One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #17

+12
bewareofaino
Veeranen
bO0m
Mileaz
vilqu
Stypayhoralikson
jonskauu
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
jAsbee
_Blistex_
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 9]

1Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Hehkutus topa #17 La 27 Loka 2012 - 11:54

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

ja hehkuttelut jatkukoon ! (:

jonskauulle onnea yhteenpaluusta, toivottavasti teidän juttu lähtis tosta nyt eteenpäin kunnolla! (:

176Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ma 17 Joulu 2012 - 10:19

jAsbee

jAsbee

yeyyyyyyy the real tumblr is back :) ♥

177Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ma 17 Joulu 2012 - 10:21

bO0m

bO0m

Stypay uu ;DD!! paitsi jos...kai ne on sua vanhempia eikä nuorempia? xDD Mietin et kummiski sul on joku 10v. pikku veli ja sen kaverit on ihan hulluna suhun? :DDDD meinaa sillon se ei oliskaa varmaa kovin kiva xD

+huh helpotus, kaikki joululahjat on ostettu! (:

178Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ma 17 Joulu 2012 - 11:02

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m, mun veli on täyttäny tänä vuonna 18, että on joo vanhempii Very Happy suurin osa on 95 syntyneitä, mut on si vissii pari vanhempaaki Very Happy
Louizz, juu heti ;-) et arvaa kui repesin tolle "päivää"lle ! Very Happy
Vilkku, :-D. Ja hei hieno homma ! :-)

https://twitter.com/#!/penguiniam

179Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ma 17 Joulu 2012 - 12:21

jonskauu

jonskauu

ÄÄ mulla on kauheesti kaikkee hehkutettavaa :-) !

Ekaks, lauantaina se luistelunäytös meni tositosi hyvin ja mä sain kukkii ja mua haastateltii vielä lehtee ja sain paljon kiitoksia hyvästä valmennuksesta.
Ja nyt oonki vaa ollu poikkiksen kans melkee koko aja launtaista asti ja käytii tänää ostaa joululahjoja sen porukoille & siskolle ja on ollu vaa tosi kiva kun mäki oon päässy pois neljän seinän sisältä!

Ja mulla on jo suunnitelmat uudeks vuodeks! Miettikää, mä oon semmonen ihminen et päätän tommoset jutut viis minuuttii ennenku pitäs lähtee johonki ja puntaroin monen eri vaihtoehdon väliltä mut nyt oon jo ajoissa päättäny et mitä teen ja missä ja kenen kanssa oon niin ylpee itestä :-D

Mulla ois varmaa vielä jotai muutakii hehkutettavaa, mut en muista ees kaikkee :-D Mun pitäis keksii joku ehotus et mihin lähettäs touko-kesäkuussa ulkomaille enkä keksi yhtää et mihi voitas mennä! Onks teillä jotai ehotuksia? Ja siis vähän rajottamassa noihi vaihtoehtoihin on että ei mielellää minnekkää toiselle puolelle maapalloo eikä ylipäätää mitää miljoona euroo maksavaa matkaa ja sit ei haluttais mennä semmosii paikkoihi missä ollaa käyty tai mitkä on kauheita turistirysiä. Ja mielellää sais olla lämmintä!

180Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 18 Joulu 2012 - 7:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Kuviksen opettaja kerto kaikille kuviksen molempien jaksojen numerot, ja sit sen minkä se laittaa todistukseen. Mun kaikkien kuvis töiden keskiarvo oli 9,66 ja saan todistukseen kuulemma 10, koska oon kuulemma paljon parempi ku ne joille se anto 9( vaikka en ite kyllä ole sitä mieltä) vissii toi opettaja opettaa neljää seiskaluokkaa ja 5 henkilöä vaan näistä luokista saa kympin ja mä olin yks niistä (:

181Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ti 18 Joulu 2012 - 7:42

Veeranen

Veeranen

louizz vähä jees toi 10 ! C: mul on aina ollu kuvis 7 tai 8 , ah mun piirustustaidot♥️ Very Happy

182Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 19 Joulu 2012 - 3:28

jonskauu

jonskauu

Uu jeaa se ois sit tältä vuodelta koulu paketissa! Seuraavan kerran joudun herää aikasi 7.1 kun meen sinne takasi hahaha ihanaa, kyllä tää loma tulee tarpeeseen ♥

183Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 19 Joulu 2012 - 5:43

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veera; no mulla on ollu kolmosluokalla kuvis 7, sit oon sitä pikkuhiljaa nostanu ysiin,mutta en millää olis osannu ootta 10

Enää yhteensä 7h koulua ♥ (5+2)
Tänään iltapäivällä oli bussiin tulos ihan sairaasti väkee ja sit sinne kaikki rynni kilpaa ja yritin vaa pitää puoleni ja sit yks tosi-ilkee-iso-poika (:DD) jyrää mut ihan täysiä eestänsä sit just seuraavalla sekunnilla ku se on pääsemäs bussii ni bussijäbä kiilaa sillee hienosti sivukautta sen eteen ja sit jää siihen nii kauaks et mä pääsen sen tosi-ilkeen-ison-pojan eteen,eli bussijäbän taakse.harmi vaa et bussi oli nii täys etten päässy siel bussijäbän viereen

184Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 19 Joulu 2012 - 10:36

bO0m

bO0m

jonskauu Mä en oo paljoo matkaillu joten en osaa oikein ehdottaa mitää, mutta kenen/keiden kaa oot siis menossa? Mä tuun mukaan xDD eivaa oikeesti mäki haluun johonki matkalle!

Ja 1 päivä jäljellä....... (:

185Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 19 Joulu 2012 - 10:58

vilqu

vilqu

Koska te ihmiset pääsette oikee lomalle??! Cool Mull on viell kaks päivää tosin mollemmat normaalii lyhyempii eikä tehä enää mittää kunnollista Very Happy Joten kohta on LOMA!!!
Essi kiva 10 Very Happy mä saan kai hiihtoloma torkkaa 9 ja ope käski tavotella 10 (: en tie jos kerroin siit teille (:

186Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 19 Joulu 2012 - 11:06

jonskauu

jonskauu

boom hha jooo hyppää laukkuun vaan Wink ja ollaan siis nyt suunnitelmien mukaan lähössä meidän perhe (porukat, pikkusisko ja 2pikkuveljee) ja mun poikaystävän perhe eli hänen vanhemmat ja sen pikkusisko + sen poikaystävä ja ilmeisesti mun siskokii on ottamassa kaverin mukaan :-D Ja siis tietty mä ja mun poikkis ja sä tuut siellä laukussa kätevästi mukana! Eli tommonee iha kiva iso porukka lähössä.. mulla varmaan menee hermot heti ekana päivänä Very Happy

vilkku mun loma alko tänäää!

187Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 19 Joulu 2012 - 11:16

bO0m

bO0m

jonskauu Oho kivasti porukkaa tulossa! :DD Onneks mä mahduin vielä sinne laukkuun ;D!!

188Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Ke 19 Joulu 2012 - 11:34

Veeranen

Veeranen

erireiluu D: me viel opiskellaan melkee joka ainees ihan kun mitää lomaa ei ois tulossa :c sit lauantaina joudun herää kaheksalta koska kuoro menee tuntii aikasemmin kirkolle kattoo nää jutut jne.

189Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 20 Joulu 2012 - 4:03

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Huomenna 2h koulua ja loma ♥ Lisäks meiän luokalla on kuulemma lukuaineissa seiskoista ylivoimaisesti paras ka ja koko koulun toisiks paras.

190Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 20 Joulu 2012 - 4:08

nealoves1D

nealoves1D

Jonna,, hei älä unoha mua, mäki haluun messii ! Wink Eivaa Very Happy nojoo oltii mun perheen kans Cap Verdellä viime tammikuussa ja kaikki tykättii tosi paljon ! Jos haluutte rantaloman ni ehdottomasti suosittelen, mut jos taas sitte haluutte shoppailla paljon ni toi ei kyllä sovi Very Happy Oltiin siis siel Sal -nimisel saarella (joka taitaa olla ainoo johon tehään ees matkoja) ja eihä siel oikee mitää ollu, mut meijän hotelli oli tosi kiva ja iso All inclusive, eli mukavasti meni viikko ! Itekki ajattelin et tuun varmaan tylsistymää koliaaks, mut en sitte tylsistynykkää ja lähtisin ihan mielelläni takas. Ainoo miinuspuoli on, että kun se on kuitenki siin Atlantin rannal ja on tosi pieni saari ni siel tuulee ihan kiitettävästi xd Mut tosiaa hyvä hotelli ja All inclusive ni viikko menee tosi kivasti ! c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

191Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 20 Joulu 2012 - 4:15

vilqu

vilqu

Jonna, jos vielä neanki jälkee mahtuu ni en pane vastaan tulla mukaan XD Juuh!! Onpi hieman tylsää.. Mut sit kku meitä ns ylimääräsiä on jo kolme ni uskon et sä ja sun poikkis saatte kyll välil olla ihan kaksin et me sit otetaa josai biitsillä kolmestaa arskaa!! Very Happy

Tansittii tänää joulujuhlissa opettjien (ehkä 10nen) kanssa gangnam styleä Very Happy Meijän luokkalaisii tuli tanssii ehkä 5.. (: Oltii siellä vaa miljoonan ysin seassa XD siell oli tanssii vaa kaikki jotka istu eturiveissä eli ei kovin monesta seiskaluokasta porukkaa.. (:

jaja HUOMENNA LOMA!! <3

192Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 20 Joulu 2012 - 5:17

jonskauu

jonskauu

Nea ja Vilkku joojooo kaikki mahtuu mukaan :-D
Ja Nea me kans mietittii tota Cap Verdee itseasiassa! Sit ollaan kans mietitty Arubaa ja Balia, mut en sitte tiiä vielä että mihin vaihtoehtoon päädytään :-D Mulle on ihan sama kunhan on lämmintä ja rusketun!

Mä kävin tänään ekaa kertaa hiihtää! Oikeesti ei hitsi miten olikaa kiva käydä suksimassa pitkästä aikaa. Huomaa kyllä että ei oo vähään aikaan hiihtäny kun en meinannu yhtää jaksaa mutta tästä tää taas lähtee Wink

193Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 20 Joulu 2012 - 5:41

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mulla on lippu Musen keikalle 27.7 !!! Kaks päivää synttäreitte jälkee <3 käytin lahjakortin siihe ja äiti makso loput joululahjana.
Ja aamushoppailu on parasta ikinä! Ei mitää jonoja mihinkää ja saa olla iha rauhassa ilman tungosta! Eli mulla on nyt joululahjat koossa ja oon ostanu äidin puolesta mun serkuillekki lahjoi, ostin vauvalle maailman pehmeimmän potkupuvun tyylisen :3

Terveisin yks lomansa tänää alottanu! ...ja huomenna lähen etelä-suomee, ollaa jossai ihmepaikassa keskellä korpee joulu.

https://twitter.com/#!/penguiniam

194Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 To 20 Joulu 2012 - 9:04

Sarqai

Oujeah 45minaa kouluu ennen joululomaa:) tänää oli joulujuhla, siel oli yks poika joka laulo Little thingsin<3 Ja tänää Darren(sen flashmobin järjestäjän pikkuveli) sano et ei 1D oo niin paha ja tähän asti aina matikantunneil se keikkuu tuolil ja nojaa mun pulpettiin ja ihmettelee miks mä diggaan 1Dtä, mut tänää se myöns et mul on jotai järkee kätkettynä päähän.. se saattaa johtuu kans siitä et mä pidin mykkäkouluu:D mut meil oli hauska päivä koulus<3

195Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 21 Joulu 2012 - 1:20

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Saatiin luokkasormukset, mun luokkalaiset aivan ihania ♥ Ja järkyttävän hyvä todistus ja LOMA!!!!!!!

196Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 21 Joulu 2012 - 1:28

jAsbee

jAsbee

LOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

197Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 21 Joulu 2012 - 2:07

bewareofaino

bewareofaino

Laulaminen suju tosi hyvin joulujuhlassa sitte lopulta, tosin mut jalat tärisi ihan saakelisti XD Mä tein sen, oon niin ylpee ittestäni, oli ihan himo iso kynnys lähtee vetään kaikkien eteen tollasta...
Ja soitot meni kans hyvin rutiinilla ja oli hyvä meininki:)

198Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 21 Joulu 2012 - 2:43

vilqu

vilqu

Täällä seuraava jolla on LOMA!! <3 Makoilen vaa sängyllä enkä tee mitään kunnes on pakko Smile Paitsi ragesin just puhelimelle joka ei toimi Very Happy
Jaja iskä sano et se meinas hankkii mulle kitaran joululahjaks mut halus eka keskustella asiasta mun kanssa Smile Ei se sitä enää hanki enne jouluu mut toivon et joku kaunis päivä saisin Very Happy

199Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 21 Joulu 2012 - 6:57

_Blistex_

_Blistex_

Jess, tääl kans yks lomalla oleva ♥

200Hehkutus topa #17 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #17 Pe 21 Joulu 2012 - 7:53

Veeranen

Veeranen

aino: mitämitä, vähä siistii et menit laulaa c: mitäsä lauloit?c:

pakko tulla hehkuttaa, mun kaverit on ihania, ne osti mulle uan livetourin mulle joululahjaks C: nyt ooon häpiiiii

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa