tänää mä väittelin yhen pojan kaa jonka kaa väittelin sillo tutustumispäivänäki(se on nyt ysillä xd),en ees tunne sitä jätkää muutaku sen etunimen ja tiiän et se on ysillä ja et se on mun yhen kaveripojan kaveri
tai se tuli mun juttusiin tänäään ja on mulla nyt muutamana muunaki päivänä ollu sen kaa vähä vääntöö. Se vaa tänää tuli mulle viisastelee ja sit se rupes huisimaa mua yhellä paperin palalla,sit mä sanoin sille et "tiekkö et sä et oo kauhee viisas" sit se sano et "sä et oo kyllä yhtään kohtelias" mä sanoin et "oon huomannu sen
" sit se heitti sen repun mun jalan päälle ja potkasin sen sit hienosti sillee kaaressa sen jalan päälle ja sit mun ex-ihastus sano et "toi ei ollu kyl yhtää kivasti tehty"(sellasella jännällä vauvan äänellä
) sit mä vaa sanoin siihe et "voooi,pekalta tulee itku,olimpa mä nyt ilkee"(nimi muutettu) ja sit ne nauro ja sit joku niitten kaveri jota mä en tuntenu sano "hiljaa" et "älkää nyt tuota kaikista hyvännäkösintä likkaa kiusakko"(tarkotti mua koska mua ne vaa kiusas ja mun ne tyypit joista valitin angstaus topas vaa kahto ja hoki et "lähetäänkö jo ettii sitä luokkaa" ku niitä tavallaan "pelotti" se tilanne ku ei ne tajunnu ettei se oo mtn vakavaa)
jaja loppupäivän mun kaveripojat on väittäny että toi tyyppi jonka kaa väittelin on mun poikaystävä
...Sit mun oman luokan pojat on tosi kivoi
sit se yks tyyppi joka luuli yhes vaihees et mulla on poikaystävä ni nyt ku se tietää että oon wabaa ni yrittää iskee mua koko ajan
(on se iha kiva mutten mun tyylii). Noi kaikki on oikeesti tosi mukavia ja niillon hauskat jutut. Mä ja yks poika voitettii tukari tunnil yks parikisa