One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #17

+12
bewareofaino
Veeranen
bO0m
Mileaz
vilqu
Stypayhoralikson
jonskauu
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
jAsbee
_Blistex_
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 9]

1Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Hehkutus topa #17 La 27 Loka 2012 - 11:54

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

ja hehkuttelut jatkukoon ! (:

jonskauulle onnea yhteenpaluusta, toivottavasti teidän juttu lähtis tosta nyt eteenpäin kunnolla! (:

51Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 7 Marras 2012 - 11:57

Mileaz

Mileaz

Vilkku joo CDONista ku en oikee luota mihinkää Amazoneihi vaikka olisivatki luotettavii. Eikä mua oikeesti kiinnosta jos ne tilastot menee Ruotsin piikkiin.
Essi ooh vähän sullon ollu tuuria ton pojan kanssa! Kohta jompikumpi teistä alkaa tunnustamaa rakkauttaan, usko pois Wink
Eve ää mun tekis mieli nyt vaa mennä ratsastamaa ku luin ton sun viestis! Issikoilla jonneki maastoo, haluun nyt heti! Osaankoha enää ees ratsastaa ku kuuen vuoden jälkee lopetin ja se tais tapahtua vuonna 2009 D:

52Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 7 Marras 2012 - 12:32

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

hihi saadaan ilmeisesti ens viikol tietää et kuka ranskalainen tulee kellekki! mä kind of toivoin poikaa, mut ne sano että mulle ja ystävälle tulee tytöt koska ollaa toiselta paikkakunnalt eikä mun ystävä olis voinu majottaa poikaa. ja suunnitellaa jo kaikkee kivsuu mitä tehää niitte kaa en malta oottaaaa!

oon alkanu tutustuu yhtee tyttöö pikkuhiljaa, se on tosi hauska ja kiva! mutta ärsyttää vielki että en onnistu tutustuu kehenkää kunnol koska tunnen itteni typeräks jos kysyn vaan että millast musaa joku kuuntelee tai si vaa sanon että ookko kuullu sen ja sen että mä tyksin iha himona! :-D jeah awkward penguin over here. kelaan kans kokoaja että mistä mä puhun sen ranskalaisen kaa koska tuun oleen 24/8,5 (koska ne on 8,5pvä meil..).

päätin muute tänää, että yritän kusettaa sitä ranskalaista sitte ku saan tietää kuka meille tulee! kerron sille, että meillä on iglu takapihalla (koska en kehtaa väittää että me asutaa iglus, lol...) ja että mul on jääkarhu lemmikkinä ja se on iha yleinen "näin pohjoisessa" XDDd eikä vähä noloo jos se oikeest uskoo D: ja si ystäväki ehkä kusettaa et silki on jääkarhu ja si tehään sen chihuahualle valkonen neulepuku ja se saa esittää jääkarhuu:D:D
even suunnitelmat 10+

https://twitter.com/#!/penguiniam

53Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 8 Marras 2012 - 0:36

nealoves1D

nealoves1D

^^Eve mä kuoleeeeen :'''''DDDDDdd Nään jo mieles ku sen ranskalaisen naama venähtää ku väitätte et teil on jääkarhut XD hahaha list ees repäsit ton ? :'DDd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

54Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 8 Marras 2012 - 5:10

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Milla ; haha toivottavasti Very Happy
Eveliina XDXDXDXDXD kerro sit uskokse

55Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 8 Marras 2012 - 7:41

Evee

Evee

Huomen <33

56Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 8 Marras 2012 - 7:44

vilqu

vilqu

Juu!! Eve kerrot sit uskoko se!! Repeen täällä yksinäni tolle teijän suunnitelmalle!! Sori.. Very Happy

57Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 8 Marras 2012 - 7:53

bO0m

bO0m

Eve hahahah ei vitsi! :'''DDD

Äske paras ystävä oli meil piitkästä aikaa, oli parasta<3 (:

58Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 8 Marras 2012 - 8:48

Veeranen

Veeranen

Eve voi ei xd sit jos teette sen ni tuut kertoo mikä sen reaktio oli ku se tajus et olitte huijannnu Very Happy toivottavasti se ei oo mikää tosikko o.o

se tunne kun onnistut joten kuten pysyy äänes ku laulat♥️ Very Happy:D se on ihanaa tajuta c:

59Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 8 Marras 2012 - 8:53

_Blistex_

_Blistex_

Eve, eikääää xD Mistä nää mahtavat ideat oikeen kumpuaa? :'DD haluisin niin nähä sen tyypin ilmeen ku kerrot sille sun iglusta ja jääkarhusta d:

60Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 8 Marras 2012 - 11:03

Peetu

Peetu

Eve, sä kuvaat sen tapahtuman ja laitat sen meidän ihasteltavaks. haluun nähä kun ranskalainen tajuaa että elämme suomessa taloissa ja meillä ei ole jääkarhuja lemmikkeinä :'D

niin ihanaa jutella yhden boy directionerin kaa (: tutustuttiin viime keväänä leirikoulussa köpiksessä ja nyt ollaan molemmat ihan silleeen IIIIH koska huomenna TMH ♥

/ TSIISUS toi jätkä tykkää Union J:stäkin ! oh yeah

61Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 8 Marras 2012 - 12:20

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Heidi uu kui siistii ! iske se grr;)

voi vitsi tytsyt, mä kelasin jo että piätte mua iha sairaana ku yritän väittää tollasii Very Happy:D:D:DDDdd eikäää vitsit nauran tääl :DD pitää nyt vaa ettei oo tosikko ja tapa mua ku huomaaki et kusetin täysil Very Happy & ette oikeesti usko kui outo mieli mulla on, ollaa suunniteltu samaisen kaverin kaa joskus kasil et mite hommataa chihuahua-armeija ja hyökätää sillä jonku kimppuu ja se olis niinku meiän "twilight"-armeija lol fanitettii iha himona sillo twilightii.... ja tosiaan, mä suunnittelen joka päivä uusii juonii mutten muista tähä hätää ku ton yhen :-D

ää ette usko kuinka onnelline olin, ku sain tehtyy läksyt! oikeesti ekaa kertaa tein _kaikki_ läksyt, enkunki! (ok tosin kirjottelin asiattomii joita en viitti ees muistaa haha:-D) ja jaksoin jopa tehä kemiaa ja matikkaa, matikasta tein ekaa kertaa nii paljo tehtävii ku on tullu läksyks ja osasin kaikki! ja tän kaiken tein vaa, koska sain motivaatioo ku löysin yhe tytön joka kans tahtoo lääkiksee ja se on nii hyvä aina ja osaa kaikki tehtävät matikal :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

62Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 8 Marras 2012 - 12:25

Peetu

Peetu

Eve: tai sitten en xd se asuu tanskas ja meitsi suomes nii täs on muutama kilometri välissä + se on vissii varattu :'D

63Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 9 Marras 2012 - 6:00

bO0m

bO0m

JEEEEEEE!♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Oon ihan fiiliksis hypin äske ympäri huonetta, voisin juosta maratonin äääääääääw! Kerronpa teille syyn:

Mentii mun kaverin kaa syömää sinne ravintolaa missä olin tetissä ja toivoin että mun ihastus olis vuorossa mut ei sitä näkyny ): No sitte ku oltii syöty vähä aikaa nii sitte se tulikin salin puolelle keittiöstä ja mun sydän hakkas kahta sataa: se olikin siellä! No sitte söin koko ruoan vähän paineissa ku ajattelin vaa koko aika että meenkö puhuun sille ja mitä sanon ja kaikkee stressasin ja sitte saatii vihdoin syötyä ja oltiin lähössä nii menin moikkaan sitä keittiöön ♥!!!! Aaaaaaw se oli vieläki nii ihana! xD Vitsi tunsin kuinka mun jalat oli ihan lamaantuneet kun puhuin sille ja pää meni koko aika tyhjäks ja en voinu vaanku hymyillä sille leveesti X)<3 Sitte piti lähtee ku en kuitenkaa perjaattees sais ees mennä sinne keittiöön enää ja kaveri ootti siinä salin puolella koska se nyt ainakaan ei ois voinu tulla sinne <; Mutta sitte lähettii ja ei vitsi mun teki mieli kiljuu ja hyppiä sen jälkee :DDD Sit juoksin bussiin ja sitte siellä bussissa hymyilin ihan tyhmänä vaa kaikille ja popitin 1Dtä (kuulokkeista tietty) ja olin vaa iha pilvissä<3 Hahaha sori tää on varmaa raivostuttavasti kirjotettua tekstiä, mutta aivot ei oikein toimi<3 :DD

64Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 9 Marras 2012 - 6:15

Peetu

Peetu

voi bO0m onko vähän ihana!!! aww so happy for you (: ♥

65Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 9 Marras 2012 - 6:41

Mileaz

Mileaz

IF YOU JUST WANNA TAKE ME HOME
Hehkutus topa #17 - Sivu 3 124ykba

66Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 9 Marras 2012 - 7:26

Evee

Evee

asdsfsdbgh Take Me Home on ihana!!! <33 + sain hienon rannekoru kaupanpäälle (:

67Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 9 Marras 2012 - 8:36

_Blistex_

_Blistex_

ÄÄÄÄÄÄÄ, hiukan kaikki kyttäs mua matikan tunnilla ku yhtäkkii mä vaan alan hymyileee ku joku hullu. :DD Meinaan tuli sillo vaan mieleen et tänään ilmesty Take Me Home ni se rupes sit mua hymyilyttään <33 Huomiseen täytyy vielä odottaa ja sit mä saan sen ♥

68Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 9 Marras 2012 - 11:12

vilqu

vilqu

^^No mun täytyy odottaa maanantaihin...

boom, aww söpöö (:

69Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 9 Marras 2012 - 11:27

bO0m

bO0m

Peetu&Vilqu aww oon otettu et jaksoitte lukee jotain noin sekavaa♥! :3

Ja oon niin kateellinen teille jotka saatte/saitte levyn!!♥ (:
Mulla on taas uutta hehkutettavaa, en oo nähy parasta ystävää kolmeen päivään ja olin kävelemässä sen luo ja törmäsin mun isosiin, jotka oli ollu yhessä kävelyllä! Ne kaks seurusteli siis aikasemmin mutta sitten ne eros ): No mutta se tyttö lähti ja se jätkä lähti käveleen mun kanssa takas omaa kotiansa päin niin sit se kerto että niillä on ehkä jotain pientä jutun alkua nyt!♥ Oon niin onnellinen sen puolesta :'3 Ja muutenki ollu ihan huikee päivä, kerrankin voin sanoo että oon oikeesti onnellinen♥ (:

70Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 La 10 Marras 2012 - 5:28

Evee

Evee

mun bestis toi mulle espanjast tuliaisiks 1D-kalenterin ja sellasii rannekkeit <3 (+ karkkii)

71Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 La 10 Marras 2012 - 8:42

jAsbee

jAsbee

bO0m , aaw ihanaaa (::

72Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 La 10 Marras 2012 - 10:17

_Blistex_

_Blistex_

aah, Take Me Home <3<3<3 Harmi vaan et anttilassa oli yearbook myyty loppuun mut sainpahan ainakin sen levyn (:

73Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Su 11 Marras 2012 - 2:48

jAsbee

jAsbee

aaaalksölkl eiline ilta/yö :) mut en jaksa juust nyt sen enempää selittää mitä tapahtu vaa meen nyt
nukkuu :D

74Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ma 12 Marras 2012 - 6:04

vilqu

vilqu

Sain vihdoin mun Take Me Homen!! Oon niin sairaan ilone!! Mut on vähän kiire joten en jaksa nyt sen enempää seputtaa, paitsi I LOVE IT!! <3

75Hehkutus topa #17 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ma 12 Marras 2012 - 6:42

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tää päivä on ollu such of crap mutta muutama valopilkku.Jaettii kotsas uudet ryhmät ja asdfghjklöä tuli iha hyvä ryhmä ja näi, oli ainaki hauskaa...
Ja TAKE ME HOME ♥♥♥♥

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa