One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #7

+12
emmaLOVESnilla
jonskauu
Sarqai
Stypayhoralikson
mariaemmma
bewareofaino
vilqu
Insku
nealoves1D
bO0m
_Blistex_
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

1Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Hehkutus topa #7 La 7 Huhti 2012 - 10:00

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

ratsastustunti meni oikeen ihanasti tänään ja Diplo oli ehkä maailman upein ♥ ja mulla tuli nii mahtava fiilis ku onnistuttiin kokoomaan laukkaa ihan täydellisesti ja ÄÄÄÄÄ oon iha sekasi :D

51Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 To 12 Huhti 2012 - 10:26

bO0m

bO0m

Onnee Emmalle multa myös!! (;

Haluun nyt ittekki hehkuttaa tätä foorumia sanomalla että tosiaan kun tänne tulee niin tuntuu että on palannu yhden perheen pariin, nimittäin 1D perheen. Te ootte ihan omaa luokkaanne<3 (:

52Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 To 12 Huhti 2012 - 10:28

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:Onnee Emmalle multa myös!! (;

Haluun nyt ittekki hehkuttaa tätä foorumia sanomalla että tosiaan kun tänne tulee niin tuntuu että on palannu yhden perheen pariin, nimittäin 1D perheen. Te ootte ihan omaa luokkaanne<3 (:
Täysin samaa mieltä! Lainaan nyt kyllä kaiken mitä just kirjotit. Very Happy

53Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Pe 13 Huhti 2012 - 4:01

jonskauu

jonskauu

Mun lukiojakso loppu tänäää! wuhuuu seuraavan kerran sitte lukioo ois vasta ens keväänä, eli tämmöne kiva vuoden tauko tässä Very Happy
maanantaina sit takas amikseee, ihanaa ku tulee taas rentoo eikä tarvii nii stressaa jokasest asiasta. Ja mulla on enää vaa jotai 23 päivää koulua ja mun kesäloma alkaa! Alkaa iha tulla jo kesäfiilis =)

54Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Pe 13 Huhti 2012 - 10:56

nealoves1D

nealoves1D

Mun kännykkä tuli jo tänää huollosta !! Vihdoin voin taas tekstaa normaalisti king

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

55Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Pe 13 Huhti 2012 - 11:00

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Okei koulu ei menny tnä mitenkää mainiosti.. varsinkaan liikka, koska meillä oli kuntotestit ja mulla on flunssa :d meinasin tukehtuu vatsoissa ja ku vähänki piti juosta hengästyin heti ja alko pyörryttää (ope sitte käski mun menee sivuun..)
No mutta sitte koulun jälkee tavattiin mun parhaankaverin kaa ja lähettiin bussilla omppuun (: Meil oli iha sairaan hauskaa koko päivä, kaikkee ehti tapahtuu enkä todellakaa jaksa selittää mitä kaikkee noloo me tehtii jne.. mutta koko päivän kruunas se ku mentii kattoo Nälkäpeli ja se oli aivan ihana ! :oo ja joshhh.. ♥___♥ ei se leffa kyl kirjaa päihittäny mut yks parhaimmista mitä oon nähny (: + ostin bodyshopista sellasen brittienlippu kangaskassin ja mun kaveri osti sieltä mulle synttärilahjaks sellasen ihanan suihkusaippuan (: aah se oli ihanan tuoksunen .. ja söin varmaa parasta pizzaa mitä oon ikinä syöny o.o

56Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 La 14 Huhti 2012 - 0:11

jonskauu

jonskauu

Tuolla ulkona on kyllä nyt mitä hirvittävin sää, mut mä jaksan kyllä hymyillä koska noi lumet sulaa pois kun vettä sataa! eli mun puolesta saa vaikka sataa koko viikonlopun. kyllä se kesä vielä tuleee ♥

57Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 La 14 Huhti 2012 - 1:19

vilqu

vilqu

Tekstasin aamun mun luokkakaverin kaa (en yleensä puhu senkaa muutaku koulussa mut on tosi kiva, poika), se herätti mut 10 vailla 9 ku tekstas mulle ja sit mulle tuli kauhee paniikki ku luulin et tänään oli perjantai ja et mulla alkais 10 min päästä koulu.. Olin jo puoliks pompannu sängystä ku tajusin ... onko tänään LAUNTAI, huh jes!!

58Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 La 14 Huhti 2012 - 4:51

nealoves1D

nealoves1D

oon just autossa tulos meijä tän kauden ekast piiri pelist. Vaik meijän koko ah nii positiivine jengi veikkas et ei tulla pärjää täs aluesarjas ni vietii ainaki tää eka peli iha helposti 3-0 (: nytte on kyl tosi hyvä fiilis !

59Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 La 14 Huhti 2012 - 10:28

Peetu

Peetu

ridatunti meni hienosti ja tuli nii paljo semmosii AHAA elämyksiä et musta tuntuu et oon eläny jossai pimennossa :b

60Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 La 14 Huhti 2012 - 12:29

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

paras ystävä lähetti tänää illalla vaa yhtäkkii viestin "miten menee?" vastasin sille ja ku en ollu huomannu et se oli vastannu mulle, nii se soitti mulle ja kysy että miten mulla oikeesti menee ja onko jotai pahaa tapahtunu. aloin itkee puhelun lopussa ku se sano "kai sä tiiät että sä voit soittaa mulle koska vaan?" oikeesti mulla on niin upeita ystävii enkä silti osaa kertoo mitään niille <3 se on vieläpä iskossa tän viikonlopun nii ei tulla näkee ennen keskiviikkoo :c

https://twitter.com/#!/penguiniam

61Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Su 15 Huhti 2012 - 0:31

vilqu

vilqu

Voih! Stypayhoralikson, sulla on kyllä ihania ystäviä!

Oli eilen ihan sika hauskaa ku oltiin naapurin kaa yhellä toisella kaverilla joka asuu joku 2 km päässä. Pelattiin siellä sit sellasta iki vanhaa Trivial Pursuittia ihan kipurassa, ku oli ihan sika hauskaa! Yks kysymys "Mihin bändiin kuuluvat Itsmo, Jufa (joku numero?), ja Kaivo?" Oikea vastaus oli "Raportti", mut mun kaveri joka tietää et oon 1D fani ni sano "Oisko toi One Direction..?" Ku ei sillä ollu hajuakaan oikeesta bändistä Very Happy Sit ku toinen vastas et ei ihan vaan Raportti" Ni toinen "Aivan, kyll mä koko ajan tiesin nimi vaan vähän hukassa, Raportti on just kova!" Sitse rupes siin huuttaa "Raportti, Raportti, Raportti, Itsmo RULES!" Oli kyllä niin hauskaa et huhu!

62Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Su 15 Huhti 2012 - 1:09

Peetu

Peetu

ougaad! yks koulutuomari jolla on heppa tuol tallilla sano että mä voisin kohta alkaa kisaa HeA:ta o: järkytyin, meinaa se ei oo mikään kovin lepsu täti ja se on hirveen tarkka että hevonen on just eikä melkeen läpi jne. multa niiku kirjaimellisesti tippu harjat käsistä ku olin tos hoitelemas heppoi. ja ku miettii että syksyllä 2010 HeC meni just ja just läpi prosentein 56,0% nii ny puoltoista vuotta myöhemmin sanotaan että mä alan olee HeA-tason ratsastaja. ääää nyt on loppupäivän kestohymy naamalla!

63Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Su 15 Huhti 2012 - 3:00

nealoves1D

nealoves1D

ollaa just flamingos mun kaverin kaa menos kattoo nälkäpelii uudestaa (::

64Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Su 15 Huhti 2012 - 3:03

bO0m

bO0m

En oo kerinny yhtään oleen forkalla ku kamu oli meil koko viikonlopun.. :DD
Piirrettiin Louis ja Harry oli tosi vaikeeta!! :D

//ja jess tet harjottelu koko ens viikon kampaamossa=ei koulua!

65Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Su 15 Huhti 2012 - 7:58

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu nii on ♥️ oikee hävettää että tunnen itteni nii yksinäiseks ku mulla on oikeesti ystävii jokka välittää must iha älyttömästi ja joillaki ei oo ystävii ollenkaa :c

Peetu vähänkö upeeta hei! mä varmaa leijuisin pilvissä (ehkä vähän korkeemmallaki..) jos mulle tapahtuis tollai!

bO0m piä hauskaa!Smile

huomenna luokkaretki, tänään ekaa kertaa kävin ajelemassa skootterilla ja pesin sitä vähäse. oli nii upeet että se lähti heti käyntii eikä tarvinnu värkätä yhtää. ihana isäpuoli mulla ku värkänny koko talven sen kanssa että lähtis taas kunnolla käyntii ja vaihtanu moottorii jne ♥️

https://twitter.com/#!/penguiniam

66Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Su 15 Huhti 2012 - 9:50

nealoves1D

nealoves1D

Peetu Onnee ! Mä nyt en ees kisaa kouluu enkä sen pahemmi esteitäkää mut mullekki ku ratsastuksenopettaja(ei varmasti oo yhtä tarkka ku koulutuomari) sano et pärjäisin hyvin heB luokassa sekä koulussa ja esteillä ni olin iha pilvissä ja se ei oo lähellekkä sama juttu ku tollanen ! voin vaa kuvitella kui onnelline oot Very Happy

b00m mihin kampaamoo meet & missä päi suomee ? Jos asut jossai täs pk seudul ni mähä tuun sinne kampaajalle ku pitäis sellaseeki hommautuu joku päivä Very Happy:D:D:D:D: Nojoo,, pidä hauskaa siel ! (:

67Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Su 15 Huhti 2012 - 9:56

bO0m

bO0m

Nea meen Glo Hairiin, ja tervetuloo Hämeenlinnaan ;))

68Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Su 15 Huhti 2012 - 10:13

nealoves1D

nealoves1D

haha sinne siis Very Happy:D:D:D:D eivaa emmä saa kyytii sinne asti ): xDD

69Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Su 15 Huhti 2012 - 10:18

vilqu

vilqu

Peetu, he A on jo vaikka kuinka korkee tasosta että onnitteluni siitä sulle! Mun kummi-setä kisaa jotain sellasta ja se on kyllä siistiä katottavaa:D Ja Nea et säkää mikään huono ole!!
bO0m, onnea tettiin!
Stypayhoralikson, hauskaa luokkaretkeä! Ja mä vaan venaan ku mun isosisko suorittais nyt ton mopo-kortin ni pääsis taas kyytii:D

Oli vaiks kuinka hauskaa tänään kavereitten kaa ja hypittiin trampalla ni mä hypin siellä vaan koko ajan Niall Horan jumppia:D Ja nähtiin kans kaverin kaa KEVIN!! sit se lensi ihan sairaan läheltä meitä ja mä pelästyin ihan sikana ja rupesin vaa kiljuu! Mun puhelin sai sen jälkeen nimen Kevin ja miks, sitä voitte kysyy vaan mun kaverilta Very Happy Oltiin kans myöhemmin koiran kaa aikas kauan ulkona ja sit tulin lukee kotiin kokeisiin mut en sit enää jaksanu lukee ni päätimpä tulla koneelle:) Huomenna katto Titanic ja tiistaina sit kutsuu Heureka!!

70Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Su 15 Huhti 2012 - 10:54

Veeranen

Veeranen

Mulla oli taas vaihteeks hauskaa :''D hoilasin ihan fiiliksissä tääl jotai lasten laului ja nauroin vedet silmissä, ja tähän äiti vaa tokasee "Hulluilla on halvat huvit " Very Happy:D

71Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Su 15 Huhti 2012 - 11:05

_Blistex_

_Blistex_

Okei, tänää oli kivaa mun oikeiden ystävieni kanssa, ei siis todellakaan niiden jotka mua haukkuu. Olin niinku koko päivän poissa kotoo ja me vaan puheltiin kaikkee ja naurettiin iha sikana. Ihanaa ku on tollasii ihanii ystävii. ♥

72Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ma 16 Huhti 2012 - 1:24

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

JEE äiti anto jäädä pois koulusta ku en nukkunu flunssan takii ennen kolmea.Ja sen takia pääki kipee.Oli kyl ihanaa vedellä hirsiä kymmeneen ku muut on koulus sit oon kattonu iha fiilareis Larry videoit

73Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ma 16 Huhti 2012 - 5:11

bO0m

bO0m

Vilqu haha Keviin! ;D Kaverin kaa oli kans aika hauskat jutut siitä viikonloppuna (; Ja kerro mitä tykkäsit Titanicista, katoitko sen siis ekaa kertaa? Very Happy

Veeranen Joo tota jotenki niistä vanhoista lastenlauluista saa aina väännettyy jotain hauskaa .. :DD

Blistex hyvä juttu! Ja mahtavaa että sulla on myös oikeita ystäviä, pidä niistä kii (:

Olin siis tetissä tänää oli just kivaa (: Oli kyl aika vähän tekemistä, enimmäkseen pestiin pyykkejä. Joo siis mulla ei ollu ikinä tullu mieleenkää että kampaamossa pitää pestä kaikkia pyyhkeitä ja kappoja! D: Aika valasevaa siis (; Ja henkilökunta on onneks tosi mukavaa (:

74Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ma 16 Huhti 2012 - 5:50

mariaemmma

mariaemmma

^ mulki o tet nytte ! (:

oon mun vanhas päiväkodis tetis ja siellon tosi mukavaa, ne lapset o ihanii (':

75Hehkutus topa #7 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #7 Ma 16 Huhti 2012 - 10:34

vilqu

vilqu

okei bO0m, Titanic oli IHANA mun lempileffa nykyään (varmaan:D)! Joo oli eka kerta! Se siis olin sairaan hyvä mut kans niin koskettava ja itkettävä ja kaikkea<3 Rakastuin Leonardoon ja muutenki voi ei! 1D pojat on siis edelleen number 1, tietenkin, AINA mut Leonardo on sit varmaan niiden jälkeen tai jotain:D

Ja huomenna Heurekaan:D

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa