One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus-topa

+11
nealoves1D
hymypeppuun
jonskauu
niallsydän
Niall_Horan_lover
bewareofaino
Peetu
evveliinna
militsii
hennoaa
mariaemmma
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

1Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Hehkutus-topa Ma 5 Joulu 2011 - 5:51

Vieraili

Vierailija

First topic message reminder :

eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:

- HUOMINEN VAPAAA ♥
-ehheehe tunistin yhe täält forkalt ja facesta yhe tyypin nimen perusteel (Y) salapoliisityötä

51Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa Ma 16 Tammi 2012 - 11:37

Vieraili

Vierailija

+++++ FRONTSIDE OLLIE! :------D haahhahhhahaha

52Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa Ti 17 Tammi 2012 - 5:04

bewareofaino

bewareofaino

Nella kirjoitti:+++++ FRONTSIDE OLLIE! :------D haahhahhhahaha
mun mielestä se on iha järkyttävä :D hieman autotunella varustettu :---D
mutta juu, tänään raitoja hiuksiin :)

53Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa Ti 17 Tammi 2012 - 5:53

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Hahaa ! tänään tuli postissa "Forever young" kirja ja One directionin kalenteri ;P Very Happy Very Happy

54Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa Ti 17 Tammi 2012 - 9:49

Peetu

Peetu

Nella kirjoitti:+++++ FRONTSIDE OLLIE! :------D haahhahhhahaha

Me laulettiin tota tänää saksan tunnilla (: ehkä ainoa saksan tunti ikinä kun koko luokka tykkäs siitä mitä tehtiin :DD

55Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa To 19 Tammi 2012 - 9:51

Vieraili

Vierailija

sain mun koneen VIHDOIN takasi! se oli 1,5kk korjaukses ja tuli pieni awkward moment ku äiti eile sano et se korjaaja oli sanonu et se yritti säilyttäää kaikki "poikabändi" kuvat. tiiätte varmaa mitä/keitä se tolla meinas Very Happy

56Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa To 19 Tammi 2012 - 10:26

bewareofaino

bewareofaino

^oh nicee! :D ois kyl ollu viä pahempi jos ite oisit sitä konetta ollu ite hakemassa ja se ois sanonu sen sulle :D

cdon.comista tuli paketti joka piristi päivää ihan mukavasti (-----:

Viimeinen muokkaaja, bewareofaino pvm Pe 20 Tammi 2012 - 13:21, muokattu 1 kertaa

57Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa To 19 Tammi 2012 - 10:45

Vieraili

Vierailija

lovelouis kirjoitti:sain mun koneen VIHDOIN takasi! se oli 1,5kk korjaukses ja tuli pieni awkward moment ku äiti eile sano et se korjaaja oli sanonu et se yritti säilyttäää kaikki "poikabändi" kuvat. tiiätte varmaa mitä/keitä se tolla meinas Very Happy

:--DDD

58Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa To 19 Tammi 2012 - 21:27

Peetu

Peetu

lovelouis kirjoitti:sain mun koneen VIHDOIN takasi! se oli 1,5kk korjaukses ja tuli pieni awkward moment ku äiti eile sano et se korjaaja oli sanonu et se yritti säilyttäää kaikki "poikabändi" kuvat. tiiätte varmaa mitä/keitä se tolla meinas Very Happy

ahhahha nice Very Happy

MUN YEARBOOK TULI ♥️ ylihappy fiilis ♥️

59Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa Pe 20 Tammi 2012 - 3:03

evveliinna

evveliinna

päästii tänää 2 tuntia aikasemmin ko ei ollu musiikkia (: määki tykkään turhista 4 tunnin päivistä

60Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa Pe 20 Tammi 2012 - 11:44

Vieraili

Vierailija

bewareofaino kirjoitti:^oh nicee! Very Happy:D:D ois kyl ollu viä pahempi jos ite oisit sitä konetta ollu ite hakemassa ja se ois sanonu sen sulle Very Happy

cdon.comista tuli paketti joka piristi päivää ihan mukavasti (-----:
joo mä tiiän, mut onneks en ollu Very Happy menin meinaa sen verran punaseks ku äiti kerto ton et tilanne ois ollu pahempi jos se ois sanonu sen suoraa mulle.

61Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa La 21 Tammi 2012 - 11:27

Peetu

Peetu

vaikka muu maailma pissis niskaan niin mulla on oikeita ystäviä jotka jaksaa pirsitää mua aina ♥ ja muutenki tää päivä on menny oikein ihanasti !

62Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa Su 22 Tammi 2012 - 6:43

Vieraili

Vierailija

- jotenki nii ilone olo nyt (: ♥

63Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa Su 22 Tammi 2012 - 7:47

bewareofaino

bewareofaino

jeijj, huikee keikka tänää, meni paremmin ku ois uskonu ja sen perään kaks tuntia Junior Big Bandia ja muita bändejä! hyvännäkösiä ihmisiä roppakaupalla Wink

64Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa La 28 Tammi 2012 - 8:14

mariaemmma

mariaemmma

nyt o paljo hehkutettavaa mut sit myöski angstattavaa :D:D :

- syntttärit
- saiin just kivoi 1D lahjoi: VAS HAPPENIN-paidan, Dare To Dream-kirjan &&& kaverilt iiihanan 1D-mukin (:
- sain kyl muitki just jeees lahjoii
- lisäks sain synttärionnittelun mun aussimiehelt rantavahti baconilt (: ♥
- sit plussan myös hyvä ruoka (:

65Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa La 28 Tammi 2012 - 13:47

bewareofaino

bewareofaino

mariaemmma kirjoitti:
- syntttärit
- saiin just kivoi 1D lahjoi: VAS HAPPENIN-paidan, Dare To Dream-kirjan &&& kaverilt iiihanan 1D-mukin (:
Heei, mahtavaa, järjettömästi onnea! :) ja kivoja lahjoja^ :D
mulla ihan jees päivä, askartelin Harryn 'happy bday' -kylttiä ja se on mun mielestä aika onnistunu verrattuna mun kuvikseen ja muuhun graafiseen näkemykseen :'D Soitin pianoa ja datasin. Normipäivä mut silti tosi jees.

mun mielestä mun päivä oli mahti, ja silti se kuulostaa niin nössön tylsältä XD hmmm

66Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa Su 29 Tammi 2012 - 7:21

militsii

militsii

mariaemmma kirjoitti:nyt o paljo hehkutettavaa mut sit myöski angstattavaa :D:D :

- syntttärit

vähä kivoja lahjoja, oon kade :)

http://dream-it-milla.blogspot.com

67Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa Ma 30 Tammi 2012 - 7:39

Vieraili

Vierailija

PITÄÄ HEHKUTTAA ET SAIN TÄNÄÄN MUN ONE DIRECTION KIRJAN SEN DARE TO DREAM<3 sekosin ku sain sen ja nyt mun päivää ei pilaa mikäään !!!

68Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa Ti 31 Tammi 2012 - 12:19

niallsydän

niallsydän

heeeei tiättekst mitä kannattaa syödä paistettuu banaaniii , iha sika hyvää ! Very Happy:DD<3 sori ei oikeee liity aiheesee mut ihasama siit mä ny oon ilone :DD:D

69Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa Ke 1 Helmi 2012 - 10:51

Peetu

Peetu

-eilinen liikkatunti meni täydellisesti. laitettiin mun iPod kiinni keskuskajareihin ja 1D soi kun me luisteltiin. ja mä tein ringetessä 4 maalia. ihan sen takia että oli nii hyvä fiilis ♥
-ilonen ylläri oli se, että kun lisäsin kuvan poikien seinälle missä piti kertoo miks äänestin WMYB parhaaks brittiläiseks sinkuks nii nyt se kuva on lisätty siihen niille kuville tarkotettuun albumiin (:

70Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa To 2 Helmi 2012 - 11:25

bewareofaino

bewareofaino

Saksalaisten kanssa viimenen ilta ja meillä oli niin hauskaa. Ne sauno ja kävi avannossa ja sit pelattiin hankijalkkista ja se oli kyl nii hysteerisen hauskaa ku kaikki vaa kaatuili siä ja meni lujaa :D
Sitte syötiin hyvin ja juteltiin niitten kaa :---) Mä rakastan tälläsii kansainvälisyysjuttuja! meen vaihtariks ja kielimatkoille ja hankin viä jonku työn mis pääsen ulkomaille :D:D kummiski tosi hyvä fiilis! ♥

Viimeinen muokkaaja, bewareofaino pvm Pe 3 Helmi 2012 - 6:09, muokattu 1 kertaa

71Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa Pe 3 Helmi 2012 - 5:46

jonskauu

jonskauu

Äiti leipo pullaa ja keitti mulle aamulla kahvia vaikka en ees juo Very Happy no ajatus oli tärkein ♥️

72Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa Su 5 Helmi 2012 - 3:02

hymypeppuun

hymypeppuun

One Direction - Up all night Limited Yearbook edition täällä näin <3

73Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa Su 5 Helmi 2012 - 3:16

nealoves1D

nealoves1D

hymypeppuun kirjoitti:One Direction - Up all night Limited Yearbook edition täällä näin <3

ääh,, mä en oo vielkää saanu omaani vaik sen piti tulla jo ajat sitte ))::: mut sitä ootelles ♥

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

74Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa Su 5 Helmi 2012 - 3:35

Vieraili

Vierailija

Nohmm.... Oon niin ilonen tosta Louisin minimaalisesta soolosta tossa Stand Upissa ku sil on vaa nii täydelline ääni sii ja muutekii..... Eikai mulla sitte muuta ollu mut ei kyl mitää angstattavaakaa. Ja sit viel se et sain englanninkokeest 9+ ja nyt oon 10€ rikkaampi mut luulen et kerroin sen jo jossain topicis.

75Hehkutus-topa - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus-topa Ma 6 Helmi 2012 - 7:02

Peetu

Peetu

- MULLA ON IHAN ÄLYTTÖMÄN HYVÄ FIILIS ihan sen takia että mun paras kaveri tuolta satojen kilometrien päästä lähetti mulle maailman ihanimman synttärikortin ja nyt oon about itkeny silmät päästä ilosta ♥
-huomenna liikuntapäivä eli suunta Salmisaaren liikuntakeskukseen Euroopan korkeimmalle kiipeilyseinälle + Megazoneen (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa