One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #15

+12
Mileaz
bewareofaino
nealoves1D
_Blistex_
Sarqai
jonskauu
Louizz_tomlinzon
Evee
Stypayhoralikson
Pinski♥Harry
zehe
vilqu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 9]

1Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Hehkutus topa #15 Ma 30 Heinä 2012 - 0:05

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä jo yli 200.. Jatketaan tänne (:

26Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 6 Elo 2012 - 3:56

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

aino; Onnea !

Oltiin äske seppäläs ja ostin yhen tosi kivan paidan..(ja äiti makso sen :))
Sit pian rupeen tilaa niit julisteit

27Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 6 Elo 2012 - 8:26

zehe

zehe

Löysin Seppälästä alesta ihanan sormuksen ja kaulakorun yhteensä 2e! Smile

28Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ma 6 Elo 2012 - 9:32

nealoves1D

nealoves1D

Oltii tänää ekal ridatunnil uudella tallil c: ainaki ensivaikutelma oli tosi kiva, opetus oli jees ja tallin yhteishenkiki vaikutti ainaki tänää tosi hyvältä Very Happy menin yhellä Lissulla, joka oli iha kiva. Kivan herkkä ja reipas, mut välil tosi epätasanen. Siso meni yhel suokilla ja seki tykkäs tosi paljo (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

29Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 7 Elo 2012 - 0:39

vilqu

vilqu

Oon tässä kokoajan ollu sillee VOI EI!! ku joudun tänään menee kouluun illalla ku meillä on joku ihmeen pehmeälasku ku oon uusii seiskoi.. No mut nyt mulla on sellanen fiilis et ehkä sinne on ihan kiva mennä kattoo millanen on uus luokka jos vaikka sais uusii kaverei.. (: Mun luokalla on kans kyll pari tosi ärsyttävääv tyypii mut jospa siellä sit ois jotain kivoi uusiiki ihmisii joten kaa vois olla ihan kaveriki.. Very Happy

30Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 7 Elo 2012 - 5:12

bewareofaino

bewareofaino

KIITOS kaikki onnentoivotuksista :DDD ootte ihania!

^^ ja vilqu, vähän kiva ku teil on tollane, voit iha hyvin saada uusii kavereita! :>
///SUOMI VOITTI HOPEETA!!

31Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 7 Elo 2012 - 9:24

_Blistex_

_Blistex_

bewareofaino: Onnea onnea! (::
Nea: kiva ku oot takasin tääl suomes c:

32Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 7 Elo 2012 - 13:40

jonskauu

jonskauu

HOLA CHICAS! Ahhh maailman paras lomareissu takana ja ihana olla taas kotona, vaikka oisin mielellää jääny sinne lämpöön ja aurinkoon! En ees jaksais kertoo teille kaikkee ihanaa mitä siellä oli ja mitä tapahtu mut oli aivan mahtavaa! Yksiä parhaita juttuja oli, kun yks aamu herättiin tosi aikasin kun aurinko paisto hotellin ikkunaan ja päätettii lähtee 'lenkille' sinne ympäri Barcelonaa, miettikää kun aurinko oli just nousemassa ja ei ollu ihmisiä oikeen missää ja kaikki oli vaan niin täydellistä ♥️

Ja okeiokei myönnän.. en noudattanu äitin neuvoja vaan käytii poikaystävän kans ja sen siskon + sen poikakaverin kans kattoo Barcelonan yöelämää ja oli kyllä iha huippua! Nyt on kyllä iha tylsä palata kouluun mut onpahan ainakin tullu taas kivoja muistoja :-) Ja sain ekan kerran hyödyntää mun espanjan kielen taitoja, oon siis opiskellu espanjaa viis vuotta ja vasta nyt sain mahdollisuuden puhuu sitä XD

ps. OON IHAN HEMMETIN RUSKEE!! mua vois nyt verrata johonkin Usain Boltiin (jonka 100m voittoa muute juhlittii oikee kunnolla Very Happy), no okei ei nyt ehkä iha mut oon kyllä ylpeä rusketuksestani :-D ♥️

33Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 7 Elo 2012 - 14:23

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu,, no hyvä ku oli kivaa ! Ja joo tuntuu tyhmältä/tylsältä ku eiookkaa bileit muutamaa kertaa viikos ;o mut kyl tähä varmaa tottuu .. Very Happy && salee sä oot nii ruskee ! Ite en ruskettunu kunnol koko kolmes viikos .. :d mut kiva ku oot taas Suomes (::

34Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 7 Elo 2012 - 22:36

vilqu

vilqu

jonskauu kuulostaa kivalta (: Kannatti vissii ähtee Wink

35Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ti 7 Elo 2012 - 22:46

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonskauu ; kuulostaa ihanalta ! mut kiva et oot taas takasi

36Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 8 Elo 2012 - 0:08

Sarqai

HOLY SHIT(anteeksanteeksanteeks älkää lapset oppiko rumia sanoja sara tädiltä) menin iha sekasi ku katoin et JUSTIN SEURAA MUA TWITTERIS:O

37Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 8 Elo 2012 - 0:21

vilqu

vilqu

Sara WTF!!!?? Siis oikeesti!!? Cool ONNNEEA!!!

38Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 8 Elo 2012 - 1:00

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sargai ; et arvaa kuinka kateellinen mä oon !

39Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 8 Elo 2012 - 2:23

nealoves1D

nealoves1D

Sara,, OMFG ;o onneee (::

40Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 8 Elo 2012 - 2:41

Sarqai

Nii, paitsi et se oli just se et mä KATOIN.. Olinki mun kaverin puolel sisäänkirjautunu, en ees tiiä miks.. -.- Ja arvatkaa vatuttaako..

41Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 8 Elo 2012 - 4:13

Mileaz

Mileaz

Ai oliks jonskauu Barcelonassa? Very Happy hyvin mäki taas perillä teiä menoista. Mut kiva jos oli mahtava reissu! (:

En tiiä mitä tein mut äiti tuli sen työreissulta nii se sano et mun tää vammane 1D -kielto on nyt ohi etuajassa :-D jei, pääsen taas kiusaa teitä

42Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 8 Elo 2012 - 4:45

nealoves1D

nealoves1D

Mileaz,, miks sul muute ees oli se kielto ? ;o mut hyvä jos on jo ohi (;

43Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 8 Elo 2012 - 4:54

Mileaz

Mileaz

nea Mun äiti yritti parittaa mut jotenki mun työparille nii mä tokasin sille vaa etten tosiaankaa tarvii poikaystävää kun mulla on jo viis poikkista BriteissäVery Happy Nii sen mielestä toi juttu alko menee jo liian yli nii sit se pisti mut kieltoo etten saanu kuunnella niide musaa tai käyä niihin liittyvis sivustois:D Se ei vaan koskaan päteny koska mulla on kaikki niiden biisit kännykässä & kuuntelen mun soittolistaa työpäivän aikana jatkuvasti ja öö käyn Twitteris:D

44Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 8 Elo 2012 - 5:10

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oli pitkästä aikaa hauskaa bestiksen kaa,laulettiin karaoke partys koko iltapäivä

45Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 8 Elo 2012 - 5:21

zehe

zehe

^^Karaoke party<3

46Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 8 Elo 2012 - 6:43

jonskauu

jonskauu

Mileaz juujuu kävin semmosella muutaman päivän lomalla Barcelonassa :-) ja mä kerroin tosta sillon just ku sulle tuli se kielto juttu nii varmaa menny sulta sen takia ohi! Ja kiva muutes kun toi sun 1D-kielto loppu Very Happy

47Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 8 Elo 2012 - 9:52

vilqu

vilqu

Mileaz hyvä et sun 1D-kielto on ohi!! Mä en kestäs 1D-kieltoo sekunttiakaan ja meijän äiti kyllä tietää sen enkä usko et se mulle mitää kieltoo laittaskaa ku se tietää kuinka fani (kuinka paljon rakastan niitä) oon ja meillä oli eilenki keskustelu Harrystä (: Ku Sara laitto mulla viestin sit äiti huomas sen ja mun taustakuva kun on Harry ja sit se kysy et Harryltäkö sä viestiä saat ku siinä luki 1 uusi viesti ja oli se Hazza taustakuva sitte mä totesin et joo et lähen huomenn aamulennolla sen luokse Lontooseen (siis tänää) ja sit iskä huusi olkkarista et mitäs nytte ja äiti totes et Harry lähetää Vilkulle Lontoosta viestiä ja Vilkku lehtee sen luokse Lontoosee huomen aamulla ja äiti rupes miettii et pitäskö senki lähtee mun kaa ku Harryhän tykkää vanhemmista naisista ja mä sanoin sit et ei sen pitäs ja iskä rupes ihmettelee et mistä äiti sellasta tiesi (:

48Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 8 Elo 2012 - 10:57

Veeranen

Veeranen

karaokeparty on ihana C: PAITSI ET MUN MIKKI ON SURKEA♥

mul on hyvä fiilis, nauran tääl melkee kaikelle pipedipapedipuu, lol katon ton pretty little liarsin loppuu, sit varmaa kannattas mennä nukkuu :d

49Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 8 Elo 2012 - 22:54

Evee

Evee

vilqu Very Happy ihanat vanhemmat

Mun tilaus tuli! Hypin innosta ja veli kattoo mua sillee O.o

50Hehkutus topa #15 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 8 Elo 2012 - 23:28

vilqu

vilqu

Evee, ne ei oo aina tollasii!! Mitä tilasit? (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava