Veeranen:joo tottuu siihe (:(:
Tosi hyvä päivä ollu!
Se tyyppi josta kerran kirjotin joka aina haukkuu mun siskoa ja kyl muaki pyys mun siskolta face to face anteenks että se on haukkunu meitä(enemmä sitä siskoo mutta noi se sano).Siis ku mun sisko menetti siihe viime viikolla hermonsa totaalisesti ni mun vanhemmat otti sen kotiin yhteyttä.Eikä turhaan!Enää ei siitäkää turhaa stressiä(:(:
Sitte se tunne ku kaveripoika vaan kesken tunnin kattoo sua silmiin ja hymyilee♥Ja vielä kaks eri tyyppiä eri tunneilla teki nii.Musatunnilla ku osa laulo laulukoetta ni meillä meni kyllä meno vähä villiks ja opettaja tuli ja oli sillee et'mitä sä sielä lattialla makaat'.Ja muuten mä sain siitä laulukokeesta ite 10 ja opettaja kehu hirveesti että mulla on oma vahva soundi ja meni nuotilleen nätisti
Jaja pesis oli hauskaa poikie kaa ,ne aina kannusti vaikka tekisitki virheen.Ja osuin palloon iha joka kerta,paloin kerra mut se ei ollu mun syy ku oli pakko mennä kakkoselle ku oli ajo.Tein kyllä tyhmiäki ratkasuja mutta ne vaa ihmetteli että mitä sä ny sillee ja mä olin et joo se oli aika tyhmä veto mutta onnistuin.Sit jouduin lyömään ajolähtötilanteeessa mutta selvisin eikä kukaa palanu(en mä kyl sitä tilannetta mitenkää purkanu;kolmone pääs kotii kakkone kolmoselle ykköne kakkoselle ja minä ykköselle eli seuraavalla oli kyllä taas ajo)
Sitte matikan tunnilla sain laskettua päässä sellasen laskun jota mun opettaja väittää ettei pysty laskemaan ku prosenttikertoimella,jonka mä jo oon unohtanu joten laskin sen omalla tavalla mutta oikein oli (:
Sit ihmettelette varmaan miks laitoin tän hehkutus topaan mutta ainaki pääsin selvyyteen; oon ihmetelly jo jonkin aikaa miks yks poika vihaa mua ,no tänään otettiin taas yhteen ja väiteltiin ja mua ärsytti ku se komenteli mua.Sit se vaa että "Onko aina pakko olla noin väkitukko,siks mä sua vihaanki" se todnäk tarkotti sillä että se ei tykkää ku se ei pääse niskan päälle ku en anna sille ikinä periks.Ja vaikka kaikki muut tytöt mielisteleeki sitä ni emmä jaksa.Vihatkoot mua jos haluaa ,ei kiinnosta v*ttujakaa.Mua ärsyttää tyyli että mun pitäis alistuu sen tahtoon vaan siks ,koska oon tyttö.Mä oon oma itteni ja vänkään sen kaa nii paljo että saan tahtoni läpi.Joo mä kyllä osaan olla sille ärsyttävä mutta en haluu tanssia sen pillin mukaan.
Romaani oli mutta ei voi mtn