One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #5

+11
jonskauu
Sarqai
Pinski♥Harry
emmaLOVESnilla
Insku
Veeranen
vilqu
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
bO0m
Peetu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 4]

1Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Hehkutus topa #5 Ke 21 Maalis 2012 - 10:59

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

76Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ti 27 Maalis 2012 - 5:46

bO0m

bO0m

Veeranen kirjoitti:

se on D:♥ mä kuvittelin et en never tulis saamaan tota D::

// DINTSDINTS, kone ei lagaa enää c: piti kyl vaa poistaa aika paljo tiedostoi :c

Heei muute paljon makso ? (: Mä ite soitan tällä hetkellä siskon vanhaa kitaraa ja haluisin oman x3

77Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ti 27 Maalis 2012 - 5:49

Veeranen

Veeranen

bO0m kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:

// DINTSDINTS, kone ei lagaa enää c: piti kyl vaa poistaa aika paljo tiedostoi :c

Heei muute paljon makso ? (: Mä ite soitan tällä hetkellä siskon vanhaa kitaraa ja haluisin oman x3

se oli 34 euroo, sit siel
nettikaupas oli noit mustina ja oliks siel sellanen joku tummanruskee kans?

78Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ti 27 Maalis 2012 - 5:55

nealoves1D

nealoves1D

Insku kirjoitti:LIAM PYYS MUA FACESSA KAVERIKSI KUN LOUIS OLI LAITTANU SEN JUTUN ET LIAM PYYTÄÄ 100 EKAA KAVERIKS JAJA♥️ Mä vaa hypin ympäri taloa

ONNNEEEEEE C:: oon kinda jealous kyl mut samal ilone sun puolest ! Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

79Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ti 27 Maalis 2012 - 6:13

bO0m

bO0m

Veeranen kirjoitti:
bO0m kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:

Oho ei ollu ees kallis! (:

80Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ti 27 Maalis 2012 - 6:19

Veeranen

Veeranen

bO0m kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:
bO0m kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:

se on D:♥️ mä kuvittelin et en never tulis saamaan tota D::

Oho ei ollu ees kallis! (:

sitku lasketaan mukaa se lähetyskulut saksasta ni siitki tulivaa 50e , joten ei se iha hirveen korviihuumava ooD:Very Happy

81Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ti 27 Maalis 2012 - 6:49

Insku

Insku

bO0m kirjoitti:
Insku kirjoitti:LIAM PYYS MUA FACESSA KAVERIKSI KUN LOUIS OLI LAITTANU SEN JUTUN ET LIAM PYYTÄÄ 100 EKAA KAVERIKS JAJA♥️ Mä vaa hypin ympäri taloa

siiis mitämitä?!? saisko tarkan selvitykse? :DD
Kyllä saat. Kun facessa voi tilata ihmisten päivityksiä, niin oon tilannu niitten päivitykset jne. Smile Sit Louis laitto silllee et Liam lisää 100 kaverii, et laittakaa sille viestii nii se lisää, nii sit laitoin sille viestii ja aamulla oli tullu kaveripyyntö Liam Paynelta (::♥️ Meinasin saada sydärin ja oon vielki iha täpinöissä Wink

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

82Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ti 27 Maalis 2012 - 7:06

bO0m

bO0m

Insku kirjoitti:
bO0m kirjoitti:
Insku kirjoitti:LIAM PYYS MUA FACESSA KAVERIKSI KUN LOUIS OLI LAITTANU SEN JUTUN ET LIAM PYYTÄÄ 100 EKAA KAVERIKS JAJA♥ Mä vaa hypin ympäri taloa

Kyllä saat. Kun facessa voi tilata ihmisten päivityksiä, niin oon tilannu niitten päivitykset jne. :) Sit Louis laitto silllee et Liam lisää 100 kaverii, et laittakaa sille viestii nii se lisää, nii sit laitoin sille viestii ja aamulla oli tullu kaveripyyntö Liam Paynelta (::♥ Meinasin saada sydärin ja oon vielki iha täpinöissä ;)

No awww! <3

83Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ti 27 Maalis 2012 - 9:29

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:
Insku kirjoitti:
bO0m kirjoitti:

Kyllä saat. Kun facessa voi tilata ihmisten päivityksiä, niin oon tilannu niitten päivitykset jne. Smile Sit Louis laitto silllee et Liam lisää 100 kaverii, et laittakaa sille viestii nii se lisää, nii sit laitoin sille viestii ja aamulla oli tullu kaveripyyntö Liam Paynelta (::♥️ Meinasin saada sydärin ja oon vielki iha täpinöissä Wink

No awww! <3
Oon niin kade mut myös niin Onnellinen sun puolesta! <3

84Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ti 27 Maalis 2012 - 9:42

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Insku kirjoitti:LIAM PYYS MUA FACESSA KAVERIKSI KUN LOUIS OLI LAITTANU SEN JUTUN ET LIAM PYYTÄÄ 100 EKAA KAVERIKS JAJA♥ Mä vaa hypin ympäri taloa
o.o ! ONNEKAAAASS ♥ mä en tietenkää oo ikin paikal ku jotai tollast tulee xd

85Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ti 27 Maalis 2012 - 10:41

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

woow ! tosi upeeta, oon kade sulle, mut onnee Smile mut siis ai ihan oikee Liam, tai siis sillee et se on sen ikioma fb?

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

86Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ti 27 Maalis 2012 - 22:54

nealoves1D

nealoves1D

up all night tuli meijä koulun aamunavaukses ! (::: <3 lauloin tääl iha fiiliksis Very Happy

87Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ke 28 Maalis 2012 - 4:07

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun kaveri hyppäs polttopallos näi-->Hehkutus topa #5 - Sivu 4 AnUba45CMAA0yrl_large
ja sittehä mä huusin FUCK GRAVITY IT'S NIALL HORAN ja kaikki katto xD ja olin sillee et HENRIKKI SÄ OOT PARAS TYYPPI IKINÄ.Sitte ku me hävittiin ni yritin sanoo et me tarvitaan bonuspisteitä ku me pelattii alivoimalla ja Henrikki oppi hyppää niinku Niall xD Nyt se hyppii nii sitte koko aja xDxDXD

88Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ke 28 Maalis 2012 - 7:32

bO0m

bO0m

Jei tnä päätettii tehä kamujen kaa esitelmä 1Dstä äikässä vapaana tuotoksena! :DD Tulee niin parasta.... ! :DD Ja muutenki ihana pitää aiheesta joka oikeesti kiinnostaa ja josta oikeesti tietää paljon!! <3 (: Oli vähä hauskaa ku tehtii sitä tnä ;))

Ja ei vitsit mulla tuli kauhee rage ku (oon meistä omistautuinen fani :D) englannin kielisessä wikipediassa käytiin kattoon poikien toiset nimet nii Zaynin kohalla luki "Zain"! Olin sillee "saatana kuka directionari on käyny muokkaamassa näitä D8< !!" haha :DD mut oikeesti menee hermo se on ZAYN ! <3

89Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ke 28 Maalis 2012 - 7:42

Insku

Insku

Pinski♥️Harry kirjoitti:
woow ! tosi upeeta, oon kade sulle, mut onnee Smile mut siis ai ihan oikee Liam, tai siis sillee et se on sen ikioma fb?
Joo ihan se sen oikee facebookki (:♥️

90Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 To 29 Maalis 2012 - 2:15

mariaemmma

mariaemmma

Insku kirjoitti:
Pinski♥Harry kirjoitti:
woow ! tosi upeeta, oon kade sulle, mut onnee :) mut siis ai ihan oikee Liam, tai siis sillee et se on sen ikioma fb?
Joo ihan se sen oikee facebookki (:♥

siis mis lou oli sanonu tollee ?:Dd

91Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 To 29 Maalis 2012 - 2:21

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun opettaja kehu mua kauheesti matikassa ja liikassa meiän joukkue toimi ihan sairaan hyvin tiiminä ja oltiin toisia neljästä..Ja muutenki hyvä päivä lukuun ottamatta sitä välikohtausta jonka pistin angst topaan

92Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 To 29 Maalis 2012 - 4:53

Veeranen

Veeranen

see kitara tuli♥️ NYT OON IHA FIILIKSIS TÄÄL :Very Happy

93Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 To 29 Maalis 2012 - 5:56

bO0m

bO0m

Veeranen kirjoitti:see kitara tuli♥ NYT OON IHA FIILIKSIS TÄÄL ::D

Onnee!<3 (: Soiko kauniisti?

94Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 To 29 Maalis 2012 - 6:13

Veeranen

Veeranen

bO0m kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:see kitara tuli♥️ NYT OON IHA FIILIKSIS TÄÄL :Very Happy

Onnee!<3 (: Soiko kauniisti?

soise c: paljon paremmin ku koulun *askat c: no toi oli kyl aik selvä asaia mut.. Very Happy:D

95Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 To 29 Maalis 2012 - 9:51

vilqu

vilqu

On ollu tosi hyvä ja nopee viikko! Tiistaina ratsastamassa ihan sika kivaa samoin tnä tanssissa Very Happy Sit meijän sijainen on niin huvittava mut kasn toisaalta jotenki ärsyttävä ja häiritsevä... joo se itki tänään tunilla ku edellisella tunilla ku oli ussaa ni neljällä on unohdus mut ei ne sit saanu unohdusta ku ei se jaksanu merkata ja sit tokalla tunilla seittemällä oli unohdus tai kirjat kotona ni sijainen sit itki siinä ja huusi meille et ollaan törkeitä... Se oli outoo! Onneks oma ope tulee maanantaina takas tai itseassa huomenna jo käymään:D Huomenna perjantai!! muuten tnä kuulin ekaa kertaa mun directioner elämäni aikana radiosta WMYB ja olin ihan jee, omg (en kuuntele radiota ku tosi harvoin sillä kuuntelen 1D all the time:D)! Mitäs muuta oli vielä mielessää... Ainii yks poika tykkää musta se oikeesti näkyy niin läpi ja se on ihan kiva poika ja mun kaveri mut se luulee iskevänsä mut sillä et inisee jotain omaa!? sit sanoin mun bestikselle vaan et hei on mullaki aivot! se oli sillee no niimpä... Se tosin on ihan kiva joo... mut tosin kaveri. Ja vielä se et sain mun Madagaskar esitelmästä täydet:D Ok täydet oli ihan (sika) helppo saada mut kuiteski:D

Romaani, lue jos jaksat:D

96Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 To 29 Maalis 2012 - 10:04

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Mul on menny koko viikko ihan sairaan kivasti :DD tiistaina menin mun parhaallekaverille ja me päätettiin tehä lettuja,, mul oli hauskaa ku laitoin 1D'tä soimaa ja sitte vaa lauloin ja tanssin siel niitten keittiös xd mutta letut onnistu hyvin vaikka keskittyminen välillä vähä herpaantuki..

Eilen mulla oli korvaustunti (ratsastus) ja päätin sitte mennä aikasin tallille. Olin iha innoissani ku meil oli estetunti ja pääs pitkästä aikaa ulkokentälle (: siellä sitte oottelin et muut tulis paikalle koska vasta sitte meille jaettais hevoset, ja sitte ku ne viimein tuli aloin tajuta et ne oli aika junnuja (tai no oonhan mäki junnu mut ne oli varmaa ridannu vast vuode). Kukaa muu ei halunnu mennä yhel hevosel, joka on oikeestaa yks mun lemppareista, koska ne yksinkertasesti pelkäs sitä :DD kuulin ku ne vaa kuiskaili et 'voi ei en haluu mennä sonjal, varsinki ku se pitäis laittaa..' jne. mä sitte vaa sanoin sille meiä opelle et mä voin mennä sonjal ja ne toiset katto mua vähä sillee 'ok...' ? jouduin aika paljo auttaa niitä muita vaik mulla oli kyl vaikein laitettava.. hehe joo itsekehu haisee, mut en voi kieltääkkää et tunsin itteni jotenki kauheen hyväks :DD tunti meni kivasti vaik ei me sitte menty ku jotai kavalettei :dd vähän tylsää mut pääasia et pääs ridaa (: illalla tein sitte 2 tuntii lettuja koska taikinaa tuli vahingos aika paljon..

Tänää menin mun toiselle parhaallekaverille ja me leivottii pannarii (fädäysviikko meneillään ;D) ja katottii kaikkii 1D videoit siin sivus,, nauroin vaa iha hysteerisesti niille Alan Carr jutuille ja mun kaveri vähän huonolla enkulla ei tajunnu yhtää mitää ja sitte jouduin aina selittää sille mut ei se oikee tajunnu :d
Mun mielestä on ihan outoa et mun parhaatkaverit on nyt alkanu addiktoitua poikiin.. jotenki totuin siihen et ihkutan iha yksikseni ja nyt voinki sitte puhuu niitten kaa kaikest :DD outoaaa...!

aika romaani joo, mut en ehtiny käyä tääl eile jote ny tuli paljo kaikenlaist turhaa sössötystä :DD

97Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 To 29 Maalis 2012 - 10:49

Insku

Insku

mariaemmma kirjoitti:
Insku kirjoitti:
Pinski♥️Harry kirjoitti:
Joo ihan se sen oikee facebookki (:♥️

siis mis lou oli sanonu tollee ?:Dd
Siis facessa, mut nyt sen se face on kait poistettu? o:

98Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 To 29 Maalis 2012 - 11:28

nealoves1D

nealoves1D

ridatunti meni ihan superkivasti, meil oli itsenäine tunti Very Happy Menin sillä samalla ponilla ku viimekski, se ei oo mikää kauheen osaava(esim. Sulkui ei oo kai menty koska se ope sano mulle et ei kannata yrittää ku se ei osaa niit viel kunnol). Se on muutenki sellanen energinen, vähä kuumuva ja sählää koko aja. Otin alkuverkkojen jälkee satulan pois ja heti ku se pääs eroo martsareist(neki siis oli tietty pakko ottaa pois) se alko pitää päätää nii korkeella ku pysty ja yritti turpaaki nostaa kattoo kohti. Hetken ku olin ympyräl asetellu/taivutellu ni se sit laski pään ja tuli iha nätisti kuolaimelle (:: olin nii ylpee poniata ku se alko liikkuu niiki tasasesti ja lopetti sähläämisen vaik aluks se nosteli sitä päätään. Lopputunti meni ihan sairaan kivasti ja saatii jopa pari iha puhasta etuosankäännöstä tehtyy. Itsekehu haisee mut oon kyl tosi ylpee ponista ja itestäni ku en oo varmaa koskaa nähny sen ponin liikuvan tollee ku tänää ;3 <3

sori tää romaani raas mut toivottavasti ees joku jako lukee Very Happy

Ainii ja,, HUOMENNA RATSASTUSLEIRILLE ! (::

99Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 To 29 Maalis 2012 - 11:43

_Blistex_

_Blistex_

Mä oon ilonen ku päätin liittyy tänne ku sitä olin miettiny jo ties kuinka kauan. Mun kukaan kavereista ei oikee silleen pidä One Directionista ni en oo sit oikeen kellekkään siitä höpöttäny. Mä halusin niin hirveesti jutella 1D:stä jollekin et menin ja aloin selittää niistä äidille. Very Happy Äiti oli vaan et: " Mitäs mä näillä tiedoilla teen?" Mä sanoin että et varmaan mitään, mut halusin vaan puhuu niistä jollekin. Okei, kauhee selitys päällä. :DD Sit vaan aloin miettii et olis kiva jutella sellasten ihmisten kanssa jotka oikeesti pitää niistä ja puhella kaikenlaista, niinpä siis tulin tänne. Smile Muutenkin ollu aika mukava päivä, koulussakaan ei ollu mikää kauhee päivä niinku yleensä. Ja sit piristää viel sekin tieto, et huomen alkaa viikonloppu ♥️

100Hehkutus topa #5 - Sivu 4 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Pe 30 Maalis 2012 - 0:24

niallsydän

niallsydän

vapaaapäivä ! (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa