One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #15

+12
Mileaz
bewareofaino
nealoves1D
_Blistex_
Sarqai
jonskauu
Louizz_tomlinzon
Evee
Stypayhoralikson
Pinski♥Harry
zehe
vilqu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 9]

1Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Hehkutus topa #15 Ma 30 Heinä 2012 - 0:05

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä jo yli 200.. Jatketaan tänne (:

126Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 23 Elo 2012 - 4:08

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

tänää mä väittelin yhen pojan kaa jonka kaa väittelin sillo tutustumispäivänäki(se on nyt ysillä xd),en ees tunne sitä jätkää muutaku sen etunimen ja tiiän et se on ysillä ja et se on mun yhen kaveripojan kaveri Very Happy tai se tuli mun juttusiin tänäään ja on mulla nyt muutamana muunaki päivänä ollu sen kaa vähä vääntöö. Se vaa tänää tuli mulle viisastelee ja sit se rupes huisimaa mua yhellä paperin palalla,sit mä sanoin sille et "tiekkö et sä et oo kauhee viisas" sit se sano et "sä et oo kyllä yhtään kohtelias" mä sanoin et "oon huomannu sen Very Happy" sit se heitti sen repun mun jalan päälle ja potkasin sen sit hienosti sillee kaaressa sen jalan päälle ja sit mun ex-ihastus sano et "toi ei ollu kyl yhtää kivasti tehty"(sellasella jännällä vauvan äänellä Very Happy) sit mä vaa sanoin siihe et "voooi,pekalta tulee itku,olimpa mä nyt ilkee"(nimi muutettu) ja sit ne nauro ja sit joku niitten kaveri jota mä en tuntenu sano "hiljaa" et "älkää nyt tuota kaikista hyvännäkösintä likkaa kiusakko"(tarkotti mua koska mua ne vaa kiusas ja mun ne tyypit joista valitin angstaus topas vaa kahto ja hoki et "lähetäänkö jo ettii sitä luokkaa" ku niitä tavallaan "pelotti" se tilanne ku ei ne tajunnu ettei se oo mtn vakavaa) Very Happy jaja loppupäivän mun kaveripojat on väittäny että toi tyyppi jonka kaa väittelin on mun poikaystävä Very Happy...Sit mun oman luokan pojat on tosi kivoi ♥️ sit se yks tyyppi joka luuli yhes vaihees et mulla on poikaystävä ni nyt ku se tietää että oon wabaa ni yrittää iskee mua koko ajan Very Happy(on se iha kiva mutten mun tyylii). Noi kaikki on oikeesti tosi mukavia ja niillon hauskat jutut. Mä ja yks poika voitettii tukari tunnil yks parikisa Very Happy

127Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 23 Elo 2012 - 5:16

vilqu

vilqu

Sara mikä ihmeen kuus minuuttia??
Louizz hyvä toi "älkää nyt tuota kaikista hyvännäkösintä likkaa kiusakko" (: Meijänki luokalla on pari ihan kivaa poikaa joitten kaa oli kyll tänään hauskaa musan tunnilla Very Happy

128Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 23 Elo 2012 - 8:09

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu tolloi oli 6min siihe et "iso tiedotus" ilmotettii.

https://twitter.com/#!/penguiniam

129Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 23 Elo 2012 - 9:26

Evee

Evee

Jee! Vanhemmat just suostu päästää mut Elämä lapselle konserttiin! Very Happy Olin siel kaks vuotta sitten eikä siin nytkään mitään muut ongelmaa ollu ku miten pääsen sielt pois mut ne suostu lopult hakee.

130Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 23 Elo 2012 - 9:29

Sarqai

Vilkku tietäisit jos oisit twitteris ja/tai faces..

131Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 23 Elo 2012 - 9:46

vilqu

vilqu

Aaa, oukei eli se siis kerrottiin suunnille sillon ku mä tulin koulusta kotiin (:

Oli hauskaa bestiksen kaa! Se opetti mulle pianon soittoo ja syötii karkkii ja katottii muumei Very Happy

132Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 23 Elo 2012 - 10:34

Veeranen

Veeranen

^^ Evee keit siel elämä lapselle konsertis on tänä vuonna?c:

133Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 24 Elo 2012 - 2:11

nealoves1D

nealoves1D

meil oli tänää kaveripoikien kaa iha sika kivaa liikuntapäiväs ! Very Happy liikuttii siin sellases 8 henkilön posses(minä siis ainoona tyttönä) ja meil meni reilusti yli kaks tuntii kävellä 10km ja vastaa muutamaa kysymyksee ku melkee kaikki muut meni sen 1,5 tunnis XD me vaa naurettii, säädettii, huudettii ja heitettii kaikkee läppää ymsyms ja oli iha helmi päivä ♥️ tälläsii lisää c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

134Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 24 Elo 2012 - 4:03

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä oon saanu uusii kaveripoikii kans noist mun luokkalaisista (: Mä en vaan viihdy mun luokan tyttöjen kans(jossei mun parasta kaverii joka ei oo sukua mulle lasketa) samallalailla ku poikien vaikka suurin osa niistäki on iha kivoja.. pääsin tänää vähä niist tyypeist irti(joista kirjotin eile angstaustopassa),vaikka ne kyllä valitti siitä iha hirveesti.Ni olin yhen välkän mun luokan kaikkien poikien kaa. Meil oli jännää xd onneks musanopettaja ei huomannu mtn tunnilla Very Happy Ne kaikki on oikeesti tosi ihania ♥️ Tuun nykyään toimeen senki pojan kaa jonka kaa mä en iha tullu toimee ekoina päivinä (: Ja mun pitkäaikasetki kaveripojat on nii parhaita ♥️ Sit yhet kasit oli nii olevinaa ku me tultii siihe ja ei muka saanu laittaa aulaan valoi päälle ja jotain,sit me kiusaltaa laitettii mun luokan poikien kaa ne valot päälle aina ku ne sammutti Very Happy sit ne yritti uhkaillaki meitä et "jos laitatte ne päälle niiin käy huonosti...." haha ei me pelätty,ja lopulta me voitettii ja valot jäi päälle Very Happy sit edelleen 'bussijäbä' on ihana xd ja se on tosi mukavaki mua kohtaan,ei pelkästään komea Very Happy ja nyt vklp ♥️

135Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 24 Elo 2012 - 4:54

Sarqai

Haahaa oltii tänää taas subil, oli khyl iha mahtavaa:D Spämmittii hiema ton yhe seinää mut se poisti mun julkasun:d Sad but true..

136Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 24 Elo 2012 - 5:36

Evee

Evee

Veeranen ainaskin Loreen, Aste, Cheeck, Robin, Tuuli, Diandra, Torsten ja JWG (:

137Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 24 Elo 2012 - 7:01

Veeranen

Veeranen

aha aha oho oho salaisuudet, rupes soimaa pääs xd mut vähä ois jees päästä sinne o.o

138Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 24 Elo 2012 - 9:59

Mileaz

Mileaz

Lol sanotettii tänää luokan kanssa Frontside Ollien kertosäkeen sanat uuellee Very Happy Nyt se soi mulla päässä ku joku kärpäne lumihangessa ok oli taas iha surkee havainnollistaminen
Juonipaljastus:

Muutenki oli aika hauska päevä, varsinkin kun mun luokalta löyty SITTENKIN DIRECTIONER OMC she will be my new friend I'm certain for that aaaaaaaaaaaaaaaaa jeee en ehkä joudukaan fangrillaamaa koko loppuelämääni jätkiä yksin WUPPIDUU

139Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 La 25 Elo 2012 - 1:38

_Blistex_

_Blistex_

Tänää ku olin kaupas ni näin yhen pikkupojan, joka näytti IHAN Louisilta ku se oli pieni c: Poikaparka tais hiuka pelästyy ku mä vaan katon sitä hullust hymyillen ♥
+äiti osti mulle Nälkäpelin ♥ nyt sitä kattomaan, kyl kelpaa (:

140Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 La 25 Elo 2012 - 4:23

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

äiti tilas mulle tälläsen --> http://www.zalando.fi/only-isa-nahkatakit-sininen-on321g01x-502.html

Mun ei tarvi mennä äitin ja iskän kummitytön synttäreille huomenna ♥ eka noi sano et mun on pakko mulla mutta sit sanoin et mut ku me ei oikee olla väleis eikä mul oo ikinä ollu siel sen kaa kivaa,sit iskä sano et "no sun ei oo pakko tulla jos henna (mun sisko) silti tulee,etköhän sä pärjää sen ajan ku me siel ollaa yksinki"
Ja tää on mun siskon ex-bestis jonka kaa se joutu riitoihin monta vuotta sitte ku se tyyppi joka vihaa mua kääns sen meitä vastaan,nyt ku mä ja se tyyppi mentii ylä-asteelle mun sisko on sen kaa iha ok väleis

jaja ihania viestejä tuli eile mun pitkäaikaisimmalta ja läheisimmältä kaveripojalta,jonka kaa en oo nyt kerenny olee nii paljo ♥ haha lol kylläki osa niistä oli aika täynnä tällästä meiän sisäpiiriläppää

141Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 La 25 Elo 2012 - 6:55

hymypeppuun

hymypeppuun

Louizz grrr Wink)))

Mutjoo näin VIHDOIN sen 1D elokuvan ja itkin koko elokuvan :--DDD

142Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 La 25 Elo 2012 - 8:11

Sarqai

Muhah mä saan moneyyy ku must otettii kuvii:DD HAAHAA Suckers nyt ostan kaiken mitä tarviin:DD

143Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 La 25 Elo 2012 - 9:22

jonskauu

jonskauu

AAAA APUAAA. Mulla on VIIKON PÄÄSTÄ SYNTTÄRIT Ja sit vuos ja täytän 18? EIII OO TODELLISTA vastahan mä olin ihan pieni Very Happy

Joo ja sit hehkutan sitä, ettää huomasin just että me hehkutetaan enemmän kun angstataan heh.

Ja sit yks ihan huippujuttu. Mun pikkuveli alkaaa keväällä harrastaa mikroautoilla ajamista/ alkaa ajaa kilpaa ja se haluu isona formulakuskiks nii iskä aikoo viedä koko meidän perheen ens viikonloppuna Belgiaan kattoo formuloita!! Toi ois ihan mahtavaa lähtee tonne, koska me päästää viel johonki vip-juttuu sen kisan jälkee ja päästäis tapaa niit kuljettajii maybe. En ite oo koskaa kattonu formuloita joten en tiiä niistä mitää, mut nyt mulla ois mahollisuus lähtee kattoo, mut sit mulla on kuiteki ens viikonloppuna synttärit ni en tiedä mitä mä nyt oikee tekisin! Very Happy Että lähtisinkö Belgiaa viikonlopuks vai jäisinkö kotii biletttää mun synttäreitä, molempia voi hehkuttaa kun molemmat on niin siistejä juttuja mut valinnan vaikeus. OKEI TULI SEKAVA TEKSTI moikka

144Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 La 25 Elo 2012 - 11:34

vilqu

vilqu

Visi oli tänään hauskaa taas pitästä aikaa koko porukalla (minä, Sara, maijän naapuri ja toinen lähes naapuri) ku toi yksi nyt vihdoi tuli Australiasta Very Happy Noi on siis mun PARHAAT YSTÄVÄT!! <3 Tehtii kaikkee kivaa mm. muffinsseja ja sit koristeltii ne hianosti (: Ja kaikkee muuta kivaa:D Ja huomenna taas ollaa toivottavasti samalla kokoon panolla!! Noi mun ystävät on oikeesti nii ihania (välillä vähän ärsyttäviä, mut se on niitten tehtävä (: joo älkää yrittäkö ymmärtää)!! <3

145Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 26 Elo 2012 - 5:06

Veeranen

Veeranen

mennää tänää kattoo pentuu, sit tuunihkuttaatänne moi.
mut enää 11 päivää ni täytän 14 o.o

146Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 26 Elo 2012 - 5:11

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Iskä kävi kaupas ja toi ben&jerrysii ja sipsei ,muut lähti niille synttäreille ja mä tääl yksin kotona laulan karaokee ja syön kaikkee mässyy.
Sit kävin tänää lenkillä
ja mun kamu tuli käymää ,no se lähti äske mut oli hauskaa laulaa sen kaa karaokepartyy

niitä yksiä kenkiä ei enää ollu jotka äiti mulle lupas joten mun siskolle tilattiin tälläset ja äiti sano et jos ne on hyvät ni mulle tilataan tälläset ja mä saan käyttää kyllä noita mun siskonki kenkii koska tota sillä on kyl isompi jalka eli mulle mahtuu sinne kahet villasukat Smile
Oon joo kenkäfriikki ja noi koulus kattoo aina et onks sul taas eri kengät vaikka mulla ei ooku neljät tennarit,kahet balleriinat ja kahet lenkkarit (näitä käytän koulussa),kahet kumpparit,ja kolmet korkokengät,ja sit kahet talvikengät(toiset sellaset tyylikkäät saappaat ja toiset sellaset perus nilkkurit)(ja näitä jälkimmäisiä en käytä koulussa)

147Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 26 Elo 2012 - 7:29

hymypeppuun

hymypeppuun

^ täällä toine kenkäfriikki nimim. 23 kenkäparia täältä! Very Happy

148Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 26 Elo 2012 - 8:18

nealoves1D

nealoves1D

tääl seuraava ! Mult löytyy kotoota suunnillee 18 kenkäparii + kahet nappikset ja ridakengät :Very Happy ja kokoaja lisää tulee

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

149Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 26 Elo 2012 - 9:07

Sarqai

Haha mä en ees tiä kui mont mul o:D Juu tnää syötii kaikkii hp karkkej, yrjöö, korvavaikkuu, multaa jne.. Pahaa:d Hih tänää tilattii mul 1D fleecepeitto(:

150Hehkutus topa #15 - Sivu 6 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 26 Elo 2012 - 10:05

Peetu

Peetu

kuulkaa, kun puhutaan kengistä niin niitä multa löytyy. mulla on pelkästään yli 15 paria tennareita, koska erityisesti converset on mun rakkaus. yhdet ballerinat, yhdet korkkarit + lenkkarit + koriskengät + epämääräinen määrä tallikenkiä + UGG= n. 30 paria kenkiä (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa