Nella kirjoitti:eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:
One Direction Finland
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Nella kirjoitti:eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:
Peetu kirjoitti:^voiks laittaa kuvaa siitä ? (: mä niin haluisin nähä millanen siit tuli !
mun ratsastussaappaat laitettiin tilaukseen ja niien pitäis olla muutaman päivän päästä täällä ! oon ihan fiiliksis kun oon säästäny niihin pienen omaisuuden ja ne on oikeesti niin täydelliset ! ♥
+ mitä ihmettä ruotsin koe 9- vaikka en lukenu ?!
Ja lehden nimi on...??Insku kirjoitti:YHES LEHES OLI 1D POIKIEN OMAT YSTÄVÄKIRJASIVUT JA 6 1D JULKKAAAAAA hehkutus
Fridavilqu kirjoitti:Ja lehden nimi on...??Insku kirjoitti:YHES LEHES OLI 1D POIKIEN OMAT YSTÄVÄKIRJASIVUT JA 6 1D JULKKAAAAAA hehkutus
Mä katoin jus koko WMYB musavideon koko ruudulla ja vaan tölläsin et tästä se alko! Ja sillon ku näin sen ekan kerran en aavistanu mitään et 1D:stä tulis mun elämä<3 Oli aika hauskaa muistella ja kattoo:D suosittelen...
Kuisiistii! Siis noi planeetat:D Mulla on nyt vaan mielessä 1D, julisteet ja Frida...Veeranen kirjoitti:mä pääsen kattoo nälkäpelin leffateatteriic: jeij
sitte näin marsin, venuksen ja jupiterin taivaal
mä näin kanss,, olin sillee woooo...! :DDVeeranen kirjoitti:mä pääsen kattoo nälkäpelin leffateatteriic: jeij
emmaLOVESnilla kirjoitti:mä näin kanss,, olin sillee woooo...! :DDVeeranen kirjoitti:mä pääsen kattoo nälkäpelin leffateatteriic: jeij
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa