One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus-topa #4

+8
nealoves1D
mariaemmma
vilqu
Veeranen
emmaLOVESnilla
jonskauu
Louizz_tomlinzon
Peetu
12 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 4]

1Hehkutus-topa #4 Empty Hehkutus-topa #4 Su 11 Maalis 2012 - 20:57

Peetu

Peetu

Nella kirjoitti:eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:

2Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Ma 12 Maalis 2012 - 5:04

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sain 9 puoli fysiikan kokeesta o_O viime kokeessa meni luokan huonoite mut nyt o:
en ees kerrannu
Oli hauskaa muutaman pojan kaaa...
opettaja kehu kauheesti meiän Sibelius esitelmää(oli pakko tehä jostain vanhasta musasta)

3Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Ma 12 Maalis 2012 - 10:01

jonskauu

jonskauu

Luin tossa 2,5 tuntii matikkaa ja mulla pääs onnen kyyneleet kun tajusin VIHDOIN ne asiat!! en ikinä uskonu saavani tällästä fiilistä Very Happy

4Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Ti 13 Maalis 2012 - 7:36

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

jeeeeeeeeeeeess,, sain tänää mun hupparin valmiiks ja huomenna saan sen kotiin ((: ! siit tuli kyl aika ihana.

5Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Ti 13 Maalis 2012 - 8:59

Peetu

Peetu

^voiks laittaa kuvaa siitä ? (: mä niin haluisin nähä millanen siit tuli !

mun ratsastussaappaat laitettiin tilaukseen ja niien pitäis olla muutaman päivän päästä täällä ! oon ihan fiiliksis kun oon säästäny niihin pienen omaisuuden ja ne on oikeesti niin täydelliset ! ♥

+ mitä ihmettä ruotsin koe 9- vaikka en lukenu ?!

6Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Ti 13 Maalis 2012 - 9:32

Veeranen

Veeranen

mul on ens jaksos kolme 9 aamu ♥ nyt iha fiilareis D:: DD:

7Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Ti 13 Maalis 2012 - 10:30

vilqu

vilqu

Sain mun hupparista 10! Ja muuten ihan sika hyvä fiilis ja jännittynyt... mut sit täällä forkalla pikku moka ku tää ei kerro yhtään et missä on uusia viestei ni katon sit kaikkii vaa tota päivämäärää... ARK! Mut on iha hyvä fiilis.. Very Happy Ja ratsastustunti meni iha hyvin:D

8Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Ti 13 Maalis 2012 - 11:08

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Peetu kirjoitti:^voiks laittaa kuvaa siitä ? (: mä niin haluisin nähä millanen siit tuli !

mun ratsastussaappaat laitettiin tilaukseen ja niien pitäis olla muutaman päivän päästä täällä ! oon ihan fiiliksis kun oon säästäny niihin pienen omaisuuden ja ne on oikeesti niin täydelliset ! ♥

+ mitä ihmettä ruotsin koe 9- vaikka en lukenu ?!

joo voin laittaa jotai kuvaa huomenna ((:

9Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Ke 14 Maalis 2012 - 4:08

vilqu

vilqu

Oon niin hyvä fiiliis! Ja siihen on monta syytä!
1. Mun bestis tulee huomma kouluun se on ollu viikon pois ja ihan ulkona kaikesta mu onneks tulee huomenna. On niin kova ikävä!
2. Me tilattiin äiti kanssa (varattiin) mulle Up All Night - The Live Tour >> http://cdon.fi/musiikki/one_direction/up_all_night_-_the_live_tour_(postikuluitta)-18548884 <<
3. Suosikissa on 1D juliste joten eikun kauppaan:D Ja aijon kysyy äitiltä jos voitas mennä tänään myllyyn:D

Kai ne suurimmat hehkutukset oli siinä... Ja sit vielä et kohta tää kouluviikko on ohi ja alkaa taas viikonloppu ja nään mun yhen läheisen kaverin pitkästä aikaa!Very Happy

10Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Ke 14 Maalis 2012 - 4:39

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oli tosiiii kivaa koulun kaa laskettelee.Päästiin jo yheltä ♥ Oli kivaa muutaman pojan kaa.En tajuu miten voin olla nii läheinen muutaman tyypin kaa ilman että kumpikaa on ihastunu kumpaankaan,voin ihan pokkana mennä yhtäkkiä halaamaan muutamaa parasta eikä kukaan ihmettele muutaku ne jotka ei tunne meitä.
Ylitin itseni totaalisesti tänään tuolla laskettelemas,bokseihin kyllä kiellettiin menee jossei enne oo hypänny mutta menin silti

11Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Ke 14 Maalis 2012 - 8:16

mariaemmma

mariaemmma

- Lewis Watson twiittas mulle tänäääääääääääään (:(:(:(: ♥

12Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Ke 14 Maalis 2012 - 8:58

nealoves1D

nealoves1D

voitettii tänää kaikki meijä kouluje väliset kerispelit eli päästää jatkoon SmileSmile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

13Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Ke 14 Maalis 2012 - 10:16

vilqu

vilqu

Meijän äiti oli käyny suomalaisessa ja toi mulle poopcorn-lehden! Löysin sen kyllä keittiön pöydältä sellasella hetkellä et parempaa hetkeä ei tänään ois voinu olla jotta ois saanu mun ilmeen kirkastuu oikeen kunolla, ku se muutenki jo kirkastuu jos jaan jotain vähänki 1D:seen liittyvääVery Happy

Ja huomen aamuna ku herään ni mun yks bestis on taas suomessa ja koulussa ei oo enää niin tylsääVery Happy

14Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Ke 14 Maalis 2012 - 10:24

Insku

Insku

YHES LEHES OLI 1D POIKIEN OMAT YSTÄVÄKIRJASIVUT JA 6 1D JULKKAAAAAA♥ hehkutus

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

15Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Ke 14 Maalis 2012 - 10:27

vilqu

vilqu

Insku kirjoitti:YHES LEHES OLI 1D POIKIEN OMAT YSTÄVÄKIRJASIVUT JA 6 1D JULKKAAAAAA♥️ hehkutus
Ja lehden nimi on...?? Very Happy

Mä katoin jus koko WMYB musavideon koko ruudulla ja vaan tölläsin et tästä se alko!Very Happy Ja sillon ku näin sen ekan kerran en aavistanu mitään et 1D:stä tulis mun elämä<3 Oli aika hauskaa muistella ja kattoo:D suosittelen...

16Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Ke 14 Maalis 2012 - 10:34

Insku

Insku

vilqu kirjoitti:
Insku kirjoitti:YHES LEHES OLI 1D POIKIEN OMAT YSTÄVÄKIRJASIVUT JA 6 1D JULKKAAAAAA♥️ hehkutus
Ja lehden nimi on...?? Very Happy

Mä katoin jus koko WMYB musavideon koko ruudulla ja vaan tölläsin et tästä se alko!Very Happy Ja sillon ku näin sen ekan kerran en aavistanu mitään et 1D:stä tulis mun elämä<3 Oli aika hauskaa muistella ja kattoo:D suosittelen...
Frida Very Happy

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

17Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Ke 14 Maalis 2012 - 11:05

Veeranen

Veeranen

mä pääsen kattoo nälkäpelin leffateatteriic: jeij
sitte näin marsin, venuksen ja jupiterin taivaal Surprised

18Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Ke 14 Maalis 2012 - 11:06

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:mä pääsen kattoo nälkäpelin leffateatteriic: jeij
Kuisiistii! Siis noi planeetat:D Mulla on nyt vaan mielessä 1D, julisteet ja Frida... Very Happy

19Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Ke 14 Maalis 2012 - 11:17

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

mä näin kanss,, olin sillee woooo...! :DD

20Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Ke 14 Maalis 2012 - 11:46

Veeranen

Veeranen

emmaLOVESnilla kirjoitti:
mä näin kanss,, olin sillee woooo...! :DD

mut siel oli kylmä ! xd niskat melki taittu ku katoin xd mut ne oli aika siistei c:

21Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Ke 14 Maalis 2012 - 12:12

nealoves1D

nealoves1D

kokonaisuudes tosi jees pvä takana ! Smile
- voitettii kaikki 3 pelii koulujevälise koristurnaukse "karsinnois"
- meil oli kivaa stdis munfrendin kaa ku oltii ostaa synttärilahjoi meijä kahelle frendille
- käytii ton saman kaverin kaa lenkil ja juteltii kaikkee "syvällist" xD tuli joteki tosi hyvä fiilis
- oon jaksanu lukee huomisee ruotsinkokeesee tänääki tunnin ja nyt osaan mun mielest aika hyvi ne asiat ! Smile

22Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 To 15 Maalis 2012 - 3:26

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Huomenna matikan koe ja osaan sen aiheen (:

23Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 To 15 Maalis 2012 - 7:29

jonskauu

jonskauu

Tää päivä on ollu iha huippu ja viikonlopustakii on tulos tosi kiva vaik pitää lukee enkun kokeesee Smile ! Ainoo miinus on, et mun pitäis löytää huomisen aikana itelleni vanhojen tansseihi tanssipari o-ou..

24Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 To 15 Maalis 2012 - 8:36

nealoves1D

nealoves1D

ratsastustunti meni iha mielettömän hyvin ! Smile hyppäsin yhel ponil joka usei ei pysy käsis mut nytte se ei kaahaillu iha hirveesti Very Happy taisin tehä sen ponin korkeusenkan ku meijä ope sano et "mä en tiijä tuleeks se näi isost yli mut yritetää" ja se on sen verra pieni et se menee yleensä vaa sellasil pienemmil aika helppoi tuntei :Very Happy

25Hehkutus-topa #4 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 To 15 Maalis 2012 - 9:37

vilqu

vilqu

Mulla huomenna matikan koe ja luulisin et menee ihan hyvin:D Ja näänn kans huomenna koulun jälkeen mun yhen ihanan ystäväni jota en oo nähny pitkään aikaa! Odotan sen tapaamista innolla!<3 Ihan jees päivä... Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 4]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa