One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #7

+12
emmaLOVESnilla
jonskauu
Sarqai
Stypayhoralikson
mariaemmma
bewareofaino
vilqu
Insku
nealoves1D
bO0m
_Blistex_
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

1Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Hehkutus topa #7 La 7 Huhti 2012 - 10:00

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

ratsastustunti meni oikeen ihanasti tänään ja Diplo oli ehkä maailman upein ♥ ja mulla tuli nii mahtava fiilis ku onnistuttiin kokoomaan laukkaa ihan täydellisesti ja ÄÄÄÄÄ oon iha sekasi :D

76Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ma 16 Huhti 2012 - 10:53

bO0m

bO0m

vilqu kirjoitti:okei bO0m, Titanic oli IHANA mun lempileffa nykyään (varmaan:D)! Joo oli eka kerta! Se siis olin sairaan hyvä mut kans niin koskettava ja itkettävä ja kaikkea<3 Rakastuin Leonardoon ja muutenki voi ei! 1D pojat on siis edelleen number 1, tietenkin, AINA mut Leonardo on sit varmaan niiden jälkeen tai jotain:D

Ja huomenna Heurekaan:D

Hihi vooi sua :3 Mut se on huikee leffa<3 (: Mun lempikohtaus https://www.youtube.com/watch?v=8MDPeL8lpzo ;DD

77Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ma 16 Huhti 2012 - 11:02

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:
vilqu kirjoitti:okei bO0m, Titanic oli IHANA mun lempileffa nykyään (varmaan:D)! Joo oli eka kerta! Se siis olin sairaan hyvä mut kans niin koskettava ja itkettävä ja kaikkea<3 Rakastuin Leonardoon ja muutenki voi ei! 1D pojat on siis edelleen number 1, tietenkin, AINA mut Leonardo on sit varmaan niiden jälkeen tai jotain:D

Ja huomenna Heurekaan:D

Hihi vooi sua :3 Mut se on huikee leffa<3 (: Mun lempikohtaus https://www.youtube.com/watch?v=8MDPeL8lpzo ;DD
Toi on kans mun yks lemppareista! Leonardo<3

78Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 17 Huhti 2012 - 4:39

bewareofaino

bewareofaino

hehheh eilen veljen keikalla oli taas ihan mukavaa :---) JA tänään on kaikki sujunu niin hyvin (jos ei terveystiedon koetta lasketa Very Happy) ja oon hyvällä päällä kerrankin vaikka väsyttää Very Happy

Viimeinen muokkaaja, bewareofaino pvm Ti 17 Huhti 2012 - 4:41, muokattu 1 kertaa

79Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 17 Huhti 2012 - 4:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

On mullaki taas hehkuttamisen aiheet mutta;kerkesin matikassa tekee kaks aukeamaa tehtäviä aukeaman lisätehtäviä ja kahet kotitehtävät 45 minuutin sisällä.Hehee eli sain vihdoin kaikki mun rästitehtävät tehtyy :--D
Ja mun kaverit on vaan niin ihanii ♥ ollaan ehkä vähä tänään naurettu(sitä se väsymys teetttää).JA LAULETTU = taksissa koko 20 min matkan,joka välkkä ja vähä tunneilki,sit ne jotka asuu samal kadul ku mä ni viel kotimatkaki (:(:♥

80Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 17 Huhti 2012 - 8:29

vilqu

vilqu

Oli aikas hauskaa heurekassa! Varsinki sit takas tulo matka bussilla:D Laulettin loppumatka kaiken laista mm. vika kappale on WMYB! Sit yhet pojat jotka istu bussissa toisella puolella käytävää ku mä ja mun bestis ni rupes "valittaa jossain vaiheessa taino siis toinen niist rupes "valittaa", et mä muka tölläisin sinne päin koko ajan... eihän se niin menny, vai menikö.. No ehkä pikkase, koska mulla sattaa olla pienen pieni ihastus siihen toiseen (tykkäsin siitä viimeks jokus 2 vuotta sitte..) Ei kyllä välttist mut ainaski äske, joo oon tällane pika ihastuna hyyppää... Very Happy Ni sit ku se toinen sitä "valitti" ni mun bestis rupes ravistaa mua ja nauraa et katoiksä noita! Sit mä vaan "oon väsyny" Very Happy

muuten ne jotka asuu hesassa ni mä sisimmässäni tänään hehkutin et voi vitsi mä oon nyt niiden mun ihanien ystävien kaupungissa, et kunpa ne ois täälläVery Happy

81Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 17 Huhti 2012 - 9:54

Peetu

Peetu

vilqu kirjoitti:
muuten ne jotka asuu hesassa ni mä sisimmässäni tänään hehkutin et voi vitsi mä oon nyt niiden mun ihanien ystävien kaupungissa, et kunpa ne ois täälläVery Happy

... mä aloin just miettimään että onko heureka stadin vai vantaan puolel? ku oisin joskus saanu käsityksen et se ois vantaan puolel mutta eikai sillä oo nii välii Very Happy

+ aivan ihana päivä koulus ♥️

82Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 17 Huhti 2012 - 9:57

vilqu

vilqu

Peetu kirjoitti:
vilqu kirjoitti:

... mä aloin just miettimään että onko heureka stadin vai vantaan puolel? ku oisin joskus saanu käsityksen et se ois vantaan puolel mutta eikai sillä oo nii välii Very Happy

Aa.. En mä tie Very Happy

83Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 17 Huhti 2012 - 10:28

Insku

Insku

Heureka on Vantaal, Tikkurilassa Very Happy: HEEEEEEI Oisit nyt vaa ilmottsnu näkyvämmin nii oisin tullu koulusta junalla sinne Heurekaan vilqu !Smile

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

84Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 17 Huhti 2012 - 10:51

Veeranen

Veeranen

Peetu kirjoitti:
vilqu kirjoitti:

mun tietojen mukaa se on vantaal Very Happy

++ hyvä fiiliiisc::

85Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 17 Huhti 2012 - 11:59

nealoves1D

nealoves1D

joo on vantaalla ku eiks tikkurila kuulu vantaasee ? Nojoo ihasama xd

&& tosi hyvä fiilis ku oon vihdoi saanu kaikki rästihommat himas tehtyy ja ehin melkee kaheks tunniks lenkillekki illal !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

86Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 2:28

jonskauu

jonskauu

Tänää loppu kolme tuntii aikasemmi ku piti ja huomenna ei oo ollenkaa kouluu! wuhuuu. =)

87Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 5:46

bewareofaino

bewareofaino

hehe liikkaopet mokas vähän ja ei tienny että uimahalli aukeekin keskiviikkosin yheltä ja meil on aamutunnit nii jäi sitte uimiset siihe XD
ei kyl haitannu yhtää! mut kyl otti vähä päästä että oli raahannu silti kaikki kamat mukaa... Very Happy muutenkin päivä menny yllättävän hyvin, mansikkahyytelötorttu onnistu loistavasti!

88Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 6:59

nealoves1D

nealoves1D

mulla on kyl parhaat frendit maailmas ! Tänää taas oli ohan mielettömän hauskaa vaik oltiinki porukas vaa joku puoltoist tuntii (: kaikil oli muutenki tosi hyvä fiilis ni ollaa naurettu taas kaikille sixpacit Very Happy

89Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 7:02

Veeranen

Veeranen

toi liamin tän päivänen twitcam♥ TULI HYVÄ FIILIS :DD

90Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 7:14

bO0m

bO0m

nealoves1D kirjoitti:mulla on kyl parhaat frendit maailmas ! Tänää taas oli ohan mielettömän hauskaa vaik oltiinki porukas vaa joku puoltoist tuntii (: kaikil oli muutenki tosi hyvä fiilis ni ollaa naurettu taas kaikille sixpacit :D

Voi apua tuli tästä ihan mielee et sanon mun 2 parasta omiks personal trainereiks :DD Just sen takii et mun sixpackki treenaantuu aina mukavasti niiden kaa (;

91Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 7:18

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, meki välil sanotaa toisiamme personal trainereiks ! Very Happy tai sitte vaa todetaa et porukas kyl lähtee mäkkiläskit vege Very Happy

92Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 7:21

bO0m

bO0m

^omg tunnetaanko me? Nyt alkaa pelottaan xDD

93Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 7:31

nealoves1D

nealoves1D

^^ haha joo muaki xDD ollaa henkisesti kaksosii syster (;

94Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 7:33

bO0m

bO0m

Joo siltä vähä vaikuttaa :''D

95Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 8:58

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

luokkaretki meni tosi hyvin, ja rakastuin cubuksee ♥ ooi miksei sitä voi olla täällä? ja mulla on kerranki paljon rahaa! mutta työt loppuu ens viikon jälkee ja sitte elän köyhänä siihe asti että saan kesätöitä jos nyt saan :c
soitan huomenna kahteen paikkaan, toisesta saan heti paikan jos saan, toisesta päätös tulee vasta myöhemmin. jännittää!
kaike lisäks löysin mun äikänesitelmää (suomalaiset kirjailijat, pitää lukee joku kirja) kirjan tänää kirjastosta, se on kiinnostava ja vaan 190sivuu, jeee!

https://twitter.com/#!/penguiniam

96Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 9:44

Peetu

Peetu

ASDFGHJKLÖÄZXCVBNUOJDBJIDBIO!!!!!!!!

sama suomeksi = voitin jonkun Radio Aallon kilpailun ja pääsen huomenna The Overtonesien kanssa pullakahveille Kovan Päivän Päivään. my life is kinda perfect.

97Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 9:47

bO0m

bO0m

Öööö mitäh!!! Onnee! :DDD

98Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 9:51

Sarqai

Peetu kirjoitti:ASDFGHJKLÖÄZXCVBNUOJDBJIDBIO!!!!!!!!

sama suomeksi = voitin jonkun Radio Aallon kilpailun ja pääsen huomenna The Overtonesien kanssa pullakahveille Kovan Päivän Päivään. my life is kinda perfect.

Pitää kuunnella:)

99Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 10:11

Veeranen

Veeranen

Peetu kirjoitti:ASDFGHJKLÖÄZXCVBNUOJDBJIDBIO!!!!!!!!

OO, sä varmaan suurinpiirteen hypit siel ruudun toisel puolel . Mut heei onnee sulle! Very Happy

100Hehkutus topa #7 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 10:41

nealoves1D

nealoves1D

Peetu,, ET VOI KUVITELLAKAA MITEN ILONEN OON SUN PUOLESTAS !! ASDFGHJKLÖÄ,, sä varmaa halkeet onnesta ! Oikeesti jos mäki on iha fiiliksis sun puolesta ni en voi kuvitellakaa kui onelline oot ite (:: ONNEE tositositosi paljon ! Oon kyl kateelline mut silti ilonen sun puolestas Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa