Jatketaan tänne, edellisessä 100 (:
One Direction Finland
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
bO0m vautsi läheksä sisiliaan DD: mäki haluun! mitä sun vielä pitäis ostaa? :oo
& voi olla että mennäänki vasta kesäkuun alussa.. yhyh. mut aattelin, et ku mennää huomen mummul&vaaril ja täti on siel, nii ehottaisin jos lähettäis Lontoosee :---DD
tulin just jonku aikaa sitte ystävältä, kolmen parhaan ystävän kans juhlistamassa ystävän synttäreit!
tää ei kyllä kuulu hehkutus topaan mutta... Salmela taklas sen jenkin ja tuli 5+20 eli Salmela poistu sen takii paikalta ovet paukkuen.bO0m kirjoitti:Haha no mä en nähy sitä erää enkä osaa ny sanoo oliko jotenki poikkeevaa :DD Sit yleensä oon aina kaikkee väkivaltaa vastaa mut sit tnä kun katoin tota vikaa erää ni huusin vaa iha kybällä kaikkee hakatkaa ne USAlaiset ja kaikkee :DD Sit olin ihan fiiliksissä kun se yks leijonien pelaaja taklas sitä USAn pelaajaa aika pahasti ja sit kun se sai 5 minuutin jäähyn olin vaa "oli se sen arvosta!"... jääkiekko tuo musta uusii puolii esiin... xDD
Tulee ikävä! Mut onneks et oo kauaa poissa:) Lupaat ringata mulle HETI jos törmäät johonkin vähänki 1D:seen liittyvään!!Sarqai kirjoitti:Ahvenanmaa odottaa(: See u chicks<33
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa