"eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:"
One Direction Finland
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Niall_Horan_lover kirjoitti:Katoin just Pako-sarjan ekan tuotantokauden kahessa päivässä läpi (heh heh!) ja tänään tilaamaan kaikki loput tuotantokaudet !
Minkäs sille voi ku Wentworth Miller on niin samperin hyvännäkönen <3
(mut sori Miller! Niall on kyll viel paremman väkönen ku sinä )
ME TOO !Sara-Maria kirjoitti:sain matikasta 10 en kyllä yhtään tiiä miten, koska saan yleensä vaa 6 :LNiall_Horan_lover kirjoitti:Katoin just Pako-sarjan ekan tuotantokauden kahessa päivässä läpi (heh heh!) ja tänään tilaamaan kaikki loput tuotantokaudet !
Minkäs sille voi ku Wentworth Miller on niin samperin hyvännäkönen <3
(mut sori Miller! Niall on kyll viel paremman väkönen ku sinä )
adkoaskfasmjfå rakastan Pakoa!!
Louizz_tomlinzon kirjoitti:Jee äiti tilas mulle tänään ne punaset farkut jotka sain sen suostuteltua ostamaan
Hoksasin vasta tänään että yks mun parhaista kavereista(joka on poika) näyttää ihan Niallilta
Kaverin synttärit perjantainaaaa
No ei tietenkään! Mä en oo vielä tullu vastaan ketään Niallerin näköstäemmaLOVESnilla kirjoitti:Louizz_tomlinzon kirjoitti:Jee äiti tilas mulle tänään ne punaset farkut jotka sain sen suostuteltua ostamaan
Hoksasin vasta tänään että yks mun parhaista kavereista(joka on poika) näyttää ihan Niallilta
Kaverin synttärit perjantainaaaa
Kauheen moni mun kaveri on sanonu et Niall näyttää joltain niitten tutulta :DD oon ollu aina sillee juu, haluisiks esitellä meiät toisillemme ? (; Mut ei kukaan Niallin näkönen jätkä voi korvaa oikeeta Nialleria (:
Niinpä! enää muutama päivä ja sit mä saan nukkua! :----D sitä odotellessahennoaa kirjoitti:Jeeee kohta alkaa loma:-D!!
Saanks mä hehkuttaa et mul on ollu lomaa jo eilinen ja tää päivä ja on koko loppuviikko? (Hyvää aikaa odottaa istuskella postilaatikon vieressä mun hupparia & yearbookkia)hennoaa kirjoitti:Jeeee kohta alkaa loma:-D!!
Mistä sä ostit hupparin ja millasen ?Insku kirjoitti:Saanks mä hehkuttaa et mul on ollu lomaa jo eilinen ja tää päivä ja on koko loppuviikko? (Hyvää aikaa odottaa istuskella postilaatikon vieressä mun hupparia & yearbookkia)hennoaa kirjoitti:Jeeee kohta alkaa loma:-D!!
Niall_Horan_lover kirjoitti:Mistä sä ostit hupparin ja millasen ?Insku kirjoitti:Saanks mä hehkuttaa et mul on ollu lomaa jo eilinen ja tää päivä ja on koko loppuviikko? (Hyvää aikaa odottaa istuskella postilaatikon vieressä mun hupparia & yearbookkia)hennoaa kirjoitti:Jeeee kohta alkaa loma:-D!!
Mä haluisin ihan sellasen hupparin mis lukis edessä "Vas happening ?" ja takana ehkä joku kuva pojista, mut sellasii ei taida olla suomess tai en oo ainakaan löytäny
Niall_Horan_lover kirjoitti:aijjaa pystyyks muka sielt englannist tilaa ? Kuin kauan se kestää et ne tulee ja kuin paljon makso ? =)
Hahahahah :DDD sit saat kuitenki poikien nimmarin mukana ni siin lukee sit: To MR. Inka :D:D:D:DInsku kirjoitti:Niall_Horan_lover kirjoitti:aijjaa pystyyks muka sielt englannist tilaa ? Kuin kauan se kestää et ne tulee ja kuin paljon makso ? =)
Oli kai joku 68 puntaa semmonen paketti mis oli se huppari ja yearbook Ja joo, mun parilla koululaisella oli sieltä tilatut hupparit, nii uskon et kyl pygee (Täytin niihi tietoihi vahingos ''Mr Inka -------'')
Niall_Horan_lover kirjoitti:Hahahahah :DDD sit saat kuitenki poikien nimmarin mukana ni siin lukee sit: To MR. Inka :D:D:D:DInsku kirjoitti:Niall_Horan_lover kirjoitti:aijjaa pystyyks muka sielt englannist tilaa ? Kuin kauan se kestää et ne tulee ja kuin paljon makso ? =)
Oli kai joku 68 puntaa semmonen paketti mis oli se huppari ja yearbook Ja joo, mun parilla koululaisella oli sieltä tilatut hupparit, nii uskon et kyl pygee (Täytin niihi tietoihi vahingos ''Mr Inka -------'')
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa