First topic message reminder :
"eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:"
"eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:"
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
no niimpä! Mulle kelpais ees hoitsu...nealoves1D kirjoitti:Peetu kirjoitti:mä olen ylpee mun 4-vuotiaast hevosest ja ittestäni, koska se on ollut mulla vain reilu pari viikkoa ja oon jo opettanu sitä käyttäytymään hevosiks kengittäessä. ja yleensä noiden junnujen kaa joita ei oo ikinä kengitetty menee semmonen parisen kuukautta. hienoin Roo
no kiva ku sul on oma hevone xd mäki haluun
Peetu kirjoitti:mä olen ylpee mun 4-vuotiaast hevosest ja ittestäni, koska se on ollut mulla vain reilu pari viikkoa ja oon jo opettanu sitä käyttäytymään hevosiks kengittäessä. ja yleensä noiden junnujen kaa joita ei oo ikinä kengitetty menee semmonen parisen kuukautta. hienoin Roo
Kaikilla tuntuu olevan elämä paitti mulla :D istun koneen ääressä... MUTTA TÄNÄÄ mä ryhdistäydyn ja lähen kirjastoon ja teen kaikkee järkevää! mutten hiihdä :Djonskauu kirjoitti:Nukuin 13 tunnin yöunet! Nyt on kivan energinen olo ja kohta lähen hiihtää 10km, kuolen varmaa matkalle mut mä meen yrittää :D
Mä oli yks päivä lomalla vaan koneella en tehnyt MITÄÄN järkee, siis mitään koko päivän vaa datasin:D Mulla ei ollu elämää!bewareofaino kirjoitti:Kaikilla tuntuu olevan elämä paitti mulla istun koneen ääressä... MUTTA TÄNÄÄ mä ryhdistäydyn ja lähen kirjastoon ja teen kaikkee järkevää! mutten hiihdäjonskauu kirjoitti:Nukuin 13 tunnin yöunet! Nyt on kivan energinen olo ja kohta lähen hiihtää 10km, kuolen varmaa matkalle mut mä meen yrittää
emmaLOVESnilla kirjoitti:SAIN HUPPARIN VALMIIKS <33 tai no melkein, jotain pikku juttuja viel, kute hupun kiinnitäminen, narut jne. (: mut se on kyll aikaa hieno täs täl hetkel :DD päädyin nyt siihen "Keep calm and love 1D" tekstiin + kruunu ! (; mä en niin jaksa oottaa et saan sen kokonaa valmiiks ja sitte päälle ((: <3 HAPPY
Hei suutuksä mulle, jos olin ajatellu pistää mun toppiin ton saman tekstin ++ ei kruunuu. )?emmaLOVESnilla kirjoitti:SAIN HUPPARIN VALMIIKS <33 tai no melkein, jotain pikku juttuja viel, kute hupun kiinnitäminen, narut jne. (: mut se on kyll aikaa hieno täs täl hetkel :DD päädyin nyt siihen "Keep calm and love 1D" tekstiin + kruunu ! (; mä en niin jaksa oottaa et saan sen kokonaa valmiiks ja sitte päälle ((: <3 HAPPY
Mäki teen koulussa hupparii, ja on kohta valmis mut siihen ei tuu mitään 1D juttuu:( Kosak a. mun ope ei ymmärtäis b.kaikki muut ois ihan sillee et älä jaksa! ootko tosissas? Suunnittelin kyllä et jos loppu tulos (joka häämöttää tosi lähettä) on kiva ni voishan sitä viedä hupparin jonnekki painettavaks ja valita siihen jonkun ihanan 1D kuvan<3 No katooo... En kyll sit ees tie minne veisin... ? Ehdotuksia? Joku painonta (tai sellanen kyllä tajuutte) paikka?Insku kirjoitti:Hei suutuksä mulle, jos olin ajatellu pistää mun toppiin ton saman tekstin ++ ei kruunuu. )?emmaLOVESnilla kirjoitti:SAIN HUPPARIN VALMIIKS <33 tai no melkein, jotain pikku juttuja viel, kute hupun kiinnitäminen, narut jne. (: mut se on kyll aikaa hieno täs täl hetkel :DD päädyin nyt siihen "Keep calm and love 1D" tekstiin + kruunu ! (; mä en niin jaksa oottaa et saan sen kokonaa valmiiks ja sitte päälle ((: <3 HAPPY
No siis kaikki kuvankehittämöt ja sillee o: Tai sit painat itevilqu kirjoitti:Mäki teen koulussa hupparii, ja on kohta valmis mut siihen ei tuu mitään 1D juttuu:( Kosak a. mun ope ei ymmärtäis b.kaikki muut ois ihan sillee et älä jaksa! ootko tosissas? Suunnittelin kyllä et jos loppu tulos (joka häämöttää tosi lähettä) on kiva ni voishan sitä viedä hupparin jonnekki painettavaks ja valita siihen jonkun ihanan 1D kuvan<3 No katooo... En kyll sit ees tie minne veisin... ? Ehdotuksia? Joku painonta (tai sellanen kyllä tajuutte) paikka?Insku kirjoitti:Hei suutuksä mulle, jos olin ajatellu pistää mun toppiin ton saman tekstin ++ ei kruunuu. )?emmaLOVESnilla kirjoitti:SAIN HUPPARIN VALMIIKS <33 tai no melkein, jotain pikku juttuja viel, kute hupun kiinnitäminen, narut jne. (: mut se on kyll aikaa hieno täs täl hetkel :DD päädyin nyt siihen "Keep calm and love 1D" tekstiin + kruunu ! (; mä en niin jaksa oottaa et saan sen kokonaa valmiiks ja sitte päälle ((: <3 HAPPY
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa