One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #15

+12
Mileaz
bewareofaino
nealoves1D
_Blistex_
Sarqai
jonskauu
Louizz_tomlinzon
Evee
Stypayhoralikson
Pinski♥Harry
zehe
vilqu
16 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 9]

1Hehkutus topa #15 Empty Hehkutus topa #15 Ma 30 Heinä 2012 - 0:05

vilqu

vilqu

Edellisessä jo yli 200.. Jatketaan tänne (:

2Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 31 Heinä 2012 - 1:15

zehe

zehe

Tänään piti saada se kone huollosta.. noh, se tuleekin vasta huomenna! >:/ Nyt dataan kirjastossa, eikä se mua juuri haittaa Smile Sainpa nimittäin tänään postista ne kuviolliset Tomssit, joita hehkutin vissiin tuolla random -topassa! Miten voi olla kengistä näin iloinen!? Laitoin ne heti jalkaan ja nyt myhäilen täällä kirjastos ittekseni ja kattelen jalkojani... aaaaa ne on ihanammat luonnossa ku osasin kuvitella!!! Smile)) Ja vaan näitten takia mua ei haittaa vaikken oo kohta viikkoon päässy dataamaan!!Smile

3Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 31 Heinä 2012 - 5:13

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

mä ostin ruotsista kolme semmosta JÄTTI 1D julistetta, ja sain ne just laitettuu seinälle Smile

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

4Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 31 Heinä 2012 - 10:02

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

zehe varoppas vaan, tuun pian ja vien ne sulta Wink ää et arvaa kui paljo mun toms-kuume nousi nytte !! :-D

olin isovanhemmilla yötä siskon kaa, käytii eilen vohvelikahvilassa syömässä ja nukuin makeet 3h päikkärit :-D ja tänää ostin kirppikseltä Britneyn yhen vanhemman levyn 50senttii !! tyytyväinen <3

https://twitter.com/#!/penguiniam

5Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 31 Heinä 2012 - 21:37

Evee

Evee

Jes tänään lintsille Very Happy toivottavasti ei vaan rupee sataa... Jja sit kamulle yöks

/ja tietysti rupes sataa -.-

Viimeinen muokkaaja, Evee pvm Ti 31 Heinä 2012 - 22:11, muokattu 1 kertaa

6Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 31 Heinä 2012 - 21:59

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Lähen tänää laivalle,eka silja europalla ruotsiin sit päivä sielä huvipuistossa ja sit illalla takas silja galaxyllä.Ja seuraavana aamuna turussa eli tuun perjantaina joskus päivän mittaan kotiin

7Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 1 Elo 2012 - 4:05

jonskauu

jonskauu

Saatiin yöllä kavereitten kans ihan hullu päähänpistos! Päätettiin et lähetää ens viikolla Jurassic Rockiin kattomaan Tinie Tempahia ja muutenkin lähetää sinne viettää vika viikonloppu ennen koulun alkua. Tottakai piti suostuu ja huomenna mennää sit ostaa liput :-D Rakastan näitä hetken mielijohteesta tehtyjä juttuja ♥

8Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 1 Elo 2012 - 4:51

zehe

zehe

Koneella jälleen! ♥

9Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 1 Elo 2012 - 9:16

Sarqai

Jess mul oli tänää hammaslääkäri, ja sain ne raudat<33 Ihanat:DJOOOONOUTO

10Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 3 Elo 2012 - 1:09

jonskauu

jonskauu

Noniii me lähetää nyt kohta ajaa Helsinkiä kohti ja käydään varmaa lintsillä tai jossai vaa hengaillaa tää päivä ja aamuyöllä suuntana Barcelona! Toivottavasti täällä sataa vettä ja lunta ja kaikkee sekasin että mä voin nauraa teille sitten siellä auringossa ♥ noo vitsivitsi. Toivottavasti lentokone ei tipu maahan ja tuun elävänä takasi aamen. Laters!

ja ps. vilqu jos luet tän tai vaikka et lukiskaa nii HYVÄÄ SYNTTÄRIÄ! :-)

11Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 La 4 Elo 2012 - 1:55

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Justin Bieberin As Long As You Love Me'n musa video <3<3<3<3<3<3

12Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 La 4 Elo 2012 - 13:07

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu hyvää myöhästä synttäripäivää!! :---) en huomannu aiemmi toivottaa :--( & huomasiks et synttäripäivänäs tuli täytee sun puol vuotine taival tääl forkal?;-)
jonskauu hyvää matkaa näi vähä liia myöhässä! & ei se lentokone lontooseenkaa mennessäs tippunu, ei se tipu tälläkää kertaa (;
Louizz aaa mä rakastan sitä <3

oon nytte alkanu vähäse totuttelee näihi mun hiuksii ja nää alkaa tuntuu iha kivoilt:3

13Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 La 4 Elo 2012 - 13:24

_Blistex_

_Blistex_

vilqu: Mäki sanon nyt tyylikkäästi myöhäs että paljon onneaa! (:
jonskauu: Ää mäki haluun lähtee jonnekki ulkomaille viel ennen koulun alkuu Sad( Mutmut, pidä siel hauskaa! C:

14Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 La 4 Elo 2012 - 15:11

nealoves1D

nealoves1D

vilkku en ehtiny ajois koska Malta mut mul on sulle synttäri runo (jota en ite keksiny, mut kerron silti c:)

Your cake is prepared,
The candled are lit !
Your birthday is here,
I don't give a ......

fantastic poem like this to anyone else than you c:

Mut paaaaljon onnee nyt siltiki sisko c:

/// HOME, SWEET HOME <3 tuun huomenna kertomaa lisää mun kurssista c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

15Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 5 Elo 2012 - 0:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu ; onnea vaikka tulee jo 2[?] päivää myöhäs

16Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 5 Elo 2012 - 7:16

Sarqai

juu vilkku onnee vaik enhämmä sua puoliks herättäny sillo kahelttoist tai mitää ENKÄ tehny lahjaennätystä oujeah:DD MUT mä oon taas koton ja mun hampaat ei satu(PIDETÄÄNKÖ BILEET)(:

17Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 5 Elo 2012 - 8:00

vilqu

vilqu

Kotona jälleen!! JA NYT MÄ OON VIHDOIN 13!!! Very Happy jipii! Ja juu Sara "herätti" mut keskiyöllä ku oli sit just vaihtunu 3.8. eli mun synttärit ja anto mulle lahjan Very Happy KIITOS!!

18Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 5 Elo 2012 - 8:51

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Äiti on ihana ♥️ nimittäin lupas tilata mulle tuolta jotain noita 1D julisteita,sellasii jotka sopii mun huoneen väriin ,,ja vielä maksaaki ne Smile Smile Mä kylläkin yritän ylipuhuu sen vielä ostamaan väh yhen harry julisteen mun pikkusiskolleki (vaikka synttärilahjaks ku sil on keskiviikkona 5 vuotis syndet),äiti kyllä väittää et ei se tarvi. Koska mä oon joutunu uhraamaan sille yhen julisteen harrystä (joka sillä on seinällä ja josta se on HYVIN YLPEÄ ja esittelee kaikille) ja se kuulemma riittää sille

19Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 5 Elo 2012 - 9:43

nealoves1D

nealoves1D

vilkku,, salee sul on synttärit saman päivän ku mul nimpparit :Very Happy

aaaaaaaaaah eka päivä kotona ♥️ voin sanoo et oli helmee, vaik kyl tuol Maltalki oli iha kivaa sinänsä xd

20Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 5 Elo 2012 - 10:40

Sarqai

Oonks mä ainoo kenen mielest o outoo et "uusin viesti on käyttäjältä nealoves1D":O Ei oo neaa näkyny nii kummatunne:DD JUUMOIMÄOONSARAJAMÄOONNOKUTAIERNUIHANSAMAJAMUNVÄLILYÖNTITOIMIITAJUSITKOPUOLIAKAAN WOHOOHALUUTKOKEKSIN..

21Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 5 Elo 2012 - 11:59

bewareofaino

bewareofaino

Noni, meikä on huikeet viistoista nyt. Ja taisin päästä ripillekin tänään! :'D

Nyt vaan on kauhee ikävä kaikkia ja kaikkee. Oon itkeny ny illalla iha liikaa... En voi tajuta että se melki vuoden juttu on nyt lopullisesti ohi. Ja sit ku mä viä kiinnyin niihin ihmisiin niin paljon :c
Mut muuten päivä meni loistavasti ja musisoitiin sit vieraille vähä kavereitten kaa, aurinko paisto, ruoka oli hyvää ja sain ihania lahjoja. Mut leiri oli kyl se kaikista ikimuistosin♥

22Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 5 Elo 2012 - 12:41

nealoves1D

nealoves1D

Sara,, niinno ei oo kauheesti koneelle ehtiny ku tultii illal himaa sillo yhe aikaa ja puolentoist viikon jälkee alko koulu kaheksalta(et en enää viittiny illal tulla ku oli herätys sen verra aikasi :d sillo ekat puoltoist alko koulu vast 11 ni pääs illal ja ehti silti nukkuu jonku verra Very Happy) ja koulust suoraa rannalle yleensä joksku neljäks tunniks, sitte host familyy pariks tunniks tai ei ees siks ja sitte discoo tai jokoki aktiviteettii D;
Mutjoo nytte ku oon back ni alan taas aktivoituu :Very Happy

aino,, eikää,, tiijän tunteen :c ite itkin riparin vikan päivän ku vesiputous, vaik olin tuntenu ne tyypit vaa viiko :d tosipaljo voimii sisko c:
mut paljo onnee hei ! C:

23Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 5 Elo 2012 - 23:37

zehe

zehe

bewareofaino onneks olkoo!Smile

24Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 6 Elo 2012 - 0:55

vilqu

vilqu

aino paljoooon onnneaaa vaan!!! Very Happy
Nea ei oo näkyny mut oot taas back, ihunaa!! Tajusin just ku sanoit et sulla oli nimpparit 3.8. et mun pikkuserkullaki oli (: OIs voinu onnitela sitä (ja sua Very Happy) MYÖHÄSTYNEET NIMIPÄIVÄ ONNITTELUT!! (:

25Hehkutus topa #15 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 6 Elo 2012 - 1:02

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

aino onneee!! :--)
nea kiva saada sut takas tänne;)

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 9]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa