One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #11

+10
Veeranen
Louizz_tomlinzon
militsii
Sarqai
Stypayhoralikson
_Blistex_
vilqu
Peetu
bO0m
nealoves1D
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 5]

1Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Hehkutus topa #11 La 12 Toukokuu 2012 - 10:01

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Jatketaan tänne, edellisessä 100 (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

26Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Su 13 Toukokuu 2012 - 12:38

nealoves1D

nealoves1D

Eipä tää tosiaa hehkutuksee kuulu, mut ku oli puhetta tost salmelan taklauksesta ni sillo ku se tuli ni mävaa tokasin et "no nyt laitto salmela jenkkii seinää" ja faija alko kiroo jotai et "no olipa taas iha helvetisti järkee tollases tyhmässä taklauksessa !" no jälkee päi ajateltuna iskä oli kyl oikeessa mut siin pelin keskellä mua ei kauheesti haitannu se .. :d pakko myöntää et oli kyl iha asialline tuomio toi 5+20

& sara pidä hauskaa c:

27Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Su 13 Toukokuu 2012 - 21:25

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen: No se on 10,5 C.Aika kylmää mutta kyllä siinä voi jo olla (:

28Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ma 14 Toukokuu 2012 - 3:46

vilqu

vilqu

Ei mitään läksyä!! Voin koko päivän vaan datata ja olla (ellei toi yks soita mulle, mut toivottavasti ei oo kotona..) eikä oo enää kokeita ni ei mitään stressiä otan ihan chillisti! Paitsi tänään just puhuin mun bestiksen kanssa koulussa et oikeen ällöttää kuinka paljon meijän koulussa on sellasia ihania teini lissuja.. Smile

29Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ma 14 Toukokuu 2012 - 3:50

Veeranen

Veeranen

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Veeranen: No se on 10,5 C.Aika kylmää mutta kyllä siinä voi jo olla (:

okeei(: ja eiks siihen kylmää aika nopee totu ja sillee? Very Happy ei tullu fiilis et pitäiskö käyä kokeilee xd

30Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ma 14 Toukokuu 2012 - 4:10

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu mä siirryn sun luokalle :--D mulla on jokane päivä täl viikol koe + huomenna kokeen lisäks enkun valtakunnalline joka vie 2h.... ja onha noit kokeita viel tänki viiko jälkee. noista teinilissuist tuli mielee ku näin tänää yhe mun siskon luokalla olevan tytön (3lk) jolla oli tavallinen pitkähihane paita & SUKKIKSET joitte läpi näky selvästi sen alushousut! mite sen äiti ees päästää sitä tollei kouluu DD: ok ei ollu hehkutus mutta....

+ tajusin tnä et jos me mennää sillo ku oon suunnitellu ulkomaille ens kuusa, nii se olis pari päivää ton 9.&10. jälkee, jote mähä voisin päästä sillä tavalla ehkä miittii jee!

https://twitter.com/#!/penguiniam

31Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ma 14 Toukokuu 2012 - 4:49

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen:joo tottuu siihe (:(:

Tosi hyvä päivä ollu!
Se tyyppi josta kerran kirjotin joka aina haukkuu mun siskoa ja kyl muaki pyys mun siskolta face to face anteenks että se on haukkunu meitä(enemmä sitä siskoo mutta noi se sano).Siis ku mun sisko menetti siihe viime viikolla hermonsa totaalisesti ni mun vanhemmat otti sen kotiin yhteyttä.Eikä turhaan!Enää ei siitäkää turhaa stressiä(:(:
Sitte se tunne ku kaveripoika vaan kesken tunnin kattoo sua silmiin ja hymyilee♥Ja vielä kaks eri tyyppiä eri tunneilla teki nii.Musatunnilla ku osa laulo laulukoetta ni meillä meni kyllä meno vähä villiks ja opettaja tuli ja oli sillee et'mitä sä sielä lattialla makaat'.Ja muuten mä sain siitä laulukokeesta ite 10 ja opettaja kehu hirveesti että mulla on oma vahva soundi ja meni nuotilleen nätisti
Jaja pesis oli hauskaa poikie kaa ,ne aina kannusti vaikka tekisitki virheen.Ja osuin palloon iha joka kerta,paloin kerra mut se ei ollu mun syy ku oli pakko mennä kakkoselle ku oli ajo.Tein kyllä tyhmiäki ratkasuja mutta ne vaa ihmetteli että mitä sä ny sillee ja mä olin et joo se oli aika tyhmä veto mutta onnistuin.Sit jouduin lyömään ajolähtötilanteeessa mutta selvisin eikä kukaa palanu(en mä kyl sitä tilannetta mitenkää purkanu;kolmone pääs kotii kakkone kolmoselle ykköne kakkoselle ja minä ykköselle eli seuraavalla oli kyllä taas ajo)
Sitte matikan tunnilla sain laskettua päässä sellasen laskun jota mun opettaja väittää ettei pysty laskemaan ku prosenttikertoimella,jonka mä jo oon unohtanu joten laskin sen omalla tavalla mutta oikein oli (:
Sit ihmettelette varmaan miks laitoin tän hehkutus topaan mutta ainaki pääsin selvyyteen; oon ihmetelly jo jonkin aikaa miks yks poika vihaa mua ,no tänään otettiin taas yhteen ja väiteltiin ja mua ärsytti ku se komenteli mua.Sit se vaa että "Onko aina pakko olla noin väkitukko,siks mä sua vihaanki" se todnäk tarkotti sillä että se ei tykkää ku se ei pääse niskan päälle ku en anna sille ikinä periks.Ja vaikka kaikki muut tytöt mielisteleeki sitä ni emmä jaksa.Vihatkoot mua jos haluaa ,ei kiinnosta v*ttujakaa.Mua ärsyttää tyyli että mun pitäis alistuu sen tahtoon vaan siks ,koska oon tyttö.Mä oon oma itteni ja vänkään sen kaa nii paljo että saan tahtoni läpi.Joo mä kyllä osaan olla sille ärsyttävä mutta en haluu tanssia sen pillin mukaan.

Romaani oli mutta ei voi mtn

32Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ma 14 Toukokuu 2012 - 5:42

bO0m

bO0m

Louizz_tomlinzon ooi nyt oon kyllä vähän kade, sulla on ollu ihana päivä!! (: Ja vautsi, laulu kokeesta 10! Haluisin ihan sairaasti kuulla kun laulat! Minkä laulun lauloit? (:

Meidän telkka on toosi iso ja sit sil pääsee youtubeen nii aiemmin sillä ei pystyny kattoon vevon videoita mut nykyään pystyy jaaa..........<3 Siis oikeesti kuolen kun katon 1D videoita siitä!! x) HD laadulla <3__<3 Aamulla katoin ekaa kertaa OTn ja oikeesti hymy leveni koko ajan mitä pitempään katto ja meinasin myöhästyy koulusta kun liimauduin siihen telkan eteen :'') <3

33Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ma 14 Toukokuu 2012 - 6:12

Veeranen

Veeranen

Louizz_tomlinzon ooo, mitä sä lauloit? Very Happy tuli sellanen tahdonkuullakunsälaulat o.o

34Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ma 14 Toukokuu 2012 - 6:25

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon, mullaki tosi usein ku pelataan koulussa pesistä (en mä nyt muuten pelaakkaan, on kyllä kivaa ei sillä) ni jotenki just mulle tulee ajolähtö tilanne:) Mä en oo mikään maailman paras pesäpallon pelaaja, mut en kyllä huonoinkaan.. Muutenki toi sun päiväs kuulosti aikas hauskalta:D

Mä istun ulkona dataan ja aivastan(=olen edelleen puolikuntoinen). Meillä on koulussa perjantaina pesiskisat ja mut valittiin joukkueeseen:))

35Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ma 14 Toukokuu 2012 - 6:27

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

b00m & Veeranen;lauloin 'Lentäjän Poika'(esittäjästä ei hajuakaan) toi biisi oli sama kaikilla ,muuten olisinki laulanu jtn engl(esim.1D'n jotai)

36Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ma 14 Toukokuu 2012 - 6:30

vilqu

vilqu

Meijän iskä aina laulo mulle ku olin pieni ni illalla ku menin nukkumaan ni toi Lentäjän Poika oli yks laulu mitä se mulle laulo ni osaan sen kyllä aikas hyvin:) Tuli muuten siitä mieleen et me satiin musan tunilla esiintyy jotenki musan opelle ni minä ja kolme muuta tyttöä laulettiin WMYB ja ope kehus paljon ja sit ku esitettiin se vielä toisena päivänä koko luokalle ni se sanos ennen meijän esitystä muille et tä on sit hyväSmile

37Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ma 14 Toukokuu 2012 - 6:42

bO0m

bO0m

vilqu wow oolittepa te rohkeita!! :o
Mulla on ittellä aina ollu kauhee kynnys laulamiseen, en pysty laulaan vaik oisin kaksin mun parhaan kaverin kans.. :o (voi osin johtuu siitä et se on ihan älyttömän taitava laulaja)

38Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ma 14 Toukokuu 2012 - 7:00

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m mä taian tulla kyläilee ja linnottaudun teiä telkun etee tsekkailee 1D videoit Wink
mullaki oli aiemmi sillee et en pystyny laulaa kenenkää seuras, mut ku mun parhaat ystävät laulo vähä välii ku kuunneltii biisei, nii nyt me lauletaa aina yhessä ku kuunnellaa jotai :3 ♥️ emmä vieläkää pysty esim himas laulaa sillai et muut kuulee mutta nii... laula vaa jos haluat!

Louizz kai järkkäät meille jonku keikan jossa laulat meille (; ja sama vilqulle, tahon kuulla ku laulat!

39Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ma 14 Toukokuu 2012 - 7:16

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson Tuu toki, se ois hauskaa :DD!
Ja tos laulamises mulla taas on vähän toisinpäi. Ku soitan aina himas kitaraa nii lopulta päätin et mun on vaan pakko laulaa ihan sama vaikka kaikkii häirittis :DD Kun siis meil on viel tämmöne vammane kämppä et peniki ääni kuuluu joka huoneesee ;s Ja siis en oo ihan varma mistä toi mun laulu kammo tulee, koska mä oon meidän perheen musikaalisin ja mul on oikeesti hyvä sävelkorvaki vaikken sitä aina ittelleni myönnä.... xD Iha ärsyttävää pitäis jotenki saada purettuu toi kynnys! (:

Ja jee mun ihastus on tainnu mennä vähän ohi! (: Haha oon todella ilonen siitä vaikka nyt en voikkaan enää leijuu pilvissä :DD Se oli nii mahoton ihastus... ;D Mut kyl me vieläki jutellaa ihan normisti sen kaa, en haluu kuitenkaa menettää sitä (:

40Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ma 14 Toukokuu 2012 - 9:31

Veeranen

Veeranen

Mäki tykkään laulaa ihan hirveesti ja haaveilen kaikkee, mut sit se on hirveen vaikeeta et uskaltaa laulaa joidenki ees, kuoroski rupeen miettii, mitä jos toi vieres kuuntelee ja kuulostan ihan hirveelt yms : D Mut vähä siistii Vilqu et te uskalsitte!

Kannatti mennä sinne harkkoihi tänää, tuli hirveen pirtee olo ja kaikkee ::Dd

41Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ma 14 Toukokuu 2012 - 11:04

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, turha ees kuvitella etStypayhoralikson tulis teille yksin vallottaa telkkarii, meikä tulee messii ! (;

Louizz_tomlinzon, vähänkö kiva päivä ollu ! Ja onnee tost laulukokesta (: ite en ois koskaa pystyny tollasee & Vilqu,, wau, mä en ois uskaltanu vaik musantunneilla laulanki Very Happy ny tuli sellai fiilis et mä haluisin kuulla ku te laulatte (:: mä laulan kyl kavereiden kans, koulus, kotona, autos yms mut jos joku muu ku mun kaverit tai perhe kuulis ni en kyl varmasti inahtaiskaa xd musaope on kyl sanonu et mulla on tosi puhdas ja voimakas ääni mut en usko hetkeekää :Very Happy

ja ite täällä siks, et sisko lähti tettii tänää ! Ei oo kyl mitää sitä vastaa et oon 2 viikkoo ilman sitä Very Happy

42Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ma 14 Toukokuu 2012 - 11:12

vilqu

vilqu

b00m, voit olla varma et meikä on teijän tv:n ääressä Stypayhoraliksonin ja Nean lisäksi!! Voidaan mitää elokuvailta teillä ja katotaan kaikkia ihania 1D videoita koko yö isolla ruudulla (niitä riittää) Very Happy

43Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ma 14 Toukokuu 2012 - 11:23

_Blistex_

_Blistex_

Oon nyt laiska mut te kaikki, jotka ootte laulanu luokan edes tai on ollu laulukoe yms. niin haluisin kuulla teidän kaikkien äänet ku laulatte koska mulla itellä on sellanen variksen ääni :DD Haluisin laulaa hyvin ja tykkään laulamisesta mut kun ei kerran suju ni ei suju. d: Mulle musan ope sano kerran ku oli laulukoe et "Iha hyvi meni, hiukan oli epäpuhtauksii ja kauheen hiljanen ääni sulla on" :DD

bO0m: Sun kotiis on kauheest tulijoita ku kerran mäki änkeen mukaan. :DD Sit popitetaan koko poppoo koko yö ja katellaan niitä ihanii 1D- videoita sun ihanalla telkkarilla (: What a great idea! C:

44Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ti 15 Toukokuu 2012 - 4:19

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^Mäki oon messissä.Up All Night ja katotaan One Directionia

Mut siis tänään oli taas nii hauskaa kavereiden kaa ,säädettiin koko ajan vaa jotai.Kuvaa hyvin kuinka väsynyt oon ku enkun opettaja kysy multa jotain enkä kuunnellu vaan kirjotin 1D juttui mun vihkoon(sil hetkel jotai Larrystä)ni mä viisaana vastasin et 'Larry Stylinson eiku... mitä sä kysyit?'tietenki kirjotin sillä hetkellä juttui Larryst ja aattelin sitä :--D
Mutta siis mun kaveripoika vaa tuli tänään yhtäkkiä käytävällä vastaan ja halas mua(viisas veto en tiiä mistä hyvästä).Sit yks opettaja oli vaa sillee 'aww' ja mä heti että 'ei tää oo sitä mitä luulet'.Toisen kaa enkun tunnilla kirjoteltiin niitä edellä mainittuja tekstejä koko tunti.Seki kirjotti oikee 1D'stä. Jutut oli kyl parhaasta päästä 'tarkistit mun sanelun muttet antanu pluspisteitä mun kissoista'ym.

45Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ti 15 Toukokuu 2012 - 5:00

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m me tullaa valtaamaa sun telkkari, pian teillä on koko 1D foorumin poppoo siellä, varaudu (; kauheet sleepoverit teil sit :--D
Louizz aww vähänkö sulosta! ja eikä toi sun vastaaus Very Happy:D

mä sain fysiikankokeesta 6-!!1 vaikka luulin etten osannu mitää =D huomenna sitte on fysiikan uusintakoe heti kemiankokee jälkee kylläki -.- koska koko luokal meni nii huonost..
ja keksin tänää kaapo-laulusta iha parhaita sanotuksii ja naurettii kuset housussa niille :---D ja löysin kirjastosta Yön talo -sarjaan kolmannen ja neljännen osan!

46Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ti 15 Toukokuu 2012 - 6:00

nealoves1D

nealoves1D

Louizz_tomlinzon,, haha aaaaw sul on ihana kaveripoika (:: ♥️ ja joo mullekki käy ain tollee tunneilla jos oon keskittyny johonki iha muuhu XD tai sitte jos puhuu kavereiden kaa ja ei kuule et opettaja kysyy jotaki ni selittää vaa kavereillee iha fiiliksis jotai ja koko luokka kuuntelee ku ne oottaa sult sitä vastausta :Very Happy esim. kerra äikäntunnilla olin just selittämäs mun kaverille mite yks poika yritti iskee mua eskarissa ja sit opettaja kysy jotai enkä kuullu, ni mä vaa selitin ja tajusin et kaikki kuunteli vast ku koko luokka alko nauraa XD

47Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ti 15 Toukokuu 2012 - 7:28

bO0m

bO0m

Haha welcome everybody! <3 Eivaa en kyllä tiiä mahtuuks meidän taloon ;D Mut ois just parasta :DD

Helpottaa vähän stressi, vaihdettii sisilian hotelli parempaan joka on rannassa! (: JA sain tänään ostettua IHANAT bikinit!! (= Jee vihdoin, ja löysin ne Kappahlista D: En tyylii ikinä löydä sielt mtn :DD yläosa ja alaosa. Noissa kuvissa näyttää vähä oudoilta ja voin sanoo et toi alaosa on paras mitä oon ikinä nähny ! (: haha joo tämmöne novelli tästäki, mut jos joku kaipailee tollasta mustaa alaosaa nii suosittelen tota ;DD Ja sit ostin lindexiltä aurinko lasit, niitäkin on tosi vaikee löytää mutta onnistuin (;

48Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ti 15 Toukokuu 2012 - 7:54

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m tietty voidaa raahata teiä telkkari jonku muun taloo tai sitte vaa tungetaa istuu toiste syleihi ;D
pikkasenko ihanat biksut!! mun pitäiski ostaa kesäks uuet mut saa nähä.. ja kiva että saitte vaihettuu! en malta oottaa että saan kuulla millast on Sisiliassa (;

ja aurinko paistaa! jutellaa ystävän kanssa skypessä huomisesta kemian kokeesta (en osaa mitää) eli opin tässä samalla ku se selittää kaikkee mulle :--D ja oon kohta kirja-arvostelujutunki kirjottanu yay!

49Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ti 15 Toukokuu 2012 - 8:04

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

jeii, enkun kokeesta 9½ ja huomenna ostamaa converseeeeet (: !

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

50Hehkutus topa #11 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #11 Ti 15 Toukokuu 2012 - 8:07

_Blistex_

_Blistex_

bO0m: vähän kivan näköset bikinit (: Ooo, haluun jo nyt kuulla et millasta siel Sisiliassa oikeen on C:

Tänään oli hyvä päivä vaikka ei oikeen mitään erikoista tapahtunu edes. d: Meil oli joku enkun pieni koe ja vaikka oon yleensä niissä huono ni nyt tuntuu et se meni hyvin. (:Ja yeees, mä sain bilsan tunnilta positiivisen merkinnän siihe koulun järjestelmään, olin kuulemma ollu aktiivinen tunnilla :DD

Pinski♥Harry; vähä hyvä! (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa