Mun luokasta pari mulle ennen "mitään sanomatonta" poikaa on ollu tänään tosi kivoja.We had really good time 2day
Mun luokka on täynnä tosi älykkäitä tyyppejä ,ni ei ne todellakaan oo silti mitään "nörttejä" oo vaan ne on tosi hauskoja tyyppejä.Koko päivän on saanu nauraa niiden teräville välihuomautuksille ja näsäviisauksille
Ja se "bussijäbä" on oikeesti tosi ihana.Ekan kerra ku näin sen ni aattelin vaa et "ompas harvinaisen komee jätkä mutta ei se varmaan kyl kiinnitä minkäänlaista huomiota ees kaverina tälläseen seiskaluokkalaiseen" tavallaan sillee et mitä turhia siitä haaveilemaan,ettei tollaseen kannata ihastua
Mut kun tänää se ei tullu bussilla ni ku se sit tuli koululle ni se ku se käveli sen frendejen luo ni se sillee tahallaan kiersi "mun kautta" ja katto silmii ja hymyili sillee söpösti
Se on iha oikeesti tosi mukavaki sen perusteella mitä oon jutellu sen kaa (: mun kaverit on vakaasti sitä mieltä et tää tyyppi on ihastunu muhun ku vilkuilee mua koko aja...oliski
vaikka ne kyllä väittää sitäki et yks poika meiä luokalta on ihastunu muhun ,on seki kyl iha mukava ja iha hyvän näkönenki
mut välillä se kyllä osaa käydä hermoille niiden kuminpalojensa kaa
Ja mun enkun ope on tosi kiva ja enkku on tosi kivaa nykyään (: Ja mun kaveripojat on oikeesti niin ihania
ja oon saanu muutamas päiväs lisääki kaveripoikia o___O
ja
tää on aivan ihana kuva.Sai mut hymyilemään