One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus-topa

+11
nealoves1D
hymypeppuun
jonskauu
niallsydän
Niall_Horan_lover
bewareofaino
Peetu
evveliinna
militsii
hennoaa
mariaemmma
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

1Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Hehkutus-topa Ma 5 Joulu 2011 - 5:51

Vieraili

Vierailija

First topic message reminder :

eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:

- HUOMINEN VAPAAA ♥
-ehheehe tunistin yhe täält forkalt ja facesta yhe tyypin nimen perusteel (Y) salapoliisityötä

76Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa Ma 6 Helmi 2012 - 23:58

bewareofaino

bewareofaino

Peetu kirjoitti:- MULLA ON IHAN ÄLYTTÖMÄN HYVÄ FIILIS ihan sen takia että mun paras kaveri tuolta satojen kilometrien päästä lähetti mulle maailman ihanimman synttärikortin ja nyt oon about itkeny silmät päästä ilosta ♥
-huomenna liikuntapäivä eli suunta Salmisaaren liikuntakeskukseen Euroopan korkeimmalle kiipeilyseinälle + Megazoneen (:
heyy myöhäset synttärionnittelut! :> Megazones on aina hauskaa! ja se johtuu siitä että oon siä ihan surkee ja juoksen vaa ympäriinsä...
mun elämässä ei oo mitään hehkutettavaa tällä hetkellä.

77Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa Ke 8 Helmi 2012 - 11:16

mariaemmma

mariaemmma

- miiitti (:(:

Viimeinen muokkaaja, mariaemmma pvm To 9 Helmi 2012 - 9:31, muokattu 1 kertaa

78Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa To 9 Helmi 2012 - 9:28

Vieraili

Vierailija

- Tein just suklaakakkuu =♥
- Huomenna perjantai ja meil on vaan enkkuu ja bilsaa :-D

79Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa To 9 Helmi 2012 - 12:35

vilqu

vilqu

Siis nyt hehkutan iha neljällä sanalla, jotka jokaisen täällä käyvän pitäis tuntee sisimmässää I LOVE ONE DIRECTION! Lisää hehkutusta luvassa huomenna:)

80Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa To 9 Helmi 2012 - 22:40

Peetu

Peetu

bewareofaino kirjoitti:
Peetu kirjoitti:- MULLA ON IHAN ÄLYTTÖMÄN HYVÄ FIILIS ihan sen takia että mun paras kaveri tuolta satojen kilometrien päästä lähetti mulle maailman ihanimman synttärikortin ja nyt oon about itkeny silmät päästä ilosta ♥
-huomenna liikuntapäivä eli suunta Salmisaaren liikuntakeskukseen Euroopan korkeimmalle kiipeilyseinälle + Megazoneen (:
heyy myöhäset synttärionnittelut! :> Megazones on aina hauskaa! ja se johtuu siitä että oon siä ihan surkee ja juoksen vaa ympäriinsä...
mun elämässä ei oo mitään hehkutettavaa tällä hetkellä.
thanks ! (: mäkään en oikee loistanu siellä ja olin meidän pelin surkein :b mut sit taas kiipeilyseinillä oli mun time to shine ja oli niiku ihan älyttömän kivaa kiivetä eka about 15m korkeuteen ja sit laskeutuu sielt semmosen vaijerin varas alas (:

tänään on vika teemapäivä koulus eli lapsipäivä, et jos joku näkee meitsii pinkeis verkkareis ja tyhmän näkösis saparois tuol pyörimäs nii tulkaa moikkaa :D

81Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa Pe 10 Helmi 2012 - 5:17

vilqu

vilqu

No nyt on aikaa hehkuttaa! Tä ny on vaa tällane hassu juttu, ku saatiin tehä koulussa ihan mistä vaan aiheesta sellane "esitelmä" (jotkut tekin Robinista ja villasukista ja tällee). No mä sit tietty tein 1D:stä ja halusin sen sit kotiin kans ku siinä on kuvia ja tällee... mut ei saanu koulussa tulostaa niitä ku meijän ope kaattoo ne vaa jostai sellasesta jutkusta. Ni lähetin ne sit äitille töihin (kotona ei oo väritulostinta) ja se jotain rupes inisee et hänen pitäis tulostaa mulle muka jotain poikien kuvia. No on ne kyl iha söpöjä (meijän äiti sano, must ne ei oo vaa vähä söpöjä!). Ja sit sano et voi olla et päätyvät vielä paperillekki. Ni olin vähä sillee älä jaksa, 1D on PARAS bändi IKINÄ!!

Mulla ei oo paljon mittää muuta ihkutettavaa paitsi et mennää kavereiden kanssa shoppailemaan!! Ja huomenna ei ole koulua!! Ja sellasta... en taaskaa jaksa kirjottaa. Ku täki on tällane iha sika pitkä hölötys jota kukaa ei jaks lukee... Smile

82Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa Pe 10 Helmi 2012 - 7:58

bewareofaino

bewareofaino

Peetu kirjoitti:thanks ! (: mäkään en oikee loistanu siellä ja olin meidän pelin surkein :b mut sit taas kiipeilyseinillä oli mun time to shine ja oli niiku ihan älyttömän kivaa kiivetä eka about 15m korkeuteen ja sit laskeutuu sielt semmosen vaijerin varas alas (:

tänään on vika teemapäivä koulus eli lapsipäivä, et jos joku näkee meitsii pinkeis verkkareis ja tyhmän näkösis saparois tuol pyörimäs nii tulkaa moikkaa :D
Wow, mäkin haluun kiipeilemää! en oo koskaan ollu, mut se kuulostaa tosi kivalta :D
Mut tänään oli kyl loisto päivä! Tulin terveeks, pääsin kouluun (varmaan eka kerta ku hehkutan siittä koskaan), näin kavereita, mikä oli ihanaa kun oon tässä eläny kuus päivää sosiaalisen median parissa :D köksäs tehtiin hyvää ruokaa ja sain taas nauraa pitkästä aikaa :---) ja ku mentii ulos nii kaikki vaa jääty siellä mut mä olin iha ULKOILMAA!! sitä se sairaana olemine teettää.

83Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa Pe 10 Helmi 2012 - 11:09

vilqu

vilqu

bewareofaino kirjoitti:
Peetu kirjoitti:thanks ! (: mäkään en oikee loistanu siellä ja olin meidän pelin surkein :b mut sit taas kiipeilyseinillä oli mun time to shine ja oli niiku ihan älyttömän kivaa kiivetä eka about 15m korkeuteen ja sit laskeutuu sielt semmosen vaijerin varas alas (:

tänään on vika teemapäivä koulus eli lapsipäivä, et jos joku näkee meitsii pinkeis verkkareis ja tyhmän näkösis saparois tuol pyörimäs nii tulkaa moikkaa Very Happy
Wow, mäkin haluun kiipeilemää! en oo koskaan ollu, mut se kuulostaa tosi kivalta Very Happy
Mut tänään oli kyl loisto päivä! Tulin terveeks, pääsin kouluun (varmaan eka kerta ku hehkutan siittä koskaan), näin kavereita, mikä oli ihanaa kun oon tässä eläny kuus päivää sosiaalisen median parissa Very Happy köksäs tehtiin hyvää ruokaa ja sain taas nauraa pitkästä aikaa :---) ja ku mentii ulos nii kaikki vaa jääty siellä mut mä olin iha ULKOILMAA!! sitä se sairaana olemine teettää.
No hyvä et joku on tästä pakkasesta ilonenki:) Mun isosisko selittää aina megatsonesta ja haluisin niin pääst koittaa ja kiipeily kuulostaa kans tosi kkivalta:)

84Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa La 11 Helmi 2012 - 1:18

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Heräsin vasta just olin nukkunu about 12 h....Ni sit sen johdosta jotenki kiva rento pirtee fiilis

85Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa La 11 Helmi 2012 - 7:38

jonskauu

jonskauu

Mun tänpäivän shoppailusaldo:
- 1D:n levy, jota mun ei tarvinnu maksaa ite ja säästin omia rahoja jeeee!
- sipsiä ♥

mahti lauantai-ilta tulossa! :-)

86Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa La 11 Helmi 2012 - 9:34

mariaemmma

mariaemmma

- tididididi kiva päivä !! (:

87Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa La 11 Helmi 2012 - 11:40

hennoaa

hennoaa

Mulla on maanantaina synttäriiiiiiit! SWEET16, haha;-p

http://www.hennoaa.blogspot.com

88Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa La 11 Helmi 2012 - 12:50

nealoves1D

nealoves1D

pääsin sittenki tänää hesan miittii ja oli kyl iha sairaan kivaa siel :Very Happy ♥️

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

89Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa Su 12 Helmi 2012 - 0:04

mariaemmma

mariaemmma

hennoaa kirjoitti:Mulla on maanantaina synttäriiiiiiit! SWEET16, haha;-p
'

haha, valmiiks jo onneee (: x

90Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa Su 12 Helmi 2012 - 1:54

hennoaa

hennoaa

mariaemmma kirjoitti:
hennoaa kirjoitti:Mulla on maanantaina synttäriiiiiiit! SWEET16, haha;-p
'

haha, valmiiks jo onneee (: x

Ooi kiitos paljon!

91Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa Su 12 Helmi 2012 - 10:16

vilqu

vilqu

Mä olin tnää laskettelemassa! Ja sit mun kaverilla on tnää synttärit:) Ei bileitä viel mut kuiteski! Mä en oo vielä saanu 1D:n levyä ku se on jo loppu kaikist kaupoista ja ne ei tuonu suomee sitä pitempää versiota missä on Stand Up ja Moments ja ku haluun sen ni tilaan cdon.comista:)

92Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa Ti 14 Helmi 2012 - 9:22

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

tnä oli koulussa aikamoiset ihkutukset :DD Teen kässässä sellasta 1D hupparia (keksin idean vasta tänään vaikka huppari on jo aikalailla valmis...), johon kirjotan kirjontakonella jotain sen tyyppistä kuin: "Keep calm and love One Direction" + se kruunu sinne yläpuolelle (: Kaveri tekee samanlaisen, mutta Jedward fanituksen kohteena :DD Toivon nyt vaa että tuo onnistuu eikä menis täysin pilalle, jotta kehtaa sitten päällään pitää !
Ja Yearbook edition pitäis tulla torstaina tai perjantaina postista ♥

93Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa Ti 14 Helmi 2012 - 10:41

nealoves1D

nealoves1D

oli tänää jees päivä ! Himoksella koko päivä(urheilupäivä,, lähettii 07.01 koulult ja tultii 18.52 takas) mun kaverin kaa ni nyt on vähä jalat kipeen mut muuten oli iha sairaan kivaa ! Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

94Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa Ti 14 Helmi 2012 - 12:58

vilqu

vilqu

Hyvää ystävänpäivää!!!Smile Mä oli tnä koulussa ja sen jälkee joku 2 tunnin päästä ratsastaa ja tallilta suoraan mammalle ja siellä sit puol 11 asti. Nyt olen hieman väsynyt! Oli pakko tulla silti vielä tänne:) Mun äiti toivottavasti nyt sit tilas mulle Yearbook editionin, et sit ku saan sen ni vitsi mulla on bileet! Sit on kyll hehkutettavaa!! Olen aivan väsynyt joten eikön mennä nukkumaan:) Muuten mun kaveri sai tnä koiran ja meen kattoo huomenna! Oon niiin innoissani varsinki ku itelläni on jo koira. Smile (?)

95Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa Ke 15 Helmi 2012 - 8:42

hennoaa

hennoaa

WMYB TULEE JUST NRJLTÄÄÄÄÄÄ♥ En totu tähän ikinä!! Ihan parastaaaa

96Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa Ke 15 Helmi 2012 - 15:03

militsii

militsii

hennoaa kirjoitti:WMYB TULEE JUST NRJLTÄÄÄÄÄÄ♥ En totu tähän ikinä!! Ihan parastaaaa

Olin just autos ku se tuli, tulos kirjastosta. Väänsin tietty volat ihan täysille, ja mun oli siis tarkotus mennä kauppaan, nii en voinu mennä ennenkö biisi oli loppu :D. Noin on käyny ennenki, äiti on joutunu venaa mun kaa autos nii kaua et WMYB on loppunu ku se on tullu NRJlt :D♥

http://dream-it-milla.blogspot.com

97Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa To 16 Helmi 2012 - 8:39

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Kivaa sekoilla laskettelemas

98Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa To 16 Helmi 2012 - 10:04

jonskauu

jonskauu

Mä kävin hiihtää 5km!! eiii vitsi oon ylpee itestäni! Very Happy

99Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa Pe 17 Helmi 2012 - 3:27

vilqu

vilqu

jonskauu kirjoitti:Mä kävin hiihtää 5km!! eiii vitsi oon ylpee itestäni! Very Happy
Oltiin koulusta liikuntapäivänä hiihtää ja meikä hiihti sellaset 7km:) Oon kyll nyt ihan väsyny, mut hei meikällä on ny viikon hiihtoloma!!

100Hehkutus-topa - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus-topa Pe 17 Helmi 2012 - 3:38

mariaemmma

mariaemmma

- LOMA ♥

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa