One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #11

+10
Veeranen
Louizz_tomlinzon
militsii
Sarqai
Stypayhoralikson
_Blistex_
vilqu
Peetu
bO0m
nealoves1D
14 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1Hehkutus topa #11 Empty Hehkutus topa #11 La 12 Toukokuu 2012 - 10:01

nealoves1D

nealoves1D

Jatketaan tänne, edellisessä 100 (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

2Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 La 12 Toukokuu 2012 - 10:30

bO0m

bO0m

bO0m vautsi läheksä sisiliaan DD: mäki haluun! mitä sun vielä pitäis ostaa? :oo
& voi olla että mennäänki vasta kesäkuun alussa.. yhyh. mut aattelin, et ku mennää huomen mummul&vaaril ja täti on siel, nii ehottaisin jos lähettäis Lontoosee :---DD
tulin just jonku aikaa sitte ystävältä, kolmen parhaan ystävän kans juhlistamassa ystävän synttäreit!

Jjuuu 12 kesäkuuta! <3 Ja en oo ihan varma ainaki bikinit ja aurinkorasvaa ja kaikkee stressaaaa x))) ;D No mut älä viel ainakaa lähe lontoosee ku pojat on ruotsis (; Ja eihän siihe kesäkuun alkuun oo pitkä aika enää! (:

Tnä oli vika zumba tunti ): Mut ostin _ihanan hupparin intersportista<3 (= Ja oon ton trendauksen takii niiiiin ilonen!!! (: Harmi vaa etten voi osallistuu ku ei oo sitä twitteriii ;<

3Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 La 12 Toukokuu 2012 - 10:34

Peetu

Peetu

- ratsastustunti meni aivan mahtavasti !
- hehee sain täs viikolla uuden hoitoponin, kimo 128cm korkee Welsh A (:
- kaveri tuli tänää Saksasta

4Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 La 12 Toukokuu 2012 - 11:04

vilqu

vilqu

Mun äiti leipo kakkupohjan jotenki silleen et se ei onnistunu joten se tekee uuden ja me saadaan syödä se eka!!

5Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 La 12 Toukokuu 2012 - 11:06

bO0m

bO0m

^hahaha onneee ! ;DD Munki äiti vaa leipoo tuol huomiselle kakkua, ja tuntuu vähän pahalta koska tavallaan mun sitä kakkuu pitäis leipoo äitienpäiväks... :DD

6Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 La 12 Toukokuu 2012 - 11:08

_Blistex_

_Blistex_

vilqu: namiii (: mä taas huomen aamul teen jotain vohveleita ja sit teen äidil oikein kunnon aamiaisen, silleen tein viime vuonnakin. (:

7Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 La 12 Toukokuu 2012 - 11:12

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

voi hitsi tunnen itteni huonoks tyttäreks :---( mulla on vielä korttiki tekemättä ja pitäis tehä mummollekki.. onneks mulla on sentää lahja! yleensä mä en tee mitää aamiaista tms haha, isäpuol hoitaa!

https://twitter.com/#!/penguiniam

8Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 La 12 Toukokuu 2012 - 11:19

_Blistex_

_Blistex_

Stypayhoralikson: mulla ei oo tota kortti- ongelmaa koska tehtiin kuvikses kortit (: Mut kyl sun äiti siitäki ilahtuu jos sä halaat sitä, annat ton lahjan ja sanot hyvät äitienpäivät yms. C: Millanen lahja sul muute on? (:

9Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 La 12 Toukokuu 2012 - 11:30

vilqu

vilqu

Stypayhoralikson, on mullaki kortti vielä kirjottamatta ja viimeistelemäättä ja aamulla pitäis tehä mammalle kortti ku mennään sinne sit päivällä, mutta mä katon Tanssiakatemiaa, kyllä sen kortin ehtii vielä myöhemminkin kirjottaa:D

10Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 La 12 Toukokuu 2012 - 11:56

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

_Blistex_ sellane vaaleanpunane jättiläismäinen muki jossa lukee 'best mom' XDXD oikeestaa nyt ku aattelee, nii se on iha järkyttävä lahja, mut annetaa se veljen kaa puoliks... kyllä mä aattelin väsää jonkunäköse kortin jos jaksan, emmä antanu viime vuonna ees ku halauksen nii kyllä se riitti (--:
vilqu haha, tanssiakatemia eelle Wink

11Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 La 12 Toukokuu 2012 - 12:41

nealoves1D

nealoves1D

hmmm .. Munki pitäis varmaaki väsäillä jonku tyyppine kortti äidille :d onneks sentää lahja on ostettuna Very Happy

&& Peetu,, aaw toi poni :3 mä oon yhel maatilal ratsastellu kans suunnillee ton kokosella Welsh A:lla mut se oli vaa tummarautias Very Happy se myytii kisaponiks viime keväänä ni en oo nähny sitä yli vuotee :c

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

12Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 La 12 Toukokuu 2012 - 22:55

Sarqai

Jesjes kisat meni mahtavasti! Deta sijottu tokaks, pian vois päästä tolla omallakin hyppimään?Very Happy Reilu kuukaus vielä nii pääsee kisoihi Doriski, kesäl oon ainaki menos(: JOS uskallan:DD

13Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 La 12 Toukokuu 2012 - 23:44

vilqu

vilqu

kyll sä sara uskallat!! Mä tuun sit kattoo ku meet kisaa Doriksella! Smile

Keksin tossa äsken ku piti paketoida äitin lahja ni uuden paketoimis tyylin:) Ku mulla on isompi kortti ku se lahja ja se kortti on sellanen et saa auki (tajusko joku?) ni laitoin sen lahjan kortin sisään ja sit vähän lahjanarua ympärille Very Happy
Tänään sitte mammalle juhliin äitienpäivää (sukukokoukseen..) pitäis vielä ennen tehä sillekki kortti.. Smile

14Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Su 13 Toukokuu 2012 - 0:52

militsii

militsii

Sarqai onnee et meni hyvin!! Smile ja joo kyl sä uskallat !
vilqu mä ainaki tajusin, ja joo toihan on kätevästi keksitty! Very Happy

Itekki pitäis mennä parin tunnin päästä mummolaan johon tulee iskän suvusta vähän porukkaa.. Ei vaa oikee innostais ku pitäis lukee uskontoa, huomenna toisiksi viimmenen koe ja haluaisin peruskoulun vipat kokeet vetää hyvin.. Ja siel ny ei ainakaa saa luettua ku lapset huutaa ja leikkii ja pyytää mukaan leikkiin jne.

http://dream-it-milla.blogspot.com

15Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Su 13 Toukokuu 2012 - 2:24

Sarqai

Haha mun pitäis pakata mut kun ei jaksa, huomenaamul sit varmaa aikasi(:

16Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Su 13 Toukokuu 2012 - 5:15

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

YKS KAVERI JONKA KANS EN OO PITÄNY YHTEYTTÄ PITKÄÄ AIKAA TEKSTAS MULLE JUST.
Hyvä sattuma ku just tänä aamuna mietin että pitäs poistaa sen numero puhelimesta ku ei olla pidetty pitkää aikaa yhteyttä että se on varmaa unohtanu mut ja sillä on muita kavereita.Sit se vaa samana päivänä laittaa viestin että oon tärkee ystävä sille ja jotai ♥

Ja nyt varmaa lähen uimaan tonne altaaseen(:(:♥

17Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Su 13 Toukokuu 2012 - 6:08

vilqu

vilqu

Sara, mihin sää lähet??

Hehe mä tässä dataan mammalla ja kummisetä nukkuu tossa vieressäSmile

18Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Su 13 Toukokuu 2012 - 8:11

Veeranen

Veeranen

Louizz_tomlinzon tiiäks yhtää kuin kylmää se vesi on? Very Happy

OUMAIKAASH, oon tyytyväinen itseeni katoin tost tän päiväsest Suomi- USA pelsit ekan erän, sanonpahan vaa että HIRVEEN VÄKIVALTASII OLI o.o vai kuuluuks sen muka olla tollast? D:

19Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Su 13 Toukokuu 2012 - 9:32

vilqu

vilqu

Veeranen, kyllä se kai kuuluu.. Mut mäki aina jääkiekkopelejä kattoessani huudan pelaajille et "no rauha, ei sitä tapaa tarvii" Smile Huudan aina vähän kaiken näköstä muutakin:)

20Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Su 13 Toukokuu 2012 - 9:55

bO0m

bO0m

Haha no mä en nähy sitä erää enkä osaa ny sanoo oliko jotenki poikkeevaa :DD Sit yleensä oon aina kaikkee väkivaltaa vastaa mut sit tnä kun katoin tota vikaa erää ni huusin vaa iha kybällä kaikkee hakatkaa ne USAlaiset ja kaikkee :DD Sit olin ihan fiiliksissä kun se yks leijonien pelaaja taklas sitä USAn pelaajaa aika pahasti ja sit kun se sai 5 minuutin jäähyn olin vaa "oli se sen arvosta!"... jääkiekko tuo musta uusii puolii esiin... xDD

21Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Su 13 Toukokuu 2012 - 10:22

Sarqai

Ahvenanmaa odottaa(: See u chicks<33

22Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Su 13 Toukokuu 2012 - 10:23

Peetu

Peetu

bO0m kirjoitti:Haha no mä en nähy sitä erää enkä osaa ny sanoo oliko jotenki poikkeevaa :DD Sit yleensä oon aina kaikkee väkivaltaa vastaa mut sit tnä kun katoin tota vikaa erää ni huusin vaa iha kybällä kaikkee hakatkaa ne USAlaiset ja kaikkee :DD Sit olin ihan fiiliksissä kun se yks leijonien pelaaja taklas sitä USAn pelaajaa aika pahasti ja sit kun se sai 5 minuutin jäähyn olin vaa "oli se sen arvosta!"... jääkiekko tuo musta uusii puolii esiin... xDD
tää ei kyllä kuulu hehkutus topaan mutta... Salmela taklas sen jenkin ja tuli 5+20 eli Salmela poistu sen takii paikalta ovet paukkuen.

23Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Su 13 Toukokuu 2012 - 10:27

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Sarqai piä hauskaa! :--)

24Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Su 13 Toukokuu 2012 - 10:29

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:Ahvenanmaa odottaa(: See u chicks<33
Tulee ikävä! Mut onneks et oo kauaa poissa:) Lupaat ringata mulle HETI jos törmäät johonkin vähänki 1D:seen liittyvään!!

25Hehkutus topa #11 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Su 13 Toukokuu 2012 - 11:26

_Blistex_

_Blistex_

Sarqai: nähdään taas ja pidä hauskaa (:

Menin tos kaheksan aikaan lenkille ja oon ylpee itestäni, vedin viiden kilsan lenkin <3 :DD

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa