One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus-topa

+11
nealoves1D
hymypeppuun
jonskauu
niallsydän
Niall_Horan_lover
bewareofaino
Peetu
evveliinna
militsii
hennoaa
mariaemmma
15 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1Hehkutus-topa Empty Hehkutus-topa Ma 5 Joulu 2011 - 5:51

Vieraili

Vierailija

eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:

- HUOMINEN VAPAAA ♥
-ehheehe tunistin yhe täält forkalt ja facesta yhe tyypin nimen perusteel (Y) salapoliisityötä

2Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa Ma 5 Joulu 2011 - 7:53

Vieraili

Vierailija

JEEE vapaa huomenna♥

3Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa Ma 5 Joulu 2011 - 10:11

mariaemmma

mariaemmma

- VAPAAA HUOME
- syön nyt maaailman parast salaattii ♥
- ööääöäöäö ei treenei huome ♥

4Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa Ti 6 Joulu 2011 - 4:58

hennoaa

hennoaa

♥ Perjantaina tulee se yks leffa elokuviin, jossa on ihana Zac Efron
♥ LUNTAAAAA
More than this soi just ja mä niiiiiin rakastan tätä
♥ Söin just tajuttoman hyvää ruokaa :-D!

http://www.hennoaa.blogspot.com

5Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa Ti 6 Joulu 2011 - 7:56

Vieraili

Vierailija

Itsenäisyyspäivä ! Saa tsiigailla linnan juhlia ja syödä joulutorttuja <3
Ja 1D <3 Jeeeeeeeeee emt hahaha oon ilonen Very Happy

6Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa Ke 7 Joulu 2011 - 16:23

militsii

militsii

- Pääsen huomenna ystävän mopoauton kyydissä kouluun, ei tarvii kävellä♥ . Ja älkää tulko valittaan et mautot on noloja, niin ehkä jossain muualla mutta tääl landella ne on tosi käytännöllisiä koska niillä pääsee talvella (okei pääsisin mä skoballanikin mutta... en ehkä mee :D) ja ei tuu kylmä ja sade ei haittaa ja muuta. Vaikka en mä silti itelleni mopoautoa haluiskaan :D
Ei toi n. 2km kävelymatka nyt niin hirveen paha oo, mut en tykkää kävellä näin liukkaalla, ja varsinkin keskiviikkoisin ja torstaisin mun laukku on täynnä kirjoja ja tosi painava, niin mun olkapäähän sattuu ihan hitosti jos kävelen matkan... Ja reppua en tykkää käyttää koska ne on aika rumia ja näyttäis aika hassulta ku käytän välillä kaikenmaailman mekkoja ja hameita ja musta reppu niitten kanssa näyttäis aika tyhmältä.

http://dream-it-milla.blogspot.com

7Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa To 8 Joulu 2011 - 6:52

Vieraili

Vierailija

militsii kirjoitti:- Pääsen huomenna ystävän mopoauton kyydissä kouluun, ei tarvii kävellä♥ . Ja älkää tulko valittaan et mautot on noloja, niin ehkä jossain muualla mutta tääl landella ne on tosi käytännöllisiä koska niillä pääsee talvella (okei pääsisin mä skoballanikin mutta... en ehkä mee :D) ja ei tuu kylmä ja sade ei haittaa ja muuta. Vaikka en mä silti itelleni mopoautoa haluiskaan :D
Ei toi n. 2km kävelymatka nyt niin hirveen paha oo, mut en tykkää kävellä näin liukkaalla, ja varsinkin keskiviikkoisin ja torstaisin mun laukku on täynnä kirjoja ja tosi painava, niin mun olkapäähän sattuu ihan hitosti jos kävelen matkan... Ja reppua en tykkää käyttää koska ne on aika rumia ja näyttäis aika hassulta ku käytän välillä kaikenmaailman mekkoja ja hameita ja musta reppu niitten kanssa näyttäis aika tyhmältä.
mautot on ihanii !:'D oon kerra ollu yhen kaverin kyydis. en mäkää kyl ite hommais mut ne on söpööi

koht loppuu taas viikko ja sit alkaa tokavika viikko ah ♥ ja huome nuokkariii !
// AA AINIIN, äiti osti mulle fazerin leipomost kurpitsansiemensämpylöi <3 ne_on_ihanimpia_ikinä!

8Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa To 8 Joulu 2011 - 7:59

hennoaa

hennoaa

militsii kirjoitti:- Pääsen huomenna ystävän mopoauton kyydissä kouluun, ei tarvii kävellä♥️ . Ja älkää tulko valittaan et mautot on noloja, niin ehkä jossain muualla mutta tääl landella ne on tosi käytännöllisiä koska niillä pääsee talvella (okei pääsisin mä skoballanikin mutta... en ehkä mee Very Happy) ja ei tuu kylmä ja sade ei haittaa ja muuta. Vaikka en mä silti itelleni mopoautoa haluiskaan Very Happy

Mopoautot on tosi jees, en tajuu miks kaikki dissaa niitä:-( Ite haluaisin just mauton, enkä mitää skootterii mut koska köyhä oon ni kävelen ja pyöräilen edelleen, haha:-DD

9Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa Ma 12 Joulu 2011 - 13:13

militsii

militsii

- Saatiin tänään fysiikan kokeet ja sain 9½, oon niiiin ylpee itestäni! Mulla on kyllä aina ollut fysiikka 9, mut toi koe tuntu tosi vaikeelta ja luulin et saan tän vuoden ekan seiskan, mut tuliki aika hitosti parempi Very Happy Huomasin samalla et kaikista kokeista mitkä meil oli marraskuussa sain 9½ Very Happy Enkusta tuli 9½, samoin matikasta ja tosiaan tosta fysiikasta joka oli meillä marraskuun puolella vaikka nyt vasta palautettiinkin.
- Musantunnilla meillä oli tänään karaokea = saatiin valita ja laulaa joko niistä n. 1200 biisin valikoimasta tai sit youtubesta lyrics-videoita. Onneks mulla on kaks kaveria musas jotka kans fanittaa 1D:tä, nii laulettii nii What Makes You Beautiful kui Forever Young. Oltais varsinki mun toisen kaverin kaa haluttu muita biisejä Up All Nightiltä, mut ajateltii et WMYB:n tai FY:n joku ei 1D-fanikin vois ehkä olla kuullut.

Tänään on muutenkin ollut jotenkin superhyvä päivä ollakseen maanantai.

10Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa Ti 13 Joulu 2011 - 6:54

Vieraili

Vierailija

-oojeah sain äikän kirja-arvostelust ja esseest molemmist 9½ ! tein sen kirja-arvostelun yhessä illassa vaik oli kaks kuukautta aikaa, heehehe :--D
-ES !!!!!!!1 en mä mitää energiajuomii?

11Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa Ti 13 Joulu 2011 - 7:18

hennoaa

hennoaa

- Enkun koe meni hyvin!!!!!
- Mun uus puhelin on huippu:--)

12Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa Ke 14 Joulu 2011 - 7:19

Vieraili

Vierailija

ooojesjesjes ussankoe ei mennykkää ihan kauheen huonosti vaikken ollu lukenu :Very Happy

13Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa Ke 14 Joulu 2011 - 7:43

Vieraili

Vierailija

heti ku tulin kotii ja päätin et hei laitampas radion päälle NII OHO SIEL OLI JUST ALKANU WMYB JA OLIN IHA FIILIKSIS enkä voinu mennä vessaa enne ku se loppu :DDD

14Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa Pe 16 Joulu 2011 - 8:15

Vieraili

Vierailija

oojes viikonloppu ♥ jouluunki nii vähä aikaa ja kouluki loppuu just ja aaaa

15Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa Pe 16 Joulu 2011 - 12:24

Vieraili

Vierailija

Ahhhhh jes! Enää 3päivää kouluu ja sit se ois LOMA! <3 Meil on vaa sillee tyhmästi joulujuhla ke illal 21-23 mut ei se midist koska sit saan nukkuu to aamuna ku nää kaks pienempää menee niiden joulujuhliin.
Ja sain vihdoin ostettua kaikki joululahjat eikä siinä menny ku tunti! Ja sit huomen meen äitin kans kattoo mulle wanhojentanssi mekkoo Smile Ja sit mun pitäs mennä hakemaa mun Simple Plan lippu tiketistä Smile vois mennä hakee sen huomenna ku meen muutenki keskustaa (siis Helsingin tietysti ;D)

16Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa La 17 Joulu 2011 - 3:44

evveliinna

evveliinna

enää 3 päivää kouluu + joulujuhla. ♥️ maanantaina viiminen koe ja sitten vaan loman odotusta Very Happy toivottavasi ensviikko ois tosi rento, ko ei mitenkää jaksais opiskella paljoo enää. ja keskiviikkona meen laittaa napakorun (: toivottavasti se ei oo hirvee kipee torstaina, ko vois olla vähän tuskaa istuu siellä joulujuhlassa ainaki se tunti + oottaa että ala-aste käy eka syömässä ja todistusten jako. sitten se on ohi Very Happy

17Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa Ke 21 Joulu 2011 - 13:02

Vieraili

Vierailija

- Koulu loppu ja nyt on loma (=
- Sain hyvän todistuksen
- Opin tänää soittaa kitaralla What Makes You Beautifulin =) ♥
- Kohta on joulu ja saa lahjoja
- Oon kuunnellu kokopäivän 1Dtä ja oon aivan fiiliksissä
=DDD oiskohan siinä tälle hetkelle tarpeeks

18Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa Ke 21 Joulu 2011 - 21:48

evveliinna

evveliinna

Tänään alkaa loma ♥
ja kävin eilen laittaan napakorun ♥
kohta joulu, ja saa avata lahjoja ♥

19Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa Ke 21 Joulu 2011 - 22:19

Peetu

Peetu

- mä löysin tän foorun eilen ja tää vaikuttaa ihan älyttömän kivalta paikalta ! Smile
- mä olen nyt muutenkin niin onnellinen, tänään vain muutamaksi tunniksi kouluun ja sitten LOMA ♥️

elämä on vaan niin ihanaa Very Happy

20Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa Pe 23 Joulu 2011 - 12:30

militsii

militsii

- HUOMENNA SAAN LIMITED EDITION YEARBOOKIN <3 Oon kuolannu sitä pari päivää ku ei oltu viel paketoitu... huomenna saan sit avata sen jeejeeeeee Smile

21Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa Pe 23 Joulu 2011 - 14:23

evveliinna

evveliinna

militsii kirjoitti:- HUOMENNA SAAN LIMITED EDITION YEARBOOKIN <3 Oon kuolannu sitä pari päivää ku ei oltu viel paketoitu... huomenna saan sit avata sen jeejeeeeee Smile

määäki saan sen!! kuolasin sitä sillon sen n. 5 min, kunnes äiti päätti että mun pitää ite paketoida se Very Happy ja paketoin sen hitaaaaaaaaaaasti. ootan vaaan sitä ko jaetaan lahjat, ja loput voitteki päätellä ite Very Happy

22Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa Pe 23 Joulu 2011 - 21:15

Vieraili

Vierailija

ahh loma alko jo eilen ! ihanaaaa oon vapaaa. jaja tänään saadaa joululahjat avata ja kinkku syyä (: Joulu on vaa jotenki ihanaa !
Hyvää Joulua kaikille ! ♥

23Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa La 24 Joulu 2011 - 4:41

mariaemmma

mariaemmma

oon vaa jotenki nii ilone nyt (: sit innostuin iha liikaa harryn synttäritoivotuksest louisille ... normaalia ?

24Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa La 24 Joulu 2011 - 9:24

Peetu

Peetu

Sain joululahjaksi pitkään ja hartaasti toivotun vastavalonsuojan ♥️

+ äiti lupas et se tilaa mulle myöhäisjoululahjana (koska siis mä todellakin löysin tän bändin vain pari viikkoo sitten Embarassed ) Limited Yearbook Editionin ja oon niin überhappy Very Happy

25Hehkutus-topa Empty Vs: Hehkutus-topa La 24 Joulu 2011 - 10:47

hennoaa

hennoaa

Sain 1D:n Dare to dream -kirjan joululahjaks, oiiiii♥

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa