One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #7

+12
emmaLOVESnilla
jonskauu
Sarqai
Stypayhoralikson
mariaemmma
bewareofaino
vilqu
Insku
nealoves1D
bO0m
_Blistex_
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 5]

1Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Hehkutus topa #7 La 7 Huhti 2012 - 10:00

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

ratsastustunti meni oikeen ihanasti tänään ja Diplo oli ehkä maailman upein ♥ ja mulla tuli nii mahtava fiilis ku onnistuttiin kokoomaan laukkaa ihan täydellisesti ja ÄÄÄÄÄ oon iha sekasi :D

26Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 10 Huhti 2012 - 5:10

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:Esitelmä meni hyvin!! Oli oikeestaan hauskaa ku mä ja mun 2 kaveria ollaan ainoot 1D fanit meidän luokassa nii.. :DD Haha jätkien kärsivät ilmeet oli hauskoi kans (; Ja ah miettikää näytettiin WMYB musavideo videotykillä melkei seinän kokosena ja HD laatu <3 uu uu ;D
Mä oisin kyllä halunnu nähä teijän esitelmän!! Oikeesti.

Sarqai kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Oli kyllä aikas hauskaa ku oltiin minä ja Sarqai meijän naapurilla yötä! Very Happy Vi ska testa våfflor! Joo... Ja sit meijän mahtava keskustelu siitä kuinka mulla on 5 miestä ja sarqailla 6 ja silllä yhellä 1 tuntematon... Very Happy

Joo meil oli kyl aika hauskaa:) Mut mun miehet on seksikäämpii ku sun!>Very Happy
Very Happy Aika hankalaa ku mun viis miestä on samat ku sun 5 6:desta.. mu miten vaan .. Very Happy Vi ska testa våffllor!!

27Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 10 Huhti 2012 - 5:25

bO0m

bO0m

vilqu kirjoitti:
bO0m kirjoitti:Esitelmä meni hyvin!! Oli oikeestaan hauskaa ku mä ja mun 2 kaveria ollaan ainoot 1D fanit meidän luokassa nii.. :DD Haha jätkien kärsivät ilmeet oli hauskoi kans (; Ja ah miettikää näytettiin WMYB musavideo videotykillä melkei seinän kokosena ja HD laatu <3 uu uu ;D
Mä oisin kyllä halunnu nähä teijän esitelmän!! Oikeesti.
no jooh se oli just hyvä :DD vaik ny itte sanonki (; mietittiin just sitä kuinka hauskaa ois ollu jos yleisö ois ollu täynnä directionereita nii oltais voitu yhessä kaikki nauraa, nyt vaan me 3 naurettiin poikien sekoiluille :D:D

28Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 10 Huhti 2012 - 6:13

jonskauu

jonskauu

Musta tuntuu et oon iha sekasi! hymyilen vaa koko aika ja tekis mieli kihartaa hiukset ja ihanaa ku tuol ulkona paistaa toi aurinko! Oon nii ilone tällä hetkellä et tekis mieli itkeee ♥ enkä tiedä miksi. Mut tällästa tunnetta oon kyllä oottanu ton talven ajan! Varmaa tää kuullostaa tosi oudolta, mut tuntuu iha ku oisin eläny ton talven ajan jossai psykoosissa ku en muista mitää ja oli nii pimeetä ja kylmä ja kaikee mut nyt on taas niiiin ihanan aurinkoista.

okei meen selittämästä moi.

29Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 10 Huhti 2012 - 6:35

bO0m

bO0m

jonskauu kirjoitti:Musta tuntuu et oon iha sekasi! hymyilen vaa koko aika ja tekis mieli kihartaa hiukset ja ihanaa ku tuol ulkona paistaa toi aurinko! Oon nii ilone tällä hetkellä et tekis mieli itkeee ♥ enkä tiedä miksi. Mut tällästa tunnetta oon kyllä oottanu ton talven ajan! Varmaa tää kuullostaa tosi oudolta, mut tuntuu iha ku oisin eläny ton talven ajan jossai psykoosissa ku en muista mitää ja oli nii pimeetä ja kylmä ja kaikee mut nyt on taas niiiin ihanan aurinkoista.

okei meen selittämästä moi.

Haha tiiän mistä puhut mulle kävi toi ihan sama joku parikuukautta sitten ja on meinaa ihana fiilis! (: Koita pitää se yllä! Se oli aika jännä ku tajus kuinka 'masentunu' tai allapäin oli ollu ja sit äkkii on vaan ihan sairaan onnellinen<3 (:

30Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 10 Huhti 2012 - 7:01

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu kirjoitti:ja ihanaa ku tuol ulkona paistaa toi aurinko!

ulkona paistaa aurinko. aurinko. so jel.
uuen jakson eka päivä ja kaks enkkuu ja päätettii et puhutaa siellä vaa englantii ja me vaa sitte juteltii pojista ystävie kaa ja ku opettaja kysy mitä tahottais tehä jakson aikana (kuten aina ekalla tunnilla kysytää) ja sitte huuettii vaa et esitelmä ja päätettii jo että tehää pojista jos saadaan tehä vapaavalintaine Wink
lisäks huomenna tehään reissu lähellä sijaitsevaa ruotsinkieliselle paikkakunnalle viimejaksoisen ruotsinvalinnaisen porukan kanssa, jote siellä menee koko päivä = ei perus koulutuntei!
ja kaikkii kivoi suunnitelmii viikonlopulle jo nyt, jee! nyt vielä venaillaa et toteutuis :-)

https://twitter.com/#!/penguiniam

31Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 10 Huhti 2012 - 7:40

Peetu

Peetu

mä en tiennytkään että koulu-uinnissa voi olla hauskaa. mulla oli siis ekaa kertaa ikinä koulu-uinnissa todella hauskaa, naurettiin kavereiden kaa mahat kippurassa ja muutenki tää päivä on menny oikein ihanasti (:

32Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 10 Huhti 2012 - 10:16

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, meilläki oli viimeviikol 1D esitelmä ja sillonki oli luokas aka paljo kärsiviiilmeit ku ensi laitettii WMYB ja sitte ku oltii saatu luetuu se ni laitettii viel One Thing ja sen jälkee mä oisin viel halunnu laittaa live videoit mut se ope sano et niit ei enää tarvii xd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

33Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 10 Huhti 2012 - 10:50

bO0m

bO0m

nealoves1D kirjoitti:b00m,, meilläki oli viimeviikol 1D esitelmä ja sillonki oli luokas aka paljo kärsiviiilmeit ku ensi laitettii WMYB ja sitte ku oltii saatu luetuu se ni laitettii viel One Thing ja sen jälkee mä oisin viel halunnu laittaa live videoit mut se ope sano et niit ei enää tarvii xd

Haha, kiva ;)) Opettaja ei tainnu olla kauheen innoissaan vai? :D

34Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ti 10 Huhti 2012 - 10:58

_Blistex_

_Blistex_

Heh, mä olisin niin halunnut olla teiän 1D esitelmii kattomassa (:: Mä olisin ollu ihan fiiliksissä. Cool Ja varmaan huutanu jostain takarivistä et:"Pistäkää koko levy soimaan! Koko levy soimaan!" :DD

35Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 11 Huhti 2012 - 1:46

Peetu

Peetu

ihana yh:n tunti, tehää vaan vuosikirjaa ja meitsi dataa ja kuuntelee parasta musiikkia (8

36Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 11 Huhti 2012 - 4:32

Evee

Evee

Mul on huomenna kahen tunnin koulupäivä Very Happy Pitäs olla kuuden tunnin mut kuviksen ja matikan tunnit on peruttu. Ja ne kaks tuntii on viel köksää :DD On kyl rento päivä tulos

37Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 11 Huhti 2012 - 4:53

vilqu

vilqu

Mun meni tnä bilsan koe ihan sika hyvin:D

Olisin niin halunnu kuulla teijän esitelmät 1D:stä ja oon samaa mieltä _Blistex_ :in kanssa et mäki oisin ollu sille "koko levy soimaan halleluujaah ja kaikki mahdolliset videot ja kaikki mahdollinen kyllä niistä materiaalia löytyy! kaikkia vaan!"

38Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 11 Huhti 2012 - 4:55

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Me vahingos heitettiin mun kaverin kaa mun opettajaa pallolla päähän...ei sit yhtään revetty Very Happy
Sit oon ylpee itestäni;söin ekan kerra elämässäni kokonaisen porkkanan,siis pienenä en uskaltanu ees maistaa ikinä porkkanaa ku se oli nii räikeen väristä ja sit joskus viime vuon söin puolikkaan porkkanan.Okei nyt mun äiti varmaa tukee täysillä mun 1Dn fanittamista ku sen ansiosta oon ruvennu syömään porkkanoita.Ja tääl sit tavallaan "hengaan" kerranki suunnilleen mun ikästen(tai vähä vanhempie) tyttöjen kaa siis ku äiti pelkää et musta tulee kauhee gangsta ku suurin osa mun kavereista on poikii Very Happy

39Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 11 Huhti 2012 - 9:12

nealoves1D

nealoves1D

bO0m kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:b00m,, meilläki oli viimeviikol 1D esitelmä ja sillonki oli luokas aka paljo kärsiviiilmeit ku ensi laitettii WMYB ja sitte ku oltii saatu luetuu se ni laitettii viel One Thing ja sen jälkee mä oisin viel halunnu laittaa live videoit mut se ope sano et niit ei enää tarvii xd

Haha, kiva Wink) Opettaja ei tainnu olla kauheen innoissaan vai? Very Happy

Joo ei kauhee xDD sen ilme oli sellane kyllästyny ja semmone et se ois toivonu mejä esitelmän loppuvan aikasemmi Very Happy

Evee kirjoitti:Mul on huomenna kahen tunnin koulupäivä Very Happy Pitäs olla kuuden tunnin mut kuviksen ja matikan tunnit on peruttu. Ja ne kaks tuntii on viel köksää :DD On kyl rento päivä tulos

mun siskol oli seiskal iha lukkaris tollane päivä ! taino sil oli 3h köksää mut silti Very Happy

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Me vahingos heitettiin mun kaverin kaa mun opettajaa pallolla päähän...ei sit yhtään revetty Very Happy
Sit oon ylpee itestäni;söin ekan kerra elämässäni kokonaisen porkkanan,siis pienenä en uskaltanu ees maistaa ikinä porkkanaa ku se oli nii räikeen väristä ja sit joskus viime vuon söin puolikkaan porkkanan.Okei nyt mun äiti varmaa tukee täysillä mun 1Dn fanittamista ku sen ansiosta oon ruvennu syömään porkkanoita.Ja tääl sit tavallaan "hengaan" kerranki suunnilleen mun ikästen(tai vähä vanhempie) tyttöjen kaa siis ku äiti pelkää et musta tulee kauhee gangsta ku suurin osa mun kavereista on poikii Very Happy

Hahaha meki ollaa kolmosel heitelty iha tahallee meijä opettajaa vaik millä XDD ja sitte se kävi hakee vieresest luokast opettajan ku ei saanu ite piettyy meit kuris :Very Happy
& Mä oon aina syöny porkkanoit mut nyt oon alkany vetää niit viel enemmä Very Happy:D:D:
&& joo sama,, mullaki on iha vaa muutama frendi jätkii ni äiti on kokoaja sillee et "sä liikut nykyään hirveesti tommosisa poikaporukoissa" vaik niis porukois on aina ainaki muutama tyttö mukan Very Happy

40Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 11 Huhti 2012 - 9:46

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

mä oon jääny koukkuu tähä foorumii, et mun on aina pakko tulla joka päivä tänne kattoo mitä kaikki on kirjotellu ja sit tuun itekki tänne ain hiimuilee Smile en kyl tiiä miks laitoin tän hehkutus topaa, mut varmaa siks et tää ei oo paha koukutus hahaha :>

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

41Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 11 Huhti 2012 - 9:56

nealoves1D

nealoves1D

Pinski♥️Harry kirjoitti:mä oon jääny koukkuu tähä foorumii, et mun on aina pakko tulla joka päivä tänne kattoo mitä kaikki on kirjotellu ja sit tuun itekki tänne ain hiimuilee Smile en kyl tiiä miks laitoin tän hehkutus topaa, mut varmaa siks et tää ei oo paha koukutus hahaha :>

mullaki on iha sama ! ja nytte ku mun kännykkä on huollos mul on koulus kauhee ongelma ku toi toine kännykkä mitä mun ny pitää käyttäää ei pyöritä tätä foorumii ni en pääse tänne päiväl :dd sitte roikun koko illan tääl :Very Happy

42Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ke 11 Huhti 2012 - 10:05

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

tänää rento päivä koulussa ja äiti anto luvan et saan lähtee ns vaihto-oppilaaks toisee kouluu muutamaks päiväks ens kuussa! ainoo vaa että ruotsinkieline koulu.. mut enköhä pärjää Wink
ja matikanopettaja kerto tänää että kaikki paitsi yks sai matikankokeesta paremman ku aiemmasta! jote oon iha varmana saanu paremman, en malta oottaa että saan kokeen takasi!

43Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 To 12 Huhti 2012 - 5:37

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

ollu jotenki tosi kiva päivä vaik oonki viel vähä kipee ja fysiikan koe meni nyt miten meni.. Sain aivan ihanan 1Dsynttärikortin mun toiselta parhaaltakaverilta ja oli tosi kiva nähä kaverit kunnolla pitkästä aikaa ((: äitiltä sain aamulla lahjaks kampaamolahjakortin ja iskä lupas tilata mulle sellasen paketin missä tulis se Live Tour DVD, t-paita ja joku juttu, en oikee saanu selville mikä se oli :DD nyt vaa oottelen jos liam vaik tekis sen twitcamin jonka se sano piakkoin tekevänsä .. olis aika mahtavaa jos se tajuis tehä sen näin mun syntymäpäivänä ((;

44Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 To 12 Huhti 2012 - 5:44

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

emmaLOVESnilla onneaa! :-) hei btw, sulla ja mun parhaalla ystävällä on samana päivänä synttärit :-D

oon pikkasen sairas, pelottaa vaa et tulee sama tauti ku siskolla oli, muttei oo kuumetta jote huomisen suunnitelmat toteutuu: lähetään tyttöjen kanssa toiselle paikkakunnalle discoon! Very Happy
lisäks sain nähä tänään mun matikankokeen numeron: 9+ !!!!!!!! en voi uskoo kuinka onnekas oon, sain 5 tehtävästä kaikista täydet, kuudennesta jäi 3 pistettä! jos oisin osannu bonustehtävän, olis neki pisteet korvattu Very Happy mutta toi numero tarkottaa sitä, että tää tyttö pääsee ulkomaille kesällä Wink
kaikkee parantaa tietty vielä se, että tein äskön broilersalaattii enkä malta oottaa että äiti tulee siskon kanssa kotiin että pääsis syömään ♥️

romaani :c

45Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 To 12 Huhti 2012 - 7:56

_Blistex_

_Blistex_

Pinski♥️Harry kirjoitti:mä oon jääny koukkuu tähä foorumii, et mun on aina pakko tulla joka päivä tänne kattoo mitä kaikki on kirjotellu ja sit tuun itekki tänne ain hiimuilee Smile en kyl tiiä miks laitoin tän hehkutus topaa, mut varmaa siks et tää ei oo paha koukutus hahaha :>

Heei, mulla on täysin sama juttu, mun on joka päivä vaan pakko tulla tänne lukemaan teiän kirjottamii juttuja ja muuteski tääl oleilemaan. :DD Ja sit täl foorumil on joku ihme taika, joka saa mun pahankin päivän kirkastumaan. (:: Oikeesti, vaikka mulla kuinka kamala päivä olis ollukki (niiku tänään) niin heti kun mä tänne pääsen ni johan tulee parempi olo. :DD Niin ja sit yks toinen 100% varma piristysruiske on 1D:n kuunteleminen ja katteleminen (; ♥️

& emmaLOVESnilla, paljonpaljon onneaa! (:

46Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 To 12 Huhti 2012 - 9:00

vilqu

vilqu

Sama "ongelma"! Very Happy Tää on mulle täsmälleen sama ku jollekki ihmiselle joka on face riippuvainen, itse en ole fb:ssä. Ja emmaLOVESnillalle hirveesti onnea ja sä et tajuu kuinka kade sulle oon koska a. Mäki haluan 1D synttärikortin (synttärit kesän lopussa...) b. Mäki voisin ottaa noi t-paidat ja Live Tourinhan mä saan mut kuiteski!!!

Huomenna on perjantai ja meen sarqaille ylipuhuu niiden äitii lähtee meijän kaa Lintsin miittiin... Very Happy Tämä päivä ei oo kyllä mitenkäänpäin hehkutettava..

47Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 To 12 Huhti 2012 - 9:22

nealoves1D

nealoves1D

emmaLOVESnilla PALJON OONNEAA VAAN PALJON ONNEAA VAAN PALJON ONNEAA EMMA PALJON ONNEAA VAAN ! king

Sain mun mantsan testistä 10½ koska kirjotin siihen myös ylimääräsiä vapaaehtosesti opeteltavii juttuja ! Very Happy
& Ratsastustunti meni toi hyvin !

48Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 To 12 Huhti 2012 - 9:28

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:emmaLOVESnilla PALJON OONNEAA VAAN PALJON ONNEAA VAAN PALJON ONNEAA EMMA PALJON ONNEAA VAAN ! king
Nyt täytyy tulla kyllä mukaan laulamaan!! Tä on yhtä laulua jos tänään laulan Emmalle ja huomenna äitille:D Ja mun yhellä luokkakaverilla oli tänään nimpparit (Julia) ja kiitos sen koska sanottiin meijän opelle et älä anna bilsasta läksyy Julian nimppareiitten kunniaks EIKÄ SE ANTANU!! Very Happy

49Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 To 12 Huhti 2012 - 9:33

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

^ kiitti kaikille onnittelijoille! (: ja tosta teiän laulamisestanne tuli mieleen miten ruotsin tunnilla (kun rakas kaverini tokaisi oikein kovaan äänen ja ilmoitti että mulla on synttärit..) meiän ope alko hoilaamaan ruotsiksi mulle syntymäpäivälaulua :d en kauheesti tykkää olla huomion keskipisteenä, nii oli sitten kiva siinä hieman nolona istuskella ja kuunnella vanhan miesopettajan hoilausta samalla kun muut tuijottaa.. :DD

50Hehkutus topa #7 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus topa #7 To 12 Huhti 2012 - 9:37

Peetu

Peetu

paljon onnea Emmalle!! (:

eheheheheheh fyssan pistari 10+ ♥

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa