First topic message reminder :
"eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:"
"eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:"
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Veeranen kirjoitti:NE VOITTI!! SAAKUTTI OON ILONEN, tärisen c: fjvskkdjbdkljzsb oon ilonen :DD:D:
noo,, mä menin sekasi uudestaa siin vaihees ku ne alko kiittelee fanei mut eikai siel muut erikoistVeeranen kirjoitti:must tuntu sii vaihees et eka tuli paha olo, sitte jalat ei kantanu sit 15 minuuttii meni et sain hengityksen tasaantuun :DD mut ärsyttää ku en nähny sitä loppuun koska sitten se rupes pätkii nii hirveesti pakko kysyy.. tapahtuks siel jotakin ihmeellistä :
Niin missä?Niall_Horan_lover kirjoitti:Lauantaina varataan liput One directionin keikalle (joka on tosin vasta vuoden päästä) MUT SILTI PÄÄSEN NÄKEE NÄÄ POJAT LIVENÄ ! ;DDDDD
Repikää siitä
Iso-britanniassavilqu kirjoitti:Niin missä?Niall_Horan_lover kirjoitti:Lauantaina varataan liput One directionin keikalle (joka on tosin vasta vuoden päästä) MUT SILTI PÄÄSEN NÄKEE NÄÄ POJAT LIVENÄ ! ;DDDDD
Repikää siitä
Varmaa ja mä haluun kanssa ! :DDNiall_Horan_lover kirjoitti:Iso-britanniassavilqu kirjoitti:Niin missä?Niall_Horan_lover kirjoitti:Lauantaina varataan liput One directionin keikalle (joka on tosin vasta vuoden päästä) MUT SILTI PÄÄSEN NÄKEE NÄÄ POJAT LIVENÄ ! ;DDDDD
Repikää siitä
Matkalaukkuun mahtuuemmaLOVESnilla kirjoitti:Varmaa ja mä haluun kanssa ! :DDNiall_Horan_lover kirjoitti:Iso-britanniassavilqu kirjoitti:Niin missä?Niall_Horan_lover kirjoitti:Lauantaina varataan liput One directionin keikalle (joka on tosin vasta vuoden päästä) MUT SILTI PÄÄSEN NÄKEE NÄÄ POJAT LIVENÄ ! ;DDDDD
Repikää siitä
Oon niin kateellinen! :-DDemmaLOVESnilla kirjoitti:Varmaa ja mä haluun kanssa ! :DDNiall_Horan_lover kirjoitti:Iso-britanniassavilqu kirjoitti:Niin missä?Niall_Horan_lover kirjoitti:Lauantaina varataan liput One directionin keikalle (joka on tosin vasta vuoden päästä) MUT SILTI PÄÄSEN NÄKEE NÄÄ POJAT LIVENÄ ! ;DDDDD
Repikää siitä
Reilukerho kokoontuu! Onhan sulla iso matkalaukku et me kaikki mahutaan? Mäki haluun! Mut joo hyvää kannattaa odottaa:DAnsujjei kirjoitti:Oon niin kateellinen! :-DDemmaLOVESnilla kirjoitti:Varmaa ja mä haluun kanssa ! :DDNiall_Horan_lover kirjoitti:Iso-britanniassavilqu kirjoitti:Niin missä?Niall_Horan_lover kirjoitti:Lauantaina varataan liput One directionin keikalle (joka on tosin vasta vuoden päästä) MUT SILTI PÄÄSEN NÄKEE NÄÄ POJAT LIVENÄ ! ;DDDDD
Repikää siitä
Veeranen kirjoitti:http://popdust.com/pop-off/ äänestäkäääänestäkäämuute!
Joo sellane nettisivu ois kiva! Jos joku vaan tietää!emmaLOVESnilla kirjoitti:onko muuten jotain nettisivuu mistä näkyis noi päivämäärät et missä on keikka ja millon ? en varmaa kumminkaa pääsis minnekkää ulkomaille kattoo mut olis kyl silti kiva tietää minne ne on menos (:
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa