One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus-topa #4

+8
nealoves1D
mariaemmma
vilqu
Veeranen
emmaLOVESnilla
jonskauu
Louizz_tomlinzon
Peetu
12 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 4]

1Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Hehkutus-topa #4 Su 11 Maalis 2012 - 20:57

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

Nella kirjoitti:eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:

26Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 To 15 Maalis 2012 - 11:16

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

https://2img.net/h/oi42.tinypic.com/m9mx6s.jpg

^ siinä tuo huppari ((: sisällä on sellanen puna-beige raidallinen vuori, jota näkyy vähän tuolta hupusta..
koulussa kaikki kyseli et 'waaau ootko tehny ton ite?' ja 'mikä ihmeen 1D?' :DD parhaimmat kaverit vaa ties mut muut oli iha sillee whot ??

27Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 To 15 Maalis 2012 - 11:18

nealoves1D

nealoves1D

emmaLOVESnilla kirjoitti:https://2img.net/h/oi42.tinypic.com/m9mx6s.jpg

^ siinä tuo huppari ((: sisällä on sellanen puna-beige raidallinen vuori, jota näkyy vähän tuolta hupusta..
koulussa kaikki kyseli et 'waaau ootko tehny ton ite?' ja 'mikä ihmeen 1D?' :DD parhaimmat kaverit vaa ties mut muut oli iha sillee whot ??

ei voi muuta sanoo ku wau ! toi on ihan mielettömän upee ;o ♥

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

28Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Pe 16 Maalis 2012 - 0:35

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

nealoves1D kirjoitti:

ei voi muuta sanoo ku wau ! toi on ihan mielettömän upee ;o ♥
samat sanat!Mäki tein syksyllä koulussa hupparin mutta siihe en saanu painaa mtn ku meillä oli silloin vähän semmone opettaja joka ei oikee tykänny musta ni siitä hupparista tuli nii kauhee ettei sitä kehtaa käyttää ees kotona

29Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Pe 16 Maalis 2012 - 4:54

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

^ kiitosta (: tota on kyl kiva verrata mun vitosen huppariin, joka oli iha muodoton ja näytti sellaselta karhuasuun kuuluvalta paidalta :d

30Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Pe 16 Maalis 2012 - 5:13

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

ei voi muuta sanoo ku wau ! toi on ihan mielettömän upee ;o ♥️
samat sanat!Mäki tein syksyllä koulussa hupparin mutta siihe en saanu painaa mtn ku meillä oli silloin vähän semmone opettaja joka ei oikee tykänny musta ni siitä hupparista tuli nii kauhee ettei sitä kehtaa käyttää ees kotona
Siis vähän hieno! Oikeesti!

Oon tosi ilone ku on taas viikonloppu, meen 15 min päästä mun kaveria vastaan bussipysäkille enkä oo nähny sitä ihan sika pitkään aikaan! Ja sit vielä sain eilen 7 1D julistettä lisää (nyt siis 9:D) ja ehkä kohta vielä pari jos mun kaveri kävi ostaa... saa nähdä... On muutenki hyvä fiilis ku matikan koe meni iha ok ja liikka tunnilla oli kivaa (säbbää!)Very Happy

31Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Pe 16 Maalis 2012 - 5:20

Veeranen

Veeranen

hei vähä siisti toi huppari minkä oot tehny! (:

32Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Pe 16 Maalis 2012 - 5:56

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Ah, saatiin vihdoin se uus auto <'3

http://unfaithful-mind.blogspot.com

33Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Pe 16 Maalis 2012 - 10:16

bO0m

bO0m

Soitan kitaraa mut nyt vrm yli 2 kuukauteen ei oo tullu soitettua. Sit tnä otin sen vihdoin esiin ja soitin 1Dn biisejä. Kuinka kauniilta ne voikaan kuulostaa? <3 (: Lemppari kitaralla One Thing.

34Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Pe 16 Maalis 2012 - 10:58

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

bO0m kirjoitti:Soitan kitaraa mut nyt vrm yli 2 kuukauteen ei oo tullu soitettua. Sit tnä otin sen vihdoin esiin ja soitin 1Dn biisejä. Kuinka kauniilta ne voikaan kuulostaa? <3 (: Lemppari kitaralla One Thing.
oi vähä mäki haluisin osaa soittaa jotai kitaraa D: ♥ ärsyttää ku sillo joskus lopetin sen pianon soiton ja nyt pitäs alottaa iha alkeistunneilta ku en varmaa osais oikee mitää enää .. :DD

35Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Pe 16 Maalis 2012 - 11:00

Veeranen

Veeranen

bO0m kirjoitti:Soitan kitaraa mut nyt vrm yli 2 kuukauteen ei oo tullu soitettua. Sit tnä otin sen vihdoin esiin ja soitin 1Dn biisejä. Kuinka kauniilta ne voikaan kuulostaa? <3 (: Lemppari kitaralla One Thing.

kitaran soittaminen on ihanaa c: voiku mäki voisin vaa ottaa sen tuolt kaapista jos siel olis sellane xd

36Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Pe 16 Maalis 2012 - 11:08

mariaemmma

mariaemmma

1D IS NOT DOING A NICKLODEON SHOW ♥

37Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Pe 16 Maalis 2012 - 11:10

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

mariaemmma kirjoitti:1D IS NOT DOING A NICKLODEON SHOW ♥
gjiorjgowejgoejqaaaasiojfiomf MITÄÄÄ ?!? o.o ihihihiii jesh ♥ mikäs niitten päät sai kääntymään ? :DD

38Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Pe 16 Maalis 2012 - 11:11

nealoves1D

nealoves1D

JES ! ETTE OIKEESTI VOI KUVITELLAKAA KUI ILONE OON ! werthbjk oon "raivonnu" tänää koko päivän sen shown takii xdxd oikeesti WWOOHHOOOO ♥

39Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Pe 16 Maalis 2012 - 11:15

Insku

Insku

nealoves1D kirjoitti:

JES ! ETTE OIKEESTI VOI KUVITELLAKAA KUI ILONE OON ! werthbjk oon "raivonnu" tänää koko päivän sen shown takii xdxd oikeesti WWOOHHOOOO ♥

NE HALUU KESKITTYY MUSIIKKIIN EIKÄ TEE SITÄ SHOWTA !!!!! (:♥♥♥♥

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

40Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Pe 16 Maalis 2012 - 11:17

nealoves1D

nealoves1D

Insku kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

HELL YEA POJAT ! OIKEE ASENNE ♥ oon oikeesti niiiiiii helpottunu (:: ♥♥

41Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 Pe 16 Maalis 2012 - 21:41

Peetu

Peetu

päivän paras uutinen ♥

42Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 La 17 Maalis 2012 - 0:21

mariaemmma

mariaemmma

^ jeeeppp ! (:

43Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 La 17 Maalis 2012 - 0:25

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:
Insku kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

Oon vähän ulkona... Mikä toi juttu siis on mihin pojat nyt sit ei meekkää? Näiden teijän kommentejen peruusteella parempi et ei mee:D Mut mikä koko juttu on?? (ULKONA!)

44Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 La 17 Maalis 2012 - 0:52

Insku

Insku

Tajusin vasta et mulhan on 13 1D julistetta ja 13 JB julistetta, ja Demistä tulee 1D julkka, nii menee juliste määrässä JB:n ohi !! (:♥

45Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 La 17 Maalis 2012 - 0:54

vilqu

vilqu

Insku kirjoitti:Tajusin vasta et mulhan on 13 1D julistetta ja 13 JB julistetta, ja Demistä tulee 1D julkka, nii menee juliste määrässä JB:n ohi !! (:♥️
13! Koska se Demi muuten tulee? Kuulin kans kaverilta et siinä tulee julkka:D Mulla (vaan) 9 1D julkaa... Very Happy

46Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 La 17 Maalis 2012 - 0:55

Insku

Insku

vilqu kirjoitti:
Insku kirjoitti:Tajusin vasta et mulhan on 13 1D julistetta ja 13 JB julistetta, ja Demistä tulee 1D julkka, nii menee juliste määrässä JB:n ohi !! (:♥️
13! Koska se Demi muuten tulee? Kuulin kans kaverilta et siinä tulee julkka:D Mulla (vaan) 9 1D julkaa... Very Happy
Oho, saitsä sen Fridan ku yhtäkkiä nous toi julkkien määrä? (: Ja Demi ilmestyy torstaina Very Happy Tai siis ainaki pitäis tulla tilaajille, kai siis. Mutta siis torstai tai perjantai Very Happy

47Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 La 17 Maalis 2012 - 0:56

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
Insku kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

Oon vähän ulkona... Mikä toi juttu siis on mihin pojat nyt sit ei meekkää? Näiden teijän kommentejen peruusteella parempi et ei mee:D Mut mikä koko juttu on?? (ULKONA!)
JEEE TÄÄ PELASTI MUN PÄIVÄN!!!!!

48Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 La 17 Maalis 2012 - 0:56

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
Insku kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

siis pojat oli tekemäs jotai nickelodeon show'ta,, mut ei ne teekkää sitä koska haluu keskittyy enemmä musiikkiin (: tai jotain :DD pääasia nyt vaa on et ne ei tee sitä ♥

49Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 La 17 Maalis 2012 - 1:09

vilqu

vilqu

Insku kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Oho, saitsä sen Fridan ku yhtäkkiä nous toi julkkien määrä? (: Ja Demi ilmestyy torstaina Very Happy Tai siis ainaki pitäis tulla tilaajille, kai siis. Mutta siis torstai tai perjantai Very Happy
Juu sain! Meijän äiti oli käyny ostaa:D Ja oli ostanu samalla Suosikinki ku kuulemma tarjoouksessa:D Olin torstaina ku sain se Fridan ni ihan silmät pyöreinä ja sillee "äiti oikkesti osti sen" "JEEEEEEE!!!!" Very Happy En kyll saanu paria muuta lehteä siltä mun kaverilta kaupungilta ku se sano et ei niitä ollu:( Mut jos se kaveri on kiva ja lähtee mun kaa tänään shoppailee ni katon jos löydän Twistin:D

emmaLOVESnilla kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
Insku kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:1D IS NOT DOING A NICKLODEON SHOW ♥️

JES ! ETTE OIKEESTI VOI KUVITELLAKAA KUI ILONE OON ! werthbjk oon "raivonnu" tänää koko päivän sen shown takii xdxd oikeesti WWOOHHOOOO ♥️

NE HALUU KESKITTYY MUSIIKKIIN EIKÄ TEE SITÄ SHOWTA !!!!! (:♥️♥️♥️♥️

HELL YEA POJAT ! OIKEE ASENNE ♥️ oon oikeesti niiiiiii helpottunu (:: ♥️♥️

siis pojat oli tekemäs jotai nickelodeon show'ta,, mut ei ne teekkää sitä koska haluu keskittyy enemmä musiikkiin (: tai jotain :DD pääasia nyt vaa on et ne ei tee sitä ♥️
Oukkei! No parempi! Ja jos on luppo aikaa ni suomeen voi aina tulla!

50Hehkutus-topa #4 - Sivu 2 Empty Vs: Hehkutus-topa #4 La 17 Maalis 2012 - 4:19

bO0m

bO0m

nealoves1D kirjoitti:
Insku kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

JEEEE <3

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa