One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #7

+12
emmaLOVESnilla
jonskauu
Sarqai
Stypayhoralikson
mariaemmma
bewareofaino
vilqu
Insku
nealoves1D
bO0m
_Blistex_
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 5]

1Hehkutus topa #7 - Sivu 5 Empty Hehkutus topa #7 La 7 Huhti 2012 - 10:00

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

ratsastustunti meni oikeen ihanasti tänään ja Diplo oli ehkä maailman upein ♥ ja mulla tuli nii mahtava fiilis ku onnistuttiin kokoomaan laukkaa ihan täydellisesti ja ÄÄÄÄÄ oon iha sekasi :D

101Hehkutus topa #7 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 10:50

_Blistex_

_Blistex_

Peetu: Mitäääh? Vähän siistii, hei oikeesti, onneeee! (:: Uskoisin että oot ny halkeemaisillas riemusta :DD

102Hehkutus topa #7 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 10:57

jonskauu

jonskauu

ONNEE PEETU! Vähä siistiää!

Ja on mullakii hehkutettavaa.. nimittäi mä taian olla kusessa yhtee jätkää. voiei. tään on samalla nii ihana tunne mut toisaalta iha kauhee! Smile Very Happy

103Hehkutus topa #7 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 11:19

bO0m

bO0m

jonskauu onnee!<3 Yhessä vaiheessa mul oli pitkään sillee et en ollu ihastunu kehenkää ja voin sanoo et se ei ollu yhtää kivaa! Kaikki muuttu ihan tylsäks eikä elämäs ollu oikei kipinää :DD Paljon hauskempaa on sekoilla ihastuneena x) <3 Vaikka tuleeki myös huonot puolet, nii mielummi otan neki ku oon ilman tätä tunnetta ('=

104Hehkutus topa #7 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 12:15

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu,, ihastuminen on kyl välil tosi sekavaa ! Varsinki jos on iha täysin kuses jätkää joka surustelee xd mutta joo, nauti täysillä tost ihanast tunteesta ! Smile Mä en ite tykkää kenestäkää täl hetkellä ja rehellisesti sanottuna elämä tuntuu joteki paljo tylsemmält nytte :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

105Hehkutus topa #7 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 18 Huhti 2012 - 13:03

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu; Onnea sulle! (: Muistan kun olin ihastunu yhteen tyyppiin niin se tunne oli niiin ihana. Ja vaikka siinä olikin huonoja puolia, ni oli se silti jotenkin mukavaa :DD Mulla on nyt sama juttu ku Nealla, en oo tällä hetkellä ihastunu kehenkään ja niin, elämä tosiaan on vähä tylsempää ku ihastuneena. :DD

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa