One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #17

+12
bewareofaino
Veeranen
bO0m
Mileaz
vilqu
Stypayhoralikson
jonskauu
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
jAsbee
_Blistex_
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 9]

1Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Hehkutus topa #17 La 27 Loka 2012 - 11:54

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

ja hehkuttelut jatkukoon ! (:

jonskauulle onnea yhteenpaluusta, toivottavasti teidän juttu lähtis tosta nyt eteenpäin kunnolla! (:

76Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ma 12 Marras 2012 - 7:34

nealoves1D

nealoves1D

Oltii tänää oppilaitostutustumises ypjällä ja kyl se oli mun mielest tosi kivan olonen paikka (: muutenki oli paljonki hyötyy tost käynnist c:

Ja aaaaah munki tmh tuli tänää ja koht kolme tuntii ollu täysil replays ! Rakastan sitä <3

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

77Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 13 Marras 2012 - 6:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Arvatkaas kuka veti ruotsin kokeesta 10 ! o_O odotin siitä ehkä jotain ysillä tai kasilla alkavaa. Smile
Kaveripojat aina by my side ♥️
lol meiän jutut Very Happy ollaanha me aika tyhmii muttei voi mtn Very Happy sit ootin bussii ja siin oli minä mun 3 kaveripoikaa ja joku vieras jäbä. Sit se vieras ja yks niistä mun kaveripojista oli just tullu tupakalta. Sit siihe tuli niiden kaikkie poikien luokanvalvoja(ei opeta mulle mtn, mut väittelen sen kaa käytävillä usein ihan läpällä vaan)just tuli siitä ohi ja varmaa huomas et ne kaks oli just polttanu,mut ku koulu oli loppunu ni ei voinu mtn sit se tuli siihe ja sano mulle et "tyttökulta tälläseskö seuras sä vapaa-ajalla liikut?" vähänkö me hajottiin Very Happy
ja bussijäbä oli btw sit taas kerra ihana
Ja edelleen pakko hehkuttaa Take Me Homea ♥️

78Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 14 Marras 2012 - 10:22

vilqu

vilqu

Oon maanantaista asti varmaa 24/7 Take Me Homea!! <3 Se on siis aivan fdehfkakjl IHANA!! <3
Huomenna on jo torstai!! Very Happy Musaa ja harkat <3

Essi, just hyvä toi kaveripoikies luokanvalvoja Very Happy

79Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 15 Marras 2012 - 8:04

bO0m

bO0m

Thihihih oon ihan fiiliksissä :DDDD
Oon nyt huomannu että mun ihastus ei oo mikään facebookkailija, tai sit se on aina kännykällä niin etten voi tietää kerkiääkö se puhua ja näin.. ;( Mutta siis nyt sitte surkeella verukkeella menin kysyyn siltä yhtä juttuu ja se vastas, sit kiitin sitä. Sit se ei vastannu enää mitään ja ajattelin että sitä ei näköjään kiinnosta ollenkaan kun ei kerran vastannu enää mitään...Lähin facebookista ja ajattelin suutuksissani etten mee sinne enää viikkoon XD no mut sit muistin että olin sopinu juttelevani kaverin kanssa ja menin masentuneena takas ja se jätkä oliki vastannu mulle :DDDDD en voi muuta sanoo ku oompa tyhmä :'''D

80Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 15 Marras 2012 - 9:27

jonskauu

jonskauu

Haha älkää naurako mulle, mutta mä oon iha rakastunut Robiniin! En aikasemmin oikee syttyny sille, mut nyt jotenki kolahti hah :-D mun sisko on tykänny Robinista ihan alusta asti ja se on sitä mieltä että se ei voi fanittaa nyt sitä, kun mä tykkään siitä kans voihöpsöä!

Tolla uudella levyllä on pari biisii, oikeesti kunnon korvamatoja jotka jää vaa päähä pörrää ne biisit ja niitä on pakko rakastaa hehhehe

81Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 16 Marras 2012 - 3:04

jAsbee

jAsbee

^ munki mielest seo joteki ihana :D seon vaa joteki nii sellane söötti :D

MUT ÄÄÄÄÄÄ oikeeesti eikä oon nii onnelline, iha itken ilost (::

82Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 16 Marras 2012 - 4:26

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä lähetin tos vähä alle kaks viikkoo sit Union J'lle fanipostia,vaikken uskonutkaa et ne vastaa. No tänään äiti laitto kouluun mulle viestin et postis oli tullu mulle joku ulkomaankirje. Ja nyt ku avasin sen ni siel oli sellane Union J kortti, ja kirje + nimmari George Shelleyltä ♥ (mun nimmarikokoelma kasvaa,nyt mulle on Georgen, Justin Bieberin ja Miley Cyruksen nimmarit, kaikki tullu ku oon lähetelly fanipostii niille) Eli ihmiset kannattaa lähettää fanipostia !

83Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 16 Marras 2012 - 5:37

Evee

Evee

Louizz oii, siistii. mä en vaan jaksa ruveta raapustaa kirjeitä ku en mä tiiä mitä kirjottaisin

lähen kohta kattoo twilightii!! jee! ärsyttää vaan ku mun mielest bellan ois pitäny valita jacob Sad

84Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 16 Marras 2012 - 6:42

Sarqai

jonskauu kirjoitti:Haha älkää naurako mulle, mutta mä oon iha rakastunut Robiniin! En aikasemmin oikee syttyny sille, mut nyt jotenki kolahti hah :-D mun sisko on tykänny Robinista ihan alusta asti ja se on sitä mieltä että se ei voi fanittaa nyt sitä, kun mä tykkään siitä kans voihöpsöä!

Tolla uudella levyllä on pari biisii, oikeesti kunnon korvamatoja jotka jää vaa päähä pörrää ne biisit ja niitä on pakko rakastaa hehhehe
Robin o livenä sit aika.. einiinätti.. Juu anteeks jos oot ihastunu sen "komeuteen" mut keikoil ja kuvis se o iha semi, livenä esim koulus not

85Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 16 Marras 2012 - 7:01

jonskauu

jonskauu

Louizz Oii vitsi vähä kiva! Nyt mulle tuli kauhee hinku laittaa fanipostii :-D
Sara Haha siis en oo tosissaa ihastunu sen ulkonäköö tai mitää, en niiku ajattele et meen sen kans joskus naimisii tai nii! Enkä jotenkaa ees pysty ajattelee siitä silleen ku oon sitä liian paljon vanhempi. Mut siis siinä on vaa joku mistä tykkään. Smile

86Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 16 Marras 2012 - 10:12

jAsbee

jAsbee

^ sama :D joteki sen laulutki on vaa nii herttasii ja seon sellane vähä rassu :) sillee iha hyväl taval :D

87Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 16 Marras 2012 - 10:28

bO0m

bO0m

^mäki tykkään robinista tavallaa :DD aluks en sietäny sitä mut on se ny jo iha ok, se on kasvanukki iha sairaasti o:

88Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 16 Marras 2012 - 11:34

Veeranen

Veeranen

mustki robin on ihan jees, mut frontside ollie on kyl ärsyttävä. D:D:

89Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 La 17 Marras 2012 - 1:35

Sarqai

90Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 La 17 Marras 2012 - 3:48

Mileaz

Mileaz

Oon vetäny varmaa jotai lumihiutaleita nenästä sisää ku oon ihan kuolemaisillani täällä niikun biisin takia :D

Like all those days and weeks and months I've tried to steal a kiss
and all those sleepless nigths and daydreams where I pictured this
I'm just a underdog who finally got a girl
and I'm not ashamed to tell it to the world

Truly, madly, deeply I am, foolishly, completely falling
and somehow you kicked all my walls in
so baby say you'll always keep me, truly, madly, crazy, deeply
in love with you

Onks poikien pakko laulaa jotai tollasta noi söpöö ja omfgfslzaö.alnåaaä

Biisi on Truly Madly Deeply omg rakastan tätä kuolen my life is completed

91Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 La 17 Marras 2012 - 8:24

Insku

Insku

^aws toi biisi on kyl ihana ♥️

pakko hehkuttaa et saan varmaa 8 ruotsist seuraavaan todistukseen !! oon panostanu iha hitsisti, lukenu saniksiin monta tuntii & saanu sit kasei (joka on ihme kyllä aika hitsin hyvä suoritus ruotsista mulle) Smile

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

92Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 La 17 Marras 2012 - 12:25

Veeranen

Veeranen

^^ vähä jees! (: mun ruotsin numero tulee laskee koska oon niin passiivinen aina tunneil xd

93Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 La 17 Marras 2012 - 23:46

jAsbee

jAsbee

klöaölövwöägölw nään kaverin taas pitkäst aikaa tänäää ! ♥

Viimeinen muokkaaja, jAsbee pvm Ma 19 Marras 2012 - 6:09, muokattu 1 kertaa

94Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Su 18 Marras 2012 - 5:53

bO0m

bO0m

Insku Oi ihan mahtavaa! (: Kumpa mäkin jaksaisin panostaa nii voisin saada 8... ://

95Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Su 18 Marras 2012 - 7:00

Insku

Insku

^kiiitti:) kyl se panostaminen kannattaa! c:

96Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Su 18 Marras 2012 - 10:05

jAsbee

jAsbee

oli nii upeeee päivääää , ihana paras äää (:: ♥

97Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Su 18 Marras 2012 - 10:30

Insku

Insku

^mitä tapahtu? :O Very Happy

98Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Su 18 Marras 2012 - 23:25

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Perjantaina mun tädin vauva synty, eli mun uus serkku <3 lähetää kai kattoo pikkusta ja vanhempii viikonloppuna:-)

https://twitter.com/#!/penguiniam

99Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ma 19 Marras 2012 - 6:14

jAsbee

jAsbee

insku oikeestaa aika paljoki kaikkee mut lyhyesti sanottun, näin piitkäst aikaa kaikkii kavereit ja oli tosi kkivaaa ((:

100Hehkutus topa #17 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ma 19 Marras 2012 - 11:22

jonskauu

jonskauu

Äiti tilas mulle sen 1D'n ihme laatikko systeemin missä tuli poikien uus levy ja paita ja mitä kaikkee muuta kivaa nii vähä myöhäseks synttärilahjaks ja tänää tuli postista se saapumisilmotus juttu. Mut pääsen kyllä vasta huomenna hakee sitä pakettii mut en malta oottaa huomisee ounouuu! ♥

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa