One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #17

+12
bewareofaino
Veeranen
bO0m
Mileaz
vilqu
Stypayhoralikson
jonskauu
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
jAsbee
_Blistex_
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 9]

1Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Hehkutus topa #17 La 27 Loka 2012 - 11:54

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

ja hehkuttelut jatkukoon ! (:

jonskauulle onnea yhteenpaluusta, toivottavasti teidän juttu lähtis tosta nyt eteenpäin kunnolla! (:

101Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 20 Marras 2012 - 7:23

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jeee kävin ostaa tänää Take Me Homen yearbookina ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

102Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 20 Marras 2012 - 7:26

bewareofaino

bewareofaino

Mun kaveri lähtee vaihtoon ens syksynä !!! :-------D oon niiin ilonen sen puolesta, se on puhunu siittä ikuisuuden <3 toisaalta en tajua miten kestän vuoden ilman sitä, se on mulle ku isosisko, mutta kai me jotenki pystytää yhteyttä pitää...

103Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 22 Marras 2012 - 10:07

Sarqai

Ei oo hehkutusta mut hulvattoman hauskaa
https://www.youtube.com/watch?v=t-XvHyy1WL8

104Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 22 Marras 2012 - 13:17

_Blistex_

_Blistex_

^^Eikäää :'D Taidan olla aika väsyny ku repesin tolle ihan täysil xD

105Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 23 Marras 2012 - 10:10

Sarqai

OMFG ihanaa 1D xfactoris<3 haha katsomol ei oo yhtää huumorintajune drewn ja 1Dn kannalt:b

106Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ma 26 Marras 2012 - 1:10

Evee

Evee

Aah! Kotona jo yhelttoist <3 Mitäs sit tekis loppupäivän..? Very Happy

107Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ma 26 Marras 2012 - 6:59

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Meni hermot totaalisesti, mutta mun kaveripojat sai mut jo rauhottumaan bussissa ♥ en tiiä mitä tapahtuis jos noita ei olis. Nämä kyseiset kaveripojat oon tuntenu jo n.10 vuotta ja ne tuntee mut ihan täysin, niiden seurassa mun on kaikista helpoin olla.

108Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 27 Marras 2012 - 9:38

jAsbee

jAsbee

jeeee koht tulee x factor (: vaik oonki jo nähny sen mut silti (:

109Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 28 Marras 2012 - 6:22

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Täs päiväs ei oo muutaku hehkuttamista ♥ ollaan kaveripoikien kaa naurettu paljon ja 'bussijäbä' oli tosi ihana tänään ♥

110Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 28 Marras 2012 - 10:15

Evee

Evee

Nyt on kaaaikki hyvin (: koeviikko loppu, huomen kaverin synttäribileisiin ja perjantain vapaapäivä

111Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 30 Marras 2012 - 10:28

vilqu

vilqu

Oltiin tänää joukkueen kans syömässä RAXissa ja oli ihan sairaan kivaa!! <3 Huomenna Turun miittii http://www.twitlonger.com/show/k66tsf ja ratsastaa ja joukkuueen pikkujouluihin!! Very Happy

jossai vaiheessa pitäs lukee kotsan kokeesee.. :/

112Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 30 Marras 2012 - 11:00

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

koeviikko vihdoinki ohi! huomenna helsinkii shoppailee päiväks ja huomenna tasan 2kk että ranskalaiset tulee suomeen! ♥

113Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 30 Marras 2012 - 12:16

Veeranen

Veeranen

HUOMEN ENSIMMÄINEN JOULUKUUTAC:

114Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 30 Marras 2012 - 12:18

Evee

Evee

^älä vaa. joulufiilis <3

115Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 La 1 Joulu 2012 - 5:00

nealoves1D

nealoves1D

käytii tänää ostaa äidin kans mulle kisatakki ja -housut ja tilattii mulle ratsastussaappaat jotka tulee 11. päivä nii käydää viel testaa et onks noi hyvät mun omil mitoilla c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

116Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 La 1 Joulu 2012 - 12:18

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Ihan mahtava päivä ! Melkeen 5h yöunilla liikenteessä eikä väsytä yhtään 17 tuntisen päivän päätteks :-D juna tosin on 30min myöhässä mutta ei haittaa! Nähtiin bloggareita, käytii bik bokissa mikä oli iha kauheeta, tilattii pizza hutissa ruokaa josta unohettii jättää sipulit pois, meiän tarjoilija oli ihan älyttömän söpö, almost kreisishopattii, etittii stokkarilla vessaa, syötiin älyttömästi, otettii hassui kuvii (asiallisiiki), haaveiltii asuvamme Helsingissä, hypittii Esplanadin puistossa ja ihailtiin puita, naurettii vaa ja hymyiltii tuntemattomille koska _kukaan ei tuntenu meitä eikä _kukaa tuu ikinä muistamaan meitä.
Ja mietittii jos tästä kehkeytyis meiän joka syksyinen/talvinen perinne!

117Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Su 2 Joulu 2012 - 2:27

vilqu

vilqu

Eilen joukkuuen pikkujouluissa OLI TOSI HAUSKAA <3 Ja sit olin siellä miitissä, josa oli kans kivaa ja aamulla ekaks tallilla ratsastaa Very Happy

118Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 4 Joulu 2012 - 6:47

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

'bussijäbä' tuli tänään istumaan ruokalas ihan mun viereen ♥ tai no eka se meinas mennä sen kavereiden väliin pöydän toiseen päähä mut sit se vaihto paikkaa ja sano et 'katos täällä onki parempi paikka vapaana' ja tuli mun viereen. Ja mä ku aamul luulin ettei se tuu kouluun tänää ku ei näkyny koko aamuna. Toi on kyllä jotenki niin täydellinen ihmine ♥, oli mukava siin sit jutella sen kaa kaikesta maan ja taivaan väliltä ♥
Ja kaveripojat ollu tänään tosi mukavii ja jutut parhaasta päästä :DDD

119Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 4 Joulu 2012 - 10:44

bO0m

bO0m

Essi uii ihanaa<3 ((:

Meillä oli tänää koulussa tanssia ja meidän nolot luokkalaiset jätkät lähti kebapille eikä tullu tanssiin -.- Tai siis siellä oli 3 meidän luokan jätkää, rinnakkaisluokaltakaan ei ollu kovin montaa. No, noi lintsaajat sai tunnin jälkän, mutta ärsyttää silti kun ei oo pokkaa tulla tanssimaan, ei se nyt niin hirveetä oo että siitä kannattais tunnin jälkkä ottaa ;p Mutta mä tanssin suurimman osan tunnista meidän luokkalaisen kaa ja meillä oli ainaki ihan hauskaa ((: Vielä ens viikolla on tanssia, katotaa si kuin moni sillon lintsaa..

Ja sain mun koko yläasteen parhaan numeron tänään enkun kokeesta<3 9½! Oon niin ilonen c:

Nyt on taas vaihteeks joulunen fiilis, tekis mieli levittää hyvää mieltä kaikille! :DD

120Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 4 Joulu 2012 - 12:08

Veeranen

Veeranen

haha, mun mielest se on noloo jos joillain ei oo pokkaa tanssia, koska se on vaan tanssimista. TANSSIMISTA. Sit nauran sisäisesti niille jotka hangottelee c:

121Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 4 Joulu 2012 - 12:50

nealoves1D

nealoves1D

Ahahahahahhahaha sori oon väsyny mut nauran liikaa tolle "nauran sisäsesti" jutulle ku mulle tuli mielee et Veeran aivois hyppii srmmone miniveera joka nauraa iha maha kippuras sellast tosi räkästä nauruu XDXD moi vaa kaikki (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

122Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 5 Joulu 2012 - 4:36

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

'bussijäbä' oli yhen välitunnin meiän (eli mun ja mun kaveripoikien) kanssa ♥ i'm gonna die ♥

123Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 5 Joulu 2012 - 6:21

Veeranen

Veeranen

voiei Nea mä mietin et kuinkohan moni miettii noin ku kirjotin sitä Very Happy

124Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 5 Joulu 2012 - 8:40

bO0m

bO0m

Veeranen haha, mut ihan totta! Ollaan jo ysiluokalla, luulin että ne jätkät ois vähä kasvanu, mut ei -turha luulo! xP

125Hehkutus topa #17 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 5 Joulu 2012 - 9:05

_Blistex_

_Blistex_

Hahaa, tuli mieleen seiskalla ku viimeks tanssittiin liikkatunnilla xD Kaikki pojat oli silleen et joo en varmaa tanssi ja et tanssi on noloo yms. mut sit ku ite tanssiminen alko ni jotku pojat katto vaik kuin tarkkaa niit askeleit mitä liikkaope näytti ja oikee kunnolla yritti :'DD Nauratti vaa niide puolest ku eka esitetään kovista ja seuraavas hetkes jo kieli pitkällä koitetaan oppiii ne askeleet :DD

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa