One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #8

+12
bewareofaino
_Blistex_
emmaLOVESnilla
militsii
vilqu
Sarqai
Peetu
nealoves1D
bO0m
Veeranen
Pinski♥Harry
Louizz_tomlinzon
16 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1Hehkutus topa #8 Empty Hehkutus topa #8 To 19 Huhti 2012 - 2:11

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Uusi kun tuossa edellisessä oli jo yli 100

Munkaverionparas.fi meillä on parhaat jutut ja ennen olin aina se 'pariton' kun mun luokassa on pariton määrä(osa kylläki luulee/kiusaa/väittää että me ollaan yhes muttei olla se on vaan läheinen kaveri) mutta nykyään oon sen ja yhen toisen pojan kaa.Yks välkkä kylläki olin vähä pihal ku ne puhu mopoista ym. mutta roikuin niiden kaa vaan siin.Sit mun puhelin menee takuuseen ku se on ollu mul vast joku 5 kk.Jajajaja sit huomenna keilaamaan mun kaverisynttäreil(mä pidän ne etuajassa koska en oo kotona oikeen päivän(28.4))♥

2Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 To 19 Huhti 2012 - 7:22

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

se flash mob, joka on 19.5 ni siit oltii ilmotettu Staran nettisivuilla tai siis ootte varmaa lukenu sen mut täs viel Smile http://www.stara.fi/2012/04/18/one-direction-flash-mob-helsinki/ olin vaa sillee ku näin tän ni sillee jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

3Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 To 19 Huhti 2012 - 7:37

Veeranen

Veeranen

^^ jep ! Very Happy muistan kun illalla oli twitteris linkki sit katoin taas sillai O.O

4Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 To 19 Huhti 2012 - 10:15

bO0m

bO0m

Oli ihan sairaan hauskaa kamun kans tnä<3 (: Oltii molemmat ihan kuoleman väsyneitä töiden takia ja silti oli ihan sairaan kivaa, miten se ees on mahollista..? :DD Se on kyl niin ainutlaatunen ihminen! x
Puhuin sille siitä ulkomaisesta jätkästä ja nyt seki tietää kaiken, paitsi sen et oon ihastunu siihen xD Vaikka uskon kyllä et se vähän huomas sen musta.. (; Enkä tajua miten pystyin pelkään sen reaktioo .. :DD
ja jep, kiviäkin kiinnosti <3 ;D

Ja sit viel hehkutan sitä että on vaihteeks ihanan itsevarma ja hyvä olo (: Haha, tiedän kenestä johtuen.. :DD

5Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 To 19 Huhti 2012 - 11:07

nealoves1D

nealoves1D

^^ nomut raskaan työpäivän jälkee on viel entist kivempi pitää hauskaa Very Happy && iha hyvä et uskalsit kertoo ja jos haluut ni nytte ku se tietää kaiken ja saattaa arvellakki jotai ni voit sillee oienesti vihjaa jotai siihe suuntaa et oot kuses siihe mut sun ei oo silti pakko kertoo josset haluu :Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

6Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 To 19 Huhti 2012 - 11:21

bO0m

bO0m

^Joo aattelinki että voisin kertoo myös sen mut pitää kattoo jos kerkiin ees nähä sitä minään päivänä.. (:

ja aww yritettii puhuu jtn espanjaa ja lähetin sille "yo tengo tu amor=i got ur love" se lähetti "haha i know Very Happy and yes u got my love"<3 (':

7Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 To 19 Huhti 2012 - 19:44

Peetu

Peetu

MY LIFE IS PERFECT.

mä olen edelleen ihan sekasin eilisestä. mä en tajua miten ihminen voikaan olla näin sekasin. kaiken kaikkiaan 14 tuntia kestänyt reissu oli aivan uskomaton. en saa ajatuksia nyt ollenkaan kokoon, mutta muutama pääkohta:
1. pääsin kysyy niiltä radiossa kysymyksen. ja kaikki kuuntelijat kuuli sen.
2. ne muistaa mun nimen.
3. sain yhdeltä laulajalta niiden semmosen artistipassin joka on mun kallein aarre.

8Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 To 19 Huhti 2012 - 23:03

Sarqai

Haha kuuntelin aaltoo sillo:'D

9Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Pe 20 Huhti 2012 - 1:04

Veeranen

Veeranen

sä varmaan halkeet ilosta Very Happy Monen aikaa se juttu tuli sitte radiost? Surprised

//katoin ne radio aallon netist, mut Peetu ooks sä se vaaleetukkanen tyttö joka jutteli siin niiden kans ?
///niil on kivat aksentit xd

Viimeinen muokkaaja, Veeranen pvm Pe 20 Huhti 2012 - 4:11, muokattu 1 kertaa

10Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Pe 20 Huhti 2012 - 2:17

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

kaverit tulee pia ♥

11Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Pe 20 Huhti 2012 - 4:07

vilqu

vilqu

Voi Peetu, oisin niin halunnu kuulla sen! Ja tota joo, olin eilen tustumassa mun tulevaan kouluun siis yläasteeseen, sain heti kaks uutta kaveria:D Toinen on sellanen Maria ja toisen nimeä en muista ja se kaa mä nyt en sit ehkä jutellu niin paljoo.. Ja sit se huippu, "rakastuin" siis ihastuin ensisilmäyksellä yhteen poikaan josta sit just Maria tykkää (se on sit niitten luokalla, vanhassa kouolussa, ala-asteella siis)Very Happy Siitä et mun mielestä se on hyvän näkönen tietää vaan mun bestis ja nyt sit te:D

12Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Pe 20 Huhti 2012 - 4:18

nealoves1D

nealoves1D

vilqu kirjoitti:Voi Peetu, oisin niin halunnu kuulla sen! Ja tota joo, olin eilen tustumassa mun tulevaan kouluun siis yläasteeseen, sain heti kaks uutta kaveria:D Toinen on sellanen Maria ja toisen nimeä en muista ja se kaa mä nyt en sit ehkä jutellu niin paljoo.. Ja sit se huippu, "rakastuin" siis ihastuin ensisilmäyksellä yhteen poikaan josta sit just Maria tykkää (se on sit niitten luokalla, vanhassa kouolussa, ala-asteella siis)Very Happy Siitä et mun mielestä se on hyvän näkönen tietää vaan mun bestis ja nyt sit te:D

Ootteks te tutustumiskäynneil ylä asteel teijän uuden luokan kaa vai hä ? xd me saatii tietää meijä luokka vast kesäloman alus ja sillo oltiisitä mielt et se luokka kusee ja pahasti mut tää on just paras luokka ! ♥️ Muttajoo,, oot aika nopee ihastuu (; mun yks kaveri on tollane iha samallaine kans, jos se näkee jonku söpön jätkän se tuijottelee sitä hetken ja totee et "mä taidan vähä tykätä tosta ..." :Very Happy

13Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Pe 20 Huhti 2012 - 4:23

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Voi Peetu, oisin niin halunnu kuulla sen! Ja tota joo, olin eilen tustumassa mun tulevaan kouluun siis yläasteeseen, sain heti kaks uutta kaveria:D Toinen on sellanen Maria ja toisen nimeä en muista ja se kaa mä nyt en sit ehkä jutellu niin paljoo.. Ja sit se huippu, "rakastuin" siis ihastuin ensisilmäyksellä yhteen poikaan josta sit just Maria tykkää (se on sit niitten luokalla, vanhassa kouolussa, ala-asteella siis)Very Happy Siitä et mun mielestä se on hyvän näkönen tietää vaan mun bestis ja nyt sit te:D

Ootteks te tutustumiskäynneil ylä asteel teijän uuden luokan kaa vai hä ? xd me saatii tietää meijä luokka vast kesäloman alus ja sillo oltiisitä mielt et se luokka kusee ja pahasti mut tää on just paras luokka ! ♥️ Muttajoo,, oot aika nopee ihastuu (; mun yks kaveri on tollane iha samallaine kans, jos se näkee jonku söpön jätkän se tuijottelee sitä hetken ja totee et "mä taidan vähä tykätä tosta ..." :Very Happy
Ei vaan siis oltiin vanhempain illlassa siellä koulussa kaikki tulevat seiskat kaikista kouluista (ja vanhemmat)Very Happy Joo tien, mut se on oikeesti hyvän näkönen! Heti ku mä näin sen ni olin sillee oo.., toi on sulonen:D

14Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Pe 20 Huhti 2012 - 4:26

nealoves1D

nealoves1D

vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

Ei vaan siis oltiin vanhempain illlassa siellä koulussa kaikki tulevat seiskat kaikista kouluista (ja vanhemmat)Very Happy Joo tien, mut se on oikeesti hyvän näkönen! Heti ku mä näin sen ni olin sillee oo.., toi on sulonen:D
ai jaajaaa Very Happy:D:D:D:D haha vaikuttiks se mukavalt kans ?

15Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Pe 20 Huhti 2012 - 4:32

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

ai jaajaaa Very Happy:D:D:D:D haha vaikuttiks se mukavalt kans ?
No en mä senkaa vaihtanu sanakaan tölläsin vaan aina välillä kenenkään huomaamatta:D Sit kuulin et se on Marian ihastus ja huusin mielessäni "Ei ihme!" Very Happy

16Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Pe 20 Huhti 2012 - 4:40

Peetu

Peetu

kiitos honeyt ootte ihania ♥️ oon siis edelleen ihan halkeamispisteessä ja elämä on liian ihanaa ♥️ ja Veeranen, juu mä oon toi blondi joka pyörii tuolla ja on ihan sekasin Very Happy
http://www.ruutu.fi/​video?vt=video&vid=240388 tossa on sieltä pullakahveilta
http://www.ruutu.fi/​video?vt=video&vid=240397 haastiksen eka osa
http://www.ruutu.fi/​video?vt=video&vid=240416 ja toka osa jonka lopussa ennen tota biisii mä pääsen kysyy niilt sen kysymyksen (:

17Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Pe 20 Huhti 2012 - 5:00

nealoves1D

nealoves1D

Peetu,, sul on ihanat hiukset ! Mäki haluun tollaset noi pitkät ja tommoset muutenki ihanat c: & Puhut englanii iha sairaan hyvi vaik uskon et sua jännitti tos tilantees aika paljo Very Happy
& onnee viel (::

18Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Pe 20 Huhti 2012 - 5:10

Peetu

Peetu

nealoves1D kirjoitti:Peetu,, sul on ihanat hiukset ! Mäki haluun tollaset noi pitkät ja tommoset muutenki ihanat c: & Puhut englanii iha sairaan hyvi vaik uskon et sua jännitti tos tilantees aika paljo :D

voi kiitos nea (: hahhahh mua ei siis jännittänyt, olin vain pienessä paniikissa kun älysin että ne on alle metrin säteellä musta :D ja siis voin paljastaa tän julkisestikki, oon siis "kakskielinen" suomi-englanti, tai siis perhe on suomalainen mutta oon aina ollut englanninkielisessä päiväkodissa ja nyt koulussa niin sen takia mulla tulee niiku englanti selkärangasta :D

19Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Pe 20 Huhti 2012 - 5:18

nealoves1D

nealoves1D

Peetu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:Peetu,, sul on ihanat hiukset ! Mäki haluun tollaset noi pitkät ja tommoset muutenki ihanat c: & Puhut englanii iha sairaan hyvi vaik uskon et sua jännitti tos tilantees aika paljo Very Happy

voi kiitos nea (: hahhahh mua ei siis jännittänyt, olin vain pienessä paniikissa kun älysin että ne on alle metrin säteellä musta Very Happy ja siis voin paljastaa tän julkisestikki, oon siis "kakskielinen" suomi-englanti, tai siis perhe on suomalainen mutta oon aina ollut englanninkielisessä päiväkodissa ja nyt koulussa niin sen takia mulla tulee niiku englanti selkärangasta Very Happy

haha no sehä selittää :Very Happy

20Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Pe 20 Huhti 2012 - 5:35

Veeranen

Veeranen

Peetu kirjoitti:kiitos honeyt ootte ihania ♥️ oon siis edelleen ihan halkeamispisteessä ja elämä on liian ihanaa ♥️ ja Veeranen, juu mä oon toi blondi joka pyörii tuolla ja on ihan sekasin Very Happy
http://www.ruutu.fi/​video?vt=video&vid=240388 tossa on sieltä pullakahveilta
http://www.ruutu.fi/​video?vt=video&vid=240397 haastiksen eka osa
http://www.ruutu.fi/​video?vt=video&vid=240416 ja toka osa jonka lopussa ennen tota biisii mä pääsen kysyy niilt sen kysymyksen (:

sun hiukset on ihanan pitkät! D: ja ne on vaaleet

21Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Pe 20 Huhti 2012 - 5:47

militsii

militsii

Tänää on ollu ihana rentoilupäivä ku ei ollu kouluu (: Taksvärkki, mut mun ei tarvinnu tehä enää mitää ku oon parina päivänä kattonu pikkusiskon perää normaalia kauemman nii sovittii vanhempien kaa et se menee taksvärkistä (:

http://dream-it-milla.blogspot.com

22Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Pe 20 Huhti 2012 - 6:36

bO0m

bO0m

Peetu sun hiukset apuaa<3 Oon haaveillu tollatteista aina ! Ja mahto olla hieno ja ainutlaatunen kokemus! (:

militsii Mulla on ens viikon tiistaina kans taxvärkki, mut mä laitoin et meen kouluun D: En kans tiä mikä ongelma mulla oli... kauheeta :DD

23Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Pe 20 Huhti 2012 - 6:48

nealoves1D

nealoves1D

oon nyt tyytyväine ku vihdoi sain yhestä hevosesta videon valmiiks Very Happy oon tehny sitä yli viikon ... XD

24Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Pe 20 Huhti 2012 - 6:58

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Peetu varmasti iha mahtava kokemus kyl ! :DD ja sun hiukset on oikeesti ihanan pitkät jajajaj muutenki ihanat tollaset vaaleet :oo

25Hehkutus topa #8 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Pe 20 Huhti 2012 - 7:10

bO0m

bO0m

Jee oli tänää paras (ja viimenen) päivä töissä, Glo Hairissa<3 (: Oli tosi kivaa, tehtiin semmosta leikekirja tyylistä kaikista eri hiusmalleista (: Ja sit saatiin loppu ajasta laittaa omii hiuksii kaikil kampaamon raudoil ja aineilla<3 Oli iha unelmaa! Ja sit saatiin vielä viikosta palkaks yli 40e arvoset tuotteet sieltä, ite valittin lakan ja hoitoaineen. Saatiin kaikki tet lapun arviot parhaisiin mahollisiin ja ne pyys meitä tuleen sinne uudestaan tettiin ens vuonna ;DD

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa