One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #17

+12
bewareofaino
Veeranen
bO0m
Mileaz
vilqu
Stypayhoralikson
jonskauu
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
jAsbee
_Blistex_
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 9]

1Hehkutus topa #17 Empty Hehkutus topa #17 La 27 Loka 2012 - 11:54

Peetu

Peetu

ja hehkuttelut jatkukoon ! (:

jonskauulle onnea yhteenpaluusta, toivottavasti teidän juttu lähtis tosta nyt eteenpäin kunnolla! (:

2Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 La 27 Loka 2012 - 12:11

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu, jos sä tunsit että teidän kannattaa vielä yrittää niin oon onnellinen sun puolesta (: Toivottavasti toi teidän juttu kestää vielä pitkään C:

3Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 La 27 Loka 2012 - 22:43

jAsbee

jAsbee

jonskauu ihanaa et palasitte yhteee ! (: onnee teille toosi paljo siitä (:

4Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Su 28 Loka 2012 - 0:10

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonna, onnittelut teille munki osalta :) ihanaa et palasitte yhtee jos susta tuntuu kerran et se kannattaa

5Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Su 28 Loka 2012 - 0:30

nealoves1D

nealoves1D

Jonna,, tooosi paljon onnee ja toivottavasti täl kertaamenis paremmin ! Oon nii ilonen sun puolestas sisko c: ♥

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

6Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Su 28 Loka 2012 - 0:39

jonskauu

jonskauu

Kiitos kaikki, ootte ihania ♥

7Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Su 28 Loka 2012 - 23:45

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

LITTLE THINGS ON UPEA TÄYDELLISIN IKINÄ ÄÄÄ TAHON ITKEE mutta oon koulun klassises konsertis lol MUT OIKEEST SULAN SE ON NII UPEEEee
Capsin raiskausta harrastan silloin tällöin

https://twitter.com/#!/penguiniam

8Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ma 29 Loka 2012 - 0:59

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Little Things ♥♥♥ Ja meitsi viettää täällä vapaapäivää : D oli eile vähä lämpöö,nyt oon iha ok mut pitää pitää kuumeeton päivä ennenku menee kouluu

9Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ma 29 Loka 2012 - 9:44

vilqu

vilqu

Oon ollu forkalta pois vähän aikaa ku on ollu kiireitä, mut nyt LUPAAN et aktivoidun koska en kestä olla erossa enää täältä!! <3 Oon ihan ulkona kaikesta, mutta ehkää tää tästä Very Happy Ja juu LITTLE THINGS!! <3 En voinu uskoo korviani kun sen ekaa kertaa tänää kuulin, OIKEESTI!! <3 Kyl te tiette mitä ajattelen Very Happy

10Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ma 29 Loka 2012 - 10:10

nealoves1D

nealoves1D

LITTLE THINGS ! ♥

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

11Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ma 29 Loka 2012 - 21:46

Mileaz

Mileaz

Siis mun sanat ei ees pysty kuvailemaa Little Thingsiä!! Mulla oli eile ihan hirvee päivä, pahenti vielä se tieto, ettei 1D tuu Suomee. Olin iha hirveen pahalla päällä koko kotimatkan, sit ku pääsin kotii nii menin vaa heti iPadille ja kuuntelin sen vaikka fiilis oliki sellane -_____- enkä tosiaankaa olis pystyny ruveta fiilistelemää jos kysees olis ollu joku LWWY'n tapane biisi. Mut sit kuuntelin sitä, mun ilme muuttu hetki hetkeltä varmaa sellaseks rennommaks, ja sit ku Harry vetäsee sen "But you're perfect to me" nii asdfghjkljhygfrdes aloin poraa ihan täysii :-D Sit itkin varmaa 5 minuuttii iha sillai et yritin lopettaa mut kyyneleet vaa tulvi ja tulvi.

Paras tossa on se, että mulla on _tismalleen_ samat "ongelmat" mistä ne laulaa! Paitsi etten puhu unissani Very Happy Mut siis muuten oikeesti ihan samat!!

12Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 30 Loka 2012 - 5:31

jAsbee

jAsbee

little thingsin sanat on nii ihanat ♥

13Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 30 Loka 2012 - 6:50

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

En oikeen osaa sanoo onks tää päivä ollu tosi hyvä, vaiko tosi huono...ainaki tosi kaoottinen, mutta se ei oo aina huono asia ja ootin paljo pahempaa(koska 7h koulua ja typeriä aineita.......) ni laitan tänne Very Happy
Aamu alko heti bussissa hyvin,ei siitä sen enempää Smile
Sit atk tunnilla mul meni itseasiassa tosi hyvin vaikka harjoteltiin kymmensormijärjestelmää, mulla oli luokan paras nettonopeus. Ja vaik viime tunnil mun tarkkuus oli keskimäärin vaan 68% ni nyt mul oli 94% ja se nopeuski parantu ja se ope kehu hirveesti Smile
fyssan tunti oli kaoottisin mutta voin sanoo et servauksia tuli puolin ja toisin,opettajanki taholta Very Happy
ja kaveripojan kaa naurettii koko terveystiedon tunti,eikä jaksettu ottaa oikein tosissaan Very Happy meiän jutut on nii parhaita ja joka tunti tänään ollaan naurettu kaveripoikien kaa,mut ton yhen kaa tt'n tunnil kaikista enite Very Happy . Sit bussia ootellessa oli kaveripojan kaa hauskaa :DDDDD taas vaihteeks.
Ja bussis puhuin yhen tyypin kaa,joka oli mun koulukummi ykkösluokalla ja bussikuskin kaa,tai no ne jutteli keskenää ja mä vaa viisastelin joka väliin kaikkee.Se kuski vissi tuntee mun iskän o_O
Arvatkaas kui monta kertaa oon tänää kuunnellu Little Thingsin ♥️

14Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 30 Loka 2012 - 7:51

_Blistex_

_Blistex_

Little Things ♥ Aivan ihana, paransi mun päivää ihan tolkuttomast C: cdjadfdk, love it ♥

15Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 30 Loka 2012 - 8:33

jonskauu

jonskauu

JEEE huomenna vapaapäivä!! ♥

Ja tällee jälkikätee vielä pari hehkutuksen aihetta:
1. Ellie Gouldingin Halcyon levy - rakkaus
2. Rita Oran levy - rakkaus (sisko osti noi molemmat mulle myöhäseks synttärilahjaks)
3. Poikaystävä laitto mulle äske viestin, et oonko kuullu 1D'n uuden kappaleen. Sanoin et joo tottakai ja kehuin et se on muute yks parhaimpia ja ihanempia lauluja mitä oon koskaa kuullu. Sitte se vaa laitto: Mustaki se on ihan hyvä, tiiätkö muuten kuka siitä tulee mieleen. Sitte se laitto heti perään viestin: sä ja ps. oot ihana ♥

16Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 31 Loka 2012 - 1:27

bO0m

bO0m

jonskauu aww toi sun poikaystävä<3 !
Mulla on ollu nyt hirveesti kiirettä, en ees tienny että toi Little things on julkastu! DD: Mutta tosiaan äsken kävin kuuntelemassa sen...rakastuin<3 Se että kaikkien poikien äänet oli niin esillä oli parasta!! Ja ajattelinkin että seuraava sinkku on varmaanki rauhallinen biisi, mutta oli rohkeeta että se oli NOIN rauhallinen ja yksinkertanen, ihan uskomaton<3

17Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 31 Loka 2012 - 11:22

jAsbee

jAsbee

TODAY'S THE DAYYYY !! GO CECE ♥ !!

18Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 31 Loka 2012 - 11:48

Veeranen

Veeranen

kun kuuntelin sen little things'in ja se on hirveen ed sheeran tyylinen laulu o.o

MUT NYT TUUN IHKUTTAA TÄNNE! mä ja mun kaks kaverii kai päästään lähtee kattoo 1D Ruotsiin. Et eka mennään laival sinne, sitte se päivä siel chillataa sit illal konsertti, sit hotellii ja päivä chillaust again ja sitte illalla lähetään laivalla takasin suomeen (:♥ mun pitää vaan hiihtolomalla mennä töihin, koska tää hupi tulee maksaa n 200 euroa, hupsista keikkaa (:

19Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 31 Loka 2012 - 21:49

bO0m

bO0m

Veeranen Vou katoin vaan suu auki tota sun viestii, eihän tänään oo mikään aprillipäivä? ONNEE!!!<3 :O

20Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 31 Loka 2012 - 23:16

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Veeranen, Ed on tehny ton biisin pojille, ehk siks?Wink ..mä haluisin kuulla sen edin laulamana yhy:c ja hei tosi kiva jos pääsette!Smile mäki suunnittelin kahen kaverin kaa just tollast reissuu, mut kaikki kaatuu mun raskan reissuu:D

https://twitter.com/#!/penguiniam

21Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 1 Marras 2012 - 4:23

bewareofaino

bewareofaino

Little things saa mut itkemään aina ku kuulen sen, how cool ♥ oonko ainoo jolla on tollane ongelma heheh

Ja onnee Veeranen!! himo siistiä että pääset näkeen ne :>

22Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 1 Marras 2012 - 5:52

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veera vähänkö kiva ! et arvaa kui kateellinen mä oon sulle

Ollaan bussijäbän kaa nähty tänää joka välitunti jossain,yleensä se on ollu viereises luokkaa :) se on nii ihana ♥ mulle sattu pieni moka tos yhel välkäl ku just itekseni siin aattelin et "olispa 'bussijäbä' tääl nyt ku on kuiteski nii tylsä välkkä" sit mä siin ajatuksissani kävelen ja törmään (kirjaimellisesti) suoraa siihe :D ja viel ku oltiin istuttu ruokalassa just sitä edeltävällä välkäl samas pöydäs , (se ei kylläkään ollu mun ansiota, mun kaveri pakotti mut tulemaan just siihe pöytää(en sillokaa viel tienny et se on siin). Vähänkö mua nolotti mut thank god se kyl otti sen törmäämisen iha rennosti.Nauro vaa ja sano et "sä kyl hallitset nää näyttävät sisääntulot", sit vikal välkäl vaa se tuli just tekemästä ruotsin(?) koetta .No sit se huomas mut, hymyili ja sano et "mä taidan taas olla oikeessa paikassa oikeeseen aikaan ku taas nähään". En oikee tajunnu mitä se sil tarkotti ja hymyilin vaa ja sanoin et "niin taidat olla" :DDD

23Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 1 Marras 2012 - 5:57

jAsbee

jAsbee

katoin just netistä x factor usan eilisen ekan live shown ja ahklsjfkljslpwptpfvnnblklaklglgääf omg ceceeeeee ♥ niiiiiiiiiin upee taas ♥ kuolen jossei se pääse jatkoo . & tänää se selviii , taino mulle huome aamullaa (:

ja veeranen ooi onnnee , on varmaa tosi hienoo päästä sinne (::
louizz vähä ihana toi (:

24Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 1 Marras 2012 - 12:09

vilqu

vilqu

HARKAT HARKAT HARKAT!! Oikeesti harkoissa oli taas jällee kerra ihan parasta ja mun joukkueessa on kyll nii kivoi tyyppei Very Happy Siellä on kans pari Directioneria!! Very Happy

25Hehkutus topa #17 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 1 Marras 2012 - 12:21

Veeranen

Veeranen

louizz olin tääl sillai aaw ku luin ton et olit ajatellu ja sit törmänny siihe :Dd aaw c::

must tuntuu et tää suunnitelma kaatuu siihen et ei saadakkaa ketää aikuist lähtee meijän kans :c

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 9]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa