One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #8

+12
bewareofaino
_Blistex_
emmaLOVESnilla
militsii
vilqu
Sarqai
Peetu
nealoves1D
bO0m
Veeranen
Pinski♥Harry
Louizz_tomlinzon
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

1Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Hehkutus topa #8 To 19 Huhti 2012 - 2:11

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Uusi kun tuossa edellisessä oli jo yli 100

Munkaverionparas.fi meillä on parhaat jutut ja ennen olin aina se 'pariton' kun mun luokassa on pariton määrä(osa kylläki luulee/kiusaa/väittää että me ollaan yhes muttei olla se on vaan läheinen kaveri) mutta nykyään oon sen ja yhen toisen pojan kaa.Yks välkkä kylläki olin vähä pihal ku ne puhu mopoista ym. mutta roikuin niiden kaa vaan siin.Sit mun puhelin menee takuuseen ku se on ollu mul vast joku 5 kk.Jajajaja sit huomenna keilaamaan mun kaverisynttäreil(mä pidän ne etuajassa koska en oo kotona oikeen päivän(28.4))♥

76Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ma 23 Huhti 2012 - 7:53

bO0m

bO0m

Nea no aww! (': Mä haluun mun ja mun kavereiden porukkaan mukaan jtn jätkiä! :DD Koska oikeesti jätkillä on niin erimaailmasta jutut kun kaikilla tytöillä, niitten kaa on virkistävää olla! (:

77Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ma 23 Huhti 2012 - 8:08

Evee

Evee

Jes sain uskonnon työn valmiiks! Very Happy Oon vaan lykänny ja lykänny sitä mut tänään päätin sit tehä sen ja heti tuli paljon vapautuneempi olo. Nyt ei tarvi enää ku lukee kokeisiin...

78Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ma 23 Huhti 2012 - 8:16

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, niimpä ! Oon kyl iha tajuttoman ilone et meijän porukas on muutamii jätkii ja oikeestaa jätkii mä luotan jotenki helpommi ku noi mijäluokkalaiset tytöt sattuu olee vähä sellasii t ne levittelee kaikkee keskenää(ei ne siis muille ku porukas oleville kerro, mut ei se silti oo kiva sanoo jollekki jotai asioitaa ja sitte kuulla seuraavan päivän siit toiselt frendilt xd). Ja just ku noil jätkil on nii erilaiset jutut ni se on paljo virkistävämpää & kuitenki ku en oo ainoo tyttö ni en myöskää ot outsider jos ne heitää jotai "jätkie läppää" (:: muutenki noi jätkät on mulle tärkeempii ku suuurinosa tytöist Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

79Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ma 23 Huhti 2012 - 8:25

bewareofaino

bewareofaino

jee toi sää on aivan ihana! aurinko paistaa ja lämmin tuuli puhaltaa! Cool ihana kävellä ku kadut on ihan kuivat ja lunta näkyy vaan siellä täällä. Ja oon huomannu ett on helpompi herätä ku ikkunasta ei näy ku pimeetä ja lumikinoksia. jag är jätteglad!

mitä ny ruotsin koe meni huonommin ku halusin mutta minkäs voi ku oli pelkkää saksaa päässä ku oli tarkotus kirjottaa ruotsiks... argh. ei voi mitään enää :'D

80Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ma 23 Huhti 2012 - 9:02

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea aww oikeesti kui ihana! mulla on ikävä mun kaveripoikii, oltii viel seiskal kavereit mut sitte tiet sillei eros vaa :cc ehkä lukiossa sitte? Very Happy

kävin täs just ajelee skootterilla, jeij oli mahtava tunne Very Happy aurinko paistaa ja kaikki! (yks) paras ystävä oli tehny oikeesti ihanan kuvan twitteris mulle ja toiselle parhaal ystäväl, ja kirjottanu oikeesti ihanan viestin ♥️ aww mulla on silti ihanii ystävii :3

https://twitter.com/#!/penguiniam

81Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ma 23 Huhti 2012 - 9:30

jonskauu

jonskauu

Tanssitreenit meni iha superhyvin! ja tällä kertaa en ees satuttanu itteeni Very Happy

82Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ma 23 Huhti 2012 - 10:28

vilqu

vilqu

Ala-asteen uinnit on ohi!! Tätä on ootettu, koska mä ja mun bestis ei jaksettu enää olenkaa koulu uinteja:D Yläasteella taas sitte mut toivottavasti ois vähän kivempaa.. Meillä oli tänään koulussa ilmapallojen hautajaisia, tai oikeestaan mulla ku mä olin varmaan surullisimmalla mielellä ku ne kuoli.. joo, älkää kysykö, se ei ees loppujen lopuks ollu niin hauskaa:D

83Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ma 23 Huhti 2012 - 22:19

Sarqai

vilqu kirjoitti:Ala-asteen uinnit on ohi!! Tätä on ootettu, koska mä ja mun bestis ei jaksettu enää olenkaa koulu uinteja:D Yläasteella taas sitte mut toivottavasti ois vähän kivempaa.. Meillä oli tänään koulussa ilmapallojen hautajaisia, tai oikeestaan mulla ku mä olin varmaan surullisimmalla mielellä ku ne kuoli.. joo, älkää kysykö, se ei ees loppujen lopuks ollu niin hauskaa:D

Haha nyt nauran:)

84Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ti 24 Huhti 2012 - 4:56

Veeranen

Veeranen

dintsdints, kaveri löys hyvän leffan ja linkkas ja nyt rupeen kattoon sitää C:

85Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ti 24 Huhti 2012 - 5:40

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

koulussa oli aika kivaa vaikka toisaalta ei :d sanakoe meni hyvin, meiän luokan kovis/pelle kysy et onko 'toi sininen kypärä' mun enkä myöntäny (=paniikissa koska kaikki katto mua, en tykkää olla huomion keskipisteenä tollei :d) nii se vaa jotai 'kyllä se sun on. pikkase on kallis ja upee/hieno/komia kypärä!' jotenki tuli vaa sellane olo et aww ja toisaalta että stalkkaako se mua ku en oo koskaa nähny sitä ku oon ollu ajamas :DDD ja kohta ruokaa ja suklaata omnom!

86Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ti 24 Huhti 2012 - 6:22

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Nea:tiedän tunteen ♥ mun kaveri porukassa on 3 poikaa(neljäski joskus) ja minä & mun serkku/pitkäaikainen kaveri(tyttö).Se vaan vähän pelottaa että me varmaan hajotaan siinä vaiheessa ku puolet meistä lähtee yläasteelle.

Se mun siskon juttu josta puhuin tuolla vanhassa angstaus-topassa ratkes ainaki vähäks aikaa sillä että tänään ku ne alotti sen ni sanoin/huusin niin vihasesti että 'sä et puhu noin mun siskosta' ja siis nää kyl tuntee mut kun mä suutun (ku siis yhtä niistä oon vetäny turpaan joskus pari vuotta sit :--D)ni ne ei koko loppu päivänä puhunu mtn.
Sit meiän pitää tehä vappunaamiaisiin ohjelmaa ryhmissä ni me tehään sellane 'tanssi' että eka One Thingistä 1.08-1.41 mä ,mun sisko & mun kaveri tehään siihe tanssi ja sit pojat on pukeutunu pelleiks ja ne tulee sinne(biisi 'mä tahto veiva '(0.00-0.29))jonglööraamaan tms sit viel joku yhes jtn LMFAOn Party Rockiin(0.00 -1.00)
toine niistä pojista leikkaa levylle näit biisei nii et ne tulee sinne järkevästi yhteen ja mä oon luvannu tehä One Thing osuuteen tanssin ja kattoo alkuun vähä tota Party Rockia.Tää idea oli mun mutta pojat suostu (: tuleeha tästä mulle vähä stressii mutta enköhän mä jaksa.
Sitte oli kivaa mun kaverin luona(poika) (:

87Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ti 24 Huhti 2012 - 7:35

Sarqai

HEHKUTAN NYT leikkautin hiukset, love it<3 Kaikki p*ska jää niihin hiuksiin & nyt roskiin. En enää IKINÄ palaa siihen tulokseen. EVER..

88Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ti 24 Huhti 2012 - 10:33

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:HEHKUTAN NYT leikkautin hiukset, love it<3 Kaikki p*ska jää niihin hiuksiin & nyt roskiin. En enää IKINÄ palaa siihen tulokseen. EVER..
Mulle tuli KAUHEE olo! Mä kävin teillä just enkä ees huomannu Sad Anteeks kauheesti!! Jos huomenna nähään ni toivottavasti muistan katoo, jollen, muistuta!! Oon oikeest pahoillani!

Ratsastustunti meni ihan kivasti:D Osallistuin meijän tallin tallikilpailuihin.. sit ku kysyin ratsastuksen opettajalta et mitä siinä niinku on (siis siinä luokassa mihin meen) ni se vastas et vähän kaiken laista voi olla jotain runon lausuntaa, vitsin kerrontaa jne. Very Happy on siis myös ratsastusta mut open mukaan noikin on ihan mahollisia, ei se vielä oikeen tienny:D Sit mä sanoin sille et "kai mä sit tuun kertoo teille mun vitsini:D"

89Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ti 24 Huhti 2012 - 23:01

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

tehtii äskö joku ihme testi, siihe meni eka tunti & siihe oli varattu kaks tuntii (ei fysiikkaa!) jote toine tunti vaa koneella :DD ja kaike lisäks toinen matikan valinnaisest menee kirjalliseen osioon myöhemmin, jee! ja kohta ruoka, aha omnom:3

/ ihana sää, aurinko paistaa ja muutenki lämmittää! löysin pakastimesta jätskii, ystävältä oli tullu ihana viesti, meinasin ajaa auton alle (XDDD), skootteri kulkee paremmi ku ikinä ja mulla on pari kymmentä minuuttii aikaa olla koneella vielä. koulussa oli kivaa ja mä opin valinnaismatikalla sen uuen asian melkeen heti (ja yks mua parempi tyttö ei, mä autoin sitä!). oikeesti upee päivä, ei mikää voi pilata tätä ♥
& eile tuli verojutut, saan veronpalautusta just sen verran että sillä mä saan maksettuu yhen junalipun helsinkii/espoosee, yay!

Viimeinen muokkaaja, Stypayhoralikson pvm Ke 25 Huhti 2012 - 4:35, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : en jaksa/viittiny kirjottaa uutta :d)

90Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ke 25 Huhti 2012 - 4:39

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Se meidän esitys alkaa sujuu.Oon uhrannut sille elämässäni aikaa 45 min ,mutta menee ihan putkeen.
Sit huomenna ei lukuaineita ku mennää johonki ihme yrittäjyyspäivä juttuun

91Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ke 25 Huhti 2012 - 5:20

_Blistex_

_Blistex_

Aurinko paistanu koko päivän, se jos mikä piristää mieltä ♥ Ja sit tajusin et kouluu ei oo enää kauheen paljon ja sit, sit alkaa se kauan odotettu KESÄLOMA!<3

92Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ke 25 Huhti 2012 - 7:31

Insku

Insku

MUN DARE TO DREAM TULEE TÄNÄÄN♥

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

93Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ke 25 Huhti 2012 - 10:12

nealoves1D

nealoves1D

Mun sisko tekee mulle paidan kässässä ! ja tietty 1D kuvalla ja logol varustettuna ! (:: näinä hetkinä rakastan sitä ♥

94Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ke 25 Huhti 2012 - 10:37

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

mä teen kässäs kangaskassii, eka aattelin et kirjotan siihen one direction, mut mä teenki siihen englannin lipun Smile vois tehä toisen mis lukee sit one direction

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

95Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ke 25 Huhti 2012 - 20:13

bO0m

bO0m

Haha mä teen isoo tilkkupeittoo ja oli pakko ottaa siihen sellanen kangaspala missä oli porkkana :''D Lisään siitä kuvan sit ku se on valmis (:

96Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ke 25 Huhti 2012 - 21:18

nealoves1D

nealoves1D

mul alkaa koulu 9.25 ja oon jo hereillä ! Kerranki ajois Very Happy

97Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 To 26 Huhti 2012 - 5:29

Veeranen

Veeranen

mä tein kässäs sellasset punaset huopatossut, kirjoin KÄSIN siihen päälle 1D.. mut se D näyttää enemmänkii 0 ... Very Happy:D sitte teeen pyyhkeen mikä kans punanen ja koneel kirjottu you don't know you're beautiful, sitte teen viel merimieskassin ja pitäs keksii jotakin D: mietin et ehkä vois laittaa kuvaakin.. mut nii xd

98Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 To 26 Huhti 2012 - 5:58

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun 4 vuotias pikkusisko laulaa täällä One Thingiä iteksensä : DD
Mua väsyttää tosi paljo mutta huomenna koulua vaan 9-12 ja on naamiaiset ja se meiän esitys ja sen jälkeen shoppailee (:

99Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 To 26 Huhti 2012 - 9:09

vilqu

vilqu

Tajusin just lukiessani tota Louizz_tomlinzon hehkutusta et meitsillä on kans huomenna koulua 9-12!!! Let`s party! Tanssi meni tosi hyvin ja osaan lähes meijän näytöstanssin, vielä on yks kerta ennen näytöstäVery Happy Tänään on muutenki ollu ihan jees päivä, on tässä huonoakin ollu mut ihan fain:D

100Hehkutus topa #8 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #8 To 26 Huhti 2012 - 9:26

jonskauu

jonskauu

ÄÄÄÄÄÄÄÄ TÄTÄ ETTE USKO MUT MÄ SAIN ÄIKÄN KOKEESTA 10 !!!! ja lisäks meidän piti tehä jostain kirjasta semmonen tutkielma tyyppinen juttu, joka arvosteltiin. 5 pistettä oli maksimi ja mä sain siitä 4.5! ja kurssiarvosanaks tuli 10 =)

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa