One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #15

+12
Mileaz
bewareofaino
nealoves1D
_Blistex_
Sarqai
jonskauu
Louizz_tomlinzon
Evee
Stypayhoralikson
Pinski♥Harry
zehe
vilqu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 9]

1Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Hehkutus topa #15 Ma 30 Heinä 2012 - 0:05

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä jo yli 200.. Jatketaan tänne (:

176Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 29 Elo 2012 - 5:21

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oon saanu uusia kaveripoikia tosta uudesta luokasta,ja on muute iha sairaan mukavia ja nauretaan koko ajan (:
Sit aamulla,meil oli sellane iso bussi ku yleensä sellane pieni että viimeset saa seisoo(mä oon jo ekoja).Sit jossain puoles välis 'bussijäbä' tuli sisää ja hymyili sillee söpösti mulle (ja sano vaa yleisesti huomenta),ja siel bussis olis kyl taaempana ollu paljo paikkoja sen kavereiden lähettyvillä,jonne se yleensä menee.Ni sit silti se meinas tulla mun viereen,no sit se ei "uskaltanukkaa" (siis sitä rupes ns.ujostuttamaan)ja se meni just mun edessä olevalle paikalle. Vaik ei se mun viereen tullukaa toi oli tosi söpö ele ja sehä tuli suoraa mu eteen ja välillä se aina katto taaksepäin ja hymyili ja katto mua silmii(ja mä hymyilen kans) ♥️ tän takia mä hymyilin koko ajan siihe asti että se tyhmä avustaja suututti mut Very Happy sit ku ei viel satanu ja oltii aamuvälkät pihalla ni vaikka se oli kui kaukana ni se huomas meiät ja hymyili...
Sit viel yks poika on tosi huvittava ku se koko aja flirttailee mulle vaik se huomaa ettei mua kiinnosta.Se on ysillä ja tosi olevinaa.Si tänään se käveli mua ruokalas vastaa ja iski silmää Wink haha ja sit mu kaverit on sillee Surprised kuka tuo oli.Ja se tekee kaikkee tuollasta koko aja

177Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 29 Elo 2012 - 6:47

jonskauu

jonskauu

Mun kaverit yllätti mut tänää ja ne pitää mulle perjantaina 'yllätyssynttärit' Smile eihän toi nyt enää mikää yllätys oo mut musta on silti kiva et ne on suunnitellu jotai tommosta mulle! Lisäks ne paljasti vähän mun lahjaa ja ne sano et se liittyy jotenkin mun unelmienmieheen ja en ees tiiä kuka on mun unelmien mies :-D oon mä tainnu niille 1D'n pojista ja Neymarista puhuu et varmaan niihin liittyy jotenki!

I love my friends ♥️

178Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 29 Elo 2012 - 6:51

Veeranen

Veeranen

^^Kerrot sit mitä ne keksi yllätykseks Very Happy

179Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 29 Elo 2012 - 8:13

vilqu

vilqu

jonskauu, kerro sit kaikki niist yllätysjuhlista!!

180Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 29 Elo 2012 - 8:46

Sarqai

Awws mun kaveripoika oli sillee ku kerroin et tykkään 1Dst "awws pitäikö olla iha kade", haha toine oli sillee " TYYPPI PUNASTUUU", bff<3

181Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 29 Elo 2012 - 11:01

nealoves1D

nealoves1D

jonna,, kerrot si meille siit lahjasta ja bileist (;

Minä ja äiti saatiin tää ratsastusasia sovittuu ! Nyt siis ku tuo jalkapallo jengi hajoo heti syyskuun jälkee(mymh :c) ni saan alkaa epäsäännöllisesti vuokraileen mun kaverin ponii vuodenvaihteeseen ja sen jälkee sitte säännöllisesti(2krt/vk) ja mahollisesti kans kisaa & valmentautuu sillä. Sen lisäks sovittii et jatkan viel tän ja ens kauden ratsastuskoulussa ja sitte jos se vuokraamine tuntuu oikeemmalta ku tuo ni lopetan sitte kokonaa ratsastuskoulussa ja pelkästee vuokraan, valmennaudun ja kisaan tuolla mun kaverin Villellä c:

Lisää mun päivää piristää että saatiin leiri sovittuu tonne Palmun Ratsutalille jol käyn leireilemäs. Elisiis mennään parin kaverin kans sinne lokakuun puoles välissä neljäks päiväks c: ei tos muuta eriksee hehkutettavaa oo muttaku nään taas sillon yhtä Herbaa, joka on mulle tositosi tärkee heppa :3

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

182Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 30 Elo 2012 - 4:02

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Yks poika mun luokalta on oikeesti ehkä fiksuin jätkä jonka tiiän ! ja hänestä on jo muodostunu osa mun kaveripoikia.Oikeesti sen mielipiteet on tosi hyviä ja jos se on erimieltä jostain ni se perustelee miks. Sit se on esim.tosi hyvä matikassa myös.Meillä oli tukaritunnil aika hauskaa xD
Sit taas kerran aihe 'bussijäbä',aah sen katse ♥ Si viel ku se kattoo silmii

183Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 30 Elo 2012 - 10:26

vilqu

vilqu

Kävin tänää kampaajalla Very Happy Tuli parempi ku ennen. Lyheni mun mielestä aika paljon mut ei liikaa ja otsis/keskijakaus meni paljon fiksummin ja se on nyt tosi kiva Very Happy + Mun yks luokkalainen (joka oli ala-asteellaki mun luokalla) selittää koko ajan et yks poika on mun poikaystävä.. Se poika on tosi söpö ja ihana et ei mua yhtää haittas jos se ois mun poikaystävä (: Sitte ku se tyttö katto mun puhelinta jonka takakannessa on 1D ni sit se sano sille pojalle et "sori juuso (nimi muutettu) sä et oo vilkun takakannessa" sit ku oltiin jo päästy koulusta ja se poika oli lähteny ja minä, pari muuta ja sit se tyttö oltiin siinä kalliolla ja sit ku sill tytöllä oli juuson kuva puhelimessa ni sit se näytti sitä mulle ja sanos et "tossa sun poikaystävä" ni mä sit hymyilin sille tytölle kauniisti ja sanoin "et se näyttääki tossa kuvassa vielä tosi fiksulta (siis ei fiksulta)" sit se tyttö oli ihan et "sähän just tunnustit et se on sun poikaystävä!!" sit se yritti huuta juusolle et mä myönsin mut se oli lähteny joten se tyttö sit päätti soittaa juusolle ja kertoo tästä ja sit se lopetti puhelun sanomalla et "vilkku sano pus pus" ja sit se juuso laitto sille vielä viestin et se tyttö on hullu ja sit tyttö vastas et "ei, vaan vilkku on hulluna suhun" Very Happy Kiva sit mennä huomenna kouluun, saa nähä millanen päivä on luvassa (:

sori saarna.. (:

184Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 31 Elo 2012 - 3:50

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oikeesti aww ♥️ Miten joku voi tehä mun bussimatkasta kouluun lähtemisen arvosta ?
Sit noi kaikki mun luokan pojat on nii parhaita (: hyvää läppää,yhen tietyn näistä kaa oon ollu tänään tosi paljo mut toivon ettei se ymmärrä väärin...Se taas sotkis kuviot pahanpäiväsesti jos se luulis et oon ihastunu siihe,eiköhä mun elämä oo sillä rintamalla jo iha tarpeeks sekavaa Very Happy Selitin tänää jotain vaa siitä yhestä pojasta jonka kaa mä vähä niinku väittelen aika usein,ja siit taitaa lukee tuol jossain ylempänä tarkemmin,mut kuitenki sit se flirttailee ja aukoo mulle päätä,molempia. Sit yks mun uus kaveripoika tuntee sen jotenki(tai se sen verra tietää et se on sen isoveljen luokalla ja ärsyttää aina välillä sitä) ku se vaa kysy et satunko mä tuntemaan tätä tyyppiä ja mä vastasin et no sen verra et mä tiedän sen nimen,mut se on käyttäytyny mua kohtaan noi kummallisesti,siitä lähtien ku mä servasin sen tutustumis päivänä. Sit mä hajosin ku se vastas et "no se joko on kiinnostunu susta tai sit sitä ärsyttää ku sä servasit sen sillo ja yrittää päästä tasoihi ,mut yks kysymys ;kuka viisas seiskalle menevä rupee aukomaan päätä ysille menevälle pojalle" sit mä olin sillee "Mitäääääääääääää? mua ärsytti sen asenne".Sit noi muutki mun luokkalaiset pojat Very Happy oli hauskaa.Ja viime viikkoset jälet näkyy vielki mutta kukaan ei oo huomannu Very Happy ja sit kaikkee perus säätöö...Ja tsekkailin äske wilmaa ja sinne oli tullu enkun opelta positiivista palautetta

185Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 31 Elo 2012 - 5:01

jonskauu

jonskauu

Hhaha oon nyt siis kipeenä ja mun äiti sano mulle, että en saa lähtee niihi mun juhliin, etten tuu enemmän kipeeks. Mun kaverit sitte viisaana keksi: jos sä et tuu juhliin niin juhlat tulee sun luo! Hehe eli noi ihanuudet tulee tänää meille ♥️

hyvää viikonloppua te kaikki siellä ruudun toisella puolellaa! Smile

186Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 31 Elo 2012 - 6:20

Veeranen

Veeranen

AAA.. viikonloppu♥️ Very Happy:D:D:

187Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 31 Elo 2012 - 11:10

vilqu

vilqu

jonskauu toi piristi mun päivää et sun kaverit on tollasii Very Happy

No joo oon kyll muutenki aikas happy face koska se samanen poika josta puhuin kai eilen se juuso on oikeesti niin sulonen (: No se tyttö taas vauhdissa "kiusaamassa" mua ja juusoo meijän "suhteesta" (: Oltii tänään matikan tunnilla vettäkengässä ja puolet luokasta meni sit ulos ja me puolet päätettii sit neparit ja se tyttö ja minä ja melkee kaikki muutki tytöt ja pari poikaa oltii sit sillä puolella jotka päättää ne parit ja tää kyseinen tyttö sit heti sanomassa et "vilkku on juuson pari!!" no mä olin sit sen pari ja kaikki muutki oli kyll tyttö poika parit, vaikka ite pätettiinki (: ja sit ne oli kaikki käyny joku pari kertaa kysyy joltai ja sit ku kello rupes lähestyy tunnin loppuu nu ruvettii sit antaa niille vinkkejä(: ja heti ku olin juuson vuoro ni se tyttö sano et "sä tykkäät siitä,sä niin tykkäät siitä" no juuso ties sit heti tulla mun luo ja mä sanoin et joo oon sen pari ja sit tää tyttö lin ihan et voi awwss ja silleen (: no se tyttö kauppas mulle jossai vaiheessa päivää juuson numerooki mut sanoin et no palataa asiaa.. ja nyt oon sit koko illan koittanu saada sen numeroo jostai ja mun yks toine kaveri ehkä saaki hommattuu sen mulle koska haluisin ikeesti tiettää tykkääkö se musta vai ei..

anteek taas kauhee saarna mut oli nyt vaan taas pakko avautuu (:

188Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 31 Elo 2012 - 11:57

nealoves1D

nealoves1D

Vilkku,, toivotaa parasta(elisiis että se tykkäis susta) ! Oikeesti kuullostaa tosi söpöltä c:

Mul niinki tärkeetä asiaa (joka kyl piristi tpsi paljon mun päivää ! ) että sisko anto mulle melkee kokonaisen suklaalevyn ko se on vähä kipeenä ni ei halunnu syyä sitä ! :3

189Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 31 Elo 2012 - 22:14

Sarqai

MUHAH mul oikee sataa näit deittipyyntöj:DD Mites tää tämmöne o mahollista..?

190Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 La 1 Syys 2012 - 0:02

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Heräsin äske Smile Mennään tänään kaverin kaa pitsalle joskus puol neljältä Smile Sit ens viikol tod näk shoppailee ku se tältä viikolta peruuntu ....... ♥️

191Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 La 1 Syys 2012 - 8:44

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

käytii tänää kaverin kaa (se joka käy samaa kouluu mun kaa c:) kirppiksellä ja ostin yhen ruskeen hm'n laukun 3e jota oon kuolannu jo kuukauden siellä :-D
ja si ku tulin himaa, katoin vähä aikaa skinsii mun veljen ja sen kavereitte kaa (XD) ja yks niist värkkäs mun puhelimel :-D
si paras ystävä soitti ja mä lähinki takas kylälle ja mentii pitsalle ja istuttiinki nesteellä kolme tuntii puhue kaikesta ! ja se tulee torstaina koulultaan shoppailee tonne kaupunkii jossa mun koulu on jote mä jään sillo mahollisesti koulun jälkee sinne että nähtäis taas (-: oikeesti ei olla nähty melkee kuukautee hänen kaa ää oli kauhee ikävä ja ei olla ees päivittäi puhuttu! :-( ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

192Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 La 1 Syys 2012 - 13:19

jonskauu

jonskauu

HAPPY B-DAY TO ME !! Smile

Synttäribileet oli kivat ja en jaksa niistä alkaa selittää mitää, vaikka sattu tosi paljon kivoja ja sitte ei niin kivoja juttuja. Mut lahjat oli kyllä maailman ihanimmat! Oon aina tykänny lahjoista, joita on ite tehty ja kaverit on myös muistanu tän, nimittäin ne oli tehny mulle ITE semmoset Brasilian, Iso-Britannian ja Irlannin pikkuliput, tai u know semmoset missä on ne kepit ja niitä voi heilutella mut ne on semmoset pikkuset! :-) sittee ne oli ostanu sellasen pienen kirjasen ja laittanu sinne kaikkee kuvii esim. kaikista julkkis/urheilija miehistä joita oon kehunu hyvännäkösiks tai ylipäätää sanonu et 'ton kans mä meen naimisiin' sit siinä kirjassa oli myös kaikkee mun hauskimpia juttuja ja semmosia :DD sain mä kyllä muutakin mut noi oli ihan mahtavat lahjat =)

Lisäks mun kaveri on iha mahtava! En oo ite Twitterissä mut mun kaveri yrittää saada siellä Neymarin lähettää mulle onnitteluviestin jotai kautta!! hahah ihanaa toivottavasti onnistuis ♥️

193Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 La 1 Syys 2012 - 22:15

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

ONNEA JONSKAUU!!!! ♥️

Oltii eile syömäs kokoonpanolla minä,kaks muuta tyttöä ja yks poika. Nää kaikki on mun uudesta luokasta ja toinen noista tytöistä onki jo yks mun parhaita kavereita ♥️ Sit se pojan mä tunsin jotenkuten jo ennemmi ku me oltiin keväällä 2011 samalla luokkaretkellä hesas. Ku sinne lähti neljän syrjäkylän koulun vitoskutoset Wink Oli hauskaa muistella noita vanhoja sekoiluja siel Very Happy Ku me härnättii yhes yhtä Santeria,joka oli ton pojan jonkiasteen kaveri ja se oli mun luokalla se Santeri xD Ja sit se ku meiän luokan pojat ja joku niiden luokan poika sai aikaan hotellilla palohälytyksen ,ja palokunta automaattisesti paikalle,vähänkö kaikille meille valitettiin Very Happy ja sanottii et tän takia ehkä tätä retkeä ei enää tehä toiste ja et jos tehäänki ni ei välttis kehtaa mennä enää samaan hotelliin .. Mut kyl ne tekee silti sen retken ,mun sisko menee sinne tulevana keväänä ja ne on alkanu jo keräämään rahaa siihe:D

194Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 2 Syys 2012 - 0:59

_Blistex_

_Blistex_

Jonskauu, PALJON ONNEAAA!! (: ♥

195Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 2 Syys 2012 - 1:12

Veeranen

Veeranen

jonskauu whiii,, ONNEE c:::

196Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 2 Syys 2012 - 1:25

zehe

zehe

Hyvää synttärii jonskauu !!!!!! ♥

197Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 2 Syys 2012 - 1:49

Peetu

Peetu

paljon onnea jonskauu ! (:

198Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 2 Syys 2012 - 1:57

Mileaz

Mileaz

Hyvää syntymäpäivää jonskauu (:

199Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 2 Syys 2012 - 3:02

nealoves1D

nealoves1D

ONNEE JONNA ! ♥

// sori oli pakko linkkaa tuo mahtava biisi c;

///sori viel enemmä jos joku on tuulin fani,, en tarkota pahal

200Hehkutus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Su 2 Syys 2012 - 6:06

vilqu

vilqu

Hyvää Syntymäpäivää jonskauu!!!

Vitsin ihanii kavereita <3 Oikeesti , tollaset on harvinaisia Very Happy

Nea, mä oon ladannu ton biisin puhelimeen (: Se on oikeesti hyvä .. En siis oo mikään Tuuli fani, No! (ei millään pahalla jos joku on (: )

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa