One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #11

+10
Veeranen
Louizz_tomlinzon
militsii
Sarqai
Stypayhoralikson
_Blistex_
vilqu
Peetu
bO0m
nealoves1D
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

1Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Hehkutus topa #11 La 12 Toukokuu 2012 - 10:01

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Jatketaan tänne, edellisessä 100 (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

51Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ti 15 Toukokuu 2012 - 8:13

bO0m

bO0m

Hei tuleeks joku chattiiin? (:

Joo mä ootan sitä matkaa niin innolla, aina ennen kun saan unen nii ajattelen vaan et mitkä vaatteet laitan ekana päivänä lennolle, miten hiukset jnejne. ;DD <3 ja _Blistex_ kiva et teillä merkitään positiivisiaki asioita, meillä vaan negatiivisii ;s

52Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ti 15 Toukokuu 2012 - 8:37

Veeranen

Veeranen

ihana sää tänää ollu♥
sit mun kaveri on ihana ku se suostu lainaa mulle leffoja jois on josh hutcherson c: se on ihana :DD
ja huomen on liikas pesistä, jesjesc:

53Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ti 15 Toukokuu 2012 - 8:40

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, vähä ihanat noi bikinit ! Nyt tekis mieli lähtee ostaa itellekki jotku vähintääyhtä hienot Very Happy && mäkää en jaksais oottaa et tuut kertomaa meille millast oli sisilias vaik se huono puoliha siin matkas on et me joudutaa olla ilman sua aika ku ootte siel :c eivaasiis pidä hauskaa sitte siel !

54Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ti 15 Toukokuu 2012 - 23:39

Sarqai

Meil oli I H A N A luokkaretki, yöllä juostii toistemme huoneisii ja tällast kivaa, ette te tajuu ku ette ollu mukan(:

55Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ke 16 Toukokuu 2012 - 4:04

Evee

Evee

Enää kaks viikko kouluu! Perjantain on mulla nimittäin vapaata Smile Ja tänään oli viiminen koe perukoulussa! Ja ostin eilen mekon kevätjuhliin. Oon nyt niin hyväl tuulel Very Happy

56Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ke 16 Toukokuu 2012 - 5:22

vilqu

vilqu

Huomenna on koko päivä vapaata ja pääsen ehkä mun siskon scootteri kyytiin!! Sit perjantaina pesiskisat ja lauantain sellanen extra estetunti ja tänään saran kaa talille:) Mulla on kaikenlaista kivaa tiedossa! Yks asia stressa, kevätjuhlamekko!! IIK!! Siihen on kaks viikkoa (ja yks päivä) ja siitäkin oon melkeen koko ens viikon luokkaretkillä (paitsi maanantai, mut sillon pitää sit pakata).. Mut se on ihanaa et mulla on enää kaks viikkoa ja päivä ala-astetta ja sit pääsen eroon mun luokasta ja KESÄLOMALLE!! Tänään oli vimppa enkun tunti ja äikän tunti joten pahin on ohi! Olikohan jotain muuta vielä.. Very Happy

57Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ke 16 Toukokuu 2012 - 6:41

nealoves1D

nealoves1D

Saatiin äikänopelta karkkipussit kaverin kaa ku voitettii väittelyssä ! Very Happy:D

& Hell yeah ! Ens kerran kouluu vast maanantaina ♥️

nii ja kaveripoika taas tänää oli tosi ihana c: Oltii hengailemas porkas koululla tänää ku päästii ja juteltii sit siin kaikkee. Yhes vaihees aiheeks tuli kyysäämine yms ja aloin valittaa sille et en enää haluu sen kyysii ku se on pelottavaa ni se vaa sano et "no sehän oli tosi kivaa koska se oli yhteistä aikaa sun kansas". yms kaikkee c: kerron myöhemmi ku nyt tuli äkkilähtö synttäreille xd

58Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ke 16 Toukokuu 2012 - 9:34

vilqu

vilqu

Aww.. Nea mä tuun vielä joku päivä ja varastan sun kaveripoikas!! Very Happy

Oltiin saran kaa tallilla, oli hauskaa..! Very Happy Ja nyt saralle yöksi!! Smile

59Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ke 16 Toukokuu 2012 - 10:42

Veeranen

Veeranen

huomenna on lomaa c: ah mä niiin nukun ja katon leffoja xd ja harjottelen sitä fm tanssii o.o

60Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ke 16 Toukokuu 2012 - 11:54

_Blistex_

_Blistex_

Hehkutan kans sitä et huomen on se pienen pieni lomapäivä (: Aion nukkua pitkään ja olla täällä ja kavereiden kanssa ja kaikkee ihanaa ♥ Toivottavasti huomen paistaa aurinko nii olis just ihana päivä (:

61Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ke 16 Toukokuu 2012 - 20:56

Peetu

Peetu

iiiihana päivä tulossa, kamujen kaa riehuu tonne stadiin ja sit tallille ja kaikkee kivaa ny muutenki luvassa ! (:

+ eilinen tunti meni upeasti ja väistöt meni aivan täydellisesti ! eilen ku otin Diploo tunnin jälkee pois nii hyvä etten alkanu itkee ku älysin millasella kultakimpaleella saan kisata ja ratsastaa ♥

62Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ke 16 Toukokuu 2012 - 22:58

nealoves1D

nealoves1D

Peetu,, mäki oon kerran alkanu itkee ku oon tajunnu et millasel hevosel saan ratsastaa leirit ♥ Se Herba on sellane kuuma, keuliva & pukitteleva ja ei oikee luota kehenkää ni meil on yhteistyö & luottamus parantunu täs vuoden aikana 5 leirin ajal iha mielettömästi ja se omistajaki sanoo et saan sen toimimaa paremmi ku sen vuokraaja joka käy viikottai. Toi hevone on iha täyttä kultaa ♥ :3
&& hei muute tuli mielee et kisaaks sä siel Espoon suunnal vai käytteks te ulkopuolisis kisois jossai pidemmmäl ? ku mietin et voisin ehkä tulla joskus kattoo ku kisaatte (:

63Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ke 16 Toukokuu 2012 - 23:09

Peetu

Peetu

nealoves1D kirjoitti:Peetu,, mäki oon kerran alkanu itkee ku oon tajunnu et millasel hevosel saan ratsastaa leirit ♥ Se Herba on sellane kuuma, keuliva & pukitteleva ja ei oikee luota kehenkää ni meil on yhteistyö & luottamus parantunu täs vuoden aikana 5 leirin ajal iha mielettömästi ja se omistajaki sanoo et saan sen toimimaa paremmi ku sen vuokraaja joka käy viikottai. Toi hevone on iha täyttä kultaa ♥ :3
&& hei muute tuli mielee et kisaaks sä siel Espoon suunnal vai käytteks te ulkopuolisis kisois jossai pidemmmäl ? ku mietin et voisin ehkä tulla joskus kattoo ku kisaatte (:

se fiilis on jotai nii hienoo ♥ me kisataan tässä aika lähellä, jossai Kirkkonummella, Lohjalla, Espoon alueella yms. me kuiteski kisataan "vaan" seurakisoja nii ei ihan heti viitti lähtee jonnekki kolmen tunnin ajomatkan päähän :D

64Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ke 16 Toukokuu 2012 - 23:10

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

tänään vapaa

65Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ke 16 Toukokuu 2012 - 23:15

nealoves1D

nealoves1D

Peetu kirjoitti:
se fiilis on jotai nii hienoo ♥️ me kisataan tässä aika lähellä, jossai Kirkkonummella, Lohjalla, Espoon alueella yms. me kuiteski kisataan "vaan" seurakisoja nii ei ihan heti viitti lähtee jonnekki kolmen tunnin ajomatkan päähän Very Happy

Nii on ♥️ mutjoo, vois kattoo jos joskus sattuis sillee hyvi et oltais itekki menos lohjalle päi käymää serkuilla tai mökille tmstms ni saatan tulla joskus kattoo sun kisoja (:

66Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 To 17 Toukokuu 2012 - 3:15

mariaemmma

mariaemmma

wow, en oo ollu tääl iha sairaa pitkää aikaa..
MUTJOO MUN HEHKUTUKSEN AIHEEN ON SE ET NÄIN ONE DIRECTIONIN RUOTSIS MAANANTAAAIN ♥ aadghsadfgk omg

67Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 To 17 Toukokuu 2012 - 3:43

nealoves1D

nealoves1D

mariaemma,,, MITÄ OIKEESTI ?!? ainhakbnnbspb voin vaa kuvitella kui fiiliksissä oot ! mut pakko myöntää et oon kade :c

68Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 To 17 Toukokuu 2012 - 5:07

mariaemmma

mariaemmma

nealoves1D kirjoitti:mariaemma,,, MITÄ OIKEESTI ?!? ainhakbnnbspb voin vaa kuvitella kui fiiliksissä oot ! mut pakko myöntää et oon kade :c

JOOOOO ('': ♥ haha voieii ):

69Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 To 17 Toukokuu 2012 - 6:46

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

mariaemma, VARMAAAAAA ?! o.o joo oon ehk pikkasen kyl kateelline mut samal kauheen ilonen sun puolesta !! :DD

70Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 To 17 Toukokuu 2012 - 7:10

Sarqai

Vilkku oli meil yötä, sairaan kivaa:D Ei kyl tehty mitään mut.. Kivaa kuitenki!

71Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 To 17 Toukokuu 2012 - 7:15

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

mariaemma;Wau!pääsikkö sanoo niille mtn/huomasko ne sut? komppaan emmaa ;oon kateelline mut silti kauheen onnelline sun puolestas

72Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 To 17 Toukokuu 2012 - 8:27

vilqu

vilqu

Luin ton mariemman hehkutuksen " näin 1D:n maanantai ruotsis" sit olin sillee wtf!!? Ihan suu auki ja pöllähtäny, kateellinen, varmaan ihan valkonen koko naamasta ja silleen eii....! Miks mä en ollu siellä!! Oon ilonen sun puolesta mut IHAN SAIRAAN KATEELLINEN!!! Vieläki silmät suurina ja silleen onko toi mahollista (voin vaan kuvitella mitä sit teen ku joskus näkisin ite ku nyt jo oon ihan pöllähtäny:))

Huomenna on koulussa pelkkä pesis turnaus jonka jälkeen meen kampaajalle enkä aijo kertoo ees äitille mitä siellä teen:D En värjää tai leikkaa mitenkään sika lyhyeks mut silti en haluu kertoo vaan haluun yllättää sen ja kattoo et mitä näist tulee:D Muutenki ei agstaa oikeen mikään vaan on tosi hyvä fiilis:)

Suomi - USA 3-2!!! JES!! Tällälailla! Seuraavaks sit pelataan kultaottelu paikasta:D

73Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 To 17 Toukokuu 2012 - 9:54

mariaemmma

mariaemmma

^haha voiei te (': mutjoo olin tosi lähel niit, Lou, Niall & Harry oli kirjaimellisesti metrin pääs must. En saanu mitää nimmarii yms, olin iha liia shokis itekki ku näin ne ekaa kertaa ja tällee, haha :Dd MUT AINAKI SAIN IHANII KUVIIII omg ♥ Sit toi lähtemine Ruotsii oli muutenki nii yllätys, ku varattii lentoliput sunnuntain ja jo maanantai-aamul lähettii :Dd
Näin ne kahesti sen päivän aikana & oli joo paras päivä koskaa !! ♥

74Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 To 17 Toukokuu 2012 - 9:55

nealoves1D

nealoves1D

2-3 ! KIITOS LEIJONAT ♥

75Hehkutus topa #11 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #11 To 17 Toukokuu 2012 - 10:02

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Hieno peli!oon ylpee itsestäni ku jaksoin kattoo koko pelin enkä turhaan.HYVÄ LEIJONAT!Iskän kaa katottiin ja seki oli yhes vaihees jo melkee varma et usa voittaa.9 sekuntia peli aikaa ja MAALI!

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa