One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus-topa 2

+12
militsii
hennoaa
Veeranen
emmaLOVESnilla
bewareofaino
mariaemmma
vilqu
Louizz_tomlinzon
Niall_Horan_lover
Insku
jonskauu
Sara-Maria
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 5]

1Hehkutus-topa 2 - Sivu 5 Empty Hehkutus-topa 2 Su 19 Helmi 2012 - 10:55

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

First topic message reminder :

"eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:"

https://facebook.com/OneDirectionFinland

101Hehkutus-topa 2 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ma 27 Helmi 2012 - 11:44

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:
Peetu kirjoitti:mä olen ylpee mun 4-vuotiaast hevosest ja ittestäni, koska se on ollut mulla vain reilu pari viikkoa ja oon jo opettanu sitä käyttäytymään hevosiks kengittäessä. ja yleensä noiden junnujen kaa joita ei oo ikinä kengitetty menee semmonen parisen kuukautta. hienoin Roo ♥️

no kiva ku sul on oma hevone xd mäki haluun Very Happy
no niimpä! Mulle kelpais ees hoitsu... Very Happy

102Hehkutus-topa 2 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ma 27 Helmi 2012 - 12:54

nealoves1D

nealoves1D

Peetu kirjoitti:mä olen ylpee mun 4-vuotiaast hevosest ja ittestäni, koska se on ollut mulla vain reilu pari viikkoa ja oon jo opettanu sitä käyttäytymään hevosiks kengittäessä. ja yleensä noiden junnujen kaa joita ei oo ikinä kengitetty menee semmonen parisen kuukautta. hienoin Roo ♥️

Oho,, tost edellisest kommentist unohtu puolet ku tajusin vaa et sul o hevone xD
Tosi nopeesti oot saanu ! Smile mä muistan ku ite koitin saada yht shettist(kai 5-6v) käyttäytyy kärryjen ees ku se siis oli ajokoulutettu mut ei tehny yhteistyöt kärryil(eikä tee kyl missää muuallakaa xd). Se oli nii epätoivosta D: mä sain sen reilu viikon aikan vaa kääntyy oikeesee suuntaa ja liikkuu eteepäi xd ja se ei ees ollu mikää junnu xd (mut tosin shettikset on vähä tollasii) mutta nii,, saat kyllä olla ylpee hevosestas ja itestäs tietenki ! Smile
Btw,, minkä rotune sun heppas on ?

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

103Hehkutus-topa 2 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 28 Helmi 2012 - 2:06

jonskauu

jonskauu

Nukuin 13 tunnin yöunet! Nyt on kivan energinen olo ja kohta lähen hiihtää 10km, kuolen varmaa matkalle mut mä meen yrittää Very Happy

104Hehkutus-topa 2 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 28 Helmi 2012 - 3:33

bewareofaino

bewareofaino

jonskauu kirjoitti:Nukuin 13 tunnin yöunet! Nyt on kivan energinen olo ja kohta lähen hiihtää 10km, kuolen varmaa matkalle mut mä meen yrittää :D

Kaikilla tuntuu olevan elämä paitti mulla :D istun koneen ääressä... MUTTA TÄNÄÄ mä ryhdistäydyn ja lähen kirjastoon ja teen kaikkee järkevää! mutten hiihdä :D

105Hehkutus-topa 2 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 28 Helmi 2012 - 5:55

vilqu

vilqu

bewareofaino kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:Nukuin 13 tunnin yöunet! Nyt on kivan energinen olo ja kohta lähen hiihtää 10km, kuolen varmaa matkalle mut mä meen yrittää Very Happy

Kaikilla tuntuu olevan elämä paitti mulla Very Happy istun koneen ääressä... MUTTA TÄNÄÄ mä ryhdistäydyn ja lähen kirjastoon ja teen kaikkee järkevää! mutten hiihdä Very Happy
Mä oli yks päivä lomalla vaan koneella en tehnyt MITÄÄN järkee, siis mitään koko päivän vaa datasin:D Mulla ei ollu elämää!

106Hehkutus-topa 2 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 28 Helmi 2012 - 6:03

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Mun täytyy myöntää, et mulla ei ollu koko hiihtoloman aikana _yhtään_ elämää!
Siis oikeesti mä vaan söin, datasin ja nukuin.
Tarkemmin ku ajattelen, niin olinhan mä yötä yhellä kaverilla, mut siinä oli mun hiihtolomani kohokohta :DD

http://unfaithful-mind.blogspot.com

107Hehkutus-topa 2 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 28 Helmi 2012 - 6:09

hennoaa

hennoaa

Jeeejee tulin just Ruotsista ja se oli niii ihana paikka!

http://www.hennoaa.blogspot.com

108Hehkutus-topa 2 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 28 Helmi 2012 - 6:38

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

SAIN HUPPARIN VALMIIKS <33 tai no melkein, jotain pikku juttuja viel, kute hupun kiinnitäminen, narut jne. (: mut se on kyll aikaa hieno täs täl hetkel :DD päädyin nyt siihen "Keep calm and love 1D" tekstiin + kruunu ! (; mä en niin jaksa oottaa et saan sen kokonaa valmiiks ja sitte päälle ((: <3 HAPPY

109Hehkutus-topa 2 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 28 Helmi 2012 - 8:02

Veeranen

Veeranen

emmaLOVESnilla kirjoitti:SAIN HUPPARIN VALMIIKS <33 tai no melkein, jotain pikku juttuja viel, kute hupun kiinnitäminen, narut jne. (: mut se on kyll aikaa hieno täs täl hetkel :DD päädyin nyt siihen "Keep calm and love 1D" tekstiin + kruunu ! (; mä en niin jaksa oottaa et saan sen kokonaa valmiiks ja sitte päälle ((: <3 HAPPY

vähän mäki haluisin tehä tollain ite Very Happy:D pitäiskö yrittää xd

110Hehkutus-topa 2 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 28 Helmi 2012 - 9:22

Insku

Insku

emmaLOVESnilla kirjoitti:SAIN HUPPARIN VALMIIKS <33 tai no melkein, jotain pikku juttuja viel, kute hupun kiinnitäminen, narut jne. (: mut se on kyll aikaa hieno täs täl hetkel :DD päädyin nyt siihen "Keep calm and love 1D" tekstiin + kruunu ! (; mä en niin jaksa oottaa et saan sen kokonaa valmiiks ja sitte päälle ((: <3 HAPPY
Hei suutuksä mulle, jos olin ajatellu pistää mun toppiin ton saman tekstin ++ ei kruunuu. Smile)?

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

111Hehkutus-topa 2 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 28 Helmi 2012 - 9:58

vilqu

vilqu

Insku kirjoitti:
Hei suutuksä mulle, jos olin ajatellu pistää mun toppiin ton saman tekstin ++ ei kruunuu. Smile)?
Mäki teen koulussa hupparii, ja on kohta valmis mut siihen ei tuu mitään 1D juttuu:( Kosak a. mun ope ei ymmärtäis b.kaikki muut ois ihan sillee et älä jaksa! ootko tosissas? Suunnittelin kyllä et jos loppu tulos (joka häämöttää tosi lähettä) on kiva ni voishan sitä viedä hupparin jonnekki painettavaks ja valita siihen jonkun ihanan 1D kuvan<3 No katooo... En kyll sit ees tie minne veisin... ? Ehdotuksia? Joku painonta (tai sellanen kyllä tajuutte) paikka?

112Hehkutus-topa 2 - Sivu 5 Empty Vs: Hehkutus-topa 2 Ti 28 Helmi 2012 - 10:02

Insku

Insku

vilqu kirjoitti:
Insku kirjoitti:
Mäki teen koulussa hupparii, ja on kohta valmis mut siihen ei tuu mitään 1D juttuu:( Kosak a. mun ope ei ymmärtäis b.kaikki muut ois ihan sillee et älä jaksa! ootko tosissas? Suunnittelin kyllä et jos loppu tulos (joka häämöttää tosi lähettä) on kiva ni voishan sitä viedä hupparin jonnekki painettavaks ja valita siihen jonkun ihanan 1D kuvan<3 No katooo... En kyll sit ees tie minne veisin... ? Ehdotuksia? Joku painonta (tai sellanen kyllä tajuutte) paikka?
No siis kaikki kuvankehittämöt ja sillee o: Tai sit painat ite Very Happy

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa