First topic message reminder :
uusi, edellisessä 100 (:
uusi, edellisessä 100 (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Veeranen kirjoitti:
se on D:♥ mä kuvittelin et en never tulis saamaan tota D::
// DINTSDINTS, kone ei lagaa enää c: piti kyl vaa poistaa aika paljo tiedostoi :c
bO0m kirjoitti:Veeranen kirjoitti:
// DINTSDINTS, kone ei lagaa enää c: piti kyl vaa poistaa aika paljo tiedostoi :c
Heei muute paljon makso ? (: Mä ite soitan tällä hetkellä siskon vanhaa kitaraa ja haluisin oman x3
Insku kirjoitti:LIAM PYYS MUA FACESSA KAVERIKSI KUN LOUIS OLI LAITTANU SEN JUTUN ET LIAM PYYTÄÄ 100 EKAA KAVERIKS JAJA Mä vaa hypin ympäri taloa
Veeranen kirjoitti:bO0m kirjoitti:Veeranen kirjoitti:
Heei muute paljon makso ? (: Mä ite soitan tällä hetkellä siskon vanhaa kitaraa ja haluisin oman x3
se oli 34 euroo, sit siel
nettikaupas oli noit mustina ja oliks siel sellanen joku tummanruskee kans?
bO0m kirjoitti:Veeranen kirjoitti:bO0m kirjoitti:Veeranen kirjoitti:
se on D: mä kuvittelin et en never tulis saamaan tota D::
se oli 34 euroo, sit siel
nettikaupas oli noit mustina ja oliks siel sellanen joku tummanruskee kans?
Oho ei ollu ees kallis! (:
Kyllä saat. Kun facessa voi tilata ihmisten päivityksiä, niin oon tilannu niitten päivitykset jne. Sit Louis laitto silllee et Liam lisää 100 kaverii, et laittakaa sille viestii nii se lisää, nii sit laitoin sille viestii ja aamulla oli tullu kaveripyyntö Liam Paynelta (:: Meinasin saada sydärin ja oon vielki iha täpinöissäbO0m kirjoitti:Insku kirjoitti:LIAM PYYS MUA FACESSA KAVERIKSI KUN LOUIS OLI LAITTANU SEN JUTUN ET LIAM PYYTÄÄ 100 EKAA KAVERIKS JAJA Mä vaa hypin ympäri taloa
siiis mitämitä?!? saisko tarkan selvitykse? :DD
Insku kirjoitti:bO0m kirjoitti:Insku kirjoitti:LIAM PYYS MUA FACESSA KAVERIKSI KUN LOUIS OLI LAITTANU SEN JUTUN ET LIAM PYYTÄÄ 100 EKAA KAVERIKS JAJA♥ Mä vaa hypin ympäri taloa
Kyllä saat. Kun facessa voi tilata ihmisten päivityksiä, niin oon tilannu niitten päivitykset jne. :) Sit Louis laitto silllee et Liam lisää 100 kaverii, et laittakaa sille viestii nii se lisää, nii sit laitoin sille viestii ja aamulla oli tullu kaveripyyntö Liam Paynelta (::♥ Meinasin saada sydärin ja oon vielki iha täpinöissä ;)
Oon niin kade mut myös niin Onnellinen sun puolesta! <3bO0m kirjoitti:Insku kirjoitti:bO0m kirjoitti:Insku kirjoitti:LIAM PYYS MUA FACESSA KAVERIKSI KUN LOUIS OLI LAITTANU SEN JUTUN ET LIAM PYYTÄÄ 100 EKAA KAVERIKS JAJA Mä vaa hypin ympäri taloa
Kyllä saat. Kun facessa voi tilata ihmisten päivityksiä, niin oon tilannu niitten päivitykset jne. Sit Louis laitto silllee et Liam lisää 100 kaverii, et laittakaa sille viestii nii se lisää, nii sit laitoin sille viestii ja aamulla oli tullu kaveripyyntö Liam Paynelta (:: Meinasin saada sydärin ja oon vielki iha täpinöissä
No awww! <3
o.o ! ONNEKAAAASS ♥ mä en tietenkää oo ikin paikal ku jotai tollast tulee xdInsku kirjoitti:LIAM PYYS MUA FACESSA KAVERIKSI KUN LOUIS OLI LAITTANU SEN JUTUN ET LIAM PYYTÄÄ 100 EKAA KAVERIKS JAJA♥ Mä vaa hypin ympäri taloa
woow ! tosi upeeta, oon kade sulle, mut onnee mut siis ai ihan oikee Liam, tai siis sillee et se on sen ikioma fb?Insku kirjoitti:LIAM PYYS MUA FACESSA KAVERIKSI KUN LOUIS OLI LAITTANU SEN JUTUN ET LIAM PYYTÄÄ 100 EKAA KAVERIKS JAJA Mä vaa hypin ympäri taloa
Joo ihan se sen oikee facebookki (:PinskiHarry kirjoitti:woow ! tosi upeeta, oon kade sulle, mut onnee mut siis ai ihan oikee Liam, tai siis sillee et se on sen ikioma fb?Insku kirjoitti:LIAM PYYS MUA FACESSA KAVERIKSI KUN LOUIS OLI LAITTANU SEN JUTUN ET LIAM PYYTÄÄ 100 EKAA KAVERIKS JAJA Mä vaa hypin ympäri taloa
Insku kirjoitti:Joo ihan se sen oikee facebookki (:♥Pinski♥Harry kirjoitti:woow ! tosi upeeta, oon kade sulle, mut onnee :) mut siis ai ihan oikee Liam, tai siis sillee et se on sen ikioma fb?Insku kirjoitti:LIAM PYYS MUA FACESSA KAVERIKSI KUN LOUIS OLI LAITTANU SEN JUTUN ET LIAM PYYTÄÄ 100 EKAA KAVERIKS JAJA♥ Mä vaa hypin ympäri taloa
Veeranen kirjoitti:see kitara tuli♥ NYT OON IHA FIILIKSIS TÄÄL ::D
bO0m kirjoitti:Veeranen kirjoitti:see kitara tuli NYT OON IHA FIILIKSIS TÄÄL :
Onnee!<3 (: Soiko kauniisti?
Siis facessa, mut nyt sen se face on kait poistettu? o:mariaemmma kirjoitti:Insku kirjoitti:Joo ihan se sen oikee facebookki (:PinskiHarry kirjoitti:woow ! tosi upeeta, oon kade sulle, mut onnee mut siis ai ihan oikee Liam, tai siis sillee et se on sen ikioma fb?Insku kirjoitti:LIAM PYYS MUA FACESSA KAVERIKSI KUN LOUIS OLI LAITTANU SEN JUTUN ET LIAM PYYTÄÄ 100 EKAA KAVERIKS JAJA Mä vaa hypin ympäri taloa
siis mis lou oli sanonu tollee ?:Dd
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa