First topic message reminder :
"eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:"
"eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:"
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Teillä se alkaa meillä loppu:(jonskauu kirjoitti:LOMA ♥
tätä oon oottanu niiii pitkää, ihanaaa !
Sara-Maria kirjoitti:SAIN LIPUT ARENA TOURILLE AOSKFPASFKAF
Viimeinen muokkaaja, nealoves1D pvm La 25 Helmi 2012 - 9:16, muokattu 1 kertaa
ASDJKLFSDGWAUU oon onnellinen puolestas!! :----) sää jos kuka ansaitset nähä ne! Minne lähet kattoon? Saikko hyvätki paikat? omg taas vähä fangirling muitten puolestaaa :D mahtavaaaSara-Maria kirjoitti:SAIN LIPUT ARENA TOURILLE AOSKFPASFKAF
MAHTAVAA ja onnittelut!Sara-Maria kirjoitti:SAIN LIPUT ARENA TOURILLE AOSKFPASFKAF
Sara-Maria kirjoitti:SAIN LIPUT ARENA TOURILLE AOSKFPASFKAF
Onnittelut! Mitä makso? Miks kaikki on menossa Arena Tourillee (no joo siellä on 1D!) mut miks just sinne?emmaLOVESnilla kirjoitti:Sara-Maria kirjoitti:SAIN LIPUT ARENA TOURILLE AOSKFPASFKAF
ÄÄÄÄÄ onnee ! ((: ite en ees yrittäny ku vanhemmat ei antanu lupaa :d nooh, oottelen sitä suomen keikkaa sitte :DD
en mäkää ees yrittäny.Mut kiva et sä sait ne ettei ne menny kaikki vaa joillekki briteilleemmaLOVESnilla kirjoitti:Sara-Maria kirjoitti:SAIN LIPUT ARENA TOURILLE AOSKFPASFKAF
ÄÄÄÄÄ onnee ! ((: ite en ees yrittäny ku vanhemmat ei antanu lupaa :d nooh, oottelen sitä suomen keikkaa sitte :DD
Niimpä!Louizz_tomlinzon kirjoitti:en mäkää ees yrittäny.Mut kiva et sä sait ne ettei ne menny kaikki vaa joillekki briteilleemmaLOVESnilla kirjoitti:Sara-Maria kirjoitti:SAIN LIPUT ARENA TOURILLE AOSKFPASFKAF
bewareofaino kirjoitti:ASDJKLFSDGWAUU oon onnellinen puolestas!! :----) sää jos kuka ansaitset nähä ne! Minne lähet kattoon? Saikko hyvätki paikat? omg taas vähä fangirling muitten puolestaaa mahtavaaaSara-Maria kirjoitti:SAIN LIPUT ARENA TOURILLE AOSKFPASFKAF
vilqu kirjoitti:Onnittelut! Mitä makso? Miks kaikki on menossa Arena Tourillee (no joo siellä on 1D!) mut miks just sinne?emmaLOVESnilla kirjoitti:Sara-Maria kirjoitti:SAIN LIPUT ARENA TOURILLE AOSKFPASFKAF
Mä oli äitin kaa shooippalee sain farkkuhameen (tosi söpö) sekä Miss Mixin, Zaynin haastattelun takii!!! Sisko tulee aamulla kotiin ja näytän sille kaiken laista 1D juttuu mitä oon saanoo kuluneen viikon aikana (Yearbook, 1D t-paita, Miss Mix (Zayn<3))
ai säki oot saanu ne : O kivat teille mutta oonko ees kademariaemmma kirjoitti:LIPUUUUUT ♥
jeeee onnee, kunnon suomiedustus sinne :---)!mariaemmma kirjoitti:LIPUUUUUT ♥
bewareofaino kirjoitti:jeeee onnee, kunnon suomiedustus sinne :---)!mariaemmma kirjoitti:LIPUUUUUT ♥
Peetu kirjoitti:mä olen ylpee mun 4-vuotiaast hevosest ja ittestäni, koska se on ollut mulla vain reilu pari viikkoa ja oon jo opettanu sitä käyttäytymään hevosiks kengittäessä. ja yleensä noiden junnujen kaa joita ei oo ikinä kengitetty menee semmonen parisen kuukautta. hienoin Roo
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa