uusi, edellisessä 100 (:
One Direction Finland
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
bO0m kirjoitti:Myöhästyin aamul bussista nii tulin takas kotii ja katoin Easy A'n! (: Paras leffa!! : D
offii mutta millasta tanssii harrastat?Ku aattelin vaa että tuleeks sun ryhmä valkeakosken valtakunnallisiin?tai Sunlahteen(se on kylläki vasta kesäl 2013)vilqu kirjoitti:Meillä oli tänään koulujen välinen salibändi turnaus:D Meikä maalivahtina... No joo eka peli meni päin ****** mut sit toinen ja kolmas paljon paremmin ja ne me voitettiin:D Mut sit ku fiinaaleihin pääsi ne joukkueet jotka oli tehny eniten maaleja ni ei sit päästy, vaikka loppujen lopuksi me oltiin ainoot jotka oli voittanu sen jokkueen ku sain kultaa (et periaatteessa voitettiin... :D) ni saatiin sit vähän paukutella henkseleitä:D Ja sit ne jotka oli ollu säbä kisoissa ni sai lähtee kotiin heti ku tultiin koululle (normaalisti ois kolmeen mut nyt päästiin yheltä:D) ni lähin sitte ja rupesin heti tekee läksyjä ni oli aikaa tulla koneellekki ennen ku on tanssi:D
Joo ei olla tulossa:( Sellasta cheerdancea ja meijän ryhmä on tosi outo, siellä on siis pari ihan fiksua tyyppiä ja loput sellasia sähläreitä et huhu! Haluisin tanssii jokkueessa mut en kyll ihan ekana ton ryhmän kaa (siis ton ryhmän kanssa et ois joukkuen)... Toi ei siis oo mikään joukkue vaa ihan harratus ryhmä vai miten sen voi järkevästi ilmaista:D Mut tanssiminen on ihan sika kivaa!! Samoin ratsastus:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:offii mutta millasta tanssii harrastat?Ku aattelin vaa että tuleeks sun ryhmä valkeakosken valtakunnallisiin?tai Sunlahteen(se on kylläki vasta kesäl 2013)vilqu kirjoitti:Meillä oli tänään koulujen välinen salibändi turnaus:D Meikä maalivahtina... No joo eka peli meni päin ****** mut sit toinen ja kolmas paljon paremmin ja ne me voitettiin:D Mut sit ku fiinaaleihin pääsi ne joukkueet jotka oli tehny eniten maaleja ni ei sit päästy, vaikka loppujen lopuksi me oltiin ainoot jotka oli voittanu sen jokkueen ku sain kultaa (et periaatteessa voitettiin... ) ni saatiin sit vähän paukutella henkseleitä Ja sit ne jotka oli ollu säbä kisoissa ni sai lähtee kotiin heti ku tultiin koululle (normaalisti ois kolmeen mut nyt päästiin yheltä) ni lähin sitte ja rupesin heti tekee läksyjä ni oli aikaa tulla koneellekki ennen ku on tanssi:D
-Käytiin myymäs sukkia ja tuli jotenki sen jälkee iha hyvä fiilis
-sähköt tuli takas aikasemmi ku oli puhe ni pääsin koneelle ja oon ollu jo varmaa tunnin nytki pia
-Muilla kutosilla on kolmeen koulua vaikka normisti olis vaa 12.15 mutta on kouluhammaslääkäri ja mun äiti pelasti mut sieltä ni pääsin normaaliin aikaan (:
vilqu kirjoitti:Joo ei olla tulossa:( Sellasta cheerdancea ja meijän ryhmä on tosi outo, siellä on siis pari ihan fiksua tyyppiä ja loput sellasia sähläreitä et huhu! Haluisin tanssii jokkueessa mut en kyll ihan ekana ton ryhmän kaa (siis ton ryhmän kanssa et ois joukkuen)... Toi ei siis oo mikään joukkue vaa ihan harratus ryhmä vai miten sen voi järkevästi ilmaista:D Mut tanssiminen on ihan sika kivaa!! Samoin ratsastus:D
Jep nii onki .Mä en kylllä diggaa ratsastuksesta ku allergine ((vilqu kirjoitti:Joo ei olla tulossa:( Sellasta cheerdancea ja meijän ryhmä on tosi outo, siellä on siis pari ihan fiksua tyyppiä ja loput sellasia sähläreitä et huhu! Haluisin tanssii jokkueessa mut en kyll ihan ekana ton ryhmän kaa (siis ton ryhmän kanssa et ois joukkuen)... Toi ei siis oo mikään joukkue vaa ihan harratus ryhmä vai miten sen voi järkevästi ilmaista:D Mut tanssiminen on ihan sika kivaa!! Samoin ratsastus:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:offii mutta millasta tanssii harrastat?Ku aattelin vaa että tuleeks sun ryhmä valkeakosken valtakunnallisiin?tai Sunlahteen(se on kylläki vasta kesäl 2013)vilqu kirjoitti:Meillä oli tänään koulujen välinen salibändi turnaus:D Meikä maalivahtina... No joo eka peli meni päin ****** mut sit toinen ja kolmas paljon paremmin ja ne me voitettiin:D Mut sit ku fiinaaleihin pääsi ne joukkueet jotka oli tehny eniten maaleja ni ei sit päästy, vaikka loppujen lopuksi me oltiin ainoot jotka oli voittanu sen jokkueen ku sain kultaa (et periaatteessa voitettiin... ) ni saatiin sit vähän paukutella henkseleitä Ja sit ne jotka oli ollu säbä kisoissa ni sai lähtee kotiin heti ku tultiin koululle (normaalisti ois kolmeen mut nyt päästiin yheltä) ni lähin sitte ja rupesin heti tekee läksyjä ni oli aikaa tulla koneellekki ennen ku on tanssi:D
-sähköt tuli takas aikasemmi ku oli puhe ni pääsin koneelle ja oon ollu jo varmaa tunnin nytki pia
-Muilla kutosilla on kolmeen koulua vaikka normisti olis vaa 12.15 mutta on kouluhammaslääkäri ja mun äiti pelasti mut sieltä ni pääsin normaaliin aikaan (:
Sori, siis cheerleading ja cheerdance on eri asia, lähes sama mutta kuitenki eri:D En nyt iha välttist kutsuis noita meijän joukkuelaisia mun joukkuelaisiks (niitä pelleilijöitä) mut näköjään tein niin itsekkin...Louizz_tomlinzon kirjoitti:Jep nii onki .Mä en kylllä diggaa ratsastuksesta ku allergine ((vilqu kirjoitti:Joo ei olla tulossa:( Sellasta cheerdancea ja meijän ryhmä on tosi outo, siellä on siis pari ihan fiksua tyyppiä ja loput sellasia sähläreitä et huhu! Haluisin tanssii jokkueessa mut en kyll ihan ekana ton ryhmän kaa (siis ton ryhmän kanssa et ois joukkuen)... Toi ei siis oo mikään joukkue vaa ihan harratus ryhmä vai miten sen voi järkevästi ilmaista:D Mut tanssiminen on ihan sika kivaa!! Samoin ratsastus:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:offii mutta millasta tanssii harrastat?Ku aattelin vaa että tuleeks sun ryhmä valkeakosken valtakunnallisiin?tai Sunlahteen(se on kylläki vasta kesäl 2013)vilqu kirjoitti:Meillä oli tänään koulujen välinen salibändi turnaus:D Meikä maalivahtina... No joo eka peli meni päin ****** mut sit toinen ja kolmas paljon paremmin ja ne me voitettiin:D Mut sit ku fiinaaleihin pääsi ne joukkueet jotka oli tehny eniten maaleja ni ei sit päästy, vaikka loppujen lopuksi me oltiin ainoot jotka oli voittanu sen jokkueen ku sain kultaa (et periaatteessa voitettiin... ) ni saatiin sit vähän paukutella henkseleitä Ja sit ne jotka oli ollu säbä kisoissa ni sai lähtee kotiin heti ku tultiin koululle (normaalisti ois kolmeen mut nyt päästiin yheltä) ni lähin sitte ja rupesin heti tekee läksyjä ni oli aikaa tulla koneellekki ennen ku on tanssi:D
vilqu kirjoitti:Sori, siis cheerleading ja cheerdance on eri asia, lähes sama mutta kuitenki eri:D En nyt iha välttist kutsuis noita meijän joukkuelaisia mun joukkuelaisiks (niitä pelleilijöitä) mut näköjään tein niin itsekkin...Louizz_tomlinzon kirjoitti:Jep nii onki .Mä en kylllä diggaa ratsastuksesta ku allergine ((vilqu kirjoitti:Joo ei olla tulossa:( Sellasta cheerdancea ja meijän ryhmä on tosi outo, siellä on siis pari ihan fiksua tyyppiä ja loput sellasia sähläreitä et huhu! Haluisin tanssii jokkueessa mut en kyll ihan ekana ton ryhmän kaa (siis ton ryhmän kanssa et ois joukkuen)... Toi ei siis oo mikään joukkue vaa ihan harratus ryhmä vai miten sen voi järkevästi ilmaista:D Mut tanssiminen on ihan sika kivaa!! Samoin ratsastus:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:offii mutta millasta tanssii harrastat?Ku aattelin vaa että tuleeks sun ryhmä valkeakosken valtakunnallisiin?tai Sunlahteen(se on kylläki vasta kesäl 2013)vilqu kirjoitti:Meillä oli tänään koulujen välinen salibändi turnaus:D Meikä maalivahtina... No joo eka peli meni päin ****** mut sit toinen ja kolmas paljon paremmin ja ne me voitettiin:D Mut sit ku fiinaaleihin pääsi ne joukkueet jotka oli tehny eniten maaleja ni ei sit päästy, vaikka loppujen lopuksi me oltiin ainoot jotka oli voittanu sen jokkueen ku sain kultaa (et periaatteessa voitettiin... ) ni saatiin sit vähän paukutella henkseleitä Ja sit ne jotka oli ollu säbä kisoissa ni sai lähtee kotiin heti ku tultiin koululle (normaalisti ois kolmeen mut nyt päästiin yheltä) ni lähin sitte ja rupesin heti tekee läksyjä ni oli aikaa tulla koneellekki ennen ku on tanssi:D
Voih, en vois kuvitella mun elämää ilman hevosia:D Ja TIETTY 1D:tä<3
Joo, tanssin:D No jos harrastaa kunnon joukkueessa (joka siis kilpailee ja kaikkea) ni kai se notkeus ois ihan kiva:D mut siis mä en esim pääse spagaatia tai spritsiä ja ei se haittaa ketääVeeranen kirjoitti:vilqu kirjoitti:Sori, siis cheerleading ja cheerdance on eri asia, lähes sama mutta kuitenki eri:D En nyt iha välttist kutsuis noita meijän joukkuelaisia mun joukkuelaisiks (niitä pelleilijöitä) mut näköjään tein niin itsekkin...Louizz_tomlinzon kirjoitti:Jep nii onki .Mä en kylllä diggaa ratsastuksesta ku allergine ((vilqu kirjoitti:Joo ei olla tulossa:( Sellasta cheerdancea ja meijän ryhmä on tosi outo, siellä on siis pari ihan fiksua tyyppiä ja loput sellasia sähläreitä et huhu! Haluisin tanssii jokkueessa mut en kyll ihan ekana ton ryhmän kaa (siis ton ryhmän kanssa et ois joukkuen)... Toi ei siis oo mikään joukkue vaa ihan harratus ryhmä vai miten sen voi järkevästi ilmaista:D Mut tanssiminen on ihan sika kivaa!! Samoin ratsastus:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:offii mutta millasta tanssii harrastat?Ku aattelin vaa että tuleeks sun ryhmä valkeakosken valtakunnallisiin?tai Sunlahteen(se on kylläki vasta kesäl 2013)vilqu kirjoitti:Meillä oli tänään koulujen välinen salibändi turnaus:D Meikä maalivahtina... No joo eka peli meni päin ****** mut sit toinen ja kolmas paljon paremmin ja ne me voitettiin:D Mut sit ku fiinaaleihin pääsi ne joukkueet jotka oli tehny eniten maaleja ni ei sit päästy, vaikka loppujen lopuksi me oltiin ainoot jotka oli voittanu sen jokkueen ku sain kultaa (et periaatteessa voitettiin... ) ni saatiin sit vähän paukutella henkseleitä Ja sit ne jotka oli ollu säbä kisoissa ni sai lähtee kotiin heti ku tultiin koululle (normaalisti ois kolmeen mut nyt päästiin yheltä) ni lähin sitte ja rupesin heti tekee läksyjä ni oli aikaa tulla koneellekki ennen ku on tanssi:D
ui tanssiks sä cheerdancee : o mäki haluisin.. mut eiks siin pidä olla aika notkee? : D
vilqu kirjoitti:Joo, tanssin:D No jos harrastaa kunnon joukkueessa (joka siis kilpailee ja kaikkea) ni kai se notkeus ois ihan kiva:D mut siis mä en esim pääse spagaatia tai spritsiä ja ei se haittaa ketääVeeranen kirjoitti:vilqu kirjoitti:Sori, siis cheerleading ja cheerdance on eri asia, lähes sama mutta kuitenki eri:D En nyt iha välttist kutsuis noita meijän joukkuelaisia mun joukkuelaisiks (niitä pelleilijöitä) mut näköjään tein niin itsekkin...Louizz_tomlinzon kirjoitti:Jep nii onki .Mä en kylllä diggaa ratsastuksesta ku allergine ((vilqu kirjoitti:Joo ei olla tulossa:( Sellasta cheerdancea ja meijän ryhmä on tosi outo, siellä on siis pari ihan fiksua tyyppiä ja loput sellasia sähläreitä et huhu! Haluisin tanssii jokkueessa mut en kyll ihan ekana ton ryhmän kaa (siis ton ryhmän kanssa et ois joukkuen)... Toi ei siis oo mikään joukkue vaa ihan harratus ryhmä vai miten sen voi järkevästi ilmaista:D Mut tanssiminen on ihan sika kivaa!! Samoin ratsastus:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:offii mutta millasta tanssii harrastat?Ku aattelin vaa että tuleeks sun ryhmä valkeakosken valtakunnallisiin?tai Sunlahteen(se on kylläki vasta kesäl 2013)vilqu kirjoitti:Meillä oli tänään koulujen välinen salibändi turnaus:D Meikä maalivahtina... No joo eka peli meni päin ****** mut sit toinen ja kolmas paljon paremmin ja ne me voitettiin:D Mut sit ku fiinaaleihin pääsi ne joukkueet jotka oli tehny eniten maaleja ni ei sit päästy, vaikka loppujen lopuksi me oltiin ainoot jotka oli voittanu sen jokkueen ku sain kultaa (et periaatteessa voitettiin... ) ni saatiin sit vähän paukutella henkseleitä Ja sit ne jotka oli ollu säbä kisoissa ni sai lähtee kotiin heti ku tultiin koululle (normaalisti ois kolmeen mut nyt päästiin yheltä) ni lähin sitte ja rupesin heti tekee läksyjä ni oli aikaa tulla koneellekki ennen ku on tanssi:D
ui tanssiks sä cheerdancee : o mäki haluisin.. mut eiks siin pidä olla aika notkee? : D
Pääsin tänään 12.00 koulusta ja sit ei tullu MITÄÄN läksyä! Huomenna kattoon Nälkäpeliä
vilqu kirjoitti:piitkä lainaus
Kokeile ihmees! Joo huomenna, kaverin kaa:D
Insku kirjoitti:Sain kaks 4xa4 julkkaa 1D:stä, ja eilen myöski demistä tuli 4xa4 julkka (:♥ Seinätila loppuu kesken !
Veeranen kirjoitti:Insku kirjoitti:Sain kaks 4xa4 julkkaa 1D:stä, ja eilen myöski demistä tuli 4xa4 julkka (: Seinätila loppuu kesken !
mikä lehti?(::
nealoves1D kirjoitti:Veeranen kirjoitti:Insku kirjoitti:Sain kaks 4xa4 julkkaa 1D:stä, ja eilen myöski demistä tuli 4xa4 julkka (: Seinätila loppuu kesken !
mun sellasel 10++ päättelytaidol veikkaan et ne lehdet joist inka kirjotti "1D lehdissä" topas : elisiis twist ja m
Joooooh o: Nea sun pitäis mennä johonki yliälykkäiden lasten kouluun, ku osaat päätellä moisia asioita !! En mä olis ainakaa osannu .. Ja joo, m & TwistVeeranen kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:Veeranen kirjoitti:Insku kirjoitti:Sain kaks 4xa4 julkkaa 1D:stä, ja eilen myöski demistä tuli 4xa4 julkka (: Seinätila loppuu kesken !
mun sellasel 10++ päättelytaidol veikkaan et ne lehdet joist inka kirjotti "1D lehdissä" topas : elisiis twist ja m
oho hupsis xd
Insku kirjoitti:Joooooh o: Nea sun pitäis mennä johonki yliälykkäiden lasten kouluun, ku osaat päätellä moisia asioita !! En mä olis ainakaa osannu .. Ja joo, m & TwistVeeranen kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:Veeranen kirjoitti:Insku kirjoitti:Sain kaks 4xa4 julkkaa 1D:stä, ja eilen myöski demistä tuli 4xa4 julkka (: Seinätila loppuu kesken !
oho hupsis xd
Oot? : Etsä tienny [img:8b14]nealoves1D kirjoitti:Insku kirjoitti:Joooooh o: Nea sun pitäis mennä johonki yliälykkäiden lasten kouluun, ku osaat päätellä moisia asioita !! En mä olis ainakaa osannu .. Ja joo, m & TwistVeeranen kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:Veeranen kirjoitti:Insku kirjoitti:Sain kaks 4xa4 julkkaa 1D:stä, ja eilen myöski demistä tuli 4xa4 julkka (: Seinätila loppuu kesken !
oho hupsis xd
haha enks mä ookki jotenki yliluonnollise viisas ? ;oo :D:D:D:D:
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa