One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus-topa 2

+12
militsii
hennoaa
Veeranen
emmaLOVESnilla
bewareofaino
mariaemmma
vilqu
Louizz_tomlinzon
Niall_Horan_lover
Insku
jonskauu
Sara-Maria
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 5]

1Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Hehkutus-topa 2 Su 19 Helmi 2012 - 10:55

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

First topic message reminder :

"eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:"

https://facebook.com/OneDirectionFinland

26Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 21 Helmi 2012 - 12:46

Insku

Insku

Veeranen kirjoitti:NE VOITTI!! SAAKUTTI OON ILONEN, tärisen c: fjvskkdjbdkljzsb oon ilonen Very Happy:DD:D:

Uu minkä kategorian? o: Tai siis voittiks WMB parhaan sinkun palkinnon tai jotain? Very Happy:D:Very Happy:D♥️ KIVA♥️

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

27Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 21 Helmi 2012 - 13:00

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

^ kylläää näin ((: ♥ jaa coldplay sen group hommahomman :DD jeeeeaaaa olen iloinen ^.^

28Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 21 Helmi 2012 - 13:36

mariaemmma

mariaemmma

- I'M SO FREAKIN' PROUD, I'M SO FREAKIN' PROUD, I'M SO FREAKING PROUD I CAN'T HANDLE THESE EMOTIONS AT ALL, ALL I CAN DO IS CRY, I CAN'T I CAN'T I CAN'T I CAN'T ASDFGASGDFSGJKSDFGKFKKFJKSGFKFSD OOOOH MYYYY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
- joo eli pojat & ed ♥ ohmygod

29Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 21 Helmi 2012 - 15:01

militsii

militsii

BRIT AWARDS OON NIIN ONNELLINEN ÄÄÄÄÄ♥

http://dream-it-milla.blogspot.com

30Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 21 Helmi 2012 - 22:39

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

OON NIIN YLPEE NOISTA!!♥

31Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 21 Helmi 2012 - 23:03

nealoves1D

nealoves1D

sori oon myöhäs ku en päässy tänne eile illal ku kännykkä ei anna kommentoida :d mut kuitenki
I'M SOOO PROUD OF BOYS ! WE FUCKING LOVE YOU THE MOST ♥️ 1
Oisitte nähny ku mä sekosin tääl ile illal ja vaa tärisin ja kiljuin ja itkin Very Happy sitte meni melkee 2 tuntii enne ku sain hengitettyy kunnol xdxd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

32Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 21 Helmi 2012 - 23:59

Veeranen

Veeranen

must tuntu sii vaihees et eka tuli paha olo, sitte jalat ei kantanu sit 15 minuuttii meni et sain hengityksen tasaantuun :DD mut ärsyttää ku en nähny sitä loppuun koska sitten se rupes pätkii nii hirveesti Surprised pakko kysyy.. tapahtuks siel jotakin ihmeellistä Very Happy:

33Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ke 22 Helmi 2012 - 0:00

nealoves1D

nealoves1D

Veeranen kirjoitti:must tuntu sii vaihees et eka tuli paha olo, sitte jalat ei kantanu sit 15 minuuttii meni et sain hengityksen tasaantuun :DD mut ärsyttää ku en nähny sitä loppuun koska sitten se rupes pätkii nii hirveesti Surprised pakko kysyy.. tapahtuks siel jotakin ihmeellistä Very Happy:
noo,, mä menin sekasi uudestaa siin vaihees ku ne alko kiittelee fanei SmileSmile mut eikai siel muut erikoist Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

34Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ke 22 Helmi 2012 - 0:23

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

^mä innostuin nii et meiän kone alko lagaa ku vaa hypin ja kone heilu edestakas ja sit se alko pätkii enkä kuulluu niit kiitospuheit kunnol D: mä vaa huusin et toimi nyt saakelin kone !! :DD veli oli vieres ja katto mua vähä sillee okei mikä tolle tuli ? onneks näin sen sitte myöhemmin ku youtubeen oli laitettu se pätkä (:

35Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ke 22 Helmi 2012 - 5:38

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

-Vieläki noi Brit Awardsit mieles
-oli hauska päivä koulussa

36Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ke 22 Helmi 2012 - 11:18

militsii

militsii

- äikän kokeesta 9! pelkäsin miten se menee ku en osannu sivistyssanoja yhtää mut ooon tyytyväinen

http://dream-it-milla.blogspot.com

37Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ke 22 Helmi 2012 - 11:23

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Lauantaina varataan liput One directionin keikalle ♥️ (joka on tosin vasta vuoden päästä) MUT SILTI PÄÄSEN NÄKEE NÄÄ POJAT LIVENÄ ! ;DDDDD
Repikää siitä Razz

38Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ke 22 Helmi 2012 - 11:29

vilqu

vilqu

Niall_Horan_lover kirjoitti:Lauantaina varataan liput One directionin keikalle ♥️ (joka on tosin vasta vuoden päästä) MUT SILTI PÄÄSEN NÄKEE NÄÄ POJAT LIVENÄ ! ;DDDDD
Repikää siitä Razz
Niin missä?

39Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ke 22 Helmi 2012 - 11:32

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

vilqu kirjoitti:
Niall_Horan_lover kirjoitti:Lauantaina varataan liput One directionin keikalle ♥️ (joka on tosin vasta vuoden päästä) MUT SILTI PÄÄSEN NÄKEE NÄÄ POJAT LIVENÄ ! ;DDDDD
Repikää siitä Razz
Niin missä?
Iso-britanniassa Smile

40Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ke 22 Helmi 2012 - 11:34

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Niall_Horan_lover kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Repikää siitä Razz
Niin missä?
Iso-britanniassa Smile
Varmaa ja mä haluun kanssa ! :DD

41Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ke 22 Helmi 2012 - 11:35

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

emmaLOVESnilla kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Repikää siitä Razz
Niin missä?
Iso-britanniassa Smile
Matkalaukkuun mahtuu Wink Very Happy

42Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ke 22 Helmi 2012 - 11:36

Vieraili

Vierailija

vilqu kirjoitti:
Repikää siitä Razz
Niin missä?
Iso-britanniassa Smile
Oon niin kateellinen! :-DD

43Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ke 22 Helmi 2012 - 11:37

Veeranen

Veeranen

mä olin jo ihan täpinöis et missä keikka o.o sitte aijaa : D mut.. eiks oo nii et hyvää kannattaa odottaa c:

mut tänään on ollu aika kiva päivä ja mä oon iloinen Very Happy:D paitsi et mun niskat on iha jumissa

44Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ke 22 Helmi 2012 - 11:38

vilqu

vilqu

No niin! Tää viikko on ollu 1D kannalta aivan mieletön! Vielä ku loppuviikosta selviäs et koska ne tulee suomee ni mä repisin mun pelihousut (ok revin kyllä nyt jo)! Eli siis maanantaina tuli eka postista Yearbook ja oon sit kuunnellu ja lukenu sitä JOKA päivä! Sitte tänään laivalla bongasin 1D paidan ja koska en ollu ostanu vielä mitään muuta ni äiti osti sen mulle (ja nyt on päällä<3)! Sit pääsin laivalta kotiin ni heti koneelle päivittää itteni ajan tasalle (täällä) kaikista 1D jutuista sit onki linkki et 1D voitti Best British Single ni arvaa kiljunko! (Joo) Siis oon niin ilone ja niin onnellinen ja niin RAKASTUNUT ONE DIRECTIONIIN! Vielä ku ne ny sanois et koska tulee suomee ja saisin keikka liput käteen ni enempää sit ei oikeen vois enää toivoo! Siis mun elämäni paras hiihtoloma! Yearbook, One Direction t-paita (mun lempi vaate!) ja vielä toi MAHTAVA uutinen joka sekottaa mun pään AIVAN täysin!! I JUST LOVE ONE DIRECTION MORE THEN ANYONE! (sori) Mä sekoan! Noi pojat vaan on mun koko elämä! Niin hotteja joka ikinä ja komeita ja ihania ja kaikkea mitä voi olla! Ja niitten kuva on mun päällä (mulla on se paita päällä)Very Happy

Tossa oli mun pikku hehkutus:D I LOVE ONE DIRECTION!

45Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ke 22 Helmi 2012 - 11:39

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

onko muuten jotain nettisivuu mistä näkyis noi päivämäärät et missä on keikka ja millon ? en varmaa kumminkaa pääsis minnekkää ulkomaille kattoo mut olis kyl silti kiva tietää minne ne on menos (:

46Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ke 22 Helmi 2012 - 11:40

Veeranen

Veeranen

http://popdust.com/pop-off/ äänestäkäääänestäkäämuute!

47Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ke 22 Helmi 2012 - 11:41

vilqu

vilqu

Ansujjei kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Repikää siitä Razz
Niin missä?
Iso-britanniassa Smile
Oon niin kateellinen! :-DD
Reilukerho kokoontuu! Onhan sulla iso matkalaukku et me kaikki mahutaan?Very Happy Mäki haluun! Mut joo hyvää kannattaa odottaa:D

48Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ke 22 Helmi 2012 - 11:43

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Veeranen kirjoitti:http://popdust.com/pop-off/ äänestäkäääänestäkäämuute!

haha, aika mahtavaa ku voi montaa kertaa äänestää :DD

49Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ke 22 Helmi 2012 - 11:43

vilqu

vilqu

emmaLOVESnilla kirjoitti:onko muuten jotain nettisivuu mistä näkyis noi päivämäärät et missä on keikka ja millon ? en varmaa kumminkaa pääsis minnekkää ulkomaille kattoo mut olis kyl silti kiva tietää minne ne on menos (:
Joo sellane nettisivu ois kiva! Jos joku vaan tietää!

50Hehkutus-topa 2 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ke 22 Helmi 2012 - 11:44

mariaemmma

mariaemmma

^ mäkin yritän saada liput, mut jotenki must tuntuu etten tuu saamaa, meinaa nii paljo ihmisii haluu ne

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa