One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #8

+12
bewareofaino
_Blistex_
emmaLOVESnilla
militsii
vilqu
Sarqai
Peetu
nealoves1D
bO0m
Veeranen
Pinski♥Harry
Louizz_tomlinzon
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

1Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Hehkutus topa #8 To 19 Huhti 2012 - 2:11

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Uusi kun tuossa edellisessä oli jo yli 100

Munkaverionparas.fi meillä on parhaat jutut ja ennen olin aina se 'pariton' kun mun luokassa on pariton määrä(osa kylläki luulee/kiusaa/väittää että me ollaan yhes muttei olla se on vaan läheinen kaveri) mutta nykyään oon sen ja yhen toisen pojan kaa.Yks välkkä kylläki olin vähä pihal ku ne puhu mopoista ym. mutta roikuin niiden kaa vaan siin.Sit mun puhelin menee takuuseen ku se on ollu mul vast joku 5 kk.Jajajaja sit huomenna keilaamaan mun kaverisynttäreil(mä pidän ne etuajassa koska en oo kotona oikeen päivän(28.4))♥

51Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 La 21 Huhti 2012 - 11:43

vilqu

vilqu

UUS LEVY!! OMG!! IHANAA KERRASSAAN MAHTAVAA! En malta odottaaa!<3

Hyvä Nea!!

Mun kaveri opetti meijän tanssin loppun ku parin viikon päästä on jo näytös enkä ollu viimeks.. siihen tuli yks helpotus mut mua ei ainakaan haittaa koska viimeks ku tein sen kaverin kaa sillee vaikeemmin ni tyliin tapoin mun kaverin, anteeks! Ja se tanssi on oikeesti Jailhouse Rockiin mut se menee kans One Thigiin, oli ihan JEE!<3

52Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 La 21 Huhti 2012 - 12:05

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea onnee! teillä meni peli hyvi :-)

oon jostain syystä tosi ilone vaikkei kaikki meekkää iha parhaimman mukaa c:

https://twitter.com/#!/penguiniam

53Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 La 21 Huhti 2012 - 12:35

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

jeejee, tulin just hesast kotii, oli tosi kivaa pidettii serkun kaa tyttöjen iltaa eilen Smile ja huomenna meen osta dr. denimit ! I'm sooooo happy :>

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

54Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 La 21 Huhti 2012 - 12:44

nealoves1D

nealoves1D

kiitti kaikki Very Happy

&& tost edellisest jäi puuttuu se et sain tänää mulle rippijuhlii ihanat kengät ! Nyt mult puuttuu viel mekko xdxd ja ostin pari kesäpäitaa ja ku viel oli noi hyvä ilma ni tuli tosi kesäne fiilis c: tänää ollu aika jees päivä siis

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

55Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 La 21 Huhti 2012 - 22:08

Peetu

Peetu

heeyyy hyvä Nea onnee siit maalista! (:

toi albumijuttu... my ovaries surely are ready.

Diplo oli hienoin eilen kisoissa! 3.sija! musta tuntu että rata meni päin puuta (mua hävettää tosi paljon yks laukannosto, apua en voi ees kuvailla sitä ku mulla on alla vaB hevonen enkä saa laukkaa nousemaan käynnistä ku pisteen jälkeen :s) ja hevonen tuntu tahmealta mutta oli kyllä todella positiivinen yllätys ku meidät kutsuttiin palkintojen jakoon! ja kunniakierroksella se vasta sytty, vähän ketutti koska jos se ois näyttäny sitä laukkaa radalla ois varmasti laukkalävistäjistä tullu ainaki 7 :b

56Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 La 21 Huhti 2012 - 23:29

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypayhoralikson kirjoitti:
emmaLOVESnilla kirjoitti:Hehkutus topa #8 - Sivu 3 529927_158149657645673_102624596531513_210554_1596127884_n

okei en oo yhtään varma onko tää totta, koska tää kuva on ainoo todiste.. mut oh my god jos nää on totta nii mä kuolen !!! ♥ ;ooo

joo mäki näin ton apua tuun kuolemaan! tiesin ainoastaa ton että Zayn räppää ja et Ed tekee niille toi kaks biisii mutten muuta apua en malta oottaa ♥
JES!! ja äiti sano että jos 1D ei tuu suomeen mutta menee ruotsiin ni jos on joku loma tai vklp ja saan jonku tutun täysiikäisen sinne mun kaa ni saan mennä

57Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 La 21 Huhti 2012 - 23:52

bO0m

bO0m

^omg OLIS TOTTA TOI KUVA! <3 8D

Ja jee sain eilen pidettyy kokonaan koneettoman päivän! xD Oli kyllä ikävä forkkaa (;
Nii yritän päästä taas juttuihi mukaan ;D

58Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Su 22 Huhti 2012 - 0:13

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Mahtava fiilis ! Lähin joskus puol 9 aikoihin koiran kaa metsälenkille ja oltii me siel jotai 1½ tuntii kait ? Vähä eksyttiinki ku halusin ettii jotai uusii reittei sielt, mut onneks Nilla osas löytää aina takas oikeelle polulle :DD ärsytti vaa ku kamerasta loppu melkee heti akku, nii en saanu paljoakaa kuvia.. & oon ylpee ittestäni ku oon harjotellu sitä Flash mob tanssii ahkerasti ja tuntuu et opin sen kyl viel jos treenaan kunnol ! (:

59Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Su 22 Huhti 2012 - 1:22

vilqu

vilqu

heräsin tänään aamulla mun mielestä ihan mahtavaan viikonloppu heräys aikaan, jos kukaan tajuu:D Sit sarqai sanoo et voi hankiii mulle kans sen fridan kaupungista (KIITOS<3) muutenki ollu tosi hyvä aamu! syön tällähetkellä aamiaseks suklaamunia:D hei, ei mua ees agstaa kauheesti et huomenna on koulua ku tuolla on noin hieno ilma! Very Happy

60Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Su 22 Huhti 2012 - 2:46

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

jee, lähen nyt kaverille harjottelee sen kaa flash mob tanssii Smile ! great

61Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Su 22 Huhti 2012 - 5:32

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

paras ystävä kävi meillä, juteltiin ja naurettiin tosi paljon!
aamulla sanoin iskälle, että tarvisin koneelle jonkun kuvanmuokkausohjelman, kun paintilla ei pysty mihinkään ja se mitä käytin aiemmin on suljettu, niin se kävi sivupöydän luona ja anto mulle pienen kuoren ja kysy "käviskö tämä?" ADOBE PHOTOSHOP no kyllä käy! asennan sitä nytte ja oon iha innoissani :--)

62Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Su 22 Huhti 2012 - 6:00

bO0m

bO0m

^Taisit ennen käyttää picnikkiä niinku mäkin? Hirveetä kun se suljettiin, oli paras muokkaus ohjelma ! :C En nyt yhtään tiiä millä itte enään muokkailisin.. Ja photoshop on hyvä oon itte sillä kans joskus muokkaillu (: Riippuu kyl myös versiosta.

63Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Su 22 Huhti 2012 - 6:04

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

bO0m kirjoitti:^Taisit ennen käyttää picnikkiä niinku mäkin? Hirveetä kun se suljettiin, oli paras muokkaus ohjelma ! :C En nyt yhtään tiiä millä itte enään muokkailisin.. Ja photoshop on hyvä oon itte sillä kans joskus muokkaillu (: Riippuu kyl myös versiosta.
mä käytin kans picnik'iä ja se oli kyll hyvä.. jos tykkäs siitä nii suosittelen sellasta ku PicMonkey, se on aika samanlainen kai ? :DD

64Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Su 22 Huhti 2012 - 6:31

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m joo käytin tai no ainoastaa iskällä, äitillä mulla on gimp ja photofiltre (joka on niin hyvä!), nyt surettaa että se suljettii koska en saa tota millekkää muulle kielelle ku ranskaks.. en löydä mistään sitä mistä saa vaihdettuu kieltä, se menee aina ranskaks, oon neljästi jo asentanu sen ja ettinyt googlesta ja vaikka mistä muusta apua :c

65Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Su 22 Huhti 2012 - 6:59

bO0m

bO0m

^no vai harmi :C Mut joo vilkasin nopeesti sitä picmonkey-muokkaajaa ihan ok kait (:

Ihmiset katto vähän pitkään ku olin tuolla ulkona topilla :DD Monilla lenkkeilijöilläki oli tuulitakki päällä ja mä istuin vaa kuistilla ottamassa aurinkoo : D Tuli kyl kuuma!
Niin täällä siis 15 astetta lämmintä ja aurinko paistaa kuumasti<3 ihan kesä fiilis (: Ja pitäähän se rusketus saada nii pian ku mahollista (;

66Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Su 22 Huhti 2012 - 7:02

Sarqai

Joo mäki chillasin tos terassil äskö, ihanaa<3

67Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Su 22 Huhti 2012 - 7:45

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jee löysin mistä saan vaihettua kokoa ja sain myös tallennettuu - nyt on kaikki perustoiminnot hallussa! ei muutaku ettimään piakkoi niitä vähä erikoisempii Very Happy
täälläki paisto tosi lämpimästi aamulla aurinko, iltapäivällä kans vähän mutten ulos asti kerenny. huoneessa tuli tosi kuuma ku patteri lämpimän puolella ja mulla on nii ihanasti että aamuaurinko aina paistaa huoneeseen, rakastan ♥️

68Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Su 22 Huhti 2012 - 8:22

nealoves1D

nealoves1D

^^tuli tosta picnikistä mielee et ku mulla on picasa ni sen kautta pääsee vieläki picnikii Very Happy

69Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Su 22 Huhti 2012 - 9:00

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^^ eikä pääsekö Surprised flickr'ii ku latas enne kuvan nii sitte siellä pysty muokata picnikin kautta, nyt se on vaihtunu johonki aviaryyn.. mullaki oli täällä iskällä vanhalla koneella picasa, se oli tosi helppokäyttöne Very Happy

70Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Su 22 Huhti 2012 - 9:05

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

mulla on kans picasa Smile

71Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Su 22 Huhti 2012 - 9:53

vilqu

vilqu

Olin tänään shoppailee vähän aikaa:D Nyt oon ylpee itestäni, koska luin aikas paljon kokeisiin ennen ku tulin koneelle Wink

72Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Su 22 Huhti 2012 - 10:11

_Blistex_

_Blistex_

Oon niin ilonen ku tänään on ollu tosi nätti ja aurinkoinen päivä ja mikä parasta, siellä oli ihanan lämmintä. (: Koko päivän olen ollut ulkona kavereiden kanssa ja muutenkin, kiva päivä ♥

73Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Su 22 Huhti 2012 - 22:27

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

ahh ihana keli.Kyllä se kesä sieltä joskus tulee

74Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Su 22 Huhti 2012 - 23:52

jonskauu

jonskauu

Mun piti mennä tänää kahteetoista kouluu, mut mäpäs pidänkin tänää vapaapäivän! mä tiiän et oon tosi huono oppilas mut mulla on oikeesti nyt semmonen tunne että en vaa jaksa! ja sit on vielä ne kaikki tanssijututki ja kaikki jotka stressaa.

mut nyt on iha kiva fiilis ku voin pitää hyvällä (taino hyvällä ja hyvällä) omatunnolla vapaapäivän koulusta ja kaikesta ja ehkä sit jaksais taas paremmin tän loppukevään =)

75Hehkutus topa #8 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #8 Ma 23 Huhti 2012 - 7:37

nealoves1D

nealoves1D

tuli kyl tänää taas iha mielettömän ihana fiilis ku puhuttii ensi meijä pikkuporukas(3 jätkää, minä ja yks toine tyttö) siit et jotku korsos olevat pummit o nolifei joil ei oo frendei ja sitte yks niist jätkist vaa oli sillee et "just niiku minä" iha läpäl ja sitte ku kysyin silt et "onks sul frendei ?" ni se vaa sano et "joo te ...?" ja sitte ku kysyin et "no onks sul elämä ? " ni se vaa hymyili sillee pienesti, katto mua suoraa silmii ja vastas ilma mitää epäröintii et "joo, te ootte mun elämä" ;3 en muista et se olis koskaa sanonu mitää noi ihanaa (:: ja tajusin taas et mul on maailma ihanimmat kaverit, varsinki toi meijä oma pikku porukka ;3

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa