One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #15

+12
Mileaz
bewareofaino
nealoves1D
_Blistex_
Sarqai
jonskauu
Louizz_tomlinzon
Evee
Stypayhoralikson
Pinski♥Harry
zehe
vilqu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 9]

1Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Hehkutus topa #15 Ma 30 Heinä 2012 - 0:05

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä jo yli 200.. Jatketaan tänne (:

101Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 15 Elo 2012 - 5:49

jonskauu

jonskauu

Angstaus topassa eile kerroin siitä mun luokan vaihdoksesta ja kaikki on menny iha hyvi, vaikka ne on oikeesti todella ärsyttäviä ne mun uudet luokkalaiset. Mut hyvää on se, että mulla on huomenna vapaapäivä!! Just tänää menny kouluu ni huomen jo vapaa-päivä, kelpaaa Wink

102Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 15 Elo 2012 - 6:59

bewareofaino

bewareofaino

^no kiva että ees jotain hyvää siinä luokan vaihtamisessa Very Happy

Mää oon ollu aivan sekasin, kun Paramore veti tänä aamuna toisella puolen maailmaa ekan keikkansa melkein vuoteen. Ne alotti soittaan sillon ku lähin kouluun ja ärsytti aivan sairaasti ku oisin halunnu jäädä kotiin ja fiilistellä sitä keikkaa täältä muiden Paramore-fanien kaa.
Mut sit ku tulin kotiin, niin nettiin oli jo eksyny sieltä videoita ja voi sitä sekoomisen määräää!!!! Very Happy Kattelin niitä ihan fiiliksissä ja sit lopulta pääsi hirvee itku ja mää vaan itkin ja itkin eikä sille tullu loppua... Mä oon niin onnellinen vaan ku nään ne taas lavalla, vaikka ihan vaan ruudun välityksellä, ne merkkaa mulle niin paljon♥️

103Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 15 Elo 2012 - 9:49

Peetu

Peetu

tää voi kuulostaa angstaukselta ja tässä on osa angstausta, mut tänää tapahtu nii kivoi asioita että mielummin hehkutan ! se mun kaveri feidas mut tyylikkäästi taas tänä aamuna, olin ihan älyttömän vihanen ja sen takii päätin et tänään tutustun ainakin yhteen uuteen tyyppiin. ja enkös heti ekalla tunnilla tutustunutkin yhteen tyttöön kun se tuli istuu mun viereen ja heti lähti juttu luistaa ! naureskeltiin koko tunti kaikelle mahdolliselle ja pari- ja ryhmätöissä loistettiin kirkkaasti (: sit pari seuraavaa tuntii meni tätä mun kaverii ja sitä yhtä tyyppii kestäessä, mut sit taas opon tunnilla tutustuin uuteen tyyppiin ja sekin paljastu huipputyypiks ! daidaidai oon nii happy (: !!

104Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 15 Elo 2012 - 10:11

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Peetu aa vitsi sun päivä kuulosti kivalt! - toi feidaus .. mut silti! aw tuu tänne, saat tutustuu pariin tyyppii mulle haha :-D mut hei oikeesti tosi kiva! :-)

https://twitter.com/#!/penguiniam

105Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 16 Elo 2012 - 2:47

jonskauu

jonskauu

Tää päivä on ollut ja tulee olemaan ihan parhautta!

Ekaks, me ollaan tänään oltu yhessä mun poikaystävän kans kuukausi. Jooo ei oo vielä pitkä aika mut tästä se lähtee :-) ♥
Toiseks, mun kaveri sai luvan siirtyy mun kans samalle luokalle! Ihan huippua oikeesti. Se oli käyny valittaa opolle, että jos mä en saa siirtyy takasin niin se tulee sit mun kans samalle luokalle ja opo oli suostunu siihen. Tälläsiä on oikeet ystävät! Mä oikeesti aloin itkee onnesta kun kaveri soitti aamulla ja kerto ton jutun. Mä oon tällä hetkellä varmaa maailman onnellisin ja tekis mieli vaa mennä tonne parvekkeelle huutaa se kaikille =)

106Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 16 Elo 2012 - 3:52

nealoves1D

nealoves1D

Peetu,, no hyvä et tutustuit noihi uusii tyyppeihi ! c:
jonskauu,, onnee hei ! c: ja vähä ihana toi sun kaveris !

Itelläni on vaa muute vaa tosi hyvä fiilis ! Tänää ois sitte kauden eka peli ja iha salee tulee turpaa, mut mitä välii, se o vaa fudista :Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

107Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 16 Elo 2012 - 4:26

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun luokasta pari mulle ennen "mitään sanomatonta" poikaa on ollu tänään tosi kivoja.We had really good time 2day Very Happy Mun luokka on täynnä tosi älykkäitä tyyppejä ,ni ei ne todellakaan oo silti mitään "nörttejä" oo vaan ne on tosi hauskoja tyyppejä.Koko päivän on saanu nauraa niiden teräville välihuomautuksille ja näsäviisauksille Very Happy
Ja se "bussijäbä" on oikeesti tosi ihana.Ekan kerra ku näin sen ni aattelin vaa et "ompas harvinaisen komee jätkä mutta ei se varmaan kyl kiinnitä minkäänlaista huomiota ees kaverina tälläseen seiskaluokkalaiseen" tavallaan sillee et mitä turhia siitä haaveilemaan,ettei tollaseen kannata ihastua Very Happy Mut kun tänää se ei tullu bussilla ni ku se sit tuli koululle ni se ku se käveli sen frendejen luo ni se sillee tahallaan kiersi "mun kautta" ja katto silmii ja hymyili sillee söpösti Very Happy Se on iha oikeesti tosi mukavaki sen perusteella mitä oon jutellu sen kaa (: mun kaverit on vakaasti sitä mieltä et tää tyyppi on ihastunu muhun ku vilkuilee mua koko aja...oliski Very Happy vaikka ne kyllä väittää sitäki et yks poika meiä luokalta on ihastunu muhun ,on seki kyl iha mukava ja iha hyvän näkönenki Wink mut välillä se kyllä osaa käydä hermoille niiden kuminpalojensa kaa Very Happy Ja mun enkun ope on tosi kiva ja enkku on tosi kivaa nykyään (: Ja mun kaveripojat on oikeesti niin ihania ♥️ ja oon saanu muutamas päiväs lisääki kaveripoikia o___O
ja tää on aivan ihana kuva.Sai mut hymyilemään ♥️

108Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 16 Elo 2012 - 6:15

zehe

zehe

Aaew toi kuva^^Smile Kaikki on kohdillaan paitsi Niallerin takki... joo sori nyt vaan....mut se pistää silmään:D joo, mut ihana! hihiiiiiii:)

109Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 16 Elo 2012 - 7:40

Evee

Evee

Löysin tänään mun ryhmäst yhen directionerin! Tai oikeestaan se löys mut Very Happy But anyway. Tänään oli tutustumisiltapäivä ja pääsin vast viidelt mut leikittiin kivoi leikkei ja nyt mä ehkä muistan mun kaikkien ryhmäläisten nimet Very Happy Ja se viiden bussi oli sellanen iso luksusbussi jos oli kunnon ilmastointi! Oli ihan päästä viileeseen bussiin Razz

110Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 16 Elo 2012 - 8:07

Mileaz

Mileaz

Löytäisinpä mäki mun luokasta directionerin Very Happy

Tuntuu jotenkin hassulle että meillä on kuviksessa aiheena sankari nii muut piirtää jotai palomiehiä sammuttamassa tulta tai jotai muuta tosi sankarillista nii meikäläine päätti sit täräyttää ja piirrän tytön jolla on sateenvarjo sateella kädessä XDDDDDD EHEHEH sankarillinen sateenvarjo ~

111Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 16 Elo 2012 - 8:42

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu onnee hei! ja aww sun kaveris! onneks se sai siirtyä, et joudu olee yksi jee :-)
Louizz aww toi kuva!
Evee hei vähänkö kiva et sellanen löyty ;-) luksusbussist tuli mielee joku sellane jos on isot nahkapenkit, poreallas ja vaikka mitä muuta:-D haha

jee löysin uuden tuttavuuden mei luokalta! menin istuu fysiikal sen yhen tytön vieree joka oli yksin (koska mun kaverin ei pitäny tulla fysiikalle) ja mentii sitte yhessä kolmistaa syömää ja sitte oltii aikalailla sen kaa loppupäivä :-) ja terveystiedolla me pelattii ryhmissä aliasta ja mun ryhmässä oli just toi tyttö, si yks toine tyttö (joka oliki iha mukava&hauska vaikka vaikuttaa ylimieliselt!!) ja si kolme poikaa jotka oli kans tosi kivoi ja hauskoi ja just hyvännäkösii:D damn mite mei luokalle onnistuki tulee nii hyvännäkösii :-D ja sitte vielä ku ne käyttää jotai shortsei ja muutenki panostaa pukeutumisee PALJON enemmä ku pojat entises koulus :-D eivät mee aina se sama huppari päällä. ahh ottaisin kenet vaa niistä ok melkee mutta silti!!

112Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 16 Elo 2012 - 11:40

_Blistex_

_Blistex_

On ihanaa lukee et kuinka ootte saanu uusia kavereita ja muutenki teil on mukavii luokkalaisii, mulle itelleki tulee hyvä mieli teidän puolesta, vaikka itellä onki surkee luokkahenki (:

joomoi, ite oon ollu tosi väsyny koulussa ja enkun tunnilla meinasinki nukahtaa :DD muuten, samat naamat vatuttaa edelleen mut suhthyvin on tähän asti menny d:

113Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 17 Elo 2012 - 3:58

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Joka päivä tää sama mut mun luokka on ihana ♥️ mulla synkkaa tosi hyvi noitte kaikkien kaa,ja seki poika joka alus oli vähä ärsyttävä on ollu tänään oikeesti tosi mukava. Muil välkil kyl on ollu tylsää tyttöseurassa,mut sitku mä olin poikien kaa voi eei oli kyl aika parhaita läppii niil Very Happy tänään joku poika jota en tunne yhtäkkiä huus mulle ku ne heitteli korei et "tuus likka pelaamaa,,sä oot varmaa hyvä korikses" Very Happy Jaja yhen pojan kaa jonka tunnen just ja just nimeltä oli hauskaa läppää yhel välkäl ,tämmöstä perus vääntöö Very Happy mä voitin

114Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 17 Elo 2012 - 4:17

nealoves1D

nealoves1D

louizz,, no hyvä jos viihyt sielä c:

Meijän uus liikkaope on iha sika mukava c: sevaa sano et "no mua ei oikeestaa kiinnosta jos te välillä kiroilette ku multa saattaa iteltäki päästä paskana päivänä pari vittusanaa" ja muuteki se on iha sika mukava ! Very Happy jasitte yhteiskuntaopin tunnil oli vähä turhan hauskaa mun parhaan kaverin kaa :'D piirrettii yhtee paperii iha sika iso ja hiene kermaperse talo, ku piti piirtää suomalainen nykyajan ydinperhe Very Happy sitte siit tuli oikeesta tosi hieno, mut sitte ku se oli muute piirretty 3D'nä ni sitte siin oli pihas uim-allas joka oli piirrettynä 2D'nä ja kaikki kuittaili siit koko tunnin XD muutenki sil tunnil vähä päris, en ny jage selittää kaikkee Smile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

115Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 17 Elo 2012 - 4:19

Mileaz

Mileaz

Tekis mieli röhistä ku porsas, iha tällasena alkujuttuna:D
Mut aaaaaaaa tänää Espoosee mun tädin ja sen miesystävän luokse ja lähetää sieltä huomenna joskus illansuussa ajamaa takasi tänne ....reikään. MUT JEIHHHH se täti on niiiiiiiiiiiin kiva ja on se mieskin tosi kiva ja se täti on mun lempitäti ja parasta on se et se ainaki sano viimeeks että One Direction on ihan hyvä bandi ja awawaa okei ei se mikää Directioner oo eli en voi hehkuttaa sille mun poikaystävistä jotka jaan biljoonien ihmisten kanssa, nyt tulee taas aika sekavaa tekstiä koska mun sormet toimii nopeemmi ku aivot ja tää on todistettu juttu että mun sormet on älykkäämmät ku aivot. Onks tää enää ees hehkutusta?
No iha sama, kuitenki jeeee, tänää oli kiva koulupäivä vaikka mä en tajuu saksasta hölkäsen pöläystäkää aika outo sanonta mut joo mun pitäis vaihtaa vaatteet ja valita vaihtovaatteet sinne ja mulla on alle 45 minuuttia aikaa lähtöö mut silti oon kirjottamassa tätä romaania josta kukaa ei saa selvää. Ja tästä tuli mielee et ton lukion läppärien näppäimet on jotain tuskaa koska siinä on caps lockin ja siftin vieressä tulostus ja valikkonäppäimet ja ne on siinä kohti just missä mun koneessa on noi caps lockit nii painan kokoaja niistä ja kirjottamine on tosi hidasta.

Kiva jos joku luki, mä en tosiaankaa ajatellu mitää ku kirjotin sitten !

116Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 17 Elo 2012 - 4:27

jonskauu

jonskauu

Mileaz hahah anteeks mut nauroin tolle! Ja siis sille hyvällä tavalla et toi oli jotenki ihanan seko toi sun kirjotus :-D

Tänäään kaverin tuparit ja samalla juhlitaa sen synttäreitä ♥ ihana nähä sellasii kavereita joita en oo nähny pitkää aikaa!

117Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 17 Elo 2012 - 4:43

Veeranen

Veeranen

tein läksyt jo ja nyt voi viikonloppun kattoo valehtelevia viettelijöit jos sais ton kaude loppuu xd

118Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 17 Elo 2012 - 5:27

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Haha oon opettanu mun 6 vuotiaan veljen niin hyvin...Eka vaa pokkana sanoin et "en oo ikinä oikee osannu käyttää sateenvarjoa"(tarkotin sillä etten oo tarvinnu oikee sellasta) si mu veli tos vaihto farkut jalkaan ja se ei meinannu onnistua ku se ei avannu vyötä Very Happy nini sanoin sit siihe vaa et "kuinka suurta älykkyysosamäärää tuo housujen pukeminen oikeen vaatii?" sit mun veli kuittas siihe et "saman verra ku se sateenvarjon käyttäminenki" xD xD xD Haha oonn ylpee siitä

119Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 17 Elo 2012 - 9:36

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Milla pidä hauskaa!!

eka kaveripyyntö fb's mun luokkalaiselta!! ja vielpä siltä joka oli mun tutustumislistassa ykkösenä :-D mut ei olla puhuttu koulus sen kaa oikeestaa mitää (autto atk'l kaverii mite saa koneen päälle:-D) mutta se on aina hymyilly mulle ku oon hymyilly sille ja muutenki se vaikuttaa supermukavalta! si yks mei luokkalaine kuunteli ilmeisesti ku selitin sille mun uudelle tuttavuudelle kaikkee nii se vaa hymyili sitte mulle ku selitin vähä noloiki :-D ja nyt mulla on kaikenkaikkiaa 3 sellast jokka hymyilee mulle takasi ku hymyilen niille haha! ja muutenki on sellasii ihmisii joihi olis nii kiva tutustuu ja pojakki vaikuttaa tosi rennoilt! vaikka vihaanki niitä parii superhikarii jokka vastaa vaikkei kysytä ja nii mutta awh mä tavallaa rakastan tota kouluu ja venaan vaa että pääsen sinne takasi ja tutustuu uusii tyyppeihii!!

120Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Pe 17 Elo 2012 - 9:47

vilqu

vilqu

Must on nykyään ihan kiva mennä kouluun (: Meillä on ihan jees luokka VARSINKIN pari tyyppii Very Happy Ja muutenki yläaste on paljon rennompi ja kivempi (: Kaikki sai kyll tänää tietää et mä oon niin vähä-älynen ku olla ja voi (: Leikittii tukareiden kaa lv. tunnilla kaikkii leikkei ja yks oli sit sellane et oli vapaaehtonen (= minä) joka ei saanu kuulla leikin ideaa sit kaikille muille kerrottii ja mul sit sanottii et piirissä kiertää peili ja mun täytyy löytää se käskemällä ihmisten näyttää kätensä.. NO mä sit katoin et missä se menis ku ne "vaihto" sitä ja aina ku kskin jonkun näyttää kädet ni se yks tuksri näytti käden kanssa. No siinä sittte jonkin aikaa mietin et miss se on ja käskin ihmmisten näyttää kädet kunnes se tukari sanos et se peili oli se ku aina ku mä käskin näyttää kädet ni seki näytti (: Kaikki sit nauro mulle ja mä olin siinä sit et "voi ei!" ja edelleen yks poika väittää et se peili on sillä (: Meijän luokalla on kaks ihan sairaan kivaa poikaa ja hyvännäköstäki!! Very Happy

121Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 La 18 Elo 2012 - 7:52

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Äiti osti mulle tänään 3 hupparia ja yhen topin Smile Sit valitin iskälle yks päivä et mulla ei oo rahaa ni nyt ku mun muutenki pitäs treenata 1500m juoksuun( liikunnan kokeeseen) koska oon ollu kesäl nii laiska etten jaksa juosta tällä hetkellä ku 400m ni iskä lupass mulle euron joka kilsasta jonka juoksen eli helppoa rahaa koska mun pitäs juosta muutenki enemmä.Sit se lupas maksaa mulle matikan alkutestistä ja ku oon tehny vähä paperitöitä Very Happy Ja sit saan rahaa karkkilakostaki ku oon ny eilisestä lähtien 7 vko karkkilakossa..
Eilen muute kävin lenkillä Very Happy juostiin ehkä joku 500m ja sit käveltiin 1,5 km.Oon silti tyytyväine et jaksoin nostaa perseeni sohvalta ja lähtee lenkille.Huomenna aattelin kans mennä samanlaiselle lenkille

122Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 22 Elo 2012 - 9:55

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mulla oli tänää varmaa mun elämän hauskin/siistein/kivoin päivä ikinä!! toki koulu & pikku flunssa & zaynin juttu toi miinusta mutta silti Smile koulussa osasin hissalla tosi paljo kaikkee (no tietty koska aihe egypti ja rakastan kyseist aihetta ja tiiän iha sikana siit), atkl saatii mun ja kaverin työ irlannist valmiiks ekoin ja muut tekee niitte omii viel seuraavan tunnin. lisäks atkn maikka vähä järjesteli mun lukkarii ku mulla oliki 37 kurssii nyt ekana vuonna ja 1 3 ja 4 oli iha täysii jote jätin saksan pois, mun 2 jaksost saatii päällekkäisyydet pois ja 3 jaksos on hypäreitäSmile si istuin ruokalas yksi ku venasin et kaveri ottaa safkansa ja tulee nii yks tyttö tuli istuu siihe ja juteltii koko ruokkis!se on mei ranskan tunnil Smile
si ku lähettii koulult ja kerettii yhel tielle nii siinä käveli meit vastaa joku suht nuori jäbä joka tuli si iha meit kohti ja kysy et mis on sairaala. sil hetkel ei todellakaa muistunu mielee eikä osattu neuvoo ja pahoteltii ettei olla kaupunkilaisii. se si kiitti js lähti. me mentii kiertelee kauppoi, mul on nyt kaikki tän jakson kirjat ja ostin hmlt yhe kivan paidan! mentii hesee ja si ku lähettii et mennää toril, nii kierrettii leffateatterin kaut ja tsekattii mitä leffoi olis menossa, siit lähettii kirppiksel, kierrettii se ja mentii torille joka kierrettii läpi ja si päätettiinki et mennää leffaa! otin nopee kaverist asukuvat ja ku kaveri meni istuu yhelle kiveykselle ja mä sain kameran käsii, nii joku mies tuli meille et "anteeks mistä päi kalajokee te ootte kotosi?" nii oltii et mitä? ja hän toisti kysymykse, si epäröin vähä aikaa et sanonko oman paikkakunnan vai jonku muun ja kerkesin just sanoo et kaustiselta ennenku kaveri sano et turusta XDD si se vaa neuvo et mite mun pitäs säätää sitä kameraa ja mistä kulmasta kantsis ottaa kuva koska aurinko heijastu täydellisesti kaverin hiuksii tietyssä kulmassa sen seistessä tietys paikas jonka se tietty neuvo kans :DDD si vaa nauroin ku se lähti. si lähettii leffaa, mentii kattoo madacaskar tai se uusin ja mä nauroin tyylii koko leffan vaikka muut oli hiljaa ja melkee itkin siin lopus ku se oli niii ihana ja kaveri aatteli et itkin yhis kohis ku aina niiskautin nenää ku nuha XDD ja se leffa oli iha extempore, meiä piti lähtee äitin kyyil 6lt kaupungist ja si aateltii et mennäänki 8 bussil. mentii kauppaa ja ostettii litra jätskii jota syötii vaa ku venattii et millo mei kyyti lähtis nii äiti soittiki puol 8 mais et olis lähös vasta sillo ja mentiinki sen kyyil si himaa Very Happy

+ sain eile pikkuduunin, käyn kastelee isovanhempie kukkii ja saan siit vähä rahaa ku ne lähtee reissuu:)

& sori kirjotusvirheist (puhelimel....) ja et kilometrisepustus xd

123Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 22 Elo 2012 - 10:44

vilqu

vilqu

^^Kuulostaa just hauskalta!! Vitsi repesin tolle miehelle (: Täälläki on yhellä flunssa.. (:

124Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 Ke 22 Elo 2012 - 23:20

zehe

zehe

Hehee kiva istuu tääl fyssan luokas ja datata ku tunnin piti alkaa 10, mut koska tääl o melkee kaikki ykkösii ja ne on turvallisuuskävelys ni ei aloteta Very Happy sain myös kerrattuu ruottin sanoi äske ni ei oo välkäst pois! Mukavaa Smile

125Hehkutus topa #15 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus topa #15 To 23 Elo 2012 - 3:54

Sarqai

KUUS MINUUTTIIAA(: JOOMOIMÄOONIHANSEKASIN MUT KUUS MINAA:Dd

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa