One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #17

+12
bewareofaino
Veeranen
bO0m
Mileaz
vilqu
Stypayhoralikson
jonskauu
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
jAsbee
_Blistex_
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 9]

1Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Hehkutus topa #17 La 27 Loka 2012 - 11:54

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

ja hehkuttelut jatkukoon ! (:

jonskauulle onnea yhteenpaluusta, toivottavasti teidän juttu lähtis tosta nyt eteenpäin kunnolla! (:

151Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ma 10 Joulu 2012 - 6:21

hymypeppuun

hymypeppuun

kiitos kaikki (::♥

152Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 11 Joulu 2012 - 1:14

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

ARVATKAA KUKA PÄÄS MATIKANKURSSIN LÄPI !!!!! 5 mut iha sama mä pääsin läpi !!! se oli niii vaikee ja ää ihanaa ♥️ ja vaikka koko viime jakso meni aika persuuksillee nii oon supertyytyväinen itteeni!
aattelin alottaa nytte lukemaan jo uusintaa varten (vasta helmikuun alussa, plääh...) ja uusin kemian ja enkun!

ja hyvää myöhästä synttärii, hymypeppuun! Smile

https://twitter.com/#!/penguiniam

153Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 11 Joulu 2012 - 6:40

Evee

Evee

^Mä sain matikan kurssist 6 Razz tavote oli seiska...

Sain psykast ysin!! Oikeesti oon niin onnellinen, koska en lukenu tohon kokeeseen ku vast edellisen päivän Very Happy en tajuu miten sain niin hyvän O.o

154Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 11 Joulu 2012 - 7:00

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sain tosiaan terveystiedon kokeesta 9 ja enkun verbikokeesta 9,5.
Liikas meil oli tanssii ja ekas pari vaihtu koko ajan ja tanssin kaikkien poikien kaa vuorotellen, tai oli pakko. Joidenkin ihmisten kaa oli kyl hubaa ku ne ei tajunnu ja iha hädissään yritti pysyy perässä Very Happy.Sit tanssittiin valssia ni mul oli sellane ekspertti rinnakkaisluokalta, en tuntenu kummemmi etukäteen mut oli kyl aika hilpeä Very Happy ei mikään erikoisen hyvännäköne mut mukava, naurettiin koko ajan mein jutuille :DD ja sen kaveritki on aiks parhaita Very Happy sit tanssin yhen ennestään tutun rinnakkaisluokkalaisen kaa, noh sen kaa ei ollukaa nii kauheen kivaa mut menetteli
Ja mun kaveripojat ♥️
Ja 'bussijäbä' ♥️

155Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 11 Joulu 2012 - 7:25

bO0m

bO0m

Essi meilläki oli tänään tanssia (taas)! :D
Mullaki meni iha ok, oltiin vaan just edellisellä tunnilla riidelty taas sen meidän luokan kpään kanssa, niin oli aika jäätävää tanssia sen kanssa... Mut muide kanssa oli ihan hauskaa, varsinki vikan parin kanssa rinnakkais luokalta, tanssittiin sambaa ja meil oli hyvät jutut :DDD

Mutta niin sit meidän (koulun paras) opettaja anto äikässä arvioinnit, niin se oli sit vähän ragennu tälle kpäälle että sen käytös on nyt menny ihan yli niin sit tää jätkä tuli pyytään meiltä anteeks (: Ja vikal tunnil se ei sanonu _kertaakaan mitään kettuilevaa yhtään kellekkään vaikka se puhu vrm kymmenisen minuuttia mun kaverinkin kanssa jostai uppopallosta! c: Pystyin näkeen taas sen ihmisen johon ihastuin siinä yhessä välissä... Koko luokan tunnelma tuntu kohenevan ku ketkää ei haastanu riitaa (: Jos jatkuu tällee, nii voin keväällä koulun lopussa koko sydämestä laittaa facebookkiin "Kiitos 9D♥"

Hihii lähetään ehkä kaverin kanssa kuokkiin meidän ex-ala-asteen discoon nyt illalla xD

156Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 11 Joulu 2012 - 8:40

vilqu

vilqu

Oi oi!! Mäki haluisin kuokkii ala-astee discoo, mut meijän discoihin ei pääse kuokkii, tai sinne ei päästetä muita ku koulun oppilaat.. Mun kuviksen ope kerto mulle tänään vähän sen arviontii musta (on kertonu kaikille suunnillee sillee et misä mennää) ja ku olin laittanu sellasee itsearviontii et tän hetken kuvis numero ois 8 ja tavote 9 ni se sano vaa et "sopiiks et me unohetaa toi 8 et sulla on tosi vahva 9 ja tavotellaa 10" sanoin sille sillee "juu Very Happy" ,ut pään sisällä "OOKOO, KÄY MULLE!!" en ois ala-asteen aikana kertakaa meinanu et kuvis ope sanois et voisin tavotella 10!! Very Happy

Meijän äiti tuli äsken tähä mun vieree ja oli sellai "aika yllätys missä sivulla sä taas pyörit, et en ois kyll arvannu" ja sit ku kävin äske hakee äitin tekemää saaristolais limppuu (joka on muuten ihan sika hyvää!!!) ni äiti sano et "jos sä jossai vaihees ehit jättää ne jätkät rauhaa ni voisit tyhjentää tän astianpesukoneen" Very Happy hehe!!

157Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 11 Joulu 2012 - 11:27

bO0m

bO0m

Vilqu mekää ei oltu varmoi et päästääks me, mut kyl päästiin! (;

JEEEEEI oli ihan sairaan hauskaa :''''D Meidän koulusta yks kasin jätkä oli siel DJnä. Se jätkä on uimari, ja se mun kaveri (vaikka nyt K) jonka kanssa mentiin tonne discoon harrastaa uintia ton jätkän kaa samas ryhmäs ja ne on kavereita. Oon ollu Kn harkoissa mun toisen kaverin kanssa kattomassa, ja ollaan hehkutettu ja ihailtu ton kyseisen jätkän yläkroppaa, se on ihan uskomaton xD♥ Muutenki ihan hyvän näkönen ja tosi pitkä! Niin siis kun oltiin Kn kanssa sen jätkän luona ja mietittiin et kehataanko puumailla ja hakee niitä pikkusia tanssiin se sano "Kyllä DJtäkin saa hakee" Sit K sano "ok tanssi mun kaa" se jätkä vastas "emmä sun kanssa tanssi, mutta kyllä mä sannin kanssa voisin tanssia" sit ne vaa jotai jatko väittelyy. Olin sillee vooou :DDD No ei siin mitää, oltiin sitte mopopiirissä ja halailtiin niitä pikkusia ja K tanssi yksin keskellä lattiaa Gangnam Stylea koska se DJ jätkä käski sen siihen :DD Sit lopuks ne kaikki pikkuset tuli siihen mukaan!

No mut nii vikoissa hitaissa lähettiin sit hakeen jtn pikkusia tanssiin. Mun kaveri sai yhen pikkusen parikseen, mutta mua ei huvittanu puumailla kun ne kaikki pikkuset näytti niin järkyttyneiltä :DD Menin siis pyytän sen DJ jätkän tanssiin mun kanssa ja se tuli heti, ihanku se ois odottanu et tuun kysyyn sitä :DD Tanssittiin sit (ja nolo hehkutus, sain pitää kii sen YLÄKROPASTA! XD) ja meil oli hauskaa (; Hihihi :DDD Ja sit ku lähettii K sano että se oli menny sanoon sille jätkälle ettei hunee mua :DDDDD Et näin, kerranki hauska ilta ;D

anteeks tää stooraus, ei ollu tarkotus :d

158Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 11 Joulu 2012 - 12:31

vilqu

vilqu

^^Nyt tulee tunnustus Very Happy Oon kade (: Oikeesti!! Vähänkö söpöö XD Ihanaa <3 Joo, moi(: HIH XD

159Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 12 Joulu 2012 - 7:36

jAsbee

jAsbee

^ you're not the only one .. :D ääaaw tosi sulostaa :) ♥
MUT MIKS EN KOSKAAAN MÄ :DDd en vaa yksinkertasesti tapaa koskaa ketää kiinnostavaaa, enää . tai sit sellasii vaa ei oo olemas jotka kiinnostais mua .. :D ja tää luultavasti kuuluis enemmäki angstaustopaa :D

160Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 12 Joulu 2012 - 7:54

_Blistex_

_Blistex_

bO0m: AWWW, hiuka sulosta ♥ Mut siis ää, mäki haluun tommosta mutku ei, mä oon tälläne forever alone joka ei osaa puhuu pojille vaan on iha turpa kii d: Lol, tää alkaa menee mun osalta tonne angstaustopaan mut whatever :'D

161Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 12 Joulu 2012 - 10:05

bO0m

bO0m

Hei kuulkaas mä oon forever alone! :d En ikinä löydä oman tyyppistä jätkää ja voin iha reippaasti tehä tunnustuksen et oon 15 ja en oo koskaan seurustellu. Mut en vaan oo tavannu ketään oikeesti kiinnostavaa, joka ois ollu myös kiinnostunu musta!
Mulle ei tapahdu ikinä tollasta, toi ilta oli vaan täydellinen poikkeus! (: Ja normisti mulla ois kans hirveet paineet mennä hakeen jotai jätkää hitaisiin, mut en mä siellä jaksanu miettii ku oli semmone tunnelma ja jotenki ties vaa mitä tehä ((: Ois vaan kiva jos useemminki tapahtuis jotain tollasta, mut esim meidän koulussa ei enää saa ees järjestää discoja! )):

162Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 12 Joulu 2012 - 11:32

jonskauu

jonskauu

jasbee, blistex ja boom Kyllä te hei vielä löydätte jotkut tosi kivat tyypit joskus! Älkääs nyt masentuko :-D

Mulla on huomenna vika venäjän tunti ja meillä on semmonen kokeen tapanen. Sit lauantaina on se luistelun joulunäytös juttu ja mua jännittää iha sikana itteni & mun valmennettavien puolesta vaikka tiiän kyllä että ne pärjää tosi hyvin :-) Sitten ton luistelujutun jälkee me mennää poikkiksen kans syömää jaa varmaa tehää vielä jotai muuta kivaa koska meille tulee sunnuntaina 5kk täytee ♥

Ihanaa jotenki kun koko aja työtaakka pienenee ja kohta on loma ja voi oikeesti vaan olla! Ei tarvii stressaa mistää ja saa käpertyy sohvan nurkkaan syömään suklaata hyvällä omatunnolla :-D

163Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 13 Joulu 2012 - 4:13

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Meen tänää kattoo mun pikkusiskon ja -veljen joulujuhlaa (: Oon oottanu tätä koko ala-aste aikani(siis sitä et on yläasteella ja pääsee sinne vaa kattoo) :DD ja lisäks on ihan mukava nähä siel tuttui (:

164Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 13 Joulu 2012 - 7:24

jAsbee

jAsbee

jeeeeeeee risteily varattu ens kuun alulleeeeeee ♥ so superexciteeeed :))) heinäkuust oliki jo iiha liia kaua aikaa

165Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 13 Joulu 2012 - 10:11

_Blistex_

_Blistex_

Huomenna viel kouluun ja sit viikonloppu kutsuu ♥ Ja ai että, viikko olis viel kouluu ja sitten alkaa joululoma ja saa vaa olla ja möllöttää, ah <3

166Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 13 Joulu 2012 - 10:28

vilqu

vilqu

Tääl seuraava joululoman ja möllöttämisen hehkuttaja!! Enää viikko ja sit on FREE!! Ootan niin paljo jouluaattoo, ko kokoonnutaa koko suku taino meijän ns perusporukka mammalle SYÖMÄÄN!! ja avaa lahjoi sit vaa ollaa <3 Sitä odotellessa Very Happy Ollaa yleensä vietetty tolla porukalla aatto meillä ja sitte vasta joulupäivänä menty syömäö mammalle mut tänä vuonna tulee poikkeus joka on ihanaa (:

Yhtäkää hehkutusta ei voi kirjottaa ilman mun joukkuee ihkutusta jos on just tullu treeneistä Very Happy Mun valmentajat ja joukkue!!! <3

167Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 13 Joulu 2012 - 11:48

nealoves1D

nealoves1D

(vatoitan: heppapostaus tulossa :Very Happy) Mut tosiaa oon nii ylpee itestäni tänpäiväsen ratsastustunnin jälkee ! meil oli siis estetunti ja menin sellasel hepalla joka juoksee pää korkeel sillee ettei siihe saa kunnollist tuntumaa, menee iha tajuttoman kovaa ja saattaa vetäsä liinat kii just siin vaihees ku on ponnistamas ilma mitää ennakkovarotusta ja meijän tallin yks valmennukses oleva tippu silt maanantaina kahesti just sen takii.
No aloteltii sitte tuntii ja se suunnillee juoksi alta iha aluasta asti mut sain sitä jotenki rauhoeltuu kääntelemäl sitä seinää ja nostin sitte aina käsii sitä mukaa ku sen turpa kohos ettei se tuntuma jäis sit "alamäkee".
Sitte alettii hyppäämää ja se tuli tosi nätisti kiinni enne ku päästii esteelle asti, mut siin vähä enne estettä se lähti eikä tullu sen jälkee kiinni ilma et käänsin seinää, mut tultiipaha yli ainaki Very Happy
Sitte tehtii loivaa s-kiemuraa jol se ope sano et toi heppa on aina kieltäny, mut tultii siinäki kaikist kolmest esteestä yli ! Very Happy Kyllähä me aika kovaa mentii mut ainakaa en tullu yksin yli XD
Sitte otettii mukaa sarjaa, jonka välissä tää heppa kiihdytteli vähä liikaa, mut edellee tultii tokastaki osasta yli ! Ton jälkee alettii tekee rataa joka oli aika teknine (pitkäl sivulla s-kiemural kolme 50cm pystyy, lyhyelt sivult takas päi ja s-kiemuuran eka este toisee suuntaa, toisel pitkäl sivul 70cm sarja (pysty, okseri), jonka välii 5 askelta, sitte pitkält sivult uudestaa s-kiemuran keskimmäine este ja sitte käännettii takas saman sivun seinälle ja tultii sen s-kiemuran vika este ja sitte viel vinoo sarjan eka este(eli pysty) toiselt pitkält sivulta) ja edellee tultii joka esteestä yli Very Happy kääntelin sitä seinää et sain vauhtii pidettyy vähä hanskassa mut aika kovaa mentii edellee XD tultii viel uudestaa toi rata ja seki meni iha hyvin, mut mentiiki vähä kovempaa viel ja sille sarjalle mis piti olla 5 askelta tuliki kolme :''D ja kyseine heppaha on vaa joku reilu 150cm korkee, eli askeleet ei normaalisti oo pitkät :Very Happy no tultii sitte radan jälkee uudestaa toi sarja ja täl kertaa saatii siihe nätisti neljä ja tosi hyvä hyppy okserille c: ja opetaja kehu mua tosi paljon siin tunnin aikana ja sano viel eriksee tunnin jälkee et "tosi hyvin ratsastettu. Kyllähä siltä vauhtii löytyy mut sä osaat kyl hallita sen silti aika hyvi ja tehä tulitte joka esteest yliki" sitte nauroin ja sanoin vaa et "kiitti" sitte se viel sano et "sua on muutenki kiva opettaa ku yrität aina parhaas ja jaksat työskennellä siel satulas" olin iha otettu mut kiitin vaa taas :Very Happy

Viimeinen muokkaaja, nealoves1D pvm Pe 14 Joulu 2012 - 8:41, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : kirjoitusvirheet ! :D)

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

168Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 14 Joulu 2012 - 4:57

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

No ensinnäkin oon niin ylpeä mun pikkusiskosta ja -veljestä. Ne kyl hoiti homman kotiin tuolla eilen !
Toiseksi; tää päivä on menny taas vaihteeks niin hyvin ♥ Enkun kokeesta 9,5 ja äikästä 10+ ! Matikan koe oli tänään myös ja saan siitä varmaan jotain ysin ja kympin välistä.. Ja kuviksen savityöstä 9,5 ja sen taustasta 10, vaikka ne molemmat mun mielestä epäonnistu. Sit yhestä työstä jossa piti kuvata elementtejä kans 10. Ja maantiedon esitelmästä 10 ja opettaja kehu hirveesti !
Sit mun kaveripojat on ollu aivan mahtavia. Ja täs päiväs ei oo mitään valittamista.

169Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 14 Joulu 2012 - 7:49

Evee

Evee

nea; haha Very Happy kuulosti aika vauhdikkaalt. Ooks sä kuin kauan ridannu?

Jeee! Viikonloppu! <3 Ja sit enää viikko ennen ku alkaa loma!

170Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 14 Joulu 2012 - 8:32

nealoves1D

nealoves1D

Eve,, oon käyny ratsasruskoulus reilut 4 vuotta mut sitä enne oon ratsastanu yhel maatilal kesäsi siit asti ku olin 1,5v ja kävin kahel leirillä Very Happy

171Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 14 Joulu 2012 - 11:42

vilqu

vilqu

Nea, vitsi toi kuulosti siistiltä!!! Mulla oli tänää sitte tunnilla ton sun polles just toinen puoli eli meijän tallin hitain/laiskin ja vanhin polle (: Alku tunti meni aika tahmeesti mut sitte ku päästii laukaa ja ope sano kj mentii aikas mummokäyntiä et "tollasella käynillä sä et kyllä saa laukkaa" ni kuinkas sitten kävikään kerroin ponille säännöt ja sitte mentii!! Tuli sieltä yks pukkiki Very Happy sitte aika loppu tunnista, mun yks kaveri joka on samalla tunnilla ja meni sillä samalla ponilla pari viikkoo sitte oikeesti KOVAA ni oli harmissaa ku hän ei okkaa ainoo joka saa tähän vanhuksee vauhtia Very Happy Mut on mulla noista reippaammistaki polleist kokemust ja niilä hyppääminen on just parasta!! Very Happy Muute Nea, misä tallil sää käyt? Jaa onks siellä maneesii? (:

172Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 La 15 Joulu 2012 - 0:28

nealoves1D

nealoves1D

Vilkku,, haha mul menee aina hermot tollasii laiskoihi hevosii :''DDd ja mul on ensviikolla viimenen tunti Enjalan tallilla ja sitte vuodenvaihteesta alotan valmennuksen Perniön Ponitallil Very Happy ja molemmat on maneesitallei c:

173Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Su 16 Joulu 2012 - 12:12

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

joku mun veljen (jätkä)kaveri sen luokalta alotti vaa juttelee eile mulle facebookissa vaikka ei olla ees kavereita siellä, ja ollaa nytte juteltu eilinen ja tää päivä :-D se on tosi mukava! kaikki vaa alko, ku se kysy mun veljen numeroo.
si sain tänää kuulla siltä, mite joku toinenki jätkä oli puhunu musta parisen viikkoo sitte kuulemma koko aja niillä koulussa. se oli mm ehottanu että kaikki ne jätkät siltä luokalta pyytäis mua samaa aikaa fb'ssä kaveriks ja jotai. si joku oli kans ehottanu, että mun veli laittais taululle mun puhelinnumeron kaikkien nähtäväks?? :DD mun mielestä tää alkaa menee jo aika awkwardiks, koska tää kaikki alko siitä, ku muutamat veljen luokkalaiset näki mut auton etupenkillä ku jätettii veli sen koululle.

ja näin tänää parhaita ystävii pitkästä aikaa! ♥ oli tosi kivaa, katottii leffaa, naurettii kissoille, katottii hassui videoita ja pelattii jotai ihme nörttipelii :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

174Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ma 17 Joulu 2012 - 6:41

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypay; vähänks kiva. Iske se ! *ne,no iske vaikka ne kaikki :DD

Mun aamu alko pikkase hyvin,ku 'bussijäbä' ja sen kaveri tuli bussis istuu mun eteen. Sit ku se tuli siihe ni se käänty heti ,ku se oli istunu, taaksepäin ja sano oikeen hienostuneella äänellä mulle 'päivää' sit mä vähä hajosin ja sit se vaa oikee flirttailevasti nyökkäs vielä sillee olan yli Very Happy
No tän jälkeen päivään mahtu ihailtavan paljon kaikkee pazkaa.
Mut sit taas tänää iltapäivällä bussis yks ihminen, jonka kaa ala-asteella välillä otettiin yhteen aika lujasti, oli tosi mukava ja näi. Toi poika oli ala-asteel sellane ei mitenkää ilkee mutta rasittava ihminen ja kyllästyttiin sit aikalailla kutosella olemaan samas luokas. Mut oon tuntenu ton pia 10 vuotta ja vaikka se ei oo ollu ikinä mitenkää mun kaveri ni se kyl tietää ja muistaa musta ihan sairaan paljon, sellasiiki asioit joit en haluis sen enää muistavan Very Happy

Ja uskonnon kokeesta 9½, vaikka luulin et saan siitä vaan ehkä jonku kasin (:

175Hehkutus topa #17 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ma 17 Joulu 2012 - 9:04

vilqu

vilqu

Stypay juu, iske se!! Very Happy HAHA!!

Saatii tänää äikässä ne elämäkerrat takas josta joku aika sitte valitin et semmonenki pitäs kirjottaa ni sain siitä 10!! Very Happy Olin ihan sillee WHUUT!!?? onks tää totta.. (: Ja ku ope kirjotti jokassa sellasen pienen arvionti liparee ni ei siinä mun ollu vissii ku yks huono juttu jostai asettelusta.. Ja muuten oli hyvä XD

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa