First topic message reminder :
Nella kirjoitti:eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Nella kirjoitti:eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:
emmaLOVESnilla kirjoitti:oi vähä mäki haluisin osaa soittaa jotai kitaraa D: ♥ ärsyttää ku sillo joskus lopetin sen pianon soiton ja nyt pitäs alottaa iha alkeistunneilta ku en varmaa osais oikee mitää enää .. :DDbO0m kirjoitti:Soitan kitaraa mut nyt vrm yli 2 kuukauteen ei oo tullu soitettua. Sit tnä otin sen vihdoin esiin ja soitin 1Dn biisejä. Kuinka kauniilta ne voikaan kuulostaa? <3 (: Lemppari kitaralla One Thing.
Se Frida lehti on vähän niinkuin ruotsalainen demi Hei tosta popcornin julkasta nii olikse sellanen 2xa4 mis ne istu jonku 'verkon päällä' vähän niinkuin? (: Mä soittelen pianolla One thingiä, WMYB ja More than thisiä, ja muita kappaleita (:bO0m kirjoitti:emmaLOVESnilla kirjoitti:oi vähä mäki haluisin osaa soittaa jotai kitaraa D: ärsyttää ku sillo joskus lopetin sen pianon soiton ja nyt pitäs alottaa iha alkeistunneilta ku en varmaa osais oikee mitää enää .. :DDbO0m kirjoitti:Soitan kitaraa mut nyt vrm yli 2 kuukauteen ei oo tullu soitettua. Sit tnä otin sen vihdoin esiin ja soitin 1Dn biisejä. Kuinka kauniilta ne voikaan kuulostaa? <3 (: Lemppari kitaralla One Thing.
Kitara oli tosi helppo opetella itte! (: En tienny siitä eka mitään mut sit vaa jotenki opettelin ja nyt oon soittanu -ohoho 2 vuotta :DD ja jos sul on jo etukätee musiikillista taustaa nii.. ! )
Kävin muute tnä ostaan sen Popcornin siin oli ihana se juliste <3 (: Mut siis mikä toi Frida lehti on? Yritin kattoo mut en nähny sitä missää :C
Insku kirjoitti: Se Frida lehti on vähän niinkuin ruotsalainen demi :)♥ Hei tosta popcornin julkasta nii olikse sellanen 2xa4 mis ne istu jonku 'verkon päällä' vähän niinkuin? (: Mä soittelen pianolla One thingiä, WMYB ja More than thisiä, ja muita kappaleita (:
More than this on maailman ihanin pianolla, melkee alkaa itkee ku sitä soittaa (:bO0m kirjoitti:Insku kirjoitti: Se Frida lehti on vähän niinkuin ruotsalainen demi Hei tosta popcornin julkasta nii olikse sellanen 2xa4 mis ne istu jonku 'verkon päällä' vähän niinkuin? (: Mä soittelen pianolla One thingiä, WMYB ja More than thisiä, ja muita kappaleita (:
Juu just se juliste (: Oi varmaa ihania pianollaki<3 (:
Insku kirjoitti:More than this on maailman ihanin pianolla, melkee alkaa itkee ku sitä soittaa (:bO0m kirjoitti:Insku kirjoitti: Se Frida lehti on vähän niinkuin ruotsalainen demi Hei tosta popcornin julkasta nii olikse sellanen 2xa4 mis ne istu jonku 'verkon päällä' vähän niinkuin? (: Mä soittelen pianolla One thingiä, WMYB ja More than thisiä, ja muita kappaleita (:
Juu just se juliste (: Oi varmaa ihania pianollaki<3 (:
vilqu kirjoitti:Eilen sain kaverin raahattua (ok, ei tarvinnu raahata) shoppailee ja ostin kaks lehteä joissa oli 1D julkka (Twist ja M, ups, toi M makso 7.70:D) ja sit sellasii kasvo jultskii:D Ja Ginder munan:D Sekä sain kirjotettuu mun kirjaesitelmän valmiiks (Veljeni Leijonamielestä) kannattaa lukee toi on hyvä! Ja sit menin illalla katoo tälle samaiselle kaverille joka asuu naapurissa ni "mitä tuli tehtyä?". Ja nyt oon yks kotona:D
Mikäs juliste siin 'M' lehdessä oli? Ku oon kyllä katellu sitä mut en ollu varma että olikos jo sellanen juliste jonka omistan Jjja Kasvo jultskii? O: Siis tarkotatko Kasvo julisteita? o: Vai oonko mä nyt ihan pihallavilqu kirjoitti:Eilen sain kaverin raahattua (ok, ei tarvinnu raahata) shoppailee ja ostin kaks lehteä joissa oli 1D julkka (Twist ja M, ups, toi M makso 7.70:D) ja sit sellasii kasvo jultskii:D Ja Ginder munan:D Sekä sain kirjotettuu mun kirjaesitelmän valmiiks (Veljeni Leijonamielestä) kannattaa lukee toi on hyvä! Ja sit menin illalla katoo tälle samaiselle kaverille joka asuu naapurissa ni "mitä tuli tehtyä?". Ja nyt oon yks kotona:D
Inka, ei kasvo julisteita, ei! http://www.onedirectionmusic.com/gb/home/ sinä julisteessa on toi kuva ku ne hypää, aika isona...Insku kirjoitti:Mikäs juliste siin 'M' lehdessä oli? Ku oon kyllä katellu sitä mut en ollu varma että olikos jo sellanen juliste jonka omistan Jjja Kasvo jultskii? O: Siis tarkotatko Kasvo julisteita? o: Vai oonko mä nyt ihan pihallavilqu kirjoitti:Eilen sain kaverin raahattua (ok, ei tarvinnu raahata) shoppailee ja ostin kaks lehteä joissa oli 1D julkka (Twist ja M, ups, toi M makso 7.70:D) ja sit sellasii kasvo jultskii:D Ja Ginder munan:D Sekä sain kirjotettuu mun kirjaesitelmän valmiiks (Veljeni Leijonamielestä) kannattaa lukee toi on hyvä! Ja sit menin illalla katoo tälle samaiselle kaverille joka asuu naapurissa ni "mitä tuli tehtyä?". Ja nyt oon yks kotona:D
HOLY SHIT Mun täytyy käydä ostaavilqu kirjoitti:Inka, ei kasvo julisteita, ei! http://www.onedirectionmusic.com/gb/home/ sinä julisteessa on toi kuva ku ne hypää, aika isona...Insku kirjoitti:Mikäs juliste siin 'M' lehdessä oli? Ku oon kyllä katellu sitä mut en ollu varma että olikos jo sellanen juliste jonka omistan Jjja Kasvo jultskii? O: Siis tarkotatko Kasvo julisteita? o: Vai oonko mä nyt ihan pihallavilqu kirjoitti:Eilen sain kaverin raahattua (ok, ei tarvinnu raahata) shoppailee ja ostin kaks lehteä joissa oli 1D julkka (Twist ja M, ups, toi M makso 7.70:D) ja sit sellasii kasvo jultskii:D Ja Ginder munan:D Sekä sain kirjotettuu mun kirjaesitelmän valmiiks (Veljeni Leijonamielestä) kannattaa lukee toi on hyvä! Ja sit menin illalla katoo tälle samaiselle kaverille joka asuu naapurissa ni "mitä tuli tehtyä?". Ja nyt oon yks kotona:D
eikä miks mä en tienny tosta lehestä ennen ku menin selloo DD: argh,, emmä täältä mitää tollast lehtee löyä ;sInsku kirjoitti:HOLY SHIT Mun täytyy käydä ostaavilqu kirjoitti:Inka, ei kasvo julisteita, ei! http://www.onedirectionmusic.com/gb/home/ sinä julisteessa on toi kuva ku ne hypää, aika isona...Insku kirjoitti:Mikäs juliste siin 'M' lehdessä oli? Ku oon kyllä katellu sitä mut en ollu varma että olikos jo sellanen juliste jonka omistan Jjja Kasvo jultskii? O: Siis tarkotatko Kasvo julisteita? o: Vai oonko mä nyt ihan pihallavilqu kirjoitti:Eilen sain kaverin raahattua (ok, ei tarvinnu raahata) shoppailee ja ostin kaks lehteä joissa oli 1D julkka (Twist ja M, ups, toi M makso 7.70:D) ja sit sellasii kasvo jultskii:D Ja Ginder munan:D Sekä sain kirjotettuu mun kirjaesitelmän valmiiks (Veljeni Leijonamielestä) kannattaa lukee toi on hyvä! Ja sit menin illalla katoo tälle samaiselle kaverille joka asuu naapurissa ni "mitä tuli tehtyä?". Ja nyt oon yks kotona:D
ei ollu ;dd etittiin kaikist random liikkeistki ja kyseltii myyjilt vaa et "onks teil mitää supermies paitaa?" :DD katteli meit jotenki oudosti, enkä ymmärrä miks.. pitäis nyt jostain kaupasta löytyä supermies paita jos sellasia "captain america" (joku ihme supersankari kai kans) paitojaki löytyy D:Insku kirjoitti:Emma oliks siel niit paitoi?
Oli ainaki nii hauskaa et mä aloin nauraa Mut sad, ettei siel ollu niit paitoi :cemmaLOVESnilla kirjoitti:ei ollu ;dd etittiin kaikist random liikkeistki ja kyseltii myyjilt vaa et "onks teil mitää supermies paitaa?" :DD katteli meit jotenki oudosti, enkä ymmärrä miks.. pitäis nyt jostain kaupasta löytyä supermies paita jos sellasia "captain america" (joku ihme supersankari kai kans) paitojaki löytyy D:Insku kirjoitti:Emma oliks siel niit paitoi?
repesin tnä aika pahasti ku käveltii siel ja sit meinattii törmää sellasee pikkupoikaa ja mun kaveri sano yhtä mun toista kaverii tyhmäks just sillä hetkel ja sit kuulin ku se pikkupoika sano isälleen "toi tyttö sano mua tyhmäks" ja osotti sitä mun kaverii sormella ja sil oli niin hämmentyny ilme et en voinu hillitä itteeni nauramasta :DD kaverit sitte katto mua sillee mikä ihme sulle tuli ja sitte selitin niille (ei onnistunu kovinkaa hyvin, koska meinasin tukehtuu nauruu) ja mun kaverille tuli kauhee huono omatunto siit et se poika luuli et se oli sanonu sitä tyhmäks ilman syytä vaik ei ollu ((: sitte me yritettii ettii sitä poikaa mut ei sitä enää löytyny :DD < joo oli taas erittäin hauskaa.
Näkeekö sen sun YouTubesta?? Nimi? Tai youtubesta yleensäki?nealoves1D kirjoitti:sain vihdoi miittivideon valmiiks (:: ♥
vilqu kirjoitti:Näkeekö sen sun YouTubesta?? Nimi? Tai youtubesta yleensäki?nealoves1D kirjoitti:sain vihdoi miittivideon valmiiks (::
hei mistä sä muuten ostit ton "M" lehen ?? :oovilqu kirjoitti:Eilen sain kaverin raahattua (ok, ei tarvinnu raahata) shoppailee ja ostin kaks lehteä joissa oli 1D julkka (Twist ja M, ups, toi M makso 7.70:D) ja sit sellasii kasvo jultskii:D Ja Ginder munan:D Sekä sain kirjotettuu mun kirjaesitelmän valmiiks (Veljeni Leijonamielestä) kannattaa lukee toi on hyvä! Ja sit menin illalla katoo tälle samaiselle kaverille joka asuu naapurissa ni "mitä tuli tehtyä?". Ja nyt oon yks kotona:D
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa