hihi saadaan ilmeisesti ens viikol tietää et kuka ranskalainen tulee kellekki! mä kind of toivoin poikaa, mut ne sano että mulle ja ystävälle tulee tytöt koska ollaa toiselta paikkakunnalt eikä mun ystävä olis voinu majottaa poikaa. ja suunnitellaa jo kaikkee kivsuu mitä tehää niitte kaa en malta oottaaaa!
oon alkanu tutustuu yhtee tyttöö pikkuhiljaa, se on tosi hauska ja kiva! mutta ärsyttää vielki että en onnistu tutustuu kehenkää kunnol koska tunnen itteni typeräks jos kysyn vaan että millast musaa joku kuuntelee tai si vaa sanon että ookko kuullu sen ja sen että mä tyksin iha himona! :-D jeah awkward penguin over here. kelaan kans kokoaja että mistä mä puhun sen ranskalaisen kaa koska tuun oleen 24/8,5 (koska ne on 8,5pvä meil..).
päätin muute tänää, että yritän kusettaa sitä ranskalaista sitte ku saan tietää kuka meille tulee! kerron sille, että meillä on iglu takapihalla (koska en kehtaa väittää että me asutaa iglus, lol...) ja että mul on jääkarhu lemmikkinä ja se on iha yleinen "näin pohjoisessa" XDDd eikä vähä noloo jos se oikeest uskoo D: ja si ystäväki ehkä kusettaa et silki on jääkarhu ja si tehään sen chihuahualle valkonen neulepuku ja se saa esittää jääkarhuu:D:D
even suunnitelmat 10+