One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #6

+13
niallsydän
Stypayhoralikson
Evee
Insku
bO0m
Louizz_tomlinzon
Veeranen
nealoves1D
vilqu
bewareofaino
jonskauu
Pinski♥Harry
Peetu
17 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 4]

1Hehkutus topa #6 Empty Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 4:03

Peetu

Peetu

uusi, edellisessä 100 (:

rento päivä tänää & maanantaina koulus 8)

2Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 4:18

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

jes viikonloppu ! Huomen vietetää kavereitten kaa leffailtaa, katotaa Sinkkuelämää, syyää mutakakkuu ja mässyy Smile ja popitetaa 1D mun toisen kaverin kaa !

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

3Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 4:40

jonskauu

jonskauu

Oon vähä kipeenä, mut meen silti tänää kaverille bilettää! Ja huomen sit kai leffaan. Mietin vaa, et missä välissä mä kerkeen tehä ens viikolle 10000 sivusia esseitä kolme kappaletta + läksyt + lukee kokeisiin.
Noooh, pikkuvikoja mä lähen nyt viettäää viikonloppuuu!

Hirrrveeen hirrvveen hyvää viikonloppua teille kaikille! Smile

4Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 4:46

bewareofaino

bewareofaino

^kiitoskiitos! :')

Mä en voi ymmärtää miten oon saanu joka päivältä joltaki tunnilta positiivisen palautteen... noh, opettajien oma vika jos olettaa että turhanpäiväne hölötys on aktiivista tuntityöskentelyä :D
Ja IHANAA LUMET SULAA POIS. Oon huomannu että oon ollu paljon virkeempi nyt kun aurinko paistaa ja tennarikelit on loistavat :)
no joo, menin koko talven tennareilla ja villasukilla että ei tää ny hirveesti mitenkää uus juttu oo :D

5Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 4:50

vilqu

vilqu

Kiitos samoin! Liikka tunti meni ihan sika hyvi ja muutenki tosi hyvä ja hieno fiilis ku meijän sijainen anto meille sulkaamunia ennen ku lähti. sit ku meijän äiti on kipeenä kotona ni päätin auttaa sitä ja siivoilin keittiössä tiskejä ja kuuntelin samalla 1D:täVery Happy kohta pitäis mennä molempien koirien kaa lenkille koska sisko on mopokoulussa ni se ei oo lenkittämässä mut ei sekään agstaa ku on kiva mennä vähän ulos ja on PERJANTAI! Huomenna kahen kaverin kaa tyttöjenilta ja sit sunnuntaina mun pikkuserkun lapsen ritiäiset:D

Hyvät viikon loput ja muistakaa mennä virpomaan et saa karkkia:D Onko joku menossa? Itse en:D

6Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 5:02

nealoves1D

nealoves1D

ollaa just autos menos ratsastusleirille (::

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

7Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 5:34

Veeranen

Veeranen

mä oon ylpee ittestäni ku mun pinna kesti köksän tunnilla! Very Happy

8Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 6:31

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:Kiitos samoin! Liikka tunti meni ihan sika hyvi ja muutenki tosi hyvä ja hieno fiilis ku meijän sijainen anto meille sulkaamunia ennen ku lähti. sit ku meijän äiti on kipeenä kotona ni päätin auttaa sitä ja siivoilin keittiössä tiskejä ja kuuntelin samalla 1D:täVery Happy kohta pitäis mennä molempien koirien kaa lenkille koska sisko on mopokoulussa ni se ei oo lenkittämässä mut ei sekään agstaa ku on kiva mennä vähän ulos ja on PERJANTAI! Huomenna kahen kaverin kaa tyttöjenilta ja sit sunnuntaina mun pikkuserkun lapsen ritiäiset:D

Hyvät viikon loput ja muistakaa mennä virpomaan et saa karkkia:D Onko joku menossa? Itse en:D
täällä mennään virpomaan vasta viikon päästä lauantaina :O mutta en oo menossa Very Happy

Mun kaveri on paras ikin ♥️ Se on poika mutta se jotenki vaa tajuu mua sit se ei viel paheksu mun 1D hulluuttakaan vaan se on sillee "mä löysin facesta yhen hienon Liam kuvan,haluuks nähä" ja kaikkee

9Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 6:45

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

^^ aaws :>

10Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 7:44

bO0m

bO0m

Tervetuloa _Blistex_! tää on todellakin oikee ja paras paikka tulla jakaan kaikki 1D jutut, fiilikset yms. ! (;

11Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 7:56

Veeranen

Veeranen

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Kiitos samoin! Liikka tunti meni ihan sika hyvi ja muutenki tosi hyvä ja hieno fiilis ku meijän sijainen anto meille sulkaamunia ennen ku lähti. sit ku meijän äiti on kipeenä kotona ni päätin auttaa sitä ja siivoilin keittiössä tiskejä ja kuuntelin samalla 1D:täVery Happy kohta pitäis mennä molempien koirien kaa lenkille koska sisko on mopokoulussa ni se ei oo lenkittämässä mut ei sekään agstaa ku on kiva mennä vähän ulos ja on PERJANTAI! Huomenna kahen kaverin kaa tyttöjenilta ja sit sunnuntaina mun pikkuserkun lapsen ritiäiset:D

täällä mennään virpomaan vasta viikon päästä lauantaina :O mutta en oo menossa Very Happy

Mun kaveri on paras ikin ♥️ Se on poika mutta se jotenki vaa tajuu mua sit se ei viel paheksu mun 1D hulluuttakaan vaan se on sillee "mä löysin facesta yhen hienon Liam kuvan,haluuks nähä" ja kaikkee

eikse oo tän viikon sunnuntain? : D mun pikkusisko iha innoissaa Very Happy

joo mut muaki ärsyttää ku yks rinnakkaisluokkalainen on 1D fani, en tiiä miks :Very Happy koska periaattees se on ihan kivaa et muitaki ::Smile

12Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 8:03

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:

joo mut muaki ärsyttää ku yks rinnakkaisluokkalainen on 1D fani, en tiiä miks :Very Happy koska periaattees se on ihan kivaa et muitaki ::Smile
Meillä virvotaan nyt sunnuntaina kans:D En kyll siis oo menossa.. Mulla on yks Directioner kaveri (Sarqai) eikä mua haittaa vaikka se on fani (siis ei haittaa ku en oo ainoo) mut se on ehkä hyvä et on vaan yks Directioner kaveri (toisaalta).. Hyvä puoli directioner kaverissa on se et sille voi puhuu 1D:stä ilman et se on sillee "oo hiljaa!" tai jos ei oo directioner kaveria ni eiku tänne vaan:D

bO0m kirjoitti:Tervetuloa _Blistex_! tää on todellakin oikee ja paras paikka tulla jakaan kaikki 1D jutut, fiilikset yms. ! (;
Jep! Sillon ku mä löysin tän ni mietin kans et kirjaudunko mut nyt oon ilone et kirjauduin ku täällä on vaa Directionereita ettei ketää "oo hiljaa siitä sun 1D:stäs.." tyyppiejäVery Happy Ja täällä voi puhuu kaikki 1D puhe vajauksensa jos kaverit ei jaksa kuunnella.. Very Happy

Lakkasin just kynnet tuli tosi omaperäiset mut en onnistunnu tahrii niitä (niinku yleensä)Very Happy Jotenki hyvä fiilis vähän boring mut kuiteski jotenkin (en oo oikeesti varma miten) hyväVery Happy

Joku chattiin!!

13Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 8:06

bO0m

bO0m

Veeranen kirjoitti:
eikse oo tän viikon sunnuntain? : D mun pikkusisko iha innoissaa :D

joo mut muaki ärsyttää ku yks rinnakkaisluokkalainen on 1D fani, en tiiä miks ::D koska periaattees se on ihan kivaa et muitaki :::)

Joo tän viikon sunnuntain pitäis olla joka paikassa :DD

Muaki ärsyttää jotkut toiset fanit jotka tavallaan ei ees oo oikeita faneja, siis sillee.. :D on esim. ihan sairaan häirittevää ku joku laulaa niitä niitten biisien sanoja väärin ! D: vihaan sitä!

14Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 8:13

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:

Joo tän viikon sunnuntain pitäis olla joka paikassa :DD

Muaki ärsyttää jotkut toiset fanit jotka tavallaan ei ees oo oikeita faneja, siis sillee.. Very Happy on esim. ihan sairaan häirittevää ku joku laulaa niitä niitten biisien sanoja väärin ! D: vihaan sitä!
Joo, se on ärsyttävää ja sit mun yks kaveri on just sellanen niin wnb fani ku aluks se lauleskeli koulussa munkaa kaikkii laului mut se ei koskaan jaksa puhuu niistä ja sanoo et muka puhun aina mut en ees puhu ku ne sanoo aina "oo hiljaa!" ni oon aina sillee toi ei oo kyllä directioneria nähnykkäää!!

15Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 9:33

Insku

Insku

Mä menisin Virpoo, mutku ei vaa pääse :c Very Happy♥️ Tää viikko meni toooooooosi täydellisesti jotenki ja kaikkee, paitsi nälkäpeli oli aika pettymys. Mut sit nyt viikoks ylläkselle nauttii raittiista ilmasta ja kaikkea (:♥️

HAVE A NICE 7x1DAY. ♥️

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

16Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 9:42

Evee

Evee

Oon ihan fiiliksissä <3 Kävin kattoo Nälkäpelin ja rakastin sitä! Paras elokuva ikinä! Se tarina on niin ihana <3 Paitsi et loppu oli ärsyttävä. Ja koko elokuvan kruunas Josh Hutcherson <3 oon aina rakastanu sitä näyttelijää ja se sopi siihen rooliin täydellisesti <333

17Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 9:56

Veeranen

Veeranen

Evee kirjoitti:Oon ihan fiiliksissä <3 Kävin kattoo Nälkäpelin ja rakastin sitä! Paras elokuva ikinä! Se tarina on niin ihana <3 Paitsi et loppu oli ärsyttävä. Ja koko elokuvan kruunas Josh Hutcherson <3 oon aina rakastanu sitä näyttelijää ja se sopi siihen rooliin täydellisesti <333

fiilikset sen jälkee♥
nälkäpeli♥
JOSHH♥
mä olin valmis kattoo heti uudestaa sen (:

18Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 10:38

Evee

Evee

Veeranen kirjoitti:
Evee kirjoitti:Oon ihan fiiliksissä <3 Kävin kattoo Nälkäpelin ja rakastin sitä! Paras elokuva ikinä! Se tarina on niin ihana <3 Paitsi et loppu oli ärsyttävä. Ja koko elokuvan kruunas Josh Hutcherson <3 oon aina rakastanu sitä näyttelijää ja se sopi siihen rooliin täydellisesti <333

fiilikset sen jälkee♥️
nälkäpeli♥️
JOSHH♥️

niin mäki <3 miten jotkut voi olla tykkäämättä siitä? en ymmärrä Shocked
ja Josh on paras (1D jätkien lisäks) tuijotin sitä tyyliin kuola valuen Very Happy

19Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 11:24

Veeranen

Veeranen

Evee kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:

fiilikset sen jälkee♥️
nälkäpeli♥️
JOSHH♥️

niin mäki <3 miten jotkut voi olla tykkäämättä siitä? en ymmärrä Shocked
ja Josh on paras (1D jätkien lisäks) tuijotin sitä tyyliin kuola valuen Very Happy

mun oli vaa pakko hymyillä ku se tuli ekan kerran siihe :Very Happy

20Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 12:12

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Viikonloppu ja huomenna kaupunkii päi ostoksille, saa vaa toivoo että löytyy jotai superkivoi vaatteita :-D ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

21Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 12:26

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

mä tulin 10 aikaa illal tänne stadii, lahesta. Huomenna ois tarkotus mennä shoppailee ! Ja sit back to the Lahti City ... Smile

22Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 20:53

bO0m

bO0m

Pinski♥Harry kirjoitti:mä tulin 10 aikaa illal tänne stadii, lahesta. Huomenna ois tarkotus mennä shoppailee ! Ja sit back to the Lahti City ... :)

Jee mäki oon tnä Hesas shoppaamassa :D:D Nähtäillään ;))

23Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 Pe 30 Maalis 2012 - 23:41

vilqu

vilqu

Oon menossa tänään kahteen eri paikkaa shoppailee. Ekaks äitin kaa toiseen ja sit myöhemmi iskän kaa toiseen:D Sain eilen illalla mun elämäni ensimmäisen villasukan valmiiks! Oli sit aamulla ennen ku tulin koneelle ni pakko alottaa vähän toista:D Mun äiti kuto eilen yhen kokonaisen villasukan ku se on kipee eikä pysty oikeen tekee mitään muuta ku kutoo ku sitä sattuu ja täytyy tehä jotain ettei kokoajan mieti kuinka paljon sattuu.. Mut nyt se on onneks jo parempi sillee et lähtee mun kaa ostoksille:D

24Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 La 31 Maalis 2012 - 1:37

jonskauu

jonskauu

Mulla oli niiiiin hauskaa viimeyönä vaik nyt oonki tuplasti kipeempi ku eile.. mut kyl oli sen arvosta Very Happy !!

ja huomen sit hiihtäää jos jaksan, kevään viimeset hiihdot nimittäi :Smile

25Hehkutus topa #6 Empty Vs: Hehkutus topa #6 La 31 Maalis 2012 - 2:03

nealoves1D

nealoves1D

tulin just estetunnilta,, oon tosi ylpee herbast ku se melkee pysy käsis koko tunnin vaik hypättii Very Happy kylhä se ny esteile lähti tai jos ei viel siin vaihees ni vimeistää estee jälkee mut muute se pysy käsis melkee koko tunnin eikä pukittanukkaa ku pari kertaa ja se ei keulinu ! Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 4]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa