First topic message reminder :
Nella kirjoitti:eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Nella kirjoitti:eli iha vaa hehkutusta, oli aihe mikä tahansa (:
Ite asun tääl iha espoon lähel ja cittarista sen löysin c:bO0m kirjoitti:Hei te kaikki jotka omistatte sen uusimman Frida-lehden, missä te oikein asutte!!? D: mä asun hämeenlinnas ja ei tääl myydä koko lehtee!! :''C Mistä mä sen voin ostaa? Apua paniikki! ;<
Ostin prismasta, mut kandee kattoo tuolta >> http://www.lehtipiste.fi/fi et missä siellä teillä päin tota myydään:DemmaLOVESnilla kirjoitti:hei mistä sä muuten ostit ton "M" lehen ?? :oovilqu kirjoitti:Eilen sain kaverin raahattua (ok, ei tarvinnu raahata) shoppailee ja ostin kaks lehteä joissa oli 1D julkka (Twist ja M, ups, toi M makso 7.70:D) ja sit sellasii kasvo jultskii:D Ja Ginder munan:D Sekä sain kirjotettuu mun kirjaesitelmän valmiiks (Veljeni Leijonamielestä) kannattaa lukee toi on hyvä! Ja sit menin illalla katoo tälle samaiselle kaverille joka asuu naapurissa ni "mitä tuli tehtyä?". Ja nyt oon yks kotona:D
Mä asun Turun seudulla ja ostin (äiti osti) Akateemisesta Kirjakaupasta turusta, mut kandee kattoo tuolta http://www.lehtipiste.fi/fi et missä on teillä päin lähin myyntipiste:DemmaLOVESnilla kirjoitti:Ite asun tääl iha espoon lähel ja cittarista sen löysin c:bO0m kirjoitti:Hei te kaikki jotka omistatte sen uusimman Frida-lehden, missä te oikein asutte!!? D: mä asun hämeenlinnas ja ei tääl myydä koko lehtee!! :''C Mistä mä sen voin ostaa? Apua paniikki! ;<
Okei kiitos! lähen kattoon jos noista kaupoista löytyis-> ;Dvilqu kirjoitti:Mä asun Turun seudulla ja ostin (äiti osti) Akateemisesta Kirjakaupasta turusta, mut kandee kattoo tuolta http://www.lehtipiste.fi/fi et missä on teillä päin lähin myyntipiste:DemmaLOVESnilla kirjoitti:Ite asun tääl iha espoon lähel ja cittarista sen löysin c:bO0m kirjoitti:Hei te kaikki jotka omistatte sen uusimman Frida-lehden, missä te oikein asutte!!? D: mä asun hämeenlinnas ja ei tääl myydä koko lehtee!! :''C Mistä mä sen voin ostaa? Apua paniikki! ;<
Party!!nealoves1D kirjoitti:Had great time in my friends b-day party nytte on ollu muutenki hirvee synttäriputki,, perjantain yhe frendi, tänää toisen ja lauantain kolmannen
mitä siinä Fridas on ? et jos itekki ostan sen ni.. ois kiva tietää mitä siin onnealoves1D kirjoitti:JESJES ! Äiti suostu ostaa mulle kans ton Fridan ! Oon kinunnu sitä jo iha sairaa pitkää ja nytte se sit suostu ! c:
nealoves1D kirjoitti:JESJES ! Äiti suostu ostaa mulle kans ton Fridan ! Oon kinunnu sitä jo iha sairaa pitkää ja nytte se sit suostu ! c:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.407723312574563.113380.274098475937048&type=3PinskiHarry kirjoitti:mitä siinä Fridas on ? et jos itekki ostan sen ni.. ois kiva tietää mitä siin onnealoves1D kirjoitti:JESJES ! Äiti suostu ostaa mulle kans ton Fridan ! Oon kinunnu sitä jo iha sairaa pitkää ja nytte se sit suostu ! c:
Viimeinen muokkaaja, Peetu pvm Ti 20 Maalis 2012 - 10:05, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : yhdistin tuplat (:)
Mä ymmärsin :D Vaik just 4h sitten tuli 5½ ruotsin saniksesta (:bO0m kirjoitti:https://www.facebook.com/media/set/?set=a.407723312574563.113380.274098475937048&type=3PinskiHarry kirjoitti:mitä siinä Fridas on ? et jos itekki ostan sen ni.. ois kiva tietää mitä siin onnealoves1D kirjoitti:JESJES ! Äiti suostu ostaa mulle kans ton Fridan ! Oon kinunnu sitä jo iha sairaa pitkää ja nytte se sit suostu ! c:
En tiiä näkyyks noi kuvat, sit ainaki näkyy jos oot facebookis (; Ja sit on WMYB kuvauksista semmone juliste ku ne istuu rannalla ja noi http://2.bp.blogspot.com/-uXEsOvr1lZE/TvxV7uS6ZYI/AAAAAAAAAHo/wBMYWzIQ6JE/s1600/Directioner.gif kuvat A4 kokosina julisteina (:
//ainii ja sit on jtn juttua siitä kun ne oli ruotsissa, mut ne on ruotsin kielel ni ite en ainakaa ymmärtäny :DD
Insku kirjoitti:Mä ymmärsin :D:D Vaik just 4h sitten tuli 5½ ruotsin saniksesta (:♥bO0m kirjoitti:https://www.facebook.com/media/set/?set=a.407723312574563.113380.274098475937048&type=3Pinski♥Harry kirjoitti:mitä siinä Fridas on ? :) et jos itekki ostan sen ni.. ois kiva tietää mitä siin on :Dnealoves1D kirjoitti:JESJES ! Äiti suostu ostaa mulle kans ton Fridan ! ♥ Oon kinunnu sitä jo iha sairaa pitkää ja nytte se sit suostu ! c:
En tiiä näkyyks noi kuvat, sit ainaki näkyy jos oot facebookis (; Ja sit on WMYB kuvauksista semmone juliste ku ne istuu rannalla ja noi http://2.bp.blogspot.com/-uXEsOvr1lZE/TvxV7uS6ZYI/AAAAAAAAAHo/wBMYWzIQ6JE/s1600/Directioner.gif kuvat A4 kokosina julisteina (:
//ainii ja sit on jtn juttua siitä kun ne oli ruotsissa, mut ne on ruotsin kielel ni ite en ainakaa ymmärtäny :DD
Miun sisko teki kaksoistutkinnon jos keksin mitä haluun tehdä, mutta onneks oon vasta seiskalla, ja on aikaa miettiä!, ja itekkin oon ajatellu, että kyllä sä jaksat! (:♥jonskauu kirjoitti:Mun elämä on ollu nyt parina päivinä aika pskaa, mut tänään enkun tunnilla mulle tuli ilon kyyneleet! Meillä alotettii enkussa uus kurssi ja tehtii yks tehtävä heti ekaks. No sen tehtävän otsikko oli: Who do you think you are? ja heti tuli 1D mielee! sit se tehtävä meni eteepäi ja yhessä kohtaa oli sit joku tyyppi jonka nimi oli Larry ja sillä oli oma bändi. Sit alotettii lukee tekstiä ja se alko jotenkii What makes.... Ennen tota otsikkoo olin koko aja virnistelly ja hymyilly kestohymyy, mut ton jälkee mä oikeesti purskahdin itkuu ja oikeesti pelkän ilon takia. Tai ehkä myös senki takia, että en oo saanu nukuttuu ja olo on ollu niin tyhjä ton yhen paskan jutun takia.
Kaikki katto mua et oonko mä iha sekasi vai häh, mut tuli vaa pojat mielee ja oikeesti mietin et kui huippuu ois nähä ne livenä! Ja sit tuli itku. Sit vielä mun piti vaihtaa kesken päivää koulurakennusta ja siellä luki yhellä taululla What makes you beautiful tosi isolla! Ääääh, ihana päivä vaikka inhoon tiistaita ♥ Ja kaikenlisäks oon itestäni niin ylpee! Teen siis kaksoistutkintoo ja on ihana kuunnella kun kerron siitä muille ja ne on iha et MITE SÄ JAKSAT, EIKS SE OO HIRVEE RANKKAA. Sit tulee vaa semmonen olo, et ei helvetti mähän muuten jaksan tehä tätä ja mä oon iha saatanan viisas! (:
anteeks pienet - mun kielenkäyttö ♥
bO0m kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:JESJES ! Äiti suostu ostaa mulle kans ton Fridan ! Oon kinunnu sitä jo iha sairaa pitkää ja nytte se sit suostu ! c:
Hihih ^^ onneks suostu koska se numero vaihtuu ihan kohta! (:
Tuli mielee kysyy, et ostatteko omilla rahoil vai ostaaks teidän vanhemmat teille yleensä näitä kaikkii 1D juttui. Esim. levy, lehdet, fanikamat yms. Ittellä on tällä hetkel säästössä 50e ja käytän aina mun säästöistä jos löytyy jtn kaupasta. Ärsyttää ku äiti tai iskä ei suostu ostaan nii pitää itte säästää... ://
Mulle äiti on ostanu Yearbookin ja suurimman osan lehdistä (Kiitos äiti<3) oon kyll ostanu kai kaks lehtee ite ja sit maksan ehkä ite toukokuussa tulevan The Live Tourin...nealoves1D kirjoitti:bO0m kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:JESJES ! Äiti suostu ostaa mulle kans ton Fridan ! Oon kinunnu sitä jo iha sairaa pitkää ja nytte se sit suostu ! c:
Tuli mielee kysyy, et ostatteko omilla rahoil vai ostaaks teidän vanhemmat teille yleensä näitä kaikkii 1D juttui. Esim. levy, lehdet, fanikamat yms. Ittellä on tällä hetkel säästössä 50e ja käytän aina mun säästöistä jos löytyy jtn kaupasta. Ärsyttää ku äiti tai iskä ei suostu ostaan nii pitää itte säästää... ://
mä sainki sen suostuu just sillä et jankkasin et se numero vaihtuu kohta ja mun on pakko saada se
&& Vähä riippuu tilanteest ja siit mitä oon hommaamas. Yearbookista maksoin osan ite, yhen lehden oon ostanu ite mut kaiken muun on vanhemmat maksanu.
Mul on kyl itelläni melkee 200e mut maksan ratsastusleirit ite ja esim viimevuon olin 4 kertaa leiril ni laskeskelin et niihi on menny helposti yli 600e xd Eli mul ei oo kauhesti ylimääräst rahaa koskaa ni ostan aika vähä fanikamaa :d
vilqu kirjoitti:Mulle äiti on ostanu Yearbookin ja suurimman osan lehdistä (Kiitos äiti<3) oon kyll ostanu kai kaks lehtee ite ja sit maksan ehkä ite toukokuussa tulevan The Live Tourin... :D
Muuten tnä ihan jees päivä... Sellane normaali tiistai.. Odotan torstaita, Demi<3! Ja jotenkin puoliks paska fiilis ja puoliks ihan hyvä... OUTOA!
Mä yleensä ostan ite kkaikki fanikamat mutta esim äiti tilas mulle kaks 1D paitaa ja maksaa ne koska tarviin muutenki lisää t-paitojavilqu kirjoitti:Mulle äiti on ostanu Yearbookin ja suurimman osan lehdistä (Kiitos äiti<3) oon kyll ostanu kai kaks lehtee ite ja sit maksan ehkä ite toukokuussa tulevan The Live Tourin...nealoves1D kirjoitti:bO0m kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:JESJES ! Äiti suostu ostaa mulle kans ton Fridan ! Oon kinunnu sitä jo iha sairaa pitkää ja nytte se sit suostu ! c:
mä sainki sen suostuu just sillä et jankkasin et se numero vaihtuu kohta ja mun on pakko saada se
&& Vähä riippuu tilanteest ja siit mitä oon hommaamas. Yearbookista maksoin osan ite, yhen lehden oon ostanu ite mut kaiken muun on vanhemmat maksanu.
Mul on kyl itelläni melkee 200e mut maksan ratsastusleirit ite ja esim viimevuon olin 4 kertaa leiril ni laskeskelin et niihi on menny helposti yli 600e xd Eli mul ei oo kauhesti ylimääräst rahaa koskaa ni ostan aika vähä fanikamaa :d
Muuten tnä ihan jees päivä... Sellane normaali tiistai.. Odotan torstaita, Demi<3! Ja jotenkin puoliks paska fiilis ja puoliks ihan hyvä... OUTOA!
Ou! Hei hyvä taktiikka saada 1D paitoja! Sanoo vaikka tänään et tarttis t-paitoja ja parin päivän päästä sanoo et hei voitaisko ostaa pari 1D paitaa ku tarviin paitoja muutenki:D Siks kandee sanoo parin päivän päästä noista 1D ettei kato vanhemmat tajuu... tai ehkä tajuu, mut mitä väliä!Louizz_tomlinzon kirjoitti:Mä yleensä ostan ite kkaikki fanikamat mutta esim äiti tilas mulle kaks 1D paitaa ja maksaa ne koska tarviin muutenki lisää t-paitojavilqu kirjoitti:Mulle äiti on ostanu Yearbookin ja suurimman osan lehdistä (Kiitos äiti<3) oon kyll ostanu kai kaks lehtee ite ja sit maksan ehkä ite toukokuussa tulevan The Live Tourin...nealoves1D kirjoitti:bO0m kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:JESJES ! Äiti suostu ostaa mulle kans ton Fridan ! Oon kinunnu sitä jo iha sairaa pitkää ja nytte se sit suostu ! c:
mä myös klikkaaa !! (:mariaemmma kirjoitti:- oon panostanu koko viiko treeneihi & kouluu HYVÄ MINÄÄÄ
Missä lehdessää? Ja harrastatsä korista? (:Louizz_tomlinzon kirjoitti:^^pidän peukkuja sulle siihen säbä juttuun (:
-Olin ainoa joka ratkas yhen sellasen metallipulma älypelin
-kuva joka musta on lehessä ei oo ihan kauhee
-ilmaisu meni tänään hyvin
-koripallo meni tosi hyvin
-lähen pian tanssiin
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa