One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus-topa 2

+12
militsii
hennoaa
Veeranen
emmaLOVESnilla
bewareofaino
mariaemmma
vilqu
Louizz_tomlinzon
Niall_Horan_lover
Insku
jonskauu
Sara-Maria
16 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1Hehkutus-topa 2 Empty Hehkutus-topa 2 Su 19 Helmi 2012 - 10:55

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

"eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:"

https://facebook.com/OneDirectionFinland

2Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Su 19 Helmi 2012 - 11:27

jonskauu

jonskauu

Mulla oli toooooosi kiva viikonloppu pitkästä aikaa ja viikon päästä alkaa loma oujeee ! Smile

3Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ma 20 Helmi 2012 - 0:34

Insku

Insku

Äiti tilas mulle ainii, en voi viel laittaa linkkei. Nomut niitte nettisivult hupparin ja yearbookin♥️ (Ja vaan sen takii et mul alko just kolmi-nelivuotinen hampaiden oikomishoita, joka alotettiin neljän rautahampaan irtivetämisellä) Very Happy:D:D♥️ Mut sen hupparin pitäis tulla täl viikol, tai ens viikol Wink

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

4Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ma 20 Helmi 2012 - 1:06

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Katoin just Pako-sarjan ekan tuotantokauden kahessa päivässä läpi (heh heh!) ja tänään tilaamaan kaikki loput tuotantokaudet ! Wink
Minkäs sille voi ku Wentworth Miller on niin samperin hyvännäkönen Wink <3
(mut sori Miller! Niall on kyll viel paremman väkönen ku sinä Very Happy )

5Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ma 20 Helmi 2012 - 4:38

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

sain matikasta 10 Wink en kyllä yhtään tiiä miten, koska saan yleensä vaa 6 :L

Niall_Horan_lover kirjoitti:Katoin just Pako-sarjan ekan tuotantokauden kahessa päivässä läpi (heh heh!) ja tänään tilaamaan kaikki loput tuotantokaudet ! Wink

adkoaskfasmjfå rakastan Pakoa!! Very Happy

https://facebook.com/OneDirectionFinland

6Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ma 20 Helmi 2012 - 5:18

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Jee äiti tilas mulle tänään ne punaset farkut jotka sain sen suostuteltua ostamaan Smile
Hoksasin vasta tänään että yks mun parhaista kavereista(joka on poika) näyttää ihan Niallilta
Kaverin synttärit perjantainaaaa

7Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ma 20 Helmi 2012 - 7:21

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Sara-Maria kirjoitti:sain matikasta 10 Wink en kyllä yhtään tiiä miten, koska saan yleensä vaa 6 :L

Niall_Horan_lover kirjoitti:Katoin just Pako-sarjan ekan tuotantokauden kahessa päivässä läpi (heh heh!) ja tänään tilaamaan kaikki loput tuotantokaudet ! Wink

adkoaskfasmjfå rakastan Pakoa!! Very Happy
ME TOO ! Very Happy
Paras sarja ! Katoin sen sillonku se tuli tv:stä pari vuot sit ihan fiilareis ja me tilattiin sillon eka tuotantokausi ja nyt pari päivää sit löysin sen tuolt kaapist ja katoin sen sit läpi paris päiväs ja jäin uudestaan koukkuuun Wink Very Happy

8Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ma 20 Helmi 2012 - 7:29

vilqu

vilqu

Huomenna laivalle!! Toivottavasti se mun Yearbook osais tulla!!

9Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ma 20 Helmi 2012 - 10:53

mariaemmma

mariaemmma

- katoin tänää koko päivän kaikkii hyvii ohjelmii ja asdafjskf nyt o hyvä olo (:

10Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ma 20 Helmi 2012 - 12:50

vilqu

vilqu

Yearbook osas tulla! Nyt se on mulla tossa soimassa! Äiti sano hakevansa postin sit oli ihan et toivottavasti se nyt ois siellä, ja kun äiti tuli takas se tuli mun huoneeseen ja käänteli sitä kuorta siinä ja hymyili sen näkösenä et siellä on jotain mulle:D (Arvasinhan mä tietty)Oli ihan siiis OMG!!!! Ku äiti sit anto sen mun käteen ni en voinu uskoo sitä todeksi! Limited Yearbook Edition on mun kädessä ja se on mun OMA! Tossa se ny makaa mun sängyllä! Mun sisko soitti äitille åresta ja äiti sit anto puhelimen mulle ja sano sinne siskolle ennen ku anto mulle et mä voin kertoo mitä teen just nyt. No kerroin ja sisko kuulosti tosi yllättyneeltä ja sanos lainaavansa ja totesin vaan et katsotaan...

Ps. Toinen kierros meneillään jo! (Romaani:D)

11Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ma 20 Helmi 2012 - 22:44

bewareofaino

bewareofaino

aijjai, sain nukkuu pitkään, kympin aamut on ihania! :--)
Oon viä sitä mieltä että tästä päivästä tulee hyvä, mut kattoo ny sit illalla miten noi kolmen tunnin soittoharkat menee...

12Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ma 20 Helmi 2012 - 23:15

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Jee äiti tilas mulle tänään ne punaset farkut jotka sain sen suostuteltua ostamaan Smile
Hoksasin vasta tänään että yks mun parhaista kavereista(joka on poika) näyttää ihan Niallilta

Kauheen moni mun kaveri on sanonu et Niall näyttää joltain niitten tutulta :DD oon ollu aina sillee juu, haluisiks esitellä meiät toisillemme ? (; Mut ei kukaan Niallin näkönen jätkä voi korvaa oikeeta Nialleria ♥️ (:

13Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ma 20 Helmi 2012 - 23:28

Veeranen

Veeranen

mulla on niiin hyvä mieli jjajaja kaikkee c; nytki katon gleetä :Dd

14Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 21 Helmi 2012 - 1:30

vilqu

vilqu

emmaLOVESnilla kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:Jee äiti tilas mulle tänään ne punaset farkut jotka sain sen suostuteltua ostamaan Smile

Kauheen moni mun kaveri on sanonu et Niall näyttää joltain niitten tutulta :DD oon ollu aina sillee juu, haluisiks esitellä meiät toisillemme ? (; Mut ei kukaan Niallin näkönen jätkä voi korvaa oikeeta Nialleria ♥️ (:
No ei tietenkään! Mä en oo vielä tullu vastaan ketään Niallerin näköstäSad

15Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 21 Helmi 2012 - 9:04

hennoaa

hennoaa

Jeeee kohta alkaa loma:-D!!

http://www.hennoaa.blogspot.com

16Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 21 Helmi 2012 - 11:05

bewareofaino

bewareofaino

hennoaa kirjoitti:Jeeee kohta alkaa loma:-D!!
Niinpä! enää muutama päivä ja sit mä saan nukkua! :----D sitä odotellessa

17Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 21 Helmi 2012 - 11:30

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

BRIT AWARDS :DDD ♥

18Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 21 Helmi 2012 - 12:14

Insku

Insku

Saanks mä hehkuttaa et mul on ollu lomaa jo eilinen ja tää päivä ja on koko loppuviikko? Wink (Hyvää aikaa odottaa istuskella postilaatikon vieressä mun hupparia & yearbookkia) silent

19Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 21 Helmi 2012 - 12:23

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Insku kirjoitti:
Saanks mä hehkuttaa et mul on ollu lomaa jo eilinen ja tää päivä ja on koko loppuviikko? Wink (Hyvää aikaa odottaa istuskella postilaatikon vieressä mun hupparia & yearbookkia) silent
Mistä sä ostit hupparin ja millasen ?
Mä haluisin ihan sellasen hupparin mis lukis edessä "Vas happening ?" ja takana ehkä joku kuva pojista, mut sellasii ei taida olla suomess tai en oo ainakaan löytäny Sad

20Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 21 Helmi 2012 - 12:24

Insku

Insku

Niall_Horan_lover kirjoitti:
Insku kirjoitti:
Mistä sä ostit hupparin ja millasen ?
Mä haluisin ihan sellasen hupparin mis lukis edessä "Vas happening ?" ja takana ehkä joku kuva pojista, mut sellasii ei taida olla suomess tai en oo ainakaan löytäny Sad

En pyge laittaa linkkii mut sielt niitte verkkosivuilt se mis lukee takana ''Vas happenin?'' Ja edes 1D (:♥️

21Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 21 Helmi 2012 - 12:31

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

aijjaa Surprised pystyyks muka sielt englannist tilaa ? Surprised Kuin kauan se kestää et ne tulee ja kuin paljon makso ? =)

22Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 21 Helmi 2012 - 12:36

Insku

Insku

Niall_Horan_lover kirjoitti:aijjaa Surprised pystyyks muka sielt englannist tilaa ? Surprised Kuin kauan se kestää et ne tulee ja kuin paljon makso ? =)

Oli kai joku 68 puntaa semmonen paketti mis oli se huppari ja yearbook Wink Ja joo, mun parilla koululaisella oli sieltä tilatut hupparit, nii uskon et kyl pygee Very Happy (Täytin niihi tietoihi vahingos ''Mr Inka -------'')

23Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 21 Helmi 2012 - 12:40

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Insku kirjoitti:
Niall_Horan_lover kirjoitti:aijjaa Surprised pystyyks muka sielt englannist tilaa ? Surprised Kuin kauan se kestää et ne tulee ja kuin paljon makso ? =)

Oli kai joku 68 puntaa semmonen paketti mis oli se huppari ja yearbook Wink Ja joo, mun parilla koululaisella oli sieltä tilatut hupparit, nii uskon et kyl pygee Very Happy (Täytin niihi tietoihi vahingos ''Mr Inka -------'')
Hahahahah :DDD sit saat kuitenki poikien nimmarin mukana ni siin lukee sit: To MR. Inka Very Happy:D:D:D:D

24Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 21 Helmi 2012 - 12:42

Insku

Insku

Niall_Horan_lover kirjoitti:
Insku kirjoitti:

Hahahahah :DDD sit saat kuitenki poikien nimmarin mukana ni siin lukee sit: To MR. Inka Very Happy:D:D:D:D

OMGGGG Very Happy:D:D:Very Happy Vähä kiroisin tyhmyyteni Very Happy: Varmaa hakkaisin päätäni seinää Very Happy:(

25Hehkutus-topa 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 21 Helmi 2012 - 12:43

Veeranen

Veeranen

NE VOITTI!! SAAKUTTI OON ILONEN, tärisen c: fjvskkdjbdkljzsb oon ilonen Very Happy:DD:D:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa