First topic message reminder :
uusi, edellisessä 100 (:
uusi, edellisessä 100 (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
emmaLOVESnilla kirjoitti:Tänää köksässä meil oli silleen jaot, et kaks ryhmää on vaatehuollossa ja toiset kaks tekee kaikille ruat. Mun ryhmä + toinen ryhmä mentii sitte vaatehuoltoon ja mun pariks sitte tuli yks kundi siitä toisesta ryhmästä.
Kaikki meiän hommat meni vähä pelleilyks, niiku aina kaikilla köksän tunneilla :DD mut vaikka mä oon tuntenu sen kohta jo vuoden, vasta tänään huomasin miten ihana hymy ja nauru sillä oikeesti onkaan, automaattisesti tuli heti Niall mielee :')) + sil on sellaset ihanat Zayn silmät.. luultavasti en oo huomannu ku en oo sen kaa nii kauheesti aikaa viettäny tai kiinnittäny huomioo, vaik kaikki aina sanoo mite ihana ja söpö se on jne. :DD tänää ku tehtii niit kaikkii hommii meil synkkäs iha sairaa hyvin ja nyt mul on ihan sairaa kiva fiilis jotenki.. miten mä en oo ennen huomannu sitä silleen kunnolla ?! + oli muutenki tosi kiva päivä ku päästii aikasemmi ja on vaa sellane ihana kevät fiilis ((:
Oli varmaan kiva ku mä vaan itken ja pidän sua kädestä siinä varmaa 15 min... Ja muuten toi sun allekirjotus on kyllä niin totta ja mulla on ihana sama vaikka joittenki mielestä oon no life.. One Direction on paras elämä ikinä! En ainkaa keksi mitään parempaa...Sarqai kirjoitti:Muahahahaaaa, olin kattoo nälkäpelii:)
Mulla uus lempparileffa, NIIIIIIIIIN ihana<33
JOOO kutsun 1D pojat mun synttäreille & jos ne ei tuu(tai ees ilmota mitään)niin teen julkisen ilmoituksen niistä, niitten on kato PAKKO soittaa mulle<33
vilqu kirjoitti:Oli varmaan kiva ku mä vaan itken ja pidän sua kädestä siinä varmaa 15 min... Ja muuten toi sun allekirjotus on kyllä niin totta ja mulla on ihana sama vaikka joittenki mielestä oon no life.. One Direction on paras elämä ikinä! En ainkaa keksi mitään parempaa...Sarqai kirjoitti:Muahahahaaaa, olin kattoo nälkäpelii:)
JOOO kutsun 1D pojat mun synttäreille & jos ne ei tuu(tai ees ilmota mitään)niin teen julkisen ilmoituksen niistä, niitten on kato PAKKO soittaa mulle<33
Se oli kauhee kohta! Joo, taidan tietää kuka tämä_eräs_ on.. 1D on paras elämä ikinä! Voin todistaa (en kyll tie ihan miten todistan mut todistanhan kummiski:D)Sarqai kirjoitti:vilqu kirjoitti:Oli varmaan kiva ku mä vaan itken ja pidän sua kädestä siinä varmaa 15 min... Ja muuten toi sun allekirjotus on kyllä niin totta ja mulla on ihana sama vaikka joittenki mielestä oon no life.. One Direction on paras elämä ikinä! En ainkaa keksi mitään parempaa...Sarqai kirjoitti:Muahahahaaaa, olin kattoo nälkäpelii:)
Joo istuin siin sillai varmaa puolet siit ajast ku pidit kii kattomas mun sormii & miten hirmu pitkät ne on:DD Mut khyl mäkin itkin, se oli niin kamalaa:/
Joo bussis _eräs_ seputti siit et miten oot ihan noliferi ku et pysty jättää sun julisteita yksin kotii "ne vaan hymyilee tollee hotisti", olin siin sillai et "HALOO?! Mäkin fanitan niitä joten älä sinä nyt hauku>:C"
Minkäslaisia julisteita tossa popstarissa, Bopissa ja J-14 oli? : o Jaja minkä kokosia?Peetu kirjoitti:Popstar, Bop, J-14, Miss Mix + Demi (: Miss Mixissä ei oo julistetta mutta siin on sit Zaynin haastattelu (:vilqu kirjoitti:Mitkä lehdet?!Peetu kirjoitti:^kattokaas toi lainausten määrä, mun konevanhus ei kestä + teksti alkaa pienee (: ahkera moderaattori taas työssään :b
kävin kaupassa ja oon semmosen 30e köyhempi ku ostin jokaisen lehden missä oli mainintaa 1D:sta. mutta nää julisteet mitä näis on, ahh rakkaus
emmaLOVESnilla kirjoitti:Tänää köksässä meil oli silleen jaot, et kaks ryhmää on vaatehuollossa ja toiset kaks tekee kaikille ruat. Mun ryhmä + toinen ryhmä mentii sitte vaatehuoltoon ja mun pariks sitte tuli yks kundi siitä toisesta ryhmästä.
Kaikki meiän hommat meni vähä pelleilyks, niiku aina kaikilla köksän tunneilla :DD mut vaikka mä oon tuntenu sen kohta jo vuoden, vasta tänään huomasin miten ihana hymy ja nauru sillä oikeesti onkaan, automaattisesti tuli heti Niall mielee :')) + sil on sellaset ihanat Zayn silmät.. luultavasti en oo huomannu ku en oo sen kaa nii kauheesti aikaa viettäny tai kiinnittäny huomioo, vaik kaikki aina sanoo mite ihana ja söpö se on jne. :DD tänää ku tehtii niit kaikkii hommii meil synkkäs iha sairaa hyvin ja nyt mul on ihan sairaa kiva fiilis jotenki.. miten mä en oo ennen huomannu sitä silleen kunnolla ?! + oli muutenki tosi kiva päivä ku päästii aikasemmi ja on vaa sellane ihana kevät fiilis ((:
En voi seurustella ku on 1D pojat (en kyllä seurustelis muutenkaa). Okei ehkä voisin... mut parempi et en!bO0m kirjoitti:emmaLOVESnilla kirjoitti:Tänää köksässä meil oli silleen jaot, et kaks ryhmää on vaatehuollossa ja toiset kaks tekee kaikille ruat. Mun ryhmä + toinen ryhmä mentii sitte vaatehuoltoon ja mun pariks sitte tuli yks kundi siitä toisesta ryhmästä.
<3 (:
Meidän koulus on yks jätkä johon oon ihastunu, mut huonoin perusteluin.... mulla kun tulee siitä mielee Zayn D: En voi irrottaa katsetta siitä jos nään sen ja aina on vaan pakko hymyillen tuijjottaa sitä päin, noloo.. xD Se muistuttaa niin Zayniaa<3 :3
Mut öö seurusteleeko teistä kukaan? Ku eiks se oo aika vaikeeta ku on niin rakastunu 1D poikiin..? :DD Itte yritän vaa kattoo nykyään jokasesta jätkästä millä tavoin se muistuttaa Zaynia, bad habit...
Nouuup (: meiän koulussa on yks poika joka näyttää iha jeremy Sumpterilta nuorena. Ja yks näyttää ihan Zaynilta !bO0m kirjoitti:emmaLOVESnilla kirjoitti:Tänää köksässä meil oli silleen jaot, et kaks ryhmää on vaatehuollossa ja toiset kaks tekee kaikille ruat. Mun ryhmä + toinen ryhmä mentii sitte vaatehuoltoon ja mun pariks sitte tuli yks kundi siitä toisesta ryhmästä.
<3 (:
Meidän koulus on yks jätkä johon oon ihastunu, mut huonoin perusteluin.... mulla kun tulee siitä mielee Zayn D: En voi irrottaa katsetta siitä jos nään sen ja aina on vaan pakko hymyillen tuijjottaa sitä päin, noloo.. xD Se muistuttaa niin Zayniaa<3 :3
Mut öö seurusteleeko teistä kukaan? Ku eiks se oo aika vaikeeta ku on niin rakastunu 1D poikiin..? :DD Itte yritän vaa kattoo nykyään jokasesta jätkästä millä tavoin se muistuttaa Zaynia, bad habit...
vilqu kirjoitti:Reiluu ku teillä kaikilla on joku Zayn koulussa...
no siis on vaan yks oikea aito ZAYN! Mut se jo et se herättää huomioo "Zayn!" ni voi ei:DbO0m kirjoitti:vilqu kirjoitti:Reiluu ku teillä kaikilla on joku Zayn koulussa...
hihi xDD <3 no eihän se nyt _kauheesti zaynia voi muistuttaa, kukaan ei voi, mut kumminki riittävästi et se kiinnittää mun huomion <3
Nii mäki näin sen vaa kerranbO0m kirjoitti:vilqu kirjoitti:Reiluu ku teillä kaikilla on joku Zayn koulussa...
hihi xDD <3 no eihän se nyt _kauheesti zaynia voi muistuttaa, kukaan ei voi, mut kumminki riittävästi et se kiinnittää mun huomion <3
En seurustele eikä kyl oo varmaa aikomustakaan ainakaan vielä.. katotaan nytte (; mulle ainakin riittää nuo pojat joksikin aikaa :DD ja vaikka alkaisinki nii ei ne pojat minnekkää lähe <3 täytyyhän sitä jokaisella joku celebrity crush olla (;bO0m kirjoitti:emmaLOVESnilla kirjoitti:Tänää köksässä meil oli silleen jaot, et kaks ryhmää on vaatehuollossa ja toiset kaks tekee kaikille ruat. Mun ryhmä + toinen ryhmä mentii sitte vaatehuoltoon ja mun pariks sitte tuli yks kundi siitä toisesta ryhmästä.
<3 (:
bO0m kirjoitti:
bO0m kirjoitti:Veeranen kirjoitti:DINTSDINTS♥ MUN KITARA ON LÄHTENY SAKSASTAA♥ dintsdints : D
Uuui, millanen!? (: Pystytkö linkittää kuvaa?
Veeranen kirjoitti:
ku näin ton siel netis olin sillai.. KYLLÄ TÄMÄ SE ON! sit hyppelin eilen ihan innoissani ::DD
nyt mäki haluun kitaran c: ihana !Veeranen kirjoitti:
ku näin ton siel netis olin sillai.. KYLLÄ TÄMÄ SE ON! sit hyppelin eilen ihan innoissani ::DD
Insku kirjoitti:LIAM PYYS MUA FACESSA KAVERIKSI KUN LOUIS OLI LAITTANU SEN JUTUN ET LIAM PYYTÄÄ 100 EKAA KAVERIKS JAJA♥ Mä vaa hypin ympäri taloa
Insku kirjoitti:LIAM PYYS MUA FACESSA KAVERIKSI KUN LOUIS OLI LAITTANU SEN JUTUN ET LIAM PYYTÄÄ 100 EKAA KAVERIKS JAJA Mä vaa hypin ympäri taloa
ONNEA!Insku kirjoitti:LIAM PYYS MUA FACESSA KAVERIKSI KUN LOUIS OLI LAITTANU SEN JUTUN ET LIAM PYYTÄÄ 100 EKAA KAVERIKS JAJA♥ Mä vaa hypin ympäri taloa
Veeranen kirjoitti:
bO0m kirjoitti:Veeranen kirjoitti:
OMG niiin upee !! <3 :O
Insku kirjoitti:LIAM PYYS MUA FACESSA KAVERIKSI KUN LOUIS OLI LAITTANU SEN JUTUN ET LIAM PYYTÄÄ 100 EKAA KAVERIKS JAJA♥ Mä vaa hypin ympäri taloa
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa