One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #9

+12
niallsydän
Pinski♥Harry
Evee
Peetu
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
Veeranen
vilqu
Stypayhoralikson
Sarqai
bO0m
nealoves1D
16 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 4]

1Hehkutus topa #9 Empty Hehkutus topa #9 To 26 Huhti 2012 - 10:40

nealoves1D

nealoves1D

Jatketaa tänne ku edellisee tuli yli 100 (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

2Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 To 26 Huhti 2012 - 11:09

bO0m

bO0m

No huhhuh me kyl hehkutetaan paljon! :DD Tuntuu topat täyttyy taukoomatta!

3Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 To 26 Huhti 2012 - 11:38

nealoves1D

nealoves1D

niimpä ! Joskus vuode lopus salee joku topa #231 Very Happy

4Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 Pe 27 Huhti 2012 - 1:03

Sarqai

JEAH sain ysipuol mun maantiedon kokeest:)

5Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 Pe 27 Huhti 2012 - 4:32

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

PERJANTAAAI!! viimine työpäivä, ostetaa sinne kaikkii herkkui ja omnom Very Happy sen jälkee nuokkaa (en tosin oo koko aikaa välttämättä) ja huomiselle on niiin kivsut suunnitelmat! ja osasin jotai terveystiedon tunnilla, yleensä en uskalla sanoo mitää ku se maikka ymmärtää kaike vääri ja on muutenki ärsyttävä :DD
ja tykkään olla ilonen pienistä asioista, se on niin kivaa!

https://twitter.com/#!/penguiniam

6Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 Pe 27 Huhti 2012 - 4:49

vilqu

vilqu

Mulla oli tänään koulu vaan 9-12 ja niin on MYÖS maanantaina<3 Mut nyt on PERJANTAI, jiihaa!! Ja kohta oon Saqrain kanssa!! Very Happy Tuolla on ihana ilma!! Must oon tosi huvittavaa, ku mun huoneeseen menee, siellä on oikeesti 1D ympäröimä <3 joka seinä täynnä julisteita (ei meinaa enää mahtua..) ja kohta saan vielä sen kellon<3

7Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 Pe 27 Huhti 2012 - 5:00

Veeranen

Veeranen

its friday friday.. ja viikonloppu ja maanantai ja tiistai vapaata! C:
sit ens perjantaiki vähä lyhkäsempi kai koska oppilaskonsertti ja ysien tanssit!

8Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 Pe 27 Huhti 2012 - 5:44

Sarqai

JES sain sen kellon<33

9Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 Pe 27 Huhti 2012 - 8:07

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jes nyt monta päivää vapaata! ja huomenna synttärit ni tuun tod näk saaman läheisiltä sukulaisilta yhteensä lähes 100€ rahana 3 uutta paitaa ja uudet farkut

10Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 Pe 27 Huhti 2012 - 8:43

_Blistex_

_Blistex_

Vaikka ei päivä oikeen täydellinen ollukkaan ni oon silti ilonen kun aurinko paistaa ja että nyt alko 4 päivän loma <33 Ja sit oli aika hauskaa tänään kotsas kavereiden kans :DD Ja siin oli yks toinenki hyvä juttu: yks mun kutosen kaveripojista oli siin samas ryhmäs ja oli yllättävän kivaa, siitä tuli hyvät kutosen muistot mieleen (:

11Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 Pe 27 Huhti 2012 - 9:10

bO0m

bO0m

_Blistex_ Yks mun ex kaveripojista on meidän luokal ja puhutaan tosi harvoin vaik ollaan samalla luokalla. Mut sit ku puhutaa nii mullaki aina palaa vanhat ajat mielee ja mul on oikeesti ikävä sitä ): Luulen ettei osata enää tutustua uudestaa...

Ja hehkutan sitä et kävin just juoksemas yli 5 kilsan lenkin järven ympäri<3 (: Tuntuu et oon syöny ihan sairaasti kaikkee ylimäärästä niin nyt sain ainaki jtn kulutettua :DD Ja lenkin alussa ku olin päässy metsään asti nii muistin et tääl seudul on nyt ollu monta raiskaus tapausta ja sit olin iha panarissa säikyin pieniäki ääniä. Kuuntelin tietty musiikkia samalla ja hyppäsin ilmaan ku mun takaa äkkiä juoksi joku jäbä joka oli kans lenkillä :''D Se vrm vähä mietti et mikä mua vaivaa... :DD No mut juoksin koko loppu matkan sen perässä eikä mua pelottanu, koska se ois kuullu jos joku ois hyökänny mun kimppuun.. xDD Ja se anto muutenki just sopivan juoksu rytmin C: Haha että tämmöstä täällä xD

12Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 Pe 27 Huhti 2012 - 9:18

_Blistex_

_Blistex_

bO0m; Noni, hyvä (: mulla on silleen et ajattelen et pitäis lähtee lenkille mut sit alan tekee jotain muuta ja lopulta se sit aina jää ): Vatuttaa ku en saa koskaan aikaseks lähtee ulos lenkille. :/

13Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 Pe 27 Huhti 2012 - 9:22

Veeranen

Veeranen

mua ärsyttää ku mä en viiti lähtee juoksee tonne tie varteen, ja metsä on aika tihee, sitte parempi purtsi on sillai.. yli kai kaheksan kilsan pääs

14Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 Pe 27 Huhti 2012 - 9:52

nealoves1D

nealoves1D

Ollu just jees päivä tänää vaik en oo kyl mitää erikoisempaa tehnykkää c:

15Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 Pe 27 Huhti 2012 - 21:34

Peetu

Peetu

mä en ole ehtinyt hehkuttaa sitä että oltiin Diplon kaa viikko sitten kisoissa ja 3. sija ♥ mua alko naurattaa palkintojen jaossa kun meidät oli voittanu kaks ihan valkosta pientä ponii ja sit me ollaan semmoset mustat jättiläiset niiden vieressä :D Diplo oli hiiiiienoiiin ♥

16Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 Pe 27 Huhti 2012 - 22:29

Evee

Evee

En eilen illal jaksanu enää tulla koneelle ku olin niin väsyny ja ihan sokerihumalas joten hehkutan nyt. Oli ihan paras päivä Hesas kavereitten kaa. Ostin yhen hupparin, näin Heikki Paasosen, söin kesän ekan jäätelökioski jäätelön ja lopuks viel Niko Kivelän keikalle <3 ja sain sen nimmarinkin. Meil oli sellaset aika säälittävät paperilappuset mihin pyydettiin nimmareit ja se naureskeli meille siitä :DD

17Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 Pe 27 Huhti 2012 - 22:29

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen kirjoitti:mua ärsyttää ku mä en viiti lähtee juoksee tonne tie varteen, ja metsä on aika tihee, sitte parempi purtsi on sillai.. yli kai kaheksan kilsan pääs
sama.Sitte en ikinä saa aikaseks lähtee lenkille nii kauas

Mut hehkutan sitä että tänään mun synttärit.Ja huomen valkeakoskelle valtakunnalliseen show'hun.ja monta päivää vapaata

18Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 Pe 27 Huhti 2012 - 22:40

Evee

Evee

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Mut hehkutan sitä että tänään mun synttärit.Ja huomen valkeakoskelle valtakunnalliseen show'hun.ja monta päivää vapaata

Hyvää syntymäpäivää!!

19Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 Pe 27 Huhti 2012 - 22:44

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Mut hehkutan sitä että tänään mun synttärit.Ja huomen valkeakoskelle valtakunnalliseen show'hun.ja monta päivää vapaata

häppi böörtdeei Smile !

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

20Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 Pe 27 Huhti 2012 - 22:44

Peetu

Peetu

Onneeaaa Louizz_tomlinzon (: ja tsemppii siihen show'hun!

21Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 Pe 27 Huhti 2012 - 22:54

Sarqai

Paljon onneea vaan, paljon onneeaa vaan, paljon onneea LT, paljon onneeaa vaan.

22Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 Pe 27 Huhti 2012 - 23:03

nealoves1D

nealoves1D

Louizz_tomlinzon,, OONNEEAAA C: <3

23Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 Pe 27 Huhti 2012 - 23:16

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Kiitti teille (: ♥

24Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 La 28 Huhti 2012 - 0:46

vilqu

vilqu

PALJON ONNEA!!! <3

Tänään shoppailemaan ja eilen oli hauskaa sarqain kanssa:D Ulkoilutettiin niitten kisaa uudella tavalla ja tehtiin mokkapaloja, nam nam! Tuli hyviäVery Happy

25Hehkutus topa #9 Empty Vs: Hehkutus topa #9 La 28 Huhti 2012 - 1:02

niallsydän

niallsydän

onneee Louizz_tomlinzon (: !

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 4]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa