One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #5

+11
jonskauu
Sarqai
Pinski♥Harry
emmaLOVESnilla
Insku
Veeranen
vilqu
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
bO0m
Peetu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 4]

1Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Hehkutus topa #5 Ke 21 Maalis 2012 - 10:59

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uusi, edellisessä 100 (:

51Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ma 26 Maalis 2012 - 7:05

nealoves1D

nealoves1D

emmaLOVESnilla kirjoitti:Tänää köksässä meil oli silleen jaot, et kaks ryhmää on vaatehuollossa ja toiset kaks tekee kaikille ruat. Mun ryhmä + toinen ryhmä mentii sitte vaatehuoltoon ja mun pariks sitte tuli yks kundi siitä toisesta ryhmästä.
Kaikki meiän hommat meni vähä pelleilyks, niiku aina kaikilla köksän tunneilla :DD mut vaikka mä oon tuntenu sen kohta jo vuoden, vasta tänään huomasin miten ihana hymy ja nauru sillä oikeesti onkaan, automaattisesti tuli heti Niall mielee :')) + sil on sellaset ihanat Zayn silmät.. luultavasti en oo huomannu ku en oo sen kaa nii kauheesti aikaa viettäny tai kiinnittäny huomioo, vaik kaikki aina sanoo mite ihana ja söpö se on jne. :DD tänää ku tehtii niit kaikkii hommii meil synkkäs iha sairaa hyvin ja nyt mul on ihan sairaa kiva fiilis jotenki.. miten mä en oo ennen huomannu sitä silleen kunnolla ?! + oli muutenki tosi kiva päivä ku päästii aikasemmi ja on vaa sellane ihana kevät fiilis ((:

aaw ;3 kui jees hei Wink Tulee iha mielee mun omat köksän tunnit seiskal ku säädetii mun ihastuksen kaa kaikkee ... se saatto vaa yhtäkkii tulla halaa mua takaapäi tai sanoo tyylii jotai "haha oot paras" Very Happy:D meil oli muutenki siel ain kaikki tiskirättisodat jne jutut käynnis Very Happy miss those times (':

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

52Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ma 26 Maalis 2012 - 7:31

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:Muahahahaaaa, olin kattoo nälkäpelii:)
Mulla uus lempparileffa, NIIIIIIIIIN ihana<33 I love you

JOOO kutsun 1D pojat mun synttäreille & jos ne ei tuu(tai ees ilmota mitään)niin teen julkisen ilmoituksen niistä, niitten on kato PAKKO soittaa mulle<33
Oli varmaan kiva ku mä vaan itken ja pidän sua kädestä siinä varmaa 15 min... Very Happy Ja muuten toi sun allekirjotus on kyllä niin totta ja mulla on ihana sama vaikka joittenki mielestä oon no life.. One Direction on paras elämä ikinä! En ainkaa keksi mitään parempaa... Very Happy

53Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ma 26 Maalis 2012 - 7:42

Sarqai

vilqu kirjoitti:

JOOO kutsun 1D pojat mun synttäreille & jos ne ei tuu(tai ees ilmota mitään)niin teen julkisen ilmoituksen niistä, niitten on kato PAKKO soittaa mulle<33
Oli varmaan kiva ku mä vaan itken ja pidän sua kädestä siinä varmaa 15 min... Very Happy Ja muuten toi sun allekirjotus on kyllä niin totta ja mulla on ihana sama vaikka joittenki mielestä oon no life.. One Direction on paras elämä ikinä! En ainkaa keksi mitään parempaa... Very Happy

Joo istuin siin sillai varmaa puolet siit ajast ku pidit kii kattomas mun sormii & miten hirmu pitkät ne on:DD Mut khyl mäkin itkin, se oli niin kamalaa:/
Joo bussis _eräs_ seputti siit et miten oot ihan noliferi ku et pysty jättää sun julisteita yksin kotii "ne vaan hymyilee tollee hotisti", olin siin sillai et "HALOO?! Mäkin fanitan niitä joten älä sinä nyt hauku>:C"

54Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ma 26 Maalis 2012 - 7:48

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:
vilqu kirjoitti:

Joo istuin siin sillai varmaa puolet siit ajast ku pidit kii kattomas mun sormii & miten hirmu pitkät ne on:DD Mut khyl mäkin itkin, se oli niin kamalaa:/
Joo bussis _eräs_ seputti siit et miten oot ihan noliferi ku et pysty jättää sun julisteita yksin kotii "ne vaan hymyilee tollee hotisti", olin siin sillai et "HALOO?! Mäkin fanitan niitä joten älä sinä nyt hauku>:C"
Se oli kauhee kohta! Joo, taidan tietää kuka tämä_eräs_ on.. Very Happy 1D on paras elämä ikinä! Voin todistaa (en kyll tie ihan miten todistan mut todistanhan kummiski:D)

Chattiin hyyppä!Very Happy

55Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ma 26 Maalis 2012 - 8:43

Insku

Insku

Peetu kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Peetu kirjoitti:^kattokaas toi lainausten määrä, mun konevanhus ei kestä + teksti alkaa pienee (: ahkera moderaattori taas työssään :b

kävin kaupassa ja oon semmosen 30e köyhempi ku ostin jokaisen lehden missä oli mainintaa 1D:sta. mutta nää julisteet mitä näis on, ahh rakkaus ♥️
Mitkä lehdet?!
Popstar, Bop, J-14, Miss Mix + Demi (: Miss Mixissä ei oo julistetta mutta siin on sit Zaynin haastattelu (:
Minkäslaisia julisteita tossa popstarissa, Bopissa ja J-14 oli? : o Jaja minkä kokosia? Very Happy

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

56Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ma 26 Maalis 2012 - 8:47

bO0m

bO0m

emmaLOVESnilla kirjoitti:Tänää köksässä meil oli silleen jaot, et kaks ryhmää on vaatehuollossa ja toiset kaks tekee kaikille ruat. Mun ryhmä + toinen ryhmä mentii sitte vaatehuoltoon ja mun pariks sitte tuli yks kundi siitä toisesta ryhmästä.
Kaikki meiän hommat meni vähä pelleilyks, niiku aina kaikilla köksän tunneilla :DD mut vaikka mä oon tuntenu sen kohta jo vuoden, vasta tänään huomasin miten ihana hymy ja nauru sillä oikeesti onkaan, automaattisesti tuli heti Niall mielee :')) + sil on sellaset ihanat Zayn silmät.. luultavasti en oo huomannu ku en oo sen kaa nii kauheesti aikaa viettäny tai kiinnittäny huomioo, vaik kaikki aina sanoo mite ihana ja söpö se on jne. :DD tänää ku tehtii niit kaikkii hommii meil synkkäs iha sairaa hyvin ja nyt mul on ihan sairaa kiva fiilis jotenki.. miten mä en oo ennen huomannu sitä silleen kunnolla ?! + oli muutenki tosi kiva päivä ku päästii aikasemmi ja on vaa sellane ihana kevät fiilis ((:

<3 (:
Meidän koulus on yks jätkä johon oon ihastunu, mut huonoin perusteluin.... mulla kun tulee siitä mielee Zayn D: En voi irrottaa katsetta siitä jos nään sen ja aina on vaan pakko hymyillen tuijjottaa sitä päin, noloo.. xD Se muistuttaa niin Zayniaa<3 :3

Mut öö seurusteleeko teistä kukaan? Ku eiks se oo aika vaikeeta ku on niin rakastunu 1D poikiin..? :DD Itte yritän vaa kattoo nykyään jokasesta jätkästä millä tavoin se muistuttaa Zaynia, bad habit... :o

57Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ma 26 Maalis 2012 - 8:49

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:

<3 (:
Meidän koulus on yks jätkä johon oon ihastunu, mut huonoin perusteluin.... mulla kun tulee siitä mielee Zayn D: En voi irrottaa katsetta siitä jos nään sen ja aina on vaan pakko hymyillen tuijjottaa sitä päin, noloo.. xD Se muistuttaa niin Zayniaa<3 :3

Mut öö seurusteleeko teistä kukaan? Ku eiks se oo aika vaikeeta ku on niin rakastunu 1D poikiin..? :DD Itte yritän vaa kattoo nykyään jokasesta jätkästä millä tavoin se muistuttaa Zaynia, bad habit... Surprised

En voi seurustella ku on 1D pojat (en kyllä seurustelis muutenkaa). Okei ehkä voisin... mut parempi et en! Very Happy

Tai siis tarkotan et onhan mulla 5 miestä<3

58Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ma 26 Maalis 2012 - 8:54

Insku

Insku

bO0m kirjoitti:

<3 (:

Mut öö seurusteleeko teistä kukaan? Ku eiks se oo aika vaikeeta ku on niin rakastunu 1D poikiin..? :DD Itte yritän vaa kattoo nykyään jokasesta jätkästä millä tavoin se muistuttaa Zaynia, bad habit... Surprised

Nouuup (: meiän koulussa on yks poika joka näyttää iha jeremy Sumpterilta nuorena. Ja yks näyttää ihan Zaynilta !

59Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ma 26 Maalis 2012 - 8:56

vilqu

vilqu

Reiluu ku teillä kaikilla on joku Zayn koulussa...

60Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ma 26 Maalis 2012 - 8:57

bO0m

bO0m

vilqu kirjoitti:Reiluu ku teillä kaikilla on joku Zayn koulussa...

hihi xDD <3 no eihän se nyt _kauheesti zaynia voi muistuttaa, kukaan ei voi, mut kumminki riittävästi et se kiinnittää mun huomion ;) <3

61Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ma 26 Maalis 2012 - 8:59

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:

hihi xDD <3 no eihän se nyt _kauheesti zaynia voi muistuttaa, kukaan ei voi, mut kumminki riittävästi et se kiinnittää mun huomion Wink <3
no siis on vaan yks oikea aito ZAYN! Mut se jo et se herättää huomioo "Zayn!" ni voi ei:D

62Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ma 26 Maalis 2012 - 9:05

Insku

Insku

bO0m kirjoitti:

hihi xDD <3 no eihän se nyt _kauheesti zaynia voi muistuttaa, kukaan ei voi, mut kumminki riittävästi et se kiinnittää mun huomion Wink <3
Nii mäki näin sen vaa kerran Very Happy

63Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ma 26 Maalis 2012 - 9:49

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

bO0m kirjoitti:

<3 (:

En seurustele eikä kyl oo varmaa aikomustakaan ainakaan vielä.. katotaan nytte (; mulle ainakin riittää nuo pojat joksikin aikaa :DD ja vaikka alkaisinki nii ei ne pojat minnekkää lähe <3 täytyyhän sitä jokaisella joku celebrity crush olla (;

64Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ma 26 Maalis 2012 - 9:53

nealoves1D

nealoves1D

bO0m kirjoitti:

Not dating (:: ja osasyynävarmaa et ainaki mun kaikki frendit valittaa et oon liia valikoiva jätkie suhtee ... xd mut jotenki vaa etin ain täyedellisyyttä ja vertaan kaikkii 1D poikii ja toteen et njääääh, Liam & Niall looks better (;; paha tapa .. :Very Happy

65Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ma 26 Maalis 2012 - 9:58

Veeranen

Veeranen

bO0m kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:DINTSDINTS♥ MUN KITARA ON LÄHTENY SAKSASTAA♥ dintsdints : D

Uuui, millanen!? (: Pystytkö linkittää kuvaa?

Hehkutus topa #5 - Sivu 3 231809 ku näin ton siel netis olin sillai.. KYLLÄ TÄMÄ SE ON! sit hyppelin eilen ihan innoissani ::DD

66Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ma 26 Maalis 2012 - 10:03

nealoves1D

nealoves1D

Veeranen kirjoitti:
Hehkutus topa #5 - Sivu 3 231809 ku näin ton siel netis olin sillai.. KYLLÄ TÄMÄ SE ON! sit hyppelin eilen ihan innoissani ::DD

mä en tiijä kitaroista paljo *askaakaa,, mut toi on hieno ! Very Happy

67Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ma 26 Maalis 2012 - 10:10

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Veeranen kirjoitti:
nyt mäki haluun kitaran c: ihana !

68Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ma 26 Maalis 2012 - 21:13

Insku

Insku

LIAM PYYS MUA FACESSA KAVERIKSI KUN LOUIS OLI LAITTANU SEN JUTUN ET LIAM PYYTÄÄ 100 EKAA KAVERIKS JAJA♥ Mä vaa hypin ympäri taloa

69Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ti 27 Maalis 2012 - 1:35

jonskauu

jonskauu

Insku kirjoitti:LIAM PYYS MUA FACESSA KAVERIKSI KUN LOUIS OLI LAITTANU SEN JUTUN ET LIAM PYYTÄÄ 100 EKAA KAVERIKS JAJA♥ Mä vaa hypin ympäri taloa

MITÄÄÄää EIKÄÄ ??!!1

70Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ti 27 Maalis 2012 - 4:12

Veeranen

Veeranen

Insku kirjoitti:LIAM PYYS MUA FACESSA KAVERIKSI KUN LOUIS OLI LAITTANU SEN JUTUN ET LIAM PYYTÄÄ 100 EKAA KAVERIKS JAJA♥️ Mä vaa hypin ympäri taloa

D:: ? o.o , onneee D: KYL MULLEKKI KELPAIS :Very Happy

71Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ti 27 Maalis 2012 - 4:32

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Insku kirjoitti:LIAM PYYS MUA FACESSA KAVERIKSI KUN LOUIS OLI LAITTANU SEN JUTUN ET LIAM PYYTÄÄ 100 EKAA KAVERIKS JAJA♥ Mä vaa hypin ympäri taloa
ONNEA!

btw noihi teiä ylempänä oleviin viesteihin sanoisin että en seurustele

72Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ti 27 Maalis 2012 - 5:34

bewareofaino

bewareofaino

OOOLALAAAA DANIEL RADCLIFFE 'VASTAS' MUN FANIPOSTIIN! MUL ON SEN NIMMARI&KUVA. onks tää ees totta

73Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ti 27 Maalis 2012 - 5:43

bO0m

bO0m

Veeranen kirjoitti:

OMG niiin upee !! <3 :O

74Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ti 27 Maalis 2012 - 5:45

Veeranen

Veeranen

bO0m kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:

OMG niiin upee !! <3 :O

se on D:♥ mä kuvittelin et en never tulis saamaan tota D::

// DINTSDINTS, kone ei lagaa enää c: piti kyl vaa poistaa aika paljo tiedostoi :c

75Hehkutus topa #5 - Sivu 3 Empty Vs: Hehkutus topa #5 Ti 27 Maalis 2012 - 5:45

bO0m

bO0m

siiis mitämitä?!? saisko tarkan selvitykse? :DD

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa