First topic message reminder :
"eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:"
"eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:"
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Siis jos kun ne tulee suomeen vai? vai jonnekki ulkomaille?mariaemmma kirjoitti:^ mäkin yritän saada liput, mut jotenki must tuntuu etten tuu saamaa, meinaa nii paljo ihmisii haluu ne
vilqu kirjoitti:Siis jos kun ne tulee suomeen vai? vai jonnekki ulkomaille?mariaemmma kirjoitti:^ mäkin yritän saada liput, mut jotenki must tuntuu etten tuu saamaa, meinaa nii paljo ihmisii haluu ne
Se löytyy poikien netti sivuilta : www.onedirectionmusic.com ja niitten facebookin fanisivultavilqu kirjoitti:Joo sellane nettisivu ois kiva! Jos joku vaan tietää!emmaLOVESnilla kirjoitti:onko muuten jotain nettisivuu mistä näkyis noi päivämäärät et missä on keikka ja millon ? en varmaa kumminkaa pääsis minnekkää ulkomaille kattoo mut olis kyl silti kiva tietää minne ne on menos (:
Tien niin ton tuntee!<3Veeranen kirjoitti:MUN YEARBOOK TULI!! omfg, onneks yksin kotona ni ihan täysil tääl ja PARTEEPARTEE
Viimeinen muokkaaja, vilqu pvm To 23 Helmi 2012 - 6:05, muokattu 1 kertaa
Mä en ees ollu yksi mut ei se estäny mun bileitävilqu kirjoitti:Tien niin ton tuntee!<3Veeranen kirjoitti:MUN YEARBOOK TULI!! omfg, onneks yksin kotona ni ihan täysil tääl ja PARTEEPARTEE
Niall_Horan_lover kirjoitti:Lauantaina varataan liput One directionin keikalle (joka on tosin vasta vuoden päästä) MUT SILTI PÄÄSEN NÄKEE NÄÄ POJAT LIVENÄ ! ;DDDDD
Repikää siitä
hymypeppuun kirjoitti:Mä en ees ollu yksi mut ei se estäny mun bileitävilqu kirjoitti:Tien niin ton tuntee!<3Veeranen kirjoitti:MUN YEARBOOK TULI!! omfg, onneks yksin kotona ni ihan täysil tääl ja PARTEEPARTEE
Sinne Britteihin?Sara-Maria kirjoitti:Niall_Horan_lover kirjoitti:Lauantaina varataan liput One directionin keikalle (joka on tosin vasta vuoden päästä) MUT SILTI PÄÄSEN NÄKEE NÄÄ POJAT LIVENÄ ! ;DDDDD
Repikää siitä
mäki kokeilen saaha liput
vilqu kirjoitti:Sinne Britteihin?Sara-Maria kirjoitti:Niall_Horan_lover kirjoitti:Lauantaina varataan liput One directionin keikalle (joka on tosin vasta vuoden päästä) MUT SILTI PÄÄSEN NÄKEE NÄÄ POJAT LIVENÄ ! ;DDDDD
Repikää siitä
Laji?Louizz_tomlinzon kirjoitti:Tosi hyvä fiilis ja loma alko ja kísat takana.Ja hopeaa tuli ♥
hiihto :--D mä vihdoin voitin yhen tyypin jota ennen en oo voittanuvilqu kirjoitti:Laji?Louizz_tomlinzon kirjoitti:Tosi hyvä fiilis ja loma alko ja kísat takana.Ja hopeaa tuli ♥
Louizz_tomlinzon kirjoitti:Tosi hyvä fiilis ja loma alko ja kísat takana.Ja hopeaa tuli ♥
vilqu kirjoitti:Sinne Britteihin?Sara-Maria kirjoitti:Niall_Horan_lover kirjoitti:Lauantaina varataan liput One directionin keikalle (joka on tosin vasta vuoden päästä) MUT SILTI PÄÄSEN NÄKEE NÄÄ POJAT LIVENÄ ! ;DDDDD
Repikää siitä
Railukerho kokoontuu!Sara-Maria kirjoitti:vilqu kirjoitti:Sinne Britteihin?Sara-Maria kirjoitti:Niall_Horan_lover kirjoitti:Lauantaina varataan liput One directionin keikalle (joka on tosin vasta vuoden päästä) MUT SILTI PÄÄSEN NÄKEE NÄÄ POJAT LIVENÄ ! ;DDDDD
Repikää siitä
joo. Lontoosen tai/ja Birminghamiin
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa