uusi, edellisessä 100 (:
rento päivä tänää & maanantaina koulus 8)
rento päivä tänää & maanantaina koulus 8)
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
täällä mennään virpomaan vasta viikon päästä lauantaina :O mutta en oo menossavilqu kirjoitti:Kiitos samoin! Liikka tunti meni ihan sika hyvi ja muutenki tosi hyvä ja hieno fiilis ku meijän sijainen anto meille sulkaamunia ennen ku lähti. sit ku meijän äiti on kipeenä kotona ni päätin auttaa sitä ja siivoilin keittiössä tiskejä ja kuuntelin samalla 1D:tä kohta pitäis mennä molempien koirien kaa lenkille koska sisko on mopokoulussa ni se ei oo lenkittämässä mut ei sekään agstaa ku on kiva mennä vähän ulos ja on PERJANTAI! Huomenna kahen kaverin kaa tyttöjenilta ja sit sunnuntaina mun pikkuserkun lapsen ritiäiset:D
Hyvät viikon loput ja muistakaa mennä virpomaan et saa karkkia:D Onko joku menossa? Itse en:D
Louizz_tomlinzon kirjoitti:täällä mennään virpomaan vasta viikon päästä lauantaina :O mutta en oo menossavilqu kirjoitti:Kiitos samoin! Liikka tunti meni ihan sika hyvi ja muutenki tosi hyvä ja hieno fiilis ku meijän sijainen anto meille sulkaamunia ennen ku lähti. sit ku meijän äiti on kipeenä kotona ni päätin auttaa sitä ja siivoilin keittiössä tiskejä ja kuuntelin samalla 1D:tä kohta pitäis mennä molempien koirien kaa lenkille koska sisko on mopokoulussa ni se ei oo lenkittämässä mut ei sekään agstaa ku on kiva mennä vähän ulos ja on PERJANTAI! Huomenna kahen kaverin kaa tyttöjenilta ja sit sunnuntaina mun pikkuserkun lapsen ritiäiset:D
Hyvät viikon loput ja muistakaa mennä virpomaan et saa karkkia:D Onko joku menossa? Itse en:D
Mun kaveri on paras ikin Se on poika mutta se jotenki vaa tajuu mua sit se ei viel paheksu mun 1D hulluuttakaan vaan se on sillee "mä löysin facesta yhen hienon Liam kuvan,haluuks nähä" ja kaikkee
Meillä virvotaan nyt sunnuntaina kans:D En kyll siis oo menossa.. Mulla on yks Directioner kaveri (Sarqai) eikä mua haittaa vaikka se on fani (siis ei haittaa ku en oo ainoo) mut se on ehkä hyvä et on vaan yks Directioner kaveri (toisaalta).. Hyvä puoli directioner kaverissa on se et sille voi puhuu 1D:stä ilman et se on sillee "oo hiljaa!" tai jos ei oo directioner kaveria ni eiku tänne vaan:DVeeranen kirjoitti:Louizz_tomlinzon kirjoitti:täällä mennään virpomaan vasta viikon päästä lauantaina :O mutta en oo menossavilqu kirjoitti:Kiitos samoin! Liikka tunti meni ihan sika hyvi ja muutenki tosi hyvä ja hieno fiilis ku meijän sijainen anto meille sulkaamunia ennen ku lähti. sit ku meijän äiti on kipeenä kotona ni päätin auttaa sitä ja siivoilin keittiössä tiskejä ja kuuntelin samalla 1D:tä kohta pitäis mennä molempien koirien kaa lenkille koska sisko on mopokoulussa ni se ei oo lenkittämässä mut ei sekään agstaa ku on kiva mennä vähän ulos ja on PERJANTAI! Huomenna kahen kaverin kaa tyttöjenilta ja sit sunnuntaina mun pikkuserkun lapsen ritiäiset:D
Mun kaveri on paras ikin Se on poika mutta se jotenki vaa tajuu mua sit se ei viel paheksu mun 1D hulluuttakaan vaan se on sillee "mä löysin facesta yhen hienon Liam kuvan,haluuks nähä" ja kaikkee
eikse oo tän viikon sunnuntain? : D mun pikkusisko iha innoissaa
joo mut muaki ärsyttää ku yks rinnakkaisluokkalainen on 1D fani, en tiiä miks : koska periaattees se on ihan kivaa et muitaki ::
Jep! Sillon ku mä löysin tän ni mietin kans et kirjaudunko mut nyt oon ilone et kirjauduin ku täällä on vaa Directionereita ettei ketää "oo hiljaa siitä sun 1D:stäs.." tyyppiejä Ja täällä voi puhuu kaikki 1D puhe vajauksensa jos kaverit ei jaksa kuunnella..bO0m kirjoitti:Tervetuloa _Blistex_! tää on todellakin oikee ja paras paikka tulla jakaan kaikki 1D jutut, fiilikset yms. ! (;
Veeranen kirjoitti:
eikse oo tän viikon sunnuntain? : D mun pikkusisko iha innoissaa :D
joo mut muaki ärsyttää ku yks rinnakkaisluokkalainen on 1D fani, en tiiä miks ::D koska periaattees se on ihan kivaa et muitaki :::)
Joo, se on ärsyttävää ja sit mun yks kaveri on just sellanen niin wnb fani ku aluks se lauleskeli koulussa munkaa kaikkii laului mut se ei koskaan jaksa puhuu niistä ja sanoo et muka puhun aina mut en ees puhu ku ne sanoo aina "oo hiljaa!" ni oon aina sillee toi ei oo kyllä directioneria nähnykkäää!!bO0m kirjoitti:Veeranen kirjoitti:
eikse oo tän viikon sunnuntain? : D mun pikkusisko iha innoissaa
joo mut muaki ärsyttää ku yks rinnakkaisluokkalainen on 1D fani, en tiiä miks : koska periaattees se on ihan kivaa et muitaki ::
Joo tän viikon sunnuntain pitäis olla joka paikassa :DD
Muaki ärsyttää jotkut toiset fanit jotka tavallaan ei ees oo oikeita faneja, siis sillee.. on esim. ihan sairaan häirittevää ku joku laulaa niitä niitten biisien sanoja väärin ! D: vihaan sitä!
Evee kirjoitti:Oon ihan fiiliksissä <3 Kävin kattoo Nälkäpelin ja rakastin sitä! Paras elokuva ikinä! Se tarina on niin ihana <3 Paitsi et loppu oli ärsyttävä. Ja koko elokuvan kruunas Josh Hutcherson <3 oon aina rakastanu sitä näyttelijää ja se sopi siihen rooliin täydellisesti <333
Veeranen kirjoitti:Evee kirjoitti:Oon ihan fiiliksissä <3 Kävin kattoo Nälkäpelin ja rakastin sitä! Paras elokuva ikinä! Se tarina on niin ihana <3 Paitsi et loppu oli ärsyttävä. Ja koko elokuvan kruunas Josh Hutcherson <3 oon aina rakastanu sitä näyttelijää ja se sopi siihen rooliin täydellisesti <333
fiilikset sen jälkee
nälkäpeli
JOSHH
mä olin valmis kattoo heti uudestaa sen (:
Evee kirjoitti:Veeranen kirjoitti:Evee kirjoitti:Oon ihan fiiliksissä <3 Kävin kattoo Nälkäpelin ja rakastin sitä! Paras elokuva ikinä! Se tarina on niin ihana <3 Paitsi et loppu oli ärsyttävä. Ja koko elokuvan kruunas Josh Hutcherson <3 oon aina rakastanu sitä näyttelijää ja se sopi siihen rooliin täydellisesti <333
fiilikset sen jälkee
nälkäpeli
JOSHH
mä olin valmis kattoo heti uudestaa sen (:
niin mäki <3 miten jotkut voi olla tykkäämättä siitä? en ymmärrä
ja Josh on paras (1D jätkien lisäks) tuijotin sitä tyyliin kuola valuen
Pinski♥Harry kirjoitti:mä tulin 10 aikaa illal tänne stadii, lahesta. Huomenna ois tarkotus mennä shoppailee ! Ja sit back to the Lahti City ... :)
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa