One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutus topa #13

+11
vilqu
bewareofaino
_Blistex_
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
militsii
Mileaz
bO0m
Stypayhoralikson
Sarqai
Peetu
15 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 9]

1Hehkutus topa #13 Empty Hehkutus topa #13 La 2 Kesä 2012 - 1:59

Peetu

Peetu

edellisessä 200 nii uutta peliin (:

kesäloma ahhhhh ♥

2Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 2 Kesä 2012 - 4:26

Sarqai

Noniin nyt on sit alaaste loppu<3

3Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 2 Kesä 2012 - 6:23

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

peruskoulu käyty!!! sain tukaritoiminnastaki todistuksen haha:D oon tositosi tyytyväine mun tokariin hihiih c:
ja mun hiukset onnistu aamul tosi hyvin eikä tarvinnu ees kauaa värkätä niitte kaa ja kaikki meni niinku piti! juhlan lopuks oli yseille järkätty cocktail-tilaisuus haha;D

https://twitter.com/#!/penguiniam

4Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 2 Kesä 2012 - 11:35

bO0m

bO0m

bO0m kirjoitti:Hei apuaa uskallanko mennä juttelee yhelle jätkälle!? Se tuli galtsussa vastaan ja lisättiin toistemme facebookit. No se tykkäs mun kuvista mut en uskalla alottaa chattii sen kaa, ujo kun oon!! DD: Ja se on online!! XD

//iik se asuu viel jyväskyläs ja oon menossa sinne ny siskolle neljäks päiväks!! :DD

Mileaz kirjoitti: b00m Puhu ihmeessä, eihä se sua tunne oikeesti ja jos luulet et nolasit ittes ku rupesit puhuu nii aina voi katkasta yhteydet siihe jos nii paljon hävettää :DD Rohkeena vaan tyttö hyvä!

Siirsin tän nyt tuolta randomista tän koska tää menee hehkutuksen puolelle! Kiitos tsemistä Mileaz! (:

Mutta nii, siis äöäö se on ihan mahtava tyyppi! :DD Otin itteeni niskasta kii ja menin puhuun sille! (: (Stypayhoralikson hyväksytäänkö tää meidän sopimuksen täyttämiseks? ;D) Vitsi mua jännitti, mut tajusin kans et jos se ei suju nii voin lopettaa :DD No mut keskustelu lähti heti käyntii loistavasti ja mul oli tosi hauskaa kun puhuttii! (: Se on tosi avoin, uskalsi ottaa kaikki aiheet puheeks ilman mitään! :DD Se ei polta eikä juo! (= Ja siis sil on tosi samanlaine ajatusmaailma kun mulla, en uskonu et tollanen ihminen ois ees olemas x3 ! Tuntu et oisin tuntenu sen jo vaikka kuinka pitkään, oli tosi luontevaa jutella ja puhuin mun aremmistaki asoista sille iha helpol c: Juteltii kai jotai 2 tuntii ihan yhtä menoo (: Lopussa (ku mun piti lähtee) sanoin et moikataan sit jos nähää JKs nii se vaa "todellakin! Very Happy" <3 Ja sit ihan lopuks se sano viel et kumpa Jyväskylässä ois enemmä mun kaltasia tyttöjä :3 En voi uskoo oikeesti, miettikää jos en ois menny puhuun!<3

5Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 La 2 Kesä 2012 - 14:13

Mileaz

Mileaz

JAU, hypin ilosta ku vihdoin opin tekemää animaatioavan ♥ + kesäloma !

bO0m noni loistavaa, vähän kiva! (:

6Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 3 Kesä 2012 - 0:12

militsii

militsii

Munki pitää hehkuttaa, ah peruskoulu käyty, hyvä todistus tuli ja sain stipendinki ♥ oijoi

http://dream-it-milla.blogspot.com

7Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 3 Kesä 2012 - 0:22

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun kaveri josta en oo kuullu pitkään aikaan ku se asuu aika kaukana laitto mulle tosi ihanan viestin.Mä oon nähny sen viimeks huhtikuussa 2011.Ja ei tekstailtukaan olla 'hyvää joulua' viestejä kummemmin.
Ja mulle selvis se rakastaa One Directionia myös.Silloin ku viimeks tavattiin en mäkään ollu vielä 1D fani että toi tuli mulle ihan yllätyksenä

8Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 3 Kesä 2012 - 1:05

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, vähä hyvä hei et sait ittees niskast kii & menit puhuu sille ! Kannatti olla rohkee ;D kerrot sitte hei jookos meille ku oot nähny sen liven et onks se sillonki noi muka ja tollei (::

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

9Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 3 Kesä 2012 - 1:11

bO0m

bO0m

Nea joo tottakai kerron! (: Hihi jänskättää vähä mennä sinne JK xD Ja sit mietin et ihanku kohtalo ois jotenki puuttunu tähä, just ku oon menos sinne nii sit ilmaantuu joku ihana jätkä joka asuu siel.. :DD Joo sry mä vaan uskon kohtaloon (x

Ja lähen ihan just junaan, et katotaa pääsenkö ees perille, ku meen ekaa kertaa yksi :DD No mut sen ainaki pitäis olla juna missä ei oo vaihtoo et... (:

10Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 3 Kesä 2012 - 1:14

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, hei mäki uskonkohtaloo aina jos tapahtuu jotai tollasta Very Happy mutjoo toivotaa parasta ! (: & hei saanks udella mikä tää sun ja Stypayhoraliksonin sopimus on ? ;D

11Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 3 Kesä 2012 - 2:00

_Blistex_

_Blistex_

bO0m: vähä siistii! (: Ja hyvä ku sä otit ittees niskasta kiinni, ties vaikka mitä tosta seurais. (; Mäki uskon kohtaloon ja toi et tutustuit just nyt tohon jätkään on mun mielestä kohtaloo. (: Mut kerrothan sitten et mitä siel tapahtu? C:

12Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 3 Kesä 2012 - 7:15

bO0m

bO0m

Nea Öömm no se sopimus oli jotain sen tyylistä että jos tulee just joku tollanen tilaisuus nii siihen pitää tarttuu eikä jäättää tekemättä ja katuu si jälkeenpäi! :DD

_Blistex_ juu kerron, enkä kyl tiiä uskallanko ees järkätä mitää tapaamist xD Pitää vaa toivoo et kaupungil törmättäis nii sit ei ois mtn paineita!;D

//Niin siinä sitten kävi että tuli melkei mentyä Porin junaan..-.- Joo kyllä joskus saa hävetä itteensä:DD Tampereen kohal junassa tuli kuulutus et se vaihtaa suuntaa et poriin menijöide pitää vaihtaa junaa. No mähän sitte heti juoksen ihan panaris ulos sieltä junasta, ku mul ei pitäny olla vaihtoo ... Hypin siinä asemal ympäriinsä ja kyselin joltai random naiseltaki vaa et minne mun pitää mennä!! :DD Sitte soitin äitille ja se sai mut lopulta suostuteltua takas siihen alkuperäseen junaan, onneks se ei ollu viel lähteny! Selvisin sitte lopulta tänne jyväskylään asti c: Tuli kyllä taas niin blondi olo xD
Ja tääl on ihan sairaasti hyvännäkösii jätkiä! O__o

13Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 3 Kesä 2012 - 8:30

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m joo hyväksytään toiki;) uuh kerro heti että mitä tapahtunu jos tapaatte! vihjailet sille että oot menos jonnekki jonku päivä aikana nii ties vaikka törmäisitte haha:D ja vooi että, ootpas höpsö!:DD

14Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 3 Kesä 2012 - 9:15

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, haha oot aika taitava :Very Happy eisil et mäkää selviytyisin tost matkasta mut silti :Very Happy && okeei (: mä & mun kaveri tehtii kans ton tyyppine sopimus joskus mut sitte se vähä niiku joteki vaa yhtäkkii pyrkautu ;oo

15Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 3 Kesä 2012 - 9:56

bewareofaino

bewareofaino

lomalomaloma! olin vähä tokkurassa tossa autossa äsken kun mietin että mitä mä laitan päälle huomenna kouluun ja sitten se tunne kun tajusin ettei mun tartte mennä sinne!! ja voin nukkua niiiiiiiiiin pitkään kun haluan ja kukaan ei häiritte agksgjsj JES ♥

16Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Su 3 Kesä 2012 - 12:24

vilqu

vilqu

KESÄLOMA!! ei kyll yhtään tunnu siltä Ala-aste on ohi! Tuli hyvä torkka ja sellanen jännä stipendi joka oli 50e shekki Very Happy

bO0m, sun reissu ja jätkä kuullostaa epätodelliselta (hyvällä tavalla) ei tolleen oikeesti kellään tapahdu, elät ku jossain elokuvassa.. Smile Mut haluun kyll kuulla kaiken ku tuut!!

17Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 4 Kesä 2012 - 1:50

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mä olin saanu viestin, että mä pääsen seurakunnalle kesätöihi!! kaks ekaa viikkoo heinäkuus, yay! si viel jos pääsisin heinäkuus joksku aikaa mansikkamaalle nii olis täydellistä.

oli ihana herätä siihe ku aurinko paistaa huoneeseen vaikka tälle päivälle vissii luvattii tänne sadetta! just täydelline sää grillaamisee;D

18Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 4 Kesä 2012 - 2:09

vilqu

vilqu

Siis tää aamu on ollu ihana! No ekaks mä heräsin puol 12, ihan ok aika.. Jos ois normaali viikonloppu ni toi ois liian myöhään mut on kesäloma ni mua ei kiinnosta:) Sit vaan heräsin ja menin kattoo loput Tanssiakatemiasta, sisko lähti ostoksille ni sain sit rauhassa vaan olla ja syödä aamupalaa ja chillailla Smile Ne aamut ku oon siskon kaa kaksin kotona on parhaita!! Sit keksin kans mut stipendi ja nimppari rahoille tarkotuksen: Superman paita!! Näin sellasen just torstaina yhessä kaupassa ja siihen ei mee todellakaan ees mun kaikki ansaitsemani rahat vaan joku 20e ja sain jo pelkästää stipendistä 50e Smile Jee! Ja kohta oon taas kavereiden kaa!!

19Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 4 Kesä 2012 - 3:17

Sarqai

Hihii ratsastuleirin eka päivä tänää, ihan SAIRAAN kivaa(:

20Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 4 Kesä 2012 - 3:50

Mileaz

Mileaz

^^^ Aina on hyvä sää grillata ;)

Mä en voi uskoa tätä! Yön aikana kävi varmaa joku hyvä haltijakummi mun skootterin luona koska se heräs iteksiää henkii :DD Ihanaa!
Sit toi sää, ei luoja ♥ Sit se yks on tossa naapurin pojan luona ja ne on ulkona ja ku mä kävelin siitä ohi nii se katto mua silmiii jajajajajajajajajajajajajajaja AH.

21Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 4 Kesä 2012 - 6:07

militsii

militsii

NAUTTIKAA teidän lomasta, oikeesti! Ottakaa kaikesta irti niin paljo ku vaa saatte. nukkukaa nii pitkää kui ikinä haluutte ja ottakaa aurinkoa ja rentoutukaa jnejne ♥️

Mileaz oii mäki kaipaan tollasia ihania hetkiä ku katse kohtaa jonku jätkän kaa ja on ihan pilvis ♥️

Mulla oli tänää eka kesätyöpäivä, olin eilen iha paniikis ja stressasin ja pelkäsin ihan hitosti, mutta aiva jees se oliki, mukavan rentoa Smile V*tuttaa ku mulla ei oo ny sit vissii _yhtää_ lomaa, mutta saapa ainaki rahaa... Olis silti kiva rentoutuu ees pari viikkoa ennen lukiota...

http://dream-it-milla.blogspot.com

22Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 4 Kesä 2012 - 7:32

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Meiä taloo remontoidaan ja taloa jatketaan mulle tehään uusi huone. ja mun tän hetkistä huonetta pienennetään et mahtuu käytävä väliin,ja sit mun veli saa sen pikkuhuoneen.Noh tällä hetkellä siel haisee kipsilevyltä ja tavarat on kaikki kasattu pöydälle ja siel ei pysty ees liikkuu.No meitti menee nukkuu tohon ulkosaunan viereiseen makuuhuoneeseen.Se on hankala selittää,sen ulkorakennuksen ja meiä talon välis on tosi iso terassi josta sit kuljetaan sitä välii.että ulkokautta siirrytään mut kenkiä ei tarvii.Ni tästä yöstä lähtien mun pitäis nukkua joko siellä tai olkkarin lattialla heinäkuun alkuun/kesäkuun loppuun asti.Tietty mä nukun siellä,oma rauha,saa käskeä millon vaa kavereita yöks.Ja tänä yönä aattelin laittaa Up All Nightin koko yöks taustalle ku nukun,ihana herätä sit aamulla hyvään musaan.Juhannuksen jälkeen saan muuttaa sit uuteen huoneeseen vaikka siel ei oo viel sähköi,mutku kesällä en tarvi sähköi muutaku teeveeseen.Ja ku siel vanhas huonees sitä tavaraa on niin paljon tukittu että vaikka laittaa nyt telkan päälleki ni ei näe sitä ku siinä on kaikki mun kamat pinottuna eteen ku sitä huonetta pienennettiin ja mulla on niin isot huonekalut ja paljon tavaraa♥

23Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 4 Kesä 2012 - 8:02

nealoves1D

nealoves1D

Louizz,, kuullostaa just jeessilt ! Very Happy vähä mäki haluisin et voisin olla ees hetken omas rakenukses nukkumas :Very Happy

24Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 4 Kesä 2012 - 9:18

bO0m

bO0m

Louizz Hei vähän kiva! :DD Mut mietin vaan tota et mistä saat sit sähkön siihe musiikkii? Vai pistätkö jostai kännykästä tai jostai? (:

Vilqu toivottavasti tän elokuvan juoni ois sit onnellinen ja kohtalo ois viel mun puolel ja tavattais.... (: En oikeesti pysty ajatteleen muuta ku sitä jätkää kun kuljen kaupungil! :DD <3 Ja vaauu sait stipendin onnee! (: Ja hyvä toi paita suunnitelma (;

Stypayhoralikson onnee kesätyöpaikasta! (:

militsii no huhhuh koko kesä töissä D: No mut, susta tulee rikas!! :DD Missä oot töis? (:

25Hehkutus topa #13 Empty Vs: Hehkutus topa #13 Ma 4 Kesä 2012 - 9:32

Veeranen

Veeranen

mä oon täs parin päivän ajan kattonu ncis rikostutkijoit ja criminal minds ja oon sillai OOOO NÄÄ ON HYVIII c: oon koukus : D

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 9]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa