One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #17

+12
bewareofaino
Veeranen
bO0m
Mileaz
vilqu
Stypayhoralikson
jonskauu
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
jAsbee
_Blistex_
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 9]

1Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Hehkutus topa #17 La 27 Loka 2012 - 11:54

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

ja hehkuttelut jatkukoon ! (:

jonskauulle onnea yhteenpaluusta, toivottavasti teidän juttu lähtis tosta nyt eteenpäin kunnolla! (:

26Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 2 Marras 2012 - 2:02

nealoves1D

nealoves1D

Wääääää sekoon liikaa !! Friends Arena, Stockholm 8.5.2013 <3 elisiis sain lipun ruotsii !! Itkin ja tärisin yli puolet ruotsin tunnist ku kuulin et sain se !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

27Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 2 Marras 2012 - 4:40

jAsbee

jAsbee

sjajlghlkhalflalaklsölfba ♥ en voi sanoin kuvailla kui hyvä päivä mul on ollu (:

nea ihanaaa, oon tosi onnelline sun puolest ! (::

28Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 2 Marras 2012 - 5:34

vilqu

vilqu

NEA SÄ ET VOI YMMÄRTÄÄ SUOMEN KIELISILLÄ SANOILLA KUINKA KATEELLINEN SULLE OON!!

OON IHAN SAIRAAN ILONEN SUN PUOLESTA MUT NIIN KATELLINEN ET MIKÄÄN EI RIITÄ SELITTÄÄ MUN AJATUKSIA Very Happy MUT SÄ VIET NIILLE SITTE TERVEISIÄ SUOMESTA VARSINKI MULTAA!! KERROT ET MÄ OON OLEMESSA JA MÄ EN OIS TÄLLÄNEN KU OON JOS NIITÄ EI OIS!! TAJUUTSÄ!!??

29Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 2 Marras 2012 - 5:47

jonskauu

jonskauu

Nea EI VITSI KUI SIISTII!! Onnee tositositosi paljon (voiko muute sanoo onnee?) :-D ääääää ota mut laukkuun mukaan?

Mulla ois semmone tilanne nyt, että pääsisin jos haluaisin nii tonne Belgian keikalle sillon 1.5.2013 mut mun hyvällä kaverilla on 18v synttärit samana päivänä nii musta tuntuu et jään kuitenki sitte tänne Suomee Smile

30Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 2 Marras 2012 - 6:16

nealoves1D

nealoves1D

Vilkku,, kiljun ääneni vege vaa kertoe terveisi suomest Wink

Jonna,, tuu ihmees :3 & kiitti c:

31Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 2 Marras 2012 - 7:31

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

nea ; vähänkö siistii !!!!!!!! oon onnellinen sun puolestas !

Olin tuol kaverin synttäreil äske :) oli kiva nähä vanhoja hömppiä pitkästä aikaa ♥ ja koulus mukava päivä ja fysiikan koe meni hyvin. Saan siitä varmaa jonku ysin :)

32Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 2 Marras 2012 - 10:50

_Blistex_

_Blistex_

nea: OMG!! o.O oikeesti, oon niiiin kateellinen sulle :0 cdfcjfjnj, sano sit PALJON terveisii suomest ja et tulkaa tänneki ♥♥ mut oikeesti, vähän ihanaa et pääset sinne! (:
veera, toivottavasti saisitte hommattuu jonkun aikusen mukaan ni saan sit olla sulleki kateellinen <3

33Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 2 Marras 2012 - 11:12

Peetu

Peetu

nea eikääää hiukka hienoo !!!!! äää voi vitsit mite onnellinen oon sun puolesta !! mä tuun jonskauun kaa sun laukkuun mukaan halusit tai et.

34Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 2 Marras 2012 - 11:42

jonskauu

jonskauu

Peetu hahaha joo mennää molemmat nean laukkuun! Nean pitää muistaa ottaa iso laukku sit vaa mukaa, mut kyllähän me kaks nyt pieneen tilaa mennään, kyllä sopu sijaa antaa :-D

35Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 2 Marras 2012 - 13:50

nealoves1D

nealoves1D

Heidi ja Jonna kyllähä te ny yhtee matkalaukkuu mahutte iha söpösti vierekäi Wink ja sitte keikkailtan jos ne vartijat ei päästä teit sisää ni tehää joku mahtava sotasuunnitelma !

36Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 La 3 Marras 2012 - 6:10

vilqu

vilqu

^^Hei, hei Nea ja kumppanit mä oon tulossa mukaan!! Very Happy Enhän mä sitte Jonnan ja Heidi lisäks tunnu enää missää Wink

Oli halloween bileet kavereiden kaa!! Hauskaa oli, katottii leffaa (Ottolapsi) syötii daim kakkuu ja muuta makoisaa Very Happy Ja nukuttiinki!!

37Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 La 3 Marras 2012 - 6:15

Peetu

Peetu

otat sun matkalaukkus mukaan sinne keikalle ja me ollaan siel jonnan ja vilkun kaa, sit kun oot päässy ovista sisään niin eiku laukku auki ja sitte iha hirveetä kyytiä eturiviin! vois kyllä kanssadirectionereiden ilmeet olla aika mielenkiintoiset kun me tullaan laukusta ulos sillee TSÄDÄÄM ja sitte juostaan valonnopeudella kaikkien ohi (:

38Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 La 3 Marras 2012 - 6:26

vilqu

vilqu

^^Joo!! ERINOMAINEN suunnitelma Very Happy

39Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 La 3 Marras 2012 - 13:29

Veeranen

Veeranen

nea: sit huudat meijä kaikkien puolest siel Very Happy:D

40Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 La 3 Marras 2012 - 14:26

nealoves1D

nealoves1D

Heidi ja Vilkku pakko myöntää et mahtava suunnitelma ! Very Happy eiku jää toteuttamaa siis Wink

ja Veera tietenki Very Happy !

41Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Su 4 Marras 2012 - 0:47

vilqu

vilqu

Tää on nyt ehkä jo vähän aikasta hehkutusta mut TAKE ME HOME TULEE TORSTAINA!!!! (torstaina, koska oon ennakkotilannu ja odotan siis sitä jo torstaina Very Happy)

42Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Su 4 Marras 2012 - 10:08

jonskauu

jonskauu

Nea, Heidi ja Vilkku HAha tehän ootte hyvän suunnitelman keksiny Wink I'm in!

43Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ma 5 Marras 2012 - 11:21

vilqu

vilqu

Oikeesti mun joukkue on ihan paras!! Valmentajat mukavii ja hauskoi ja hyvii ja tällee (: Harkoissa on aina tosi hauskaa ja kaikkee Very Happy Toivoisin oikeesti et ne kuus tuntii ku oon seittemän päivää viikossa koulussa ja mätäännyn ni voisin olla harkoissa ja sen tunnin tai puolitoista kolme kertaa viikossa koulussa homehtumassa.. (: Oon niin ilonen et menin tohon joukkueesee!! Very Happy

44Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 6 Marras 2012 - 12:24

Mileaz

Mileaz

Take Me Home on uskomaton
+ mun TMH -levy lähti tänää tulee varastolta ♥

45Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 7 Marras 2012 - 5:56

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tänää ruokalassa 'bussijäbä' ja sen kaverit tuli istuu meitä vastapäätä. No sit siin oli sellane kiusalline hiljaisuus suurimman osan aikaan ja kaikki meistä vaa keskitty syömiseen. Sit meiän katseet kohtas ja se hymyili jotenki nii ihanasti ja asdfghjklö sit se vaa rikko sen hiljasuuden ja kysy et mis meil on seuraava tunti,ja mä tietenki vastasin et "C5'ssä" ja sit se vaa sillee et "no höh eri siivessä eli ihan liian kaukana, meil on D4'ssä" ♥️ sit mä hymyilin vaa ja vastasin jotai todella normaalii tyylii okei,surullista Very Happy jotenki pieni juttu piristi mun päivää kummasti !

46Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 7 Marras 2012 - 6:55

jAsbee

jAsbee

^ aaw oikeesti , kyl muaki piristäis jos joku kiva ois tollane (::

47Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 7 Marras 2012 - 7:08

Mileaz

Mileaz

Essi kui vanha toi sun bussijäbäs on? Very Happy Oon ollu kujalla teiän jutuista jo jonkin aikaa, enkä oo ees varma kuka toi on, mut ilmeisesti joku kiva poitsu bussista!

Mullaki itseasiassa päivä piristy 567890 prosenttia kuviksen tunnilla, ku juttelin yhen jätkän (joka on muuten ihan sairaan hyvä piirtämää!) kanssa. Se on mua niiku vuoden vanhempi ja asuu jo tyttöystävänsä kanssa kahestaan! Woah, vähä siistii, miksei mullaki vois olla omaa rakasta jonka kanssa vois suunnitella muuttavansa yhtee ):
Mut siis se piristävä osio oli se, että meil oli ruokailu kuvstunnin keskellä, nii se tuli istuu mun kaa samaa pöytää ja jutteli kaikkee ja mäki olin tosi rento siin. Mulle se on vaa oikeesti nii ihmeellistä, et joku jätkä on kiltti mulle, koska oon aina joutunu olemaa tekemisissä ilkeiden yksilöiden kanssa. Arvatkaa vaa kui paljo mun itsetunto koheni ku sisäistin sen, että mä en oo kaikkien poikien silmissä se nolo läskiperse, whii!

48Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 7 Marras 2012 - 9:58

vilqu

vilqu

Milla tilasitko Taka Me Homen ennakkkoo cdonista vai mistä?

49Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 7 Marras 2012 - 10:06

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Milla ; tää 'mun bussijäbä' on mua vuode vanhempi. Joo siis bussis eka sitä tsekkailin et onpa hyvännäköne mutten sen kummemmi aatellu asiaa. Sit oon ruvennu kaveeraamaan sattumalta ton parhaan kaverin siskon kaa(ennenku ees tiesin et se on bussijäbän kaverin sisko) (ku ollaan rinnakkais luokilla sen tytön kaa ja ollaan aina parittomia liikas ja se on tosi kiva )Very Happy ja mulle on selvinny et tuo jätkä on iha sairaan mukava ja sit mun tanssiryhmässä on pari tyttöö sen kaa samal luokalla ja sitäki kautta se on tullu tutummaks. Sit joo tollane se on mitä nois ylläolevis hehkutuksis Very Happy ( ja kyl mä sen nimenki muute tiiän mut tääl kutsun sitä bussijäbäks,koska alunperin Nea keksi sen nimityksen ku selitin siitä jtn ekan kerra )

50Hehkutus topa #17 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 7 Marras 2012 - 10:19

Evee

Evee

Tää päivä on menny niin hyvin <3 Paitsi et nukuin melkein pommiin...
Estetunti oli ihana. Menin sellase hevosel jol en oo menny yli vuoteen ja se oli ihan erilainen ku sillo. Tosin must tuntuu et oon vaan kehittyny, koska sillo se ei meinannu liikkuu mihinkään ja nyt se hyppäs toosi hyvin (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa