ oon iha sekasi :D

2Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 La 7 Huhti 2012 - 11:00

_Blistex_

_Blistex_

Tänään oli hauskaa kavereiden kanssa. <3 Siin tuli taas naurettuu aika paljon ((; Ja muuteski, tuli hyvä mieli kun kavereita näki. (:

3Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 La 7 Huhti 2012 - 11:41

bO0m

bO0m

Hei suosittelen kaikille menkää kattoon Titanic 3Dnä!
En perusta kauheesti 3D leffoista mut toi oli tosi vakuuttava ja upee 3Dnä (: <3 Oli hei tosi kiva ku itkin ku vesiputous ja kamut ei itkeny ollenkaa ojensi vaan nenäliinojaan mulle :'') Ja se tunne kun valot sytty saliin olin vaa "sammuttakaa ne!!" siis olin ihan pesukarhu... :DDD Mut jäi kyllä vähän haikee ja outo fiilis päälle ;(

Mut oli parasta <3 Eikä voinu olla hymyilemättä kun Leonardo kattoo suoraan silmiin hymyillen.. ;))

että tämmönen tarina tällä kertaa :D

4Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 La 7 Huhti 2012 - 14:11

nealoves1D

nealoves1D

naapurit oli äske meil ja lens kyl taas sellast juttuu et ei mitää rajaa xD en nyt selitä ku suurinosa on jotai insidee xd mut tuli iha superhyvä fiilis Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

5Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 La 7 Huhti 2012 - 16:37

Insku

Insku

iGo One direction <3 Ah ihana, nyt kolme tuntia SNL alkuun, ja tänää pitäis viel lähtee stadiin leffaan Very Happy

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

6Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Su 8 Huhti 2012 - 1:10

vilqu

vilqu

Tä on nyt tosi tylsä (toisaalta tylsä, vaikka aiheessa ei ole mitään tylsää) hehkutus mut tä on vaan niin ihanaa<3 sanoin kuvaamatonta ja aahhh<3

Eli tajusin taas tänä aamuna kuinka paljon rakastankaan One Directionia<3 Kuinka ihanaa on ku voi sanoa itseään Directioneriksi ja kuinka ihanaa onkaan avata läppäri, tulla tänne, mennä youtubeen, puhua MAAILMAN IHANIMMISTA JÄTKISTÄ, kattoa kaikkia live esiintymisiä ja muita videoita ja aahh...<3 Uin sydämmissä<3 Yks haikee osuus kyllä tästäki löytyy.. tulee kauhee ikävä poikia heti ku niitä rupee ajattelee hiukanki syvällisemmin.. <3 Sad Mut kuiteski toivottavasti ymmärrätte mun pointin! Noin hyvältä ei näytä kukaan muu ku 5 MAAILMAN HOTEINTA JÄTKÄÄ!!! Tässä on nyt turha ruveta kirjottelee mitään I Love One Direction "kopio", "liitä", "kopio", "liitä" jne. Koska kyllä kaikki varmasti rakastaa niitä ja tajuaa tämän romaanin ( no ei ihan, novellin) perusteella , että niin myös minä. Kerran on kuitenkin kirjotettava. I Love One Direction!<3

Ps. Neakin on jo tämän sanonut, mutta sanonpahan taas että on kuin kotiinsa tulisi kun koneen avaa ja foorumille sisään kirjautuu Very Happy

7Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Su 8 Huhti 2012 - 3:12

bO0m

bO0m

vilqu kirjoitti:Tä on nyt tosi tylsä (toisaalta tylsä, vaikka aiheessa ei ole mitään tylsää) hehkutus mut tä on vaan niin ihanaa<3 sanoin kuvaamatonta ja aahhh<3

Eli tajusin taas tänä aamuna kuinka paljon rakastankaan One Directionia<3 Kuinka ihanaa on ku voi sanoa itseään Directioneriksi ja kuinka ihanaa onkaan avata läppäri, tulla tänne, mennä youtubeen, puhua MAAILMAN IHANIMMISTA JÄTKISTÄ, kattoa kaikkia live esiintymisiä ja muita videoita ja aahh...<3 Uin sydämmissä<3 Yks haikee osuus kyllä tästäki löytyy.. tulee kauhee ikävä poikia heti ku niitä rupee ajattelee hiukanki syvällisemmin.. <3 :( Mut kuiteski toivottavasti ymmärrätte mun pointin! Noin hyvältä ei näytä kukaan muu ku 5 MAAILMAN HOTEINTA JÄTKÄÄ!!! Tässä on nyt turha ruveta kirjottelee mitään I Love One Direction "kopio", "liitä", "kopio", "liitä" jne. Koska kyllä kaikki varmasti rakastaa niitä ja tajuaa tämän romaanin ( no ei ihan, novellin) perusteella , että niin myös minä. Kerran on kuitenkin kirjotettava. I Love One Direction!<3

Ps. Neakin on jo tämän sanonut, mutta sanonpahan taas että on kuin kotiinsa tulisi kun koneen avaa ja foorumille sisään kirjautuu :D

<3 (:
Ihan oikeessa oot kaikessa.
Ikävä on tosiaan hirvee puoli tässä ja se on aika raastavaa.. :( Ja se on kans aika paha että haluaa jätkän jonka haluaa parimiljoonaa muutaki, mutta.. :D:D
Pitäis tosiaan osata nauttia vaan tosta parhaasta puolesta, siitä onnentunteesta mitä just selitit (;

8Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Su 8 Huhti 2012 - 3:39

nealoves1D

nealoves1D

vilqu kirjoitti:Tä on nyt tosi tylsä (toisaalta tylsä, vaikka aiheessa ei ole mitään tylsää) hehkutus mut tä on vaan niin ihanaa<3 sanoin kuvaamatonta ja aahhh<3

Eli tajusin taas tänä aamuna kuinka paljon rakastankaan One Directionia<3 Kuinka ihanaa on ku voi sanoa itseään Directioneriksi ja kuinka ihanaa onkaan avata läppäri, tulla tänne, mennä youtubeen, puhua MAAILMAN IHANIMMISTA JÄTKISTÄ, kattoa kaikkia live esiintymisiä ja muita videoita ja aahh...<3 Uin sydämmissä<3 Yks haikee osuus kyllä tästäki löytyy.. tulee kauhee ikävä poikia heti ku niitä rupee ajattelee hiukanki syvällisemmin.. <3 Sad Mut kuiteski toivottavasti ymmärrätte mun pointin! Noin hyvältä ei näytä kukaan muu ku 5 MAAILMAN HOTEINTA JÄTKÄÄ!!! Tässä on nyt turha ruveta kirjottelee mitään I Love One Direction "kopio", "liitä", "kopio", "liitä" jne. Koska kyllä kaikki varmasti rakastaa niitä ja tajuaa tämän romaanin ( no ei ihan, novellin) perusteella , että niin myös minä. Kerran on kuitenkin kirjotettava. I Love One Direction!<3

Ps. Neakin on jo tämän sanonut, mutta sanonpahan taas että on kuin kotiinsa tulisi kun koneen avaa ja foorumille sisään kirjautuu Very Happy

oon kyllä tosiaanki samaa mieltä ! Onha täs directionerina olemises huonot puolensakki mut enemmän on kyl niit hyvii joten nautitaa niist ! Very Happy ♥️

Saatii just vaihettuu mun huoneesta järkkä ja mun peili vihdoi seinää kiinni ! Very Happy ite tykkään tost järkästä paljon enemmä ku edellisestä ja muutenki oon ilone ku vihdoi saatii se vaihettuu Very Happy

Viimeinen muokkaaja, Peetu pvm Su 8 Huhti 2012 - 9:11, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : yhdistin tuplat)

9Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Su 8 Huhti 2012 - 9:20

Peetu

Peetu

aivan mahtavaa tänää muutaman hullun kaverin kaa tänää stadis, ei jestas tuli naurettuu taas vaihteeks ihan kybäl :'D

10Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Su 8 Huhti 2012 - 11:19

bewareofaino

bewareofaino

oon syöny aivan sairaasti hyvää ruokaa tän loman aikana ♥ enkä välitä oonko lihonu, koska se tekis vaa hyvää :D + näin hesan serkkuja pitkästä aikaa + heikki is still idolsissa + on ollu potter-aiheista koko weekendi.

ja heheh, mun kommentti juutuuupissa sai 79 tykkäystä yhen päivän aikana, U JEALOUS HA
//muoks nyt niitä on jo 84 :D

11Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Su 8 Huhti 2012 - 11:25

bO0m

bO0m

Mua ahistaa ku oon syöny vaan koko viikonlopun huomenna en syö mitää D: !! tai no ehkä kumminki jotain pientä ... (;;

12Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Su 8 Huhti 2012 - 21:09

Peetu

Peetu

THE OVERTONESIEN LACHIE vastas mulle facessaaaaa!!! kävin jo juoksee ton meidän pihan pari kertaa ympäri ja huusin ja kiljuin samalla ihan täysiä :b

13Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Su 8 Huhti 2012 - 23:33

mariaemmma

mariaemmma

viiiimei koton ♥

14Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Su 8 Huhti 2012 - 23:41

nealoves1D

nealoves1D

Peetu kirjoitti:THE OVERTONESIEN LACHIE vastas mulle facessaaaaa!!! kävin jo juoksee ton meidän pihan pari kertaa ympäri ja huusin ja kiljuin samalla ihan täysiä :b

Onnee ! (vai mitä täs tilantees pitäis sanoo :d) siis jutteliks sä sen kaa chatis vai mis se vastas ? Smile mäki varmaa juoksisin koko korson ympäri jos joku 1D pojist vastais mulle tai twiitais mulle :Very Happy

&& mariaemmma,, welcome back ! Smile

15Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Su 8 Huhti 2012 - 23:54

Peetu

Peetu

nealoves1D kirjoitti:
Peetu kirjoitti:THE OVERTONESIEN LACHIE vastas mulle facessaaaaa!!! kävin jo juoksee ton meidän pihan pari kertaa ympäri ja huusin ja kiljuin samalla ihan täysiä :b

Onnee ! (vai mitä täs tilantees pitäis sanoo :d) siis jutteliks sä sen kaa chatis vai mis se vastas ? :) mäki varmaa juoksisin koko korson ympäri jos joku 1D pojist vastais mulle tai twiitais mulle ::D

hahah kiitos (: kirjotin niiden timelinelle silleen "Happy Easter guys and congratulations of 30k followers on twitter! xx" (siis ne sai eilen 30k seuraajaa twitterissä) ja sit tänä aamuna ku kirjauduin faceen, mun notificationeissa luki että The Overtonesit on kommentoineet mun julkaisua, sitten tärisevin käsin avasin sen ja Lachie oli vastannu "Thanks Heidi. Lx" ja sit vasta riemu repes ja juoksin pari kertaa talon ympäri ja herätin koko perheen, sit juoksin pihalle ja huusin ja kiljuin nii että varmasti koko naapurusto kuulee. sori naapurit!

juu ja mariaemma tervetuloo takasin (:

16Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ma 9 Huhti 2012 - 0:04

nealoves1D

nealoves1D

Peetu kirjoitti:
hahah kiitos (: kirjotin niiden timelinelle silleen "Happy Easter guys and congratulations of 30k followers on twitter! xx" (siis ne sai eilen 30k seuraajaa twitterissä) ja sit tänä aamuna ku kirjauduin faceen, mun notificationeissa luki että The Overtonesit on kommentoineet mun julkaisua, sitten tärisevin käsin avasin sen ja Lachie oli vastannu "Thanks Heidi. Lx" ja sit vasta riemu repes ja juoksin pari kertaa talon ympäri ja herätin koko perheen, sit juoksin pihalle ja huusin ja kiljuin nii että varmasti koko naapurusto kuulee. sori naapurit!
Aa okei Very Happy vähä kiva ! Voin kuvitella jos sul on sisaruksii et kui ne on valittanu et herätit ne xD mut kyl sul oli hyvä syy :Very Happy

17Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ma 9 Huhti 2012 - 9:31

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

huomenna kouluun jejee näkee ystävät ja saa hehkuttaa rauhassa ♥ ja muutenki iha upee pikkuloma, automatka ei tuntunu yhtää pitkältä (nukuin koko 5h ajan:DD) ja muutenki tosi hyvä fiilis!

https://twitter.com/#!/penguiniam

18Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ma 9 Huhti 2012 - 10:10

vilqu

vilqu

Oli kyllä aikas hauskaa ku oltiin minä ja Sarqai meijän naapurilla yötä! Very Happy Vi ska testa våfflor! Joo... Ja sit meijän mahtava keskustelu siitä kuinka mulla on 5 miestä ja sarqailla 6 ja silllä yhellä 1 tuntematon... Very Happy

19Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ma 9 Huhti 2012 - 10:44

bO0m

bO0m

Aaapuwa huomen esitelmä 1Dstä!!

(en kyl tiiä miks tää tuli hehkutus topaan... :DD jännittää!)

20Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ma 9 Huhti 2012 - 22:32

Sarqai

vilqu kirjoitti:Oli kyllä aikas hauskaa ku oltiin minä ja Sarqai meijän naapurilla yötä! Very Happy Vi ska testa våfflor! Joo... Ja sit meijän mahtava keskustelu siitä kuinka mulla on 5 miestä ja sarqailla 6 ja silllä yhellä 1 tuntematon... Very Happy

Joo meil oli kyl aika hauskaa:) Mut mun miehet on seksikäämpii ku sun!>Very Happy

21Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 10 Huhti 2012 - 0:12

jonskauu

jonskauu

Yhteiskuntaopin koe meni HYVIN. Tai ainaki nyt tuntuu siltä, katotaa sitä numeroo sit parin viikon päästä Very Happy ja aurinko paistaaa ♥️

22Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 10 Huhti 2012 - 1:33

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Menin kouluun tekee hissan kokeen ja lähin sitte kotii.. jänitti iha hirveesti toi koe, koska en ollu lukenu oikeesti sivuakaan kirjasta :s vihkoa vaa vähä lukasin läpi, mut onneks oli helppo :DD hyvä että kuuntelen tunnilla. Nyt sitte oon kotona ku kurkku kipee ja kuumetta, mut onneks on jo menossa pois päin.. (: kuumaa kaakaota ja 1D nii kyllä mä tästä paranen!

23Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 10 Huhti 2012 - 3:56

bO0m

bO0m

Esitelmä meni hyvin!! Oli oikeestaan hauskaa ku mä ja mun 2 kaveria ollaan ainoot 1D fanit meidän luokassa nii.. :DD Haha jätkien kärsivät ilmeet oli hauskoi kans (; Ja ah miettikää näytettiin WMYB musavideo videotykillä melkei seinän kokosena ja HD laatu <3 uu uu ;D

24Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 10 Huhti 2012 - 3:58

Veeranen

Veeranen

meikä polki kotii tänää 1,5 km matkan alle kymmenes minuutis(8 oon ylpee ittestäni

25Hehkutus topa #7 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 10 Huhti 2012 - 5:08

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

bO0m kirjoitti:Esitelmä meni hyvin!! Oli oikeestaan hauskaa ku mä ja mun 2 kaveria ollaan ainoot 1D fanit meidän luokassa nii.. :DD Haha jätkien kärsivät ilmeet oli hauskoi kans (; Ja ah miettikää näytettiin WMYB musavideo videotykillä melkei seinän kokosena ja HD laatu <3 uu uu ;D
haha meil oli näi levyraadis joskus helmikuus ku mä vein sinne I Want & One Thing ja sit ku opettaja laski äänet ni se sano et voidaan soittaa niilt levyilt jotai musaa jos halutaa ni me hyökättii sinne cd soittimen luo ja laitettii Up All Night soimaan.Mun luokkalaisten ilmeet oli kyllä sen arvosii et kuva ois pitäny ottaa Very Happy Nii ja sit kerra mun opettaja näytti frontside ollien videon ku se oli julkastu ni sanoin et One Thing on julkastu saman päivän ja kinusin nii kauan et se näytti sen :--D

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa